Klipsch Venner

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • JanR

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Innlegg
    32.190
    Antall liker
    1.530
    Sted
    Sarpsborg
    Borgenvik skrev:
    JanR skrev:
    Skulle du forville deg på "gale siden" av fjorden er du mer enn velkommen på en kaffeskvett og en lytt :)

    /jan
    Ja det takker jeg ja til, vi Klipsch venner må holde sammen, selv om jeg forløpig er en hangaround. Hyggelig å bli lnvitert..

    PS: Jeg liker at det spilles HØYT!
    Naboene mine er vant ;D
    Ungene liker det høyt,jeg liker det passe høyt og de fleste blir overrasket over hvor høyt man kan spille på 3W ;)

    /jan
     

    O.J.B

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    10.11.2004
    Innlegg
    837
    Antall liker
    2
    JanR skrev:
    Borgenvik skrev:
    JanR skrev:
    Skulle du forville deg på "gale siden" av fjorden er du mer enn velkommen på en kaffeskvett og en lytt :)

    /jan
    Ja det takker jeg ja til, vi Klipsch venner må holde sammen, selv om jeg forløpig er en hangaround. Hyggelig å bli lnvitert..

    PS: Jeg liker at det spilles HØYT!
    og de fleste blir overrasket over hvor høyt man kan spille på 3W ;)

    /jan
    Akkurat, og derfor tror jeg 18 watt er nok tilRF63! :D
     

    JanR

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Innlegg
    32.190
    Antall liker
    1.530
    Sted
    Sarpsborg
    Borgenvik skrev:
    JanR skrev:
    Borgenvik skrev:
    JanR skrev:
    Skulle du forville deg på "gale siden" av fjorden er du mer enn velkommen på en kaffeskvett og en lytt :)

    /jan
    Ja det takker jeg ja til, vi Klipsch venner må holde sammen, selv om jeg forløpig er en hangaround. Hyggelig å bli lnvitert..

    PS: Jeg liker at det spilles HØYT!
    og de fleste blir overrasket over hvor høyt man kan spille på 3W ;)

    /jan
    Akkurat, og derfor tror jeg 18 watt er nok tilRF63! :D
    Det tror jeg også ;D
    Kvalitets watt er ett stikkord her.

    Gleder meg til å høre hva du syns om de kontra AN ht's.
    Brått så er du fullverdig medlem her, ikke bare en "wannabee" ;)

    /jan
     

    O.J.B

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    10.11.2004
    Innlegg
    837
    Antall liker
    2
    JanR skrev:
    Borgenvik skrev:
    JanR skrev:
    Borgenvik skrev:
    JanR skrev:
    Skulle du forville deg på "gale siden" av fjorden er du mer enn velkommen på en kaffeskvett og en lytt :)

    /jan
    Ja det takker jeg ja til, vi Klipsch venner må holde sammen, selv om jeg forløpig er en hangaround. Hyggelig å bli lnvitert..

    PS: Jeg liker at det spilles HØYT!
    og de fleste blir overrasket over hvor høyt man kan spille på 3W ;)

    /jan
    Akkurat, og derfor tror jeg 18 watt er nok tilRF63! :D
    Det tror jeg også ;D
    Kvalitets watt er ett stikkord her.

    Brått så er du fullverdig medlem her, ikke bare en "wannabee" ;)

    /jan
    Kjæft`n din, har alltid likt Klipsch ;D
     

    6bm8

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    05.01.2005
    Innlegg
    2.020
    Antall liker
    619
    Sted
    Gressvik/Fredrikstad
    Torget vurderinger
    1
    Vil nok ikke sammenligne Rf-63 med Forte, men den spiller bra og dynamisk med bass som er langt bedre en feks Rf-5. Tror allikevel AN-E hadde blitt værende hos meg.

    Smak og behag :D


    Mvh....mj
     

    O.J.B

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    10.11.2004
    Innlegg
    837
    Antall liker
    2
    6bm8 skrev:
    Vil nok ikke sammenligne Rf-63 med Forte, men den spiller bra og dynamisk med bass som er langt bedre en feks Rf-5. Tror allikevel AN-E hadde blitt værende hos meg.

    Smak og behag :D


    Mvh....mj
    Så DU mener at forte er bedre saker? :)

    Jeg har hørt RF5 på film, og blitt fullstendig gal i hue. Da jeg hørte på podrace scenen på Star Wars episode 1, gikk jeg bort og kysset RF5. Det sier sitt...

    Begrunn gjerne hvorfor ANE hadde blitt værende! RF63 har mye bedre dynamikk, og jeg elsker punch og trøkk!! Det skal være morro å høre musikk, iallefall den musikken jeg spiller.. Jeg spiller aldri "pling plong" musikk :D
     

    6bm8

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    05.01.2005
    Innlegg
    2.020
    Antall liker
    619
    Sted
    Gressvik/Fredrikstad
    Torget vurderinger
    1
    Borgenvik skrev:
    6bm8 skrev:
    Vil nok ikke sammenligne Rf-63 med Forte, men den spiller bra og dynamisk med bass som er langt bedre en feks Rf-5. Tror allikevel AN-E hadde blitt værende hos meg.

    Smak og behag :D


    Mvh....mj
    Så DU mener at forte er bedre saker? :)

    Jeg har hørt RF5 på film, og blitt fullstendig gal i hue. Da jeg hørte på podrace scenen på Star Wars episode 1, gikk jeg bort og kysset RF5. Det sier sitt...

    Begrunn gjerne hvorfor ANE hadde blitt værende! RF63 har mye bedre dynamikk, og jeg elsker punch og trøkk!! Det skal være morro å høre musikk, iallefall den musikken jeg spiller.. Jeg spiller aldri "pling plong" musikk :D
    Mener ingenting jeg ;D Har hatt både An og Rf5. Og jeg hører mye på pling plong musikk. Mellomtonen i an er veldig mye bedre en hva den er i noen av de Klipschene jeg har hørt. To veldig forskjellige ht, så derfor smak og behag. Høres foresten ut som du vil trives godt med rf 63

    Mvh...mj
     

    JanR

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Innlegg
    32.190
    Antall liker
    1.530
    Sted
    Sarpsborg
    6bm8 skrev:
    Mener ingenting jeg ;D Har hatt både An og Rf5. Og jeg hører mye på pling plong musikk. Mellomtonen i an er veldig mye bedre en hva den er i noen av de Klipschene jeg har hørt. To veldig forskjellige ht, så derfor smak og behag.

    Mvh...mj
    Helt korrekt :)

    /jan
     
    Ø

    ØivindJ

    Gjest
    Borgenvik skrev:
    Begrunn gjerne hvorfor ANE hadde blitt værende! RF63 har mye bedre dynamikk, og jeg elsker punch og trøkk!! Det skal være morro å høre musikk, iallefall den musikken jeg spiller.. Jeg spiller aldri "pling plong" musikk :D
    Du trenger to sett med ht Borgen. There`s no way around it.

    Dersom du trenger hjelp til "oppbevaring" av AN-E, kan jeg sikkert hjelpe ;D
     

    JanOlav

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.12.2005
    Innlegg
    7.427
    Antall liker
    1.142
    Sted
    Sandefjord
    Torget vurderinger
    15
    6bm8 skrev:
    Vil nok ikke sammenligne Rf-63 med Forte, men den spiller bra og dynamisk med bass som er langt bedre en feks Rf-5. Tror allikevel AN-E hadde blitt værende hos meg.

    Smak og behag :D


    Mvh....mj
    Henger med her, RF-63 har et lydbilde som er "sydd" bedre sammen enn RF-5 har, bassen er bedre definert enn RF-5, men RF-5 har mer av det typiske "Klipschsoundet".
    RF-5 er kanskje en enklere last for forsterkeren?

    RF-63 er mer sivilisert enn RF-5, altså handler det i bunn og grunn kun om smak og behag! Er nok lettere å gå fra AN-E til RF-63 enn til RF-5 tror jeg, men er sannelig ikke sikker på om jeg hadde gjort det? :-\
     

    O.J.B

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    10.11.2004
    Innlegg
    837
    Antall liker
    2
    Continuo skrev:
    6bm8 skrev:
    Vil nok ikke sammenligne Rf-63 med Forte, men den spiller bra og dynamisk med bass som er langt bedre en feks Rf-5. Tror allikevel AN-E hadde blitt værende hos meg.

    Smak og behag :D


    Mvh....mj
    men er sannelig ikke sikker på om jeg hadde gjort det? :-\
    Ble ikke gjort heller :)

    Merker hvor utrolig gode AN-E er nå... Ikke missforstå, Klipschene er også meget bra, men som alle sier, det handler om smak og behag! :)
     

    Bjarild

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    18.03.2005
    Innlegg
    144
    Antall liker
    13
    Torget vurderinger
    12
    Da var jeg blitt Klipsched igjen gitt ;D Men.. Kan kanskje spørre Ludo om dette, da det er RF-63 som nå tar opp plass i stova. De er noe brukt, anslått å ha "rullet" ca 100 timer. Når begynte dine å virkelig bli bra?
    Evnt andre som har dem?
    Merker jo at de trenger mere tid, selv om de er rimelig morsomme allerede. Kanskje det har med de 300+ Krell watta som de blir foret med.. ;D

    Mvh
    Bjarild
     

    Ludo

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.08.2008
    Innlegg
    3.141
    Antall liker
    751
    Sted
    Sandefjord
    Torget vurderinger
    1
    Vel, de sies at de bør omsette ca 1000 watt-timer og det er forskjellige måter å komme frem til det. Jeg vil anta at dine kommer til å låte mye mer harmoniske etter hvert som du spiller med dem. Bare å gi dem inn :)
     

    Bjarild

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    18.03.2005
    Innlegg
    144
    Antall liker
    13
    Torget vurderinger
    12
    Får la de stå å surre til over jul en gang.. ;)
     

    JanR

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Innlegg
    32.190
    Antall liker
    1.530
    Sted
    Sarpsborg
    Var og hørte på de her 2 i dag, på Horten messa.

    http://www.klipsch.com/products/details/p-38f.aspx

    og

    http://www.klipsch.com/products/details/p-17b.aspx

    Låt ikke dårlig noen av de men den lille, P-17, ble jeg veldig overrasket over.

    Hadde vel ikke noen store forhåpninger til de, ny serie og greier. Sikkert klipsch som skal prøve seg på noen "high end" høytalere med fancy utseende. Uff så feil jeg tok ;)
    Spilte veldig bra begge men ble skikkelig overrasket over den lille.
    Dynamikk og driv ut av en annen verden.

    Koster jo litt, i underkant av 30k,men som sagt den spilte meget bra i mine og andres ører.(som var innom når jeg var der)
    Var jo litt morro og høre de på noen "gamle" Aragon blokker :) M3/CD 4.1 gjorde seg heller ikke bort.

    /jan
     

    JanR

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Innlegg
    32.190
    Antall liker
    1.530
    Sted
    Sarpsborg
    Borgenvik skrev:
    Merker hvor utrolig gode AN-E er nå... Ikke missforstå, Klipschene er også meget bra, men som alle sier, det handler om smak og behag! :)
    Var innom AN rommet i dag også.
    Spilte ikke dårlig nei, Meishu og AN ht's var ingen dårlig combo ;)

    Kos deg med dine du Borgenvik :)

    /jan
     

    JanOlav

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.12.2005
    Innlegg
    7.427
    Antall liker
    1.142
    Sted
    Sandefjord
    Torget vurderinger
    15
    JanR skrev:
    Var og hørte på de her 2 i dag, på Horten messa.

    http://www.klipsch.com/products/details/p-38f.aspx

    og

    http://www.klipsch.com/products/details/p-17b.aspx

    Låt ikke dårlig noen av de men den lille, P-17, ble jeg veldig overrasket over.

    Hadde vel ikke noen store forhåpninger til de, ny serie og greier. Sikkert klipsch som skal prøve seg på noen "high end" høytalere med fancy utseende. Uff så feil jeg tok ;)
    Spilte veldig bra begge men ble skikkelig overrasket over den lille.
    Dynamikk og driv ut av en annen verden.

    Koster jo litt, i underkant av 30k,men som sagt den spilte meget bra i mine og andres ører.(som var innom når jeg var der)
    Var jo litt morro og høre de på noen "gamle" Aragon blokker :) M3/CD 4.1 gjorde seg heller ikke bort.

    /jan
    Fikk ikke hørt de små jeg, ble de brukt sammen med den Copland saken som sto der?
    Låt det greit i rommet? De store hadde en "hul" lyd i deler av bassen synes jeg, men tror (vet) at rommet hadde endel å si.
     

