|
Det lignet.
Hva synes du om Forte II kontra RF 7 ?Det lignet.Du som er mesteren?
Flott T-skjorte også.![]()
Hva synes du om Forte II kontra RF 7 ?
Nei, det er hun som er kreativ i husetDet lignet.Du som er mesteren?
Flott T-skjorte også.![]()
Gratulerer med Marantz forsterker!Da ble det ny forsterker: Marantz pm14 mkII KI signature. Stupte bare inn i det da jeg fikk et tilbud jeg ikke kunne si nei til. Noen som har erfaring med denne?
Du får sitte å lytte på andre steder enn i lytteposisjonProblemet er at de muligens er litt for store for min stue. Jeg har ingen alternativer når det gjelder å få flyttet på de. Jeg har god og fast bass overalt, unntatt i lytteposisjon. Dette er noe irriterende.
Jepp!Er bassen bedre i Klipschorn kontra Lascala?
Fått deg nye Ove? Eller bare drømmer du deg bort?
Problemt er at jeg ikke har plass til å dra de lengre ut på gulvet. Det hjørnet bak på hver høyttaler som er nærmest bakvegg, kommer ikke lengre enn 20 cm ut.Prøv å dra dem litt ut på gulvet. De er litt ømfintlige på plassering pga bass -slaven.
Oh! De var lekre rett og slett!Fått deg nye Ove? Eller bare drømmer du deg bort?![]()
Det jeg har hørt er at K-horn går dypere enn LaScala, men at LaScala er veldig mye mer dynamiske enn K-horn...Er bassen bedre i Klipschorn kontra Lascala?
Kan jo prøve å "dempe" den passive med skummgummi bak (i hjørnet) ?Problemt er at jeg ikke har plass til å dra de lengre ut på gulvet. Det hjørnet bak på hver høyttaler som er nærmest bakvegg, kommer ikke lengre enn 20 cm ut.
Samme erfaring!Det jeg har hørt er at K-horn går dypere enn LaScala, men at LaScala er veldig mye mer dynamiske enn K-horn...
Arrestér meg om jeg tar feil![]()
Skal prøve det. Har tilgang på akustikkplater eller hva det nå heter. Skal se om jeg får gjort det i løpet av helgen.Kan jo prøve å "dempe" den passive med skummgummi bak (i hjørnet) ?
/jan
I leiligheten sto Forte'ene i hvert sitt hjørne, lekte endel med plassering og litt demping i hjørene, verdt å teste ut. Bruk det du har i huset, skumgummi eller lignende.Skal prøve det. Har tilgang på akustikkplater eller hva det nå heter. Skal se om jeg får gjort det i løpet av helgen.
Spennende, hold oss oppdatert. Både skriftlig og med bilderDa er MiniDSP og ICEpower på vei fra fjerne strøk for å forvandle mine passive CornScalaer!Forhåpentligvis til det positive, med godlyd i vente
![]()
hvorfor følte du at cw ikke fungerte hos deg og hva kjørte du den med ?Hei folks!
Klipsch Cornwall III vs Forte II . erfaringer?
Vesentlige forskjeller? Plassering?
Del gjerne det du har, og gjerne hvilken du liker best og hvorfor.
Fikk ikke helt til Cornwall her dessverre...
Kikker også litt på RF-7 mk II, noen som har testet?
Bjarild
Som går til ?jeg har da ett sett alk uni filtere ledig hvis noen skulle trenge/ ha lyst på noe slikt
Som går til ?
Kjekt å vite for potensielle kjøpere vettu.
/jan
Ok takker, går det an å beskrive hvordan de skiller seg fra hverandre, og hva slags differanse det er i pris.Dem du ser i Helvetes forgård (H.R) er Klipsch Belle .. dem er litt større enn LS
Kommer nok mer enn på lyden enn bare utseende, på hva du bør velge.
/JR
Ok takker, går det an å beskrive hvordan de skiller seg fra hverandre, og hva slags differanse det er i pris.Dem du ser i Helvetes forgård (H.R) er Klipsch Belle .. dem er litt større enn LS
Kommer nok mer enn på lyden enn bare utseende, på hva du bør velge.
/JR
(trodde det var la scala da en av de første kommentarene på den tråden indikerte det)