Klipsch Venner

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Dazed

    Æresmedlem
    Ble medlem
    29.01.2003
    Innlegg
    20.540
    Antall liker
    7.238
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    2
    kom over 4 stk Kp 110 til en billig penge som jeg planlegger å benytte til atmos i kinoen sammen med klipsch thx ultra 2 oppsett.
    noen som har hørt disse?



    Vis vedlegget 504003
    kender ikke disse, hva årgang er dette?

    Mvh
    https://www.klipsch.com/products/kp-110


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Passive PA-monitorer? 10" ?

    Sikkert trøkk i dem, men kanskje ikke "pure hi-fi"?

    Edit: Ser ut som Klipsch kalte dem "sound reinforcement speakers", og noen steder ser det ut som de har blitt brukt i bl. a. kinoer.
     
    Sist redigert:

    Purehifi

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    18.02.2015
    Innlegg
    279
    Antall liker
    230
    kom over 4 stk Kp 110 til en billig penge som jeg planlegger å benytte til atmos i kinoen sammen med klipsch thx ultra 2 oppsett.
    noen som har hørt disse?



    Vis vedlegget 504003
    kender ikke disse, hva årgang er dette?

    Mvh
    https://www.klipsch.com/products/kp-110


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Passive PA-monitorer? 10" ?

    Sikkert trøkk i dem, men kanskje ikke "pure hi-fi"?

    Edit: Ser ut som Klipsch kalte dem "sound reinforcement speakers", og noen steder ser det ut som de har blitt brukt i bl. a. kinoer.
    8 tommere, i utgangspunktet planla jeg samme typen i atmos som resten av surround

    Klipsch PRO-7800-L-THX, LCR, hvit THX innbyggingshøyttaler, stk - Mono AS

    men tviler på det er verdt å bruke 40k på atmos ht nå, mtp hvor simple lyder sporet blir brukt til foreløpig?

    noe purehifi er det nok ikke, hehe men spørsmålet er om en hadde hørt forskjellen i atmos?
     

    Dazed

    Æresmedlem
    Ble medlem
    29.01.2003
    Innlegg
    20.540
    Antall liker
    7.238
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    2
    Vet ikke. Aldri hørt Atmos, og aldri hørt KP-110, men når du nå har dem, er det jo bare å teste. :) Skal du bruke alle? Hvis ikke hadde ett av parene blitt fine garasjehøyttalere hos meg. :)
     

    Purehifi

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    18.02.2015
    Innlegg
    279
    Antall liker
    230
    Vet ikke. Aldri hørt Atmos, og aldri hørt KP-110, men når du nå har dem, er det jo bare å teste. :) Skal du bruke alle? Hvis ikke hadde ett av parene blitt fine garasjehøyttalere hos meg. :)
    hadde i utgangspunktet tenkt å bygge de skjult inn i tak konstruksjonen, men tror faktisk jeg bare skal montere de med vanlige fester, så blir det enklere å bytte ut om det ikke er helt optimal

    viktig å ha noe en kan oppgradere etter hvert:)

    de er pakket såpas langt bort, at jeg ikke får de frem før jeg har montert begge seterader i kinoen, så får ikke hørt de på en stund enda.
     

    Dazed

    Æresmedlem
    Ble medlem
    29.01.2003
    Innlegg
    20.540
    Antall liker
    7.238
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    2
    Vet ikke. Aldri hørt Atmos, og aldri hørt KP-110, men når du nå har dem, er det jo bare å teste. :) Skal du bruke alle? Hvis ikke hadde ett av parene blitt fine garasjehøyttalere hos meg. :)
    hadde i utgangspunktet tenkt å bygge de skjult inn i tak konstruksjonen, men tror faktisk jeg bare skal montere de med vanlige fester, så blir det enklere å bytte ut om det ikke er helt optimal

    viktig å ha noe en kan oppgradere etter hvert:)

    de er pakket såpas langt bort, at jeg ikke får de frem før jeg har montert begge seterader i kinoen, så får ikke hørt de på en stund enda.
    Høres fornuftig ut. :) Rop ut hvis du vi, avhende et par, da. Kan hende jeg kan bruke ett. :)
     

    teafortwo

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    19.10.2008
    Innlegg
    175
    Antall liker
    65
    Torget vurderinger
    4
    Klipsch RP-450C vs Klipsch RC-64

    Har skaffet RP-280 til hjemmekinoen og må ha en passende senter til.
    Er vel to aktuelle kandidater for meg, de to som er nevnt i tittelen. Pris for ny RP-450 og brukt RC-64 (mkI og mkII) er vel relativt lik.
    Så et spørsmål til dere som har hørt begge, hva mister en evt. lydmessig ved å kjøpe RP-450 vs RC-64? Brukt RC-64 er forresten ikke det letteste å få tak i slik som jeg erfarer det.
     

    X-Cell

    Lorden av Nord!
    Moderator
    Ble medlem
    23.10.2006
    Innlegg
    10.404
    Antall liker
    9.289
    Sted
    Narvik
    Torget vurderinger
    11
    Spør på vegne av en bekjent:

    Noen som har et tips om en rimelig og grei 8" eller 10" sub som kan kobles sammen med et par klipsch r-15pm ?.
    Tja.. finn en brukt Klipsch sub.. så en eldre 10" på finn til 1500kr.. den gode gamle serien som hadde flott design og veldig musikalske :)
     

    Purehifi

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    18.02.2015
    Innlegg
    279
    Antall liker
    230
    Klipsch RP-450C vs Klipsch RC-64

    Har skaffet RP-280 til hjemmekinoen og må ha en passende senter til.
    Er vel to aktuelle kandidater for meg, de to som er nevnt i tittelen. Pris for ny RP-450 og brukt RC-64 (mkI og mkII) er vel relativt lik.
    Så et spørsmål til dere som har hørt begge, hva mister en evt. lydmessig ved å kjøpe RP-450 vs RC-64? Brukt RC-64 er forresten ikke det letteste å få tak i slik som jeg erfarer det.
    RC 64 er en bra senter men den passer best til tidligere RF modeller, antar du vil ha lik lydsignatur i frontrekken så RP 450 er vel riktigst match mot dine ht
     

    oddemann

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    13.03.2007
    Innlegg
    552
    Antall liker
    133
    Torget vurderinger
    7
    Kobla opp et gammelt oppsett her i stua etter årevis med WAF.
    Klipsch RF82, Vincent SV236 og Cdspilleren S2.

    Hadde nesten glemt hvor mye forskjell det er på et stereoppsett og Geneva som har stått for musikken de seneste år.

    Tok dog å kjøpte en Chromecast Audio for å få trådlaus lyd, dette var jo og OK, men enorm forskjell fra CD.

    Kan eg koble til ekstern DAC til Chromecast og forvente noe bedre lyd?

    Odd
     

    Alek264

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.06.2017
    Innlegg
    2.672
    Antall liker
    1.842
    Sted
    Høyjord
    Torget vurderinger
    1
    Hvor kjøper dere akustikk plater og bassfeller? Billig og best Hehe

    Mvh Aleksander
     

    teafortwo

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    19.10.2008
    Innlegg
    175
    Antall liker
    65
    Torget vurderinger
    4
    Klipsch RP-450C vs Klipsch RC-64

    Har skaffet RP-280 til hjemmekinoen og må ha en passende senter til.
    Er vel to aktuelle kandidater for meg, de to som er nevnt i tittelen. Pris for ny RP-450 og brukt RC-64 (mkI og mkII) er vel relativt lik.
    Så et spørsmål til dere som har hørt begge, hva mister en evt. lydmessig ved å kjøpe RP-450 vs RC-64? Brukt RC-64 er forresten ikke det letteste å få tak i slik som jeg erfarer det.
    RC 64 er en bra senter men den passer best til tidligere RF modeller, antar du vil ha lik lydsignatur i frontrekken så RP 450 er vel riktigst match mot dine ht
    Er vel sånn jeg har tenkt litt selv, men i og med at RC64 er en del større og tyngre, var det greit å spørre noen som har hørt begge om RC64 allikevel kunne være en bedre match.
     

    teafortwo

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    19.10.2008
    Innlegg
    175
    Antall liker
    65
    Torget vurderinger
    4
    Klipsch RP-450C vs Klipsch RC-64