    JanR

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Innlegg
    32.190
    Antall liker
    1.530
    Sted
    Sarpsborg
    Continuo skrev:
    Fikk ikke hørt de små jeg, ble de brukt sammen med den Copland saken som sto der?
    Låt det greit i rommet? De store hadde en "hul" lyd i deler av bassen synes jeg, men tror (vet) at rommet hadde endel å si.
    Rommet var ikke ideelt der heller nei, er vel sånn på messer ;)

    Nei brukte ikke Copland, kjørte med Aragon blokkene på x antall hundre watt :eek:
    Låt veldig bra, ble som sagt tatt litt på senga der gett.

    De store var det bra trykk i men ristet mere i koridor veggene enn at man hørte det inne på rommet ;D
    Var ikke så ille vanskelig å høre hva som bor i de og hvor de kommer fra 8)

    Virket ikke så ille misfornøyd unge Herr Flugsrud heller.
    Men nå må lille herr Olsen sove, sier ledelsen ::)

    /jan"trøttitrynet"olsen
     

    JanOlav

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.12.2005
    Innlegg
    7.427
    Antall liker
    1.142
    Sted
    Sandefjord
    Torget vurderinger
    15
    JanR skrev:
    Borgenvik skrev:
    Merker hvor utrolig gode AN-E er nå... Ikke missforstå, Klipschene er også meget bra, men som alle sier, det handler om smak og behag! :)
    Var innom AN rommet i dag også.
    Spilte ikke dårlig nei, Meishu og AN ht's var ingen dårlig combo ;)

    Kos deg med dine du Borgenvik :)

    /jan
    Et av de bedre oppsettene på messa, enig der!

    Likevel så var det beste, da vi; Rolfozzy, BHO og meg forlot Horten, kjørte så E-18 helt til Asker for en lytt hos BHO på nye horna hans. :D

    Deilig, deilig Klipschhorn lyd! :)
    Uansett hva som ble lagt på tallerken og/eller i skuff; horna sviktet ikke, alt ble fremført slik det skal leveres. 8)
     

    JanR

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Innlegg
    32.190
    Antall liker
    1.530
    Sted
    Sarpsborg
    Continuo skrev:
    Et av de bedre oppsettene på messa, enig der!

    Likevel så var det beste, da vi; Rolfozzy, BHO og meg forlot Horten, kjørte så E-18 helt til Asker for en lytt hos BHO på nye horna hans. :D

    Deilig, deilig Klipschhorn lyd! :)
    Uansett hva som ble lagt på tallerken og/eller i skuff; horna sviktet ikke, alt ble fremført slik det skal leveres. 8)
    Nå kunne du har vært litt kompis og sagt " fan for noe ræl...NEI Birger, selg de til Jan du...." ;D

    /jan
     

    BHO

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.10.2004
    Innlegg
    3.082
    Antall liker
    296
    Sted
    Asker
    Torget vurderinger
    2
    Continuo skrev:
    6bm8 skrev:
    Vil nok ikke sammenligne Rf-63 med Forte, men den spiller bra og dynamisk med bass som er langt bedre en feks Rf-5. Tror allikevel AN-E hadde blitt værende hos meg.

    Smak og behag :D


    Mvh....mj
    Henger med her, RF-63 har et lydbilde som er "sydd" bedre sammen enn RF-5 har, bassen er bedre definert enn RF-5, men RF-5 har mer av det typiske "Klipschsoundet".
    Ikke helt uenig her, men jeg vil nå påstå at RF-5 kan levere bass den overhode ikke bør skamme seg over. Jeg har hørt de prøve å rive hus....seff gjorde de ikke det, men et godt forsøk var det. ;D
    Jeg for min del synes RF-63 er på kanten FOR kommærs, og støtter deg der ang. "Klipschsoundet" og RF-5.
    RF-5 kan være en skikkelig rabbagast, og det kan jeg like. :)
    Ingen av dem er vel direkte skapt for SET under 10W......for å si det sånn. ;)
     

    JanOlav

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.12.2005
    Innlegg
    7.427
    Antall liker
    1.142
    Sted
    Sandefjord
    Torget vurderinger
    15
    BHO skrev:
    Continuo skrev:
    6bm8 skrev:
    Vil nok ikke sammenligne Rf-63 med Forte, men den spiller bra og dynamisk med bass som er langt bedre en feks Rf-5. Tror allikevel AN-E hadde blitt værende hos meg.

    Smak og behag :D


    Mvh....mj
    Henger med her, RF-63 har et lydbilde som er "sydd" bedre sammen enn RF-5 har, bassen er bedre definert enn RF-5, men RF-5 har mer av det typiske "Klipschsoundet".
    Ikke helt uenig her, men jeg vil nå påstå at RF-5 kan levere bass den overhode ikke bør skamme seg over. Jeg har hørt de prøve å rive hus....seff gjorde de ikke det, men et godt forsøk var det. ;D
    Jeg for min del synes RF-63 er på kanten FOR kommærs, og støtter deg der ang. "Klipschsoundet" og RF-5.
    RF-5 kan være en skikkelig rabbagast, og det kan jeg like. :)
    Ingen av dem er vel direkte skapt for SET under 10W......for å si det sånn. ;)
    Jada, enig i det.
    Jeg har også sett/hørt :eek: "podrace" fra Star wars hos Olof på RF-5 som Borgenvik sikter til.
    Da forstod jeg at noe surrerundt utstyr ikke trengs. 8)
     

    shaunv

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    17.01.2006
    Innlegg
    1.577
    Antall liker
    67
    Sted
    Drøbak
    Torget vurderinger
    19
    Ja ja, jeg vet det ser rotete ut!Jeg har nemlig hatt andre prioriteringer enn å styre med det sålangt 8)
     

    Vedlegg

    shaunv

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    17.01.2006
    Innlegg
    1.577
    Antall liker
    67
    Sted
    Drøbak
    Torget vurderinger
    19
    "-WÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ" Skulle liksom legge meg jeg, men så våknet moren min slik at jeg kunne sette på nærmere konsert nivå! Har ikke lyst til å sove lenger! "-Fy F*** som mellombassen rocker mot kroppen, det spiller så uanstrengt og så deilig i toppen"

    /Happy ShaunV
     

    JanR

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Innlegg
    32.190
    Antall liker
    1.530
    Sted
    Sarpsborg
    shaunv skrev:
    "-WÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ" Skulle liksom legge meg jeg, men så våknet moren min slik at jeg kunne sette på nærmere konsert nivå! Har ikke lyst til å sove lenger! "-Fy F*** som mellombassen rocker mot kroppen, det spiller så uanstrengt og så deilig i toppen"

    /Happy ShaunV
    Godt å være hjemme igjen skjønner jeg ::) ;D
    Gratulerer med La Scala, i hus endelig.

    /jan
     

    ssm

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.04.2007
    Innlegg
    5.414
    Antall liker
    9
    Torget vurderinger
    1
    Hei Shaunv : Gratulerer med Norges flotte la scalaer , jeg hadde disse opp til vurdering to...ganger selv , det var først og fremst min mangel på bredde i rommet som gorde at jeg ikke kjøpte disse av BHO.....Du var altså den heldige nye eier...

    Ja dette trøkker virkelig godt , dette er jo en av de beste klipsch høyttalerne , som er ytterligere forbedret av forrige eier (som forøvrig vet hva han driver med...) , disse vil gi deg heidundranes mange flott musikkstunder....sånne spesielle greier må man se på som en innvestering.....har du fått integrert bassen brukbart?....kult med sub kasse i samme finish....preampen som spillte sammen med dine høyttalere har jeg.. ;) en audionote m3 , jeg forøvrig har blitt veldig gla i , om du vil teste den i anlegget en gang , så hoi ut....

    Mvh Espen Saatvedt.
     
    Ø

    ØivindJ

    Gjest
    Continuo skrev:
    Jada, enig i det.
    Jeg har også sett/hørt :eek: "podrace" fra Star wars hos Olof på RF-5 som Borgenvik sikter til.
    Da forstod jeg at noe surrerundt utstyr ikke trengs. 8)
    Var resonanse i alle veggene ? ;D
     

    gubben

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    24.09.2007
    Innlegg
    98
    Antall liker
    0
    Bare en ting å si om LaScala : Stort !!! ;D
    Lykke til ;)
     

    BangBang

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.03.2005
    Innlegg
    7.301
    Antall liker
    4.914
    Sted
    Okka by
    Torget vurderinger
    7
    Grattis!
    Fortell gjerne hva du synes ;)
    Bilder må vi jo ha også, og mens vi venter på flere så må jo det forrige gjentas ;D

     

    JanR

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Innlegg
    32.190
    Antall liker
    1.530
    Sted
    Sarpsborg
    Mannen må jo få sove ut innimellom slaga ;D

    Har en mistanke om at shaunv bare går rundt med ett stort smil og driter i oss her på hfs som venter på flere bilder/inntrykk ;)

    /jan
     

    sTo

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    18.07.2005
    Innlegg
    116
    Antall liker
    0
    Hei! Snuser litt på Klipsch Rb-81. Noen som har noen erfaringer med disse stativ høytalerene?
     

    shaunv

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    17.01.2006
    Innlegg
    1.577
    Antall liker
    67
    Sted
    Drøbak
    Torget vurderinger
    19
    JanR: Ja, deilig å være hjemme! ;D I denne tråden burde ikke det være så vanskelig å fatte i alle fall ;D Og ja, jeg har sovet på mesteparten av dagen i dag, ble "tidlig" i går;)

    ixos_76: Tusen takk:) Får takke deg for at du ikke tok dem også ;D Har allerede gitt meg gode musikkstunder, selv uten at jeg har plassert dem optimalt! Sub'en må riktignok få se en ny plassering, kan jo ikke blokkere for tv'en! ::) Men med litt finjustering har den blitt godt integrert. Den stikker seg ikke ut, og leverer nedover. Mot hjørnene i rommet får jeg av erfaring enda dypere bass, så det blir nok bra! Kunne vært morsomt å prøve den preampen engang, men skal jeg være ærlig lever jeg veldig godt med den oppgraderte OTO'en min ;D

    gubben: Tusen takk:) Lykke, ja:)

    FallenA: Takker:D Kan fortelle hva jeg synes sammen med litt bedre bilder litt seinere;) Nå er det lytting som er prioritet 1!:D Hehe.
     

    rolfozzy

    Æresmedlem
    Ble medlem
    01.11.2005
    Innlegg
    16.365
    Antall liker
    6.575
    Torget vurderinger
    2
    Bra kasser du har fått deg, shaunv. Har hørt de noen ganger. Like imponerende livetrøkk hver gang. Gratulerer.
     

    JanOlav

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.12.2005
    Innlegg
    7.427
    Antall liker
    1.142
    Sted
    Sandefjord
    Torget vurderinger
    15
    Grattis Shaunv!
    Glemmer aldri da jeg var på besøk hos Birger første gang, volumet var skrudd ganske så langt oppover, med Pink Floyd strømmende ut av LaScala! :D Jeg satt som fjetret på stolen gjennom hele første siden av albummet. :eek:
     

    Milenko

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.04.2003
    Innlegg
    5.850
    Antall liker
    1.429
    Sted
    Steinkjer
    Torget vurderinger
    1
    LaScala II til salgs på bruktbørsen.....
    Hadde jeg hatt plass og råd vet jeg hva familiebudsjettet skulle ha gått til....
    Uansett er vel snart medlem av Klipsch, rør og horn gjengen på en eller annen måte ;D
     

    Ste-Reo.

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    07.07.2006
    Innlegg
    82
    Antall liker
    0
    Da var Chorus II på plass i stua!! Og det må jeg si... Lyden er førsteklasses. Hadde igrunn ikke forventet det av så gamle høyttalere. Disse står pokkers meg ikke tilbake for noenting!! God damn sier bare jeg!!! :eek: ;D
     

    JanR

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Innlegg
    32.190
    Antall liker
    1.530
    Sted
    Sarpsborg
    Ste-Reo. skrev:
    Da var Chorus II på plass i stua!! Og det må jeg si... Lyden er førsteklasses. Hadde igrunn ikke forventet det av så gamle høyttalere. Disse står pokkers meg ikke tilbake for noenting!! God damn sier bare jeg!!! :eek: ;D
    Gratulerer så mye :)
    De spiller bedre enn mange nyere hvis det er noen trøst (med fare for å terge på meg noen)
    Bilder er påkrevd ;)

    /jan
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn