Takker og bukker. Kom mye rot med på det bildet der ja.. Låter meget bra så langt i alle fall.Tillykke, og bra ser det jo også ut. Hva er det for en rund sag, Tesla core?
![]()
Er nok ikke tesla core, men en annen kjent fyr
|
Takker og bukker. Kom mye rot med på det bildet der ja.. Låter meget bra så langt i alle fall.Tillykke, og bra ser det jo også ut. Hva er det for en rund sag, Tesla core?
![]()
Endelig tok du til fornuft ;DDa kan jeg med glede melde meg inn i venneklubben igjen. Fikk i hus ett par Cornwall III på lørdag som var.
Oh lykke.
Vis vedlegget 508254
Ha ha ha haEndelig tok du til fornuft ;DDa kan jeg med glede melde meg inn i venneklubben igjen. Fikk i hus ett par Cornwall III på lørdag som var.
Oh lykke.
Vis vedlegget 508254
Inntrykk?
Sort er desidert den fineste fargen på Cornwall IMO.Da kan jeg med glede melde meg inn i venneklubben igjen. Fikk i hus ett par Cornwall III på lørdag som var.
Oh lykke.
Vis vedlegget 508254
Lette egentlig etter dem i valnøtt, men er veldig fornøyd med dem i svart, nå når de først er i husSort er desidert den fineste fargen på Cornwall IMO.Da kan jeg med glede melde meg inn i venneklubben igjen. Fikk i hus ett par Cornwall III på lørdag som var.
Oh lykke.
Vis vedlegget 508254![]()
Jeg hadde jo valnøtt, men skulle egentlig ha svart når jeg kjøpte dem. Men fikk et tilbud jeg ikke kunne si nei til, så da ble det valnøtt isteden. Jeg personlig syns iallfall den svarte Heritage fineren er finere enn den jeg hadde i valnøtt på de jeg hadde.Lette egentlig etter dem i valnøtt, men er veldig fornøyd med dem i svart, nå når de først er i husSort er desidert den fineste fargen på Cornwall IMO.Da kan jeg med glede melde meg inn i venneklubben igjen. Fikk i hus ett par Cornwall III på lørdag som var.
Oh lykke.
![]()
Sort er desidert den fineste fargen på Cornwall IMO.Da kan jeg med glede melde meg inn i venneklubben igjen. Fikk i hus ett par Cornwall III på lørdag som var.
Oh lykke.
Som du ser, så er jeg av en annen oppfatning. Men valnøtt gir nok en mer retro feel enn sort.Sort er desidert den fineste fargen på Cornwall IMO.Da kan jeg med glede melde meg inn i venneklubben igjen. Fikk i hus ett par Cornwall III på lørdag som var.
Oh lykke.
Valnøtt er finest
Selger muligens min Cambridge CXA80 som bør tikke de fleste bokseneTips til forsterker med dac som skal drive Klipsch RP160M ?
Max ca 10k
Krav:
-Lydkvalitet
-Musikalsk
Hadde valnøtt farge på La Scala II og kånå er i alle fall enig med Virgo, og ville hatt samme farge på Cornwall III.Sort er desidert den fineste fargen på Cornwall IMO.Da kan jeg med glede melde meg inn i venneklubben igjen. Fikk i hus ett par Cornwall III på lørdag som var.
Oh lykke.
Valnøtt er finest Vis vedlegget 511184
Har ikke hørt den, men personlig ville jeg tenkt i retning av noe som dette.Tips til forsterker med dac som skal drive Klipsch RP160M ?
Max ca 10k
Krav:
-Lydkvalitet
-Musikalsk
Det merket har jeg tenkt på. Er den kraftig nok?Har ikke hørt den, men personlig ville jeg tenkt i retning av noe som dette.Tips til forsterker med dac som skal drive Klipsch RP160M ?
Max ca 10k
Krav:
-Lydkvalitet
-Musikalsk
https://www.stereofil.no/stereo/integrerte-forsterkere/marantz-pm7005
Jeg hadde svarte Heresy, og er helt sikker på at jeg syns Cornwall også tar seg best ut på den måten. Men det blir jo litt meningsløst å diskutere hvem som har mest riktig smak, kanskje. ;DHadde valnøtt farge på La Scala II og kånå er i alle fall enig med Virgo, og ville hatt samme farge på Cornwall III.Sort er desidert den fineste fargen på Cornwall IMO.Da kan jeg med glede melde meg inn i venneklubben igjen. Fikk i hus ett par Cornwall III på lørdag som var.
Oh lykke.
Valnøtt er finest Vis vedlegget 511184
Sjøl liker jeg dem godt i svart. Heresy ville jeg hatt i valnøtt, men disse synes jeg er greie i svart.
Men viktigst av alt.. de låter fett da 8)
Som sagt har jeg ikke prøvd den, men med de kriteriene du lister opp i og i den prisklassen ville det vært et av mine første stopp. For dobbelt så mye penger får du Denon PMA1600NE som jeg har hørt, og den tror jeg definitivt er kraftig nok til et par Klipsch stativhøyttalere. Ville nok satset på sistnevnte selv, men med et budsjett på maks. 10k må man i såfall finne en brukt.Det merket har jeg tenkt på. Er den kraftig nok?Har ikke hørt den, men personlig ville jeg tenkt i retning av noe som dette.Tips til forsterker med dac som skal drive Klipsch RP160M ?
Max ca 10k
Krav:
-Lydkvalitet
-Musikalsk
https://www.stereofil.no/stereo/integrerte-forsterkere/marantz-pm7005
helt enig, det er så individuelt hva vi liker..Jeg hadde svarte Heresy, og er helt sikker på at jeg syns Cornwall også tar seg best ut på den måten. Men det blir jo litt meningsløst å diskutere hvem som har mest riktig smak, kanskje. ;DHadde valnøtt farge på La Scala II og kånå er i alle fall enig med Virgo, og ville hatt samme farge på Cornwall III.Valnøtt er finest Vis vedlegget 511184
Sjøl liker jeg dem godt i svart. Heresy ville jeg hatt i valnøtt, men disse synes jeg er greie i svart.
Men viktigst av alt.. de låter fett da 8)
det var en gang at Retep hadde orntlige høytalere
Har de på jobb. Spiller imponerende etter størrelsen. Tenkte kanskje de trengte en sub, men nei. Nå er ikke rommet der veldig stort, men de holder i massevis der uten drahjelp i bunnen. Oppover spiller de som, tja, Klipsch... Dynamikken er der.Hei.Noen som har prøvd Klipsch Sixes høyttalerne og kan si noe om disse?
Har de på jobb. Spiller imponerende etter størrelsen. Tenkte kanskje de trengte en sub, men nei. Nå er ikke rommet der veldig stort, men de holder i massevis der uten drahjelp i bunnen. Oppover spiller de som, tja, Klipsch... Dynamikken er der.Hei.Noen som har prøvd Klipsch Sixes høyttalerne og kan si noe om disse?
Skal prøve å få lagt ut bilde etter hvert..Et bilde hadde vært stas.
Ja jeg syns som sagt at de var litt "snille" i bassen i forhold til bestykningen. Jeg har aldri hørt noen andre modeller fra Heritage serien og jeg regnet derfor med at de var sånn. Som du skriver så hadde forrige eier nesten ikke brukt dem på mange år og det er heller ikke mye jeg har brukt dem.DA var Chorus II i hus og det var et pent sett med høyttalere jeg har ervervet meg.
Til min store overraskelse så trenger de å spilles inn på nytt da forrige eier ikke har brukt de nevneverdig mye og før han igjen var de lite brukt de senere årene før han overtok de, hvis jeg har forstått det rett. Bassen trenger å løses opp, forrige Chorus II jeg hadde låt mye saftigere på alle områder. Disse låter omtrent som Heresy III pdd i stedet for å låte som de skal; som trimmede Cornwalls. Tenker litt på condisene og lignende men da de antageligvis er av seneste produksjonslinje tenker jeg at de er i orden. Disse har et finere stoff i frontgrillen enn hva forrige hadde + at de er laget av solid plast i stedet for tre på den gamle. En ting er sikkert, Heritage lyden er på plass.
Det var jammen kona si det! Har hun sett Klipschhorn...?Da er Cornwall III på vei til meg..
Mitt første skikkelige anlegg, så tenkte å kjøpe riktige høyttalere med en gang.
Hjelper at Kona mi insisterte på dem, siden de er de eneste fine høyttalerne hun har sett...![]()
Legg gjerne ut et bilde eller 2 når Cornwall er i hus..Fantastiske høytalere. Hvilken finish får du?Hun ville egentlig ha La Scala II... men, jeg klarte å overtale at støv inne i høyttalerne kunne bli et problem
Reddet lommeboken der
Skal ta det igjen på surround utstyr..