El-retur
Hi-Fi freak
Har ikke peiling på hvem det var som var innom med rf7,men hyggelig kar hvertfall,ser de også har meget gode tilbud på andre ting.Brødrene Atle og Helge Budal tok over butikken etter sin far, som startet butikken i 1954. Det er altså en av landets eldste uavhengige butikker som fortsatt er i drift, og de ser virkelig ut til å takle konkurransen fra de store kjedene med sammenlignbare priser og en milliard ganger bedre service. Tipper det var Helge som stakk innom deg med RF7 i pizzabilen. Jeg husker godt gamle Budal fra oppveksten som en av de redeligste forretningsmennene i Kopervik, og min familie har handlet både hifi og TV-er fra Budal Radio.
Det er godt at slike butikker fortsatt finnes. En del snacks har de også i hyllene i underetasjen, men dessverre ikke noe med rør.
Er også kjekt å få lovt å prøve sitt eget utstyr i butikken,så til og med ut som de likte det..
Rf7 kostet 24000kr hos budal,+ at jeg fikk 2000 i avslag uten at jeg spurte + 50% på nye høyttaler kabler...
Soundgarden i haugesund hadde jo kupp pris på bare 35000kr + selgeren ville tvinge meg til å like hegel
Tror det er viktig å støtte de små og få hifi sjappene som finnes her i norge....
Sist redigert: