Er stadig vekk der borte,glemmer deg hver gang :-\JH skrev:Slapp av, jeg kommer jeg....en dag
Ellers så er det bare å stikke innom når du er i distriktet. Uansett så har jeg jo noe her til deg!
Iofs ikke men alltid morro å hilse på andre fra distriktet og ikke minst lytte på ny hardwareJH skrev:Jaja, er jo ikke akkurat noe stress da ;D
jj cale er konge på vinyl!rolfozzy skrev:J.J. Cale på vinyl. Grashopper. Klipschmat !
Pengvim skrev:jj cale er konge på vinyl!rolfozzy skrev:J.J. Cale på vinyl. Grashopper. Klipschmat !
VdH Grashopper? jeg har en DDT II her.
GratulererHydrolift skrev:Herlig! Da var student-systemet bestilt.
Etter mye prøving og feiling samt lytting over det ganske land har valget endelig falt på Klipsch, nærmere bestemt RF-63. Dere kan jo prøve å gjette hva jeg slags elektronikk jeg har koblet opp
Hint! Det låter varmt og organisk, samtidig som dynamikken er ivaretatt OG det kan spilles høyt!
aah.. bra det også. ;Drolfozzy skrev:Pengvim skrev:jj cale er konge på vinyl!rolfozzy skrev:J.J. Cale på vinyl. Grashopper. Klipschmat !
VdH Grashopper? jeg har en DDT II her.
Nei ikke den Grashopper. Det er plata til Cale. Grasshopper er platetittelen.
Noen kaller det kjipland Jeg kaller det dynamiske dansker !JanR skrev:Gratulerer
Brukes sammen med A: Parasound B: Rotel C: og det eneste vettuge rør/AN ;D
/jan
hvem er det som er dansker? ???Hydrolift skrev:Noen kaller det kjipland Jeg kaller det dynamiske dansker !
Han tenker på Copland!Pengvim skrev:hvem er det som er dansker? ???Hydrolift skrev:Noen kaller det kjipland Jeg kaller det dynamiske dansker !
(om det er klipsch du tenker på, så er de amerikanske)
Copland burde absolutt fungere bra sammen med KlipschHydrolift skrev:Noen kaller det kjipland Jeg kaller det dynamiske dansker !JanR skrev:Gratulerer
Brukes sammen med A: Parasound B: Rotel C: og det eneste vettuge rør/AN ;D
/jan
CTA 405 på RF-63 er saker......der har du mye og glede deg til. ;DHydrolift skrev:cta 405 og cda 823 !
<3
Alle høyttalere som er åpne, detaljerte og som spiller musikk, bare for ordens skyld så snakker jeg om Klipsch og bedre (de finnes men er kostbare), vil være mer eller mindre følsomme for "skrot og shit" i signalveien, slik er det alltid..pahf skrev:Har spurt om dette før, men fikk ikke svar tror jeg.
Har fått en slik 'strøm' smell i høytalerne etter jeg fikk klipsch, er de veldig følsomme for strøm-støy?
Må eventuelt gå over hele kabelskrotet og fjerne alt som har med strøm å gjøre?
Det er spesielt på dvd, da smeller det litt for hvert valg jeg gjør på menyen i filmen fks.Eller skifte av kapitel utrolig irriterende!!
så den på Electroworld messa!mteinum skrev:
15000$Pengvim skrev:så den på Electroworld messa!
den så dyr ut..
hehe. den så ikke så verst ut heller for å si det sånn.JanR skrev:15000$Pengvim skrev:så den på Electroworld messa!
den så dyr ut..
Ikke så galt ;D
/jan
klipsch skal se hvordan ut? grå?rolfozzy skrev:Klipsch skal da ikke se sånn ut ! Kan jo like gjerne få tak i noe skrot fra Sonus Faber eller Usher da. Kommer ikke til å bli noen suksess. Garantert.
Har du ikke sett Klipsch ?Pengvim skrev:klipsch skal se hvordan ut? grå?rolfozzy skrev:Klipsch skal da ikke se sånn ut ! Kan jo like gjerne få tak i noe skrot fra Sonus Faber eller Usher da. Kommer ikke til å bli noen suksess. Garantert.
joda.. :rolfozzy skrev:Har du ikke sett Klipsch ?Pengvim skrev:klipsch skal se hvordan ut? grå?rolfozzy skrev:Klipsch skal da ikke se sånn ut ! Kan jo like gjerne få tak i noe skrot fra Sonus Faber eller Usher da. Kommer ikke til å bli noen suksess. Garantert.
Dessverre er det snakk om prioriteringer :-[Pengvim skrev:stilig var den ihvertfall. utenfor de fleste sitt budsjett var den vel også.. :
Når det gjelder lyden, så er jeg uenig i at Usher er skrotrolfozzy skrev:Klipsch skal da ikke se sånn ut ! Kan jo like gjerne få tak i noe skrot fra Sonus Faber eller Usher da. Kommer ikke til å bli noen suksess. Garantert.
De prøver stadig vekk noe nytt der serru ;Drolfozzy skrev:Neida. Ikke så alvorlig ment. Hørte Usher hos Da Capo og de spilte fint der. Sonus Faber har jeg aldri hørt.
Jasså. De spiller musikk hos AA ? Er det en del av terapien ?