JanOlav
Hi-Fi freak
Rett og slett en ufullstendig sjappe! Møkka butikk. 8) ;DBHO skrev:Men Klipsch har de ikke ......... :
Med andre ord......ingen fullverdig sjappe for oss gutta. ;D 8)
Rett og slett en ufullstendig sjappe! Møkka butikk. 8) ;DBHO skrev:Men Klipsch har de ikke ......... :
Med andre ord......ingen fullverdig sjappe for oss gutta. ;D 8)
Er med singel malt som det er med klipsch....skal brukes 8)Pengvim skrev:jeg tok i det minste med en ny flaske da.. ;D
bra svar.JanR skrev:Er med singel malt som det er med klipsch....skal brukes 8)Pengvim skrev:jeg tok i det minste med en ny flaske da.. ;D
/jan
Er du redd for at den lekker? :pahf skrev:Her står min venstre kjempe og smiler
Droppet spriten og la ved en håndduk isteeden
Jeg tenker vår gode venn Jan R har litt kunnskap der.vinyl...... skrev:heisann alle klipsch venner!
jeg er ny hær... har noen forte som jeg har hatt noen måneder nå å er kjempefornøyd med!!
lurte på om det er noen som har noen forslag til noen kabler til disse???
Hei du og velkommen til HFS og klipsch vennervinyl...... skrev:heisann alle klipsch venner!
jeg er ny hær... har noen forte som jeg har hatt noen måneder nå å er kjempefornøyd med!!
lurte på om det er noen som har noen forslag til noen kabler til disse???
Lytterom ja.vinyl...... skrev:joda skall prøve på det.. kjekt forum dette har lest en del men vert sløv med å skrive sell er jo bra å dele erfaringer.. driver å lager lytte rom i kjelleren så mye tid går med til det.... ;D
De er da så unge og uerfaren stakkar enda, så jeg tar ingen sjanse. Men ikke si jeg har sagt de er lekk, de blir så flaue ;DContinuo skrev:Er du redd for at den lekker? :pahf skrev:Her står min venstre kjempe og smiler
Droppet spriten og la ved en håndduk isteeden
Ja de låter ikke så kjempebra når de er "box-fresh", men de låt bedre enn jeg forventa. Har hørt RF35 uinnspilt og det låt heeeelt jævlig. :pahf skrev:Lydkvaliteten er så som så, men han lager liv i heimen likevel Vekker gamle minner, selv om ikke jeg er gammle karen
Jeg tenkte egentlig mest på CD`en til Kim Larsen jeg da Men må si at RF 82 ikke låter helt verst rett opp fra eskene! kompisen min kjøpte disse og jeg synes ikke det var FOR ille! Men det er jo tross alt klipsch daPengvim skrev:Ja de låter ikke så kjempebra når de er "box-fresh", men de låt bedre enn jeg forventa. Har hørt RF35 uinnspilt og det låt heeeelt jævlig. :pahf skrev:Lydkvaliteten er så som så, men han lager liv i heimen likevel Vekker gamle minner, selv om ikke jeg er gammle karen
åja.pahf skrev:Nå snakket jeg om cd'n, selve klipschene låter ikke så ille nå, har vel fått rundt en 150-170timer en plass nå.