    Har skaffet RP-280 til hjemmekinoen og må ha en passende senter til.
    Er vel to aktuelle kandidater for meg, de to som er nevnt i tittelen. Pris for ny RP-450 og brukt RC-64 (mkI og mkII) er vel relativt lik.
    Så et spørsmål til dere som har hørt begge, hva mister en evt. lydmessig ved å kjøpe RP-450 vs RC-64? Brukt RC-64 er forresten ikke det letteste å få tak i slik som jeg erfarer det.
    RC 64 er en bra senter men den passer best til tidligere RF modeller, antar du vil ha lik lydsignatur i frontrekken så RP 450 er vel riktigst match mot dine ht
    Er vel sånn jeg har tenkt litt selv, men i og med at RC64 er en del større og tyngre, var det greit å spørre noen som har hørt begge om RC64 allikevel kunne være en bedre match.
     

    Seskage

    Baron af Skage ;)
    Ble medlem
    15.12.2014
    Innlegg
    1.978
    Antall liker
    5.634
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    7
    Kobla opp et gammelt oppsett her i stua etter årevis med WAF.
    Klipsch RF82, Vincent SV236 og Cdspilleren S2.

    Hadde nesten glemt hvor mye forskjell det er på et stereoppsett og Geneva som har stått for musikken de seneste år.

    Tok dog å kjøpte en Chromecast Audio for å få trådlaus lyd, dette var jo og OK, men enorm forskjell fra CD.

    Kan eg koble til ekstern DAC til Chromecast og forvente noe bedre lyd?

    Odd
    Ja det kan du. Chromecast har minioptisk utgang (samme som 3,5 mm utgang på den)

    Har brukt det selv med ok resultat.
     

    Pjokk

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    18.06.2018
    Innlegg
    81
    Antall liker
    25
    Klipsch RP-450C vs Klipsch RC-64

    Har skaffet RP-280 til hjemmekinoen og må ha en passende senter til.
    Er vel to aktuelle kandidater for meg, de to som er nevnt i tittelen. Pris for ny RP-450 og brukt RC-64 (mkI og mkII) er vel relativt lik.
    Så et spørsmål til dere som har hørt begge, hva mister en evt. lydmessig ved å kjøpe RP-450 vs RC-64? Brukt RC-64 er forresten ikke det letteste å få tak i slik som jeg erfarer det.
    RC 64 er en bra senter men den passer best til tidligere RF modeller, antar du vil ha lik lydsignatur i frontrekken så RP 450 er vel riktigst match mot dine ht
    Er vel sånn jeg har tenkt litt selv, men i og med at RC64 er en del større og tyngre, var det greit å spørre noen som har hørt begge om RC64 allikevel kunne være en bedre match.
    Hei:)

    Har ikkje hørt Klipsch Rc64 mk2 eller mk3, men veldig fornøyd med Rc64 mk1 til både Rf82 mk1 og Rf 7 mk2:)
     

    yngvejos

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.09.2010
    Innlegg
    1.951
    Antall liker
    1.318
    Første kveld med litt godt i glasset og høyere volum enn normalt etter at jeg monterte filter på mellomtonen. Du verden så KLF20 spiller nå. Jeg finner ingenting som stikker seg ut negativt.
    Jeg synes at KLF burde vært levert fra fabrikk med TI i både diskant og mellomtone. Jeg misstenker at de med vilje valgte dårligere membraner (spesielt poly membranen i diskanten) for å skape ett gap til heritage serien.

    Disse 18 år gamle høyttalerene gjør RP280 til latter på alle punkt utenom design etter modifisering.
     

    Alek264

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.06.2017
    Innlegg
    2.672
    Antall liker
    1.842
    Sted
    Høyjord
    Torget vurderinger
    1
    Klipsch RP-450C vs Klipsch RC-64

    Har skaffet RP-280 til hjemmekinoen og må ha en passende senter til.
    Er vel to aktuelle kandidater for meg, de to som er nevnt i tittelen. Pris for ny RP-450 og brukt RC-64 (mkI og mkII) er vel relativt lik.
    Så et spørsmål til dere som har hørt begge, hva mister en evt. lydmessig ved å kjøpe RP-450 vs RC-64? Brukt RC-64 er forresten ikke det letteste å få tak i slik som jeg erfarer det.
    RC 64 er en bra senter men den passer best til tidligere RF modeller, antar du vil ha lik lydsignatur i frontrekken så RP 450 er vel riktigst match mot dine ht
    Er vel sånn jeg har tenkt litt selv, men i og med at RC64 er en del større og tyngre, var det greit å spørre noen som har hørt begge om RC64 allikevel kunne være en bedre match.
    Hei:)

    Har ikkje hørt Klipsch Rc64 mk2 eller mk3, men veldig fornøyd med Rc64 mk1 til både Rf82 mk1 og Rf 7 mk2:)
    horndriveren i RC64 Mk1 er den samme som sitter i RF-63/83, 1,25" og RC64 Mk2 har samme driver som RF-7 Mk2, 1,75" :)
     

    Pjokk

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    18.06.2018
    Innlegg
    81
    Antall liker
    25
    Er vel sånn jeg har tenkt litt selv, men i og med at RC64 er en del større og tyngre, var det greit å spørre noen som har hørt begge om RC64 allikevel kunne være en bedre match.
    Hei:)

    Har ikkje hørt Klipsch Rc64 mk2 eller mk3, men veldig fornøyd med Rc64 mk1 til både Rf82 mk1 og Rf 7 mk2:)
    horndriveren i RC64 Mk1 er den samme som sitter i RF-63/83, 1,25" og RC64 Mk2 har samme driver som RF-7 Mk2, 1,75" :)
    Jepp:) Men usikker om eg hadde hørt så stor forskjell fra å bytte fra Rc64 mk1 til mk2. Er nok litt bedre, men spørst om det er så mykje at det er verdt pengene. Har jo litt forskjellige varianter av mk1 og nye rp serien. Veldig fornøyd til film:) Men var stor forskjell å få effektforsterker på Rc64 kontra uten:-D
     

    gwh

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    01.04.2006
    Innlegg
    857
    Antall liker
    655
    Sted
    Oslo
    Lurer på å skifte ut mine fronter med rp280fa.
    De er gode på film med atmos har jeg skjønt, men hvordan er de på musikk for en som bare vil ha deg som sekundær bruk?
     

    Alek264

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.06.2017
    Innlegg
    2.672
    Antall liker
    1.842
    Sted
    Høyjord
    Torget vurderinger
    1
    Lurer på å skifte ut mine fronter med rp280fa.
    De er gode på film med atmos har jeg skjønt, men hvordan er de på musikk for en som bare vil ha deg som sekundær bruk?
    Regner med den spiller musikk vel så bra som standard RP-280f. Og den har samme finish som RF-7 og de andre topp modellene.
     

    cbarth1

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    24.08.2012
    Innlegg
    2.206
    Antall liker
    2.471
    Sted
    Arendal
    Torget vurderinger
    2
    Første kveld med litt godt i glasset og høyere volum enn normalt etter at jeg monterte filter på mellomtonen. Du verden så KLF20 spiller nå. Jeg finner ingenting som stikker seg ut negativt.
    Jeg synes at KLF burde vært levert fra fabrikk med TI i både diskant og mellomtone. Jeg misstenker at de med vilje valgte dårligere membraner (spesielt poly membranen i diskanten) for å skape ett gap til heritage serien.

    Disse 18 år gamle høyttalerene gjør RP280 til latter på alle punkt utenom design etter modifisering.
    KLF serien har vel noen av de beste basselementene Klipsch har laget. Det er en kjent oppgradering f.eks å sette inn basselement ifra KLF i Quartet. I tillegg er Tractrix mellomtonehornet i disse samme som i Forte ii og Chorus ii, og en oppgradering i forhold til Constant Directivity mellomtonehornet brukt i Heresy/Cornwall (K701 og K601).
    Men som du sier så tok de totalen ned med Poly-membraner og de dårligste kabinettene i Klipsch sin historie....
     

    Pjokk

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    18.06.2018
    Innlegg
    81
    Antall liker
    25
    Jeg ser det er flere som etterspør Atmos høyttalere fra Klipsch. Er i samme båt og trenger 4 stk til taket. Alternativer jeg har funnet til nå er RP-140SA som kan brukes men i utgangspunktet er laget for å ligge oppå en fronthøyttaler. Ellers har proff kino serien for eksempel KPT-8000M:


    https://www.klipsch.com/pro/cinema/cinema-surround-speakers

    Noen erfaringer?
    Hei:) RP-140SA funker fint i taket, men måtte skru vinkler direkte i høyttaler og i taket for å henge dem opp. Berre pass på å forborr og bruk korte skruer så ein helst ikkje punkterer kabinettet i høyttaleren.
     

    Ivaols

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    29.12.2004
    Innlegg
    1.190
    Antall liker
    507
    Sted
    Flekkerøy
    Takk for tilbakemeldingen Pjokk. Ser at signaturen din at du bruker et 7.1.2 oppsett. Hvordan synes du det fungerer med tanke på Atmos? Vurderte du 7.1.4? Jeg har aldri hørt Atmos privat, kun på kino. Synes du generelt det er verdt det? Mange spørsmål nå hehe ??????
     

    Pjokk

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    18.06.2018
    Innlegg
    81
    Antall liker
    25
    Takk for tilbakemeldingen Pjokk. Ser at signaturen din at du bruker et 7.1.2 oppsett. Hvordan synes du det fungerer med tanke på Atmos? Vurderte du 7.1.4? Jeg har aldri hørt Atmos privat, kun på kino. Synes du generelt det er verdt det? Mange spørsmål nå hehe ������
    Synes det fungere veldig bra når filmsporet er bra. Men virker ikkje heilt som atmos er toppprioritert heilt enda. Men artig når det regner eller skjer noe ovenifra:) Hadde dei først på toppen av front høyttalerne, men det gav ingen effekt synes eg. Blei noe helt annet når ein fekk dei i taket!
    Har ikkje hørt 7.1.4 privat, noen år siden rommet blei bygd og blei kun trekkerør til eit sett atmos. Usikker koffor ikkje to sett blei vurdert:p Angrer litt, men usikker om det er så stor forskjell på dagens filmer. Er som oftest bare noen ganger iløpet av ein film der du skikkelig hører takhøyttalerne.
     

    Ivaols

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    29.12.2004
    Innlegg
    1.190
    Antall liker
    507
    Sted
    Flekkerøy
    Takk igjen for informasjon! Hvis det bare er "puslelyder" som gjengis fra Atmos høyttalerne så går jeg ikke for så veldig heftige greier.
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.116
    Antall liker
    20.465
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Jeg synes det å gå fra 7.1 til 7.2.4 var et skikkelig løft. Og agerer ingenting på det. Synes det var mye større forskjell enn å gå fra 5.1 til 7.1
     

    Ivaols

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    29.12.2004
    Innlegg
    1.190
    Antall liker
    507
    Sted
    Flekkerøy
    Jeg har landet på at det blir fire Atmos takhøyttalere. Rommet er syv meter langt så det er nok av plass i taket både foran og bak sitteposisjonen.

    Retep: hva bruker du som Atmos høyttalere?
     

    Ivaols

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    29.12.2004
    Innlegg
    1.190
    Antall liker
    507
    Sted
    Flekkerøy
    Noen som har testet Klipsch RP-240S i taket som Atmos høyttaler? Bipol med god spredning.
     

    Janix

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    20.12.2010
    Innlegg
    661
    Antall liker
    107
    Nå er jeg på et punkt hvor det er ekstatisk herlig å høre på musikk istedenfor hvordan anlegget låter, selv om det høres selvmotsigende ut. Håper det varer lenge.
     

    Hi-rex

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    06.05.2012
    Innlegg
    2.545
    Antall liker
    784
    Sted
    Etne
    Torget vurderinger
    4
    Nå er jeg på et punkt hvor det er ekstatisk herlig å høre på musikk istedenfor hvordan anlegget låter, selv om det høres selvmotsigende ut. Håper det varer lenge.
    Nu har du vist spillet lidt for højt IGEN. Vi prates ved på onsdag når alkoholen er dampet av, og ørene dine ha har normaliseret sig :rolleyes:

    Mvh
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.116
    Antall liker
    20.465
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Jeg har landet på at det blir fire Atmos takhøyttalere. Rommet er syv meter langt så det er nok av plass i taket både foran og bak sitteposisjonen.

    Retep: hva bruker du som Atmos høyttalere?
    Bruker Triangle Khos.. Som har samme disksnt og mellomtone som resten av surround kanalene mine. Ikke klipsch her altså.
     

    Hi-rex

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    06.05.2012
    Innlegg
    2.545
    Antall liker
    784
    Sted
    Etne
    Torget vurderinger
    4
    Her er en helt jævle bra plate, CD at teste , spille på Klipsch høytaler, eller for den sags skyld alle andre kompetente høytalere anleg.
    Og så gør det jo ikke noget et musiken er jævle bra, og den utføres av kompetente musikere.

    Lidt lav inspillet, men et av de absolutt bedre inspilnings job foretaget i nyere tid, og absolutt ingen dynamisk kompresjon er benyttet her. KEMPE BRA.

    Alle instrumenter lyder autentiske, og helt rigtig,det er sådan skal gøres, burde være som en bibel i samlingen til alle lydteknikere.


    Tidal Hifi: Eddie Graham Trio, S’Wonderful Jazz

    GOD FORNØJELSE :eek:
     

    Håkon_Rognlien

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.11.2002
    Innlegg
    6.748
    Antall liker
    11.360
    Torget vurderinger
    2
    Her er en helt jævle bra plate, CD at teste , spille på Klipsch høytaler, eller for den sags skyld alle andre kompetente høytalere anleg.
    Og så gør det jo ikke noget et musiken er jævle bra, og den utføres av kompetente musikere.

    Lidt lav inspillet, men et av de absolutt bedre inspilnings job foretaget i nyere tid, og absolutt ingen dynamisk kompresjon er benyttet her. KEMPE BRA.

    Alle instrumenter lyder autentiske, og helt rigtig,det er sådan skal gøres, burde være som en bibel i samlingen til alle lydteknikere.


    Tidal Hifi: Eddie Graham Trio, S’Wonderful Jazz

    GOD FORNØJELSE :eek:
    La meg i tillegg anbefale følgende:
    Big Band Basie: Moten Swing
    Spill høyt fra start. Sørg for sitte godt, og ikke ha noe i hendene. Klipsch viser med all mulig tydelighet hva blåsere kan gjøre på dynamiske høyttalere.

    Ønsker du så å sette et verdig punktum, kan jeg anbefale låta Nitro Junkie med gruppa Gothic Storm. Dermed er det meste sagt.

    Mvh
    Håkon Rognlien
     

    Hi-rex

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    06.05.2012
    Innlegg
    2.545
    Antall liker
    784
    Sted
    Etne
    Torget vurderinger
    4
    WHO THE FUCK ARE WHOSE GUYS?

    :rolleyes:

    4 udgivelser i 2014
    2 udgivelser i 2017
    24 udgivelser i 2018

    ???
     

    Toern

    Medlem
    Ble medlem
    17.11.2015
    Innlegg
    47
    Antall liker
    19
    Torget vurderinger
    1
    Noen som kan gi en kjapp feedback på SW-115? Har eid r-115sw, er SW-115 betydelig kjipere? Skal brukes i kino på 25m2 sammen med RF-62mk2.
     

    Wishmaster

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.10.2002
    Innlegg
    4.226
    Antall liker
    3.405
    Torget vurderinger
    1
    Noen som kan gi en kjapp feedback på SW-115? Har eid r-115sw, er SW-115 betydelig kjipere? Skal brukes i kino på 25m2 sammen med RF-62mk2.
    Kan ikke bidra med noe annet enn at jeg er fornøyd med to stykker i stereo, men har ikke sammenlignet med noe annet.
     

    Hi-rex

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    06.05.2012
    Innlegg
    2.545
    Antall liker
    784
    Sted
    Etne
    Torget vurderinger
    4
    Tillykke, og bra ser det jo også ut. Hva er det for en rund sag, Tesla core?

    ;)
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn