Ørene dine er gode synes jeg
RF 52 MKII er definitivt den beste RF i forhold til pris.
De er strammere og mer definerte over hele frekvensområdet de spiller.
Takk Jan Olav
Spørsmål! Dette er kanskje litt latskap for meg, siden svaret er nok på en de 828 sidene i denne tråden
Jeg er litt tilhenger av "shit in = shit out" teorien, så har alltid vært villig til å legge litt kroner i elektronikken.
Hva vil Klipsch folket regne som sikker som banken forsterker match til si RF52II? Gjerne hyllevare og både transe og rør alternativ. Evt rør må jeg har gitter over med småfingre i huset. Pris maks 30k.
Hørte 52II på Ayre elektronikk og det spilte veldig bra, men har forstått det slik at det er meget kostbart. Kjenner ikke merket selv.
Vel, med 828 sider, så er ikke latskap det første ordet jeg ville brukt
Du har ikke bare gode ører, du har også en fremragende fornuft!
Jeg hørte 52II på min egen 300B amp sammen med Audio Note pre. Er man ute etter høy party faktor så ville jeg holdt meg unna SET forsterkere på 52II.
Så om du går for rør, så ville jeg funnet meg en push pull forsterker med en god strømforsyning.
EL-34 er et rør jeg personlig liker godt, riktig satt opp så sparker det bra for å si det mildt.
Eller så kan du jo gå for transistor effekt og rørpre, noe som ofte kan være et bra valg.
Vanskelig med konkrete forslag og heller ikke lov til å linke til bruktbørsenen, men det ligger EN GOD DEL DER nå for tiden.