Klipsch Venner

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • BangBang

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.03.2005
    Innlegg
    7.301
    Antall liker
    4.914
    Sted
    Okka by
    Torget vurderinger
    7
    shaunv skrev:
    FallenA: Det var vinylriggen jeg tenkte på ja;) Hvor har du gjort av den? ::) Har du lyst på noe større enn cornwall altså? ;D
    Vinylriggen er trygt plassert hos en ivrig herremann i Oslo ;)
    Og det er ikke umulig det blir noe større nei! ;D
     

    KML

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    22.10.2005
    Innlegg
    557
    Antall liker
    84
    Sted
    Fana i Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Hva tror dere vil være beste match til klipsch RF-7 av EC og Krell?

    Evt. andre gode strømsterke forslag?

    Rør er ikke aktuelt siden anlegget også benyttes til hjemmekino.
     

    Anonym

    Æresmedlem
    Ble medlem
    08.08.2008
    Innlegg
    11.416
    Antall liker
    1.140
    Torget vurderinger
    4
    Utvilsomt EC. Parret med feil elektronikk kan RF-7 låte skarpt.
     

    KML

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    22.10.2005
    Innlegg
    557
    Antall liker
    84
    Sted
    Fana i Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Ok, hjertelig takk for svar.

    AW400 eller er Nemo å foretrekke?
     

    Anonym

    Æresmedlem
    Ble medlem
    08.08.2008
    Innlegg
    11.416
    Antall liker
    1.140
    Torget vurderinger
    4
    Synes RF-7 låter bra med Mcintosh MC275 jeg så du trenger sikkert ikke allverden av effekt.
    Skal jeg synse så er det første som slår meg AW180
     

    JanR

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Innlegg
    32.190
    Antall liker
    1.530
    Sted
    Sarpsborg
    joaquin skrev:
    blir det danmarkstur på en av dere snart, eller?

    http://www.hifi4all.dk/ksb/Annonce.asp?id=94915
    Ikke så horribel pris :)


    KML skrev:
    Hva tror dere vil være beste match til klipsch RF-7 av EC og Krell?

    Evt. andre gode strømsterke forslag?

    Rør er ikke aktuelt siden anlegget også benyttes til hjemmekino.
    Ikke uening med Anonym her.
    Nå skal det sies at jeg ikke har hørt RF-7 med Krell men har hørt div RF'er med EC og det låter ikke galt.

    /jan
     

    Erland

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.04.2003
    Innlegg
    3.238
    Antall liker
    6
    KML skrev:
    Hva tror dere vil være beste match til klipsch RF-7 av EC og Krell?

    Evt. andre gode strømsterke forslag?

    Rør er ikke aktuelt siden anlegget også benyttes til hjemmekino.
    Ligger noen Pass Labs Aleph (skikkelig) Klasse A på børsen nå.
    Disse "dyra" er selve S'en i strømsterk og jeg tror de vil være en kjempekombo med RF7
     

    KML

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    22.10.2005
    Innlegg
    557
    Antall liker
    84
    Sted
    Fana i Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Tusen takk for svar folkens! :)

    Så på Pass'en, men den var solgt ser det ut til. Er litt usikker, men tror EC er veien å gå. McIntosh får for fort pusteproblemer og det er ikke bra.
     

    Ste-Reo.

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    07.07.2006
    Innlegg
    82
    Antall liker
    0
    Ville anbefalt deg å låne øret til krell også... Dvs. litt eldre krell som er produsert i Amerika. Krell har en utrolig rå dynamikk som passer klipsh bra.
     

    Bjarild

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    18.03.2005
    Innlegg
    144
    Antall liker
    13
    Torget vurderinger
    12
    KML skrev:
    Hva tror dere vil være beste match til klipsch RF-7 av EC og Krell?

    Evt. andre gode strømsterke forslag?

    Rør er ikke aktuelt siden anlegget også benyttes til hjemmekino.

    Jeg brukte lenge RF-7 sammen med Krell KAV-300iL(som er produsert i Amerika..), og dette var en kjempematch, uten tvil! Hadde da sammenlignet Krell direkte med DP A1b/C1b (ca 70k), og DP ble lagt ut for salg samme kvelden! ;D (hadde da også testet flere forskjellige høyttalere altså.. )
    Men det ble ti ganger mere morsomt med Krell, et trøkk uten sidestykke!
    EC har jeg ikke testet på Klipsch, men har mange gode erfaringer med Krell/Klipsch som jeg bare måtte nevne:)

    Mvh
    Bjarild
     

    Bjarild

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    18.03.2005
    Innlegg
    144
    Antall liker
    13
    Torget vurderinger
    12
    Forresten noen her som har erfaringer med Klipsch Heritage serie koblet med kvalitets transistor forsterkere?
    Skjønner at det er rør som er "greia", men er litt nysgjerrig på å teste ut Cornwall eller La Scala etterhvert.. Er bare blitt så glad i transistor godklumpen min.. ;D

    Mvh
    Bjarild
     

    JanR

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Innlegg
    32.190
    Antall liker
    1.530
    Sted
    Sarpsborg
    Bjarild skrev:
    EC har jeg ikke testet på Klipsch, men har mange gode erfaringer med Krell/Klipsch som jeg bare måtte nevne:)

    Mvh
    Bjarild
    Og bra er det. De fleste bruker rør (de som jeg kjenner iaf) så det er bra at noen med transistor erfaring på klipsch svinger innom :)


    Bjarild skrev:
    Forresten noen her som har erfaringer med Klipsch Heritage serie koblet med kvalitets transistor forsterkere?
    Skjønner at det er rør som er "greia", men er litt nysgjerrig på å teste ut Cornwall eller La Scala etterhvert.. Er bare blitt så glad i transistor godklumpen min.. ;D

    Mvh
    Bjarild
    Hadde en Malmin kl.A tansistor amp innom her på besøk, det lille jeg fikk hørt låt absolutt ikke galt :)
    På Forte II.

    Brukte en Zapsolute 78W kl.A tansistor på KG 5.5, fungerte greit det også ;)

    /jan
     

    Haugenial

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    07.10.2008
    Innlegg
    693
    Antall liker
    205
    Torget vurderinger
    4
    Bjarild skrev:
    Forresten noen her som har erfaringer med Klipsch Heritage serie koblet med kvalitets transistor forsterkere?
    Skjønner at det er rør som er "greia", men er litt nysgjerrig på å teste ut Cornwall eller La Scala etterhvert.. Er bare blitt så glad i transistor godklumpen min.. ;D

    Mvh
    Bjarild
    Jeg kjører Klipsch Chorus II på krell kav-500-IL og det låter enormt. Det er vel egentlig denne som din er etterkommer av...:) Det er forresten jeg som er Ste-Reo., men mistet/glemt passordet + mail er nede.
     

    Bjarild

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    18.03.2005
    Innlegg
    144
    Antall liker
    13
    Torget vurderinger
    12
    Jeg kjører Klipsch Chorus II på krell kav-500-IL og det låter enormt. Det er vel egentlig denne som din er etterkommer av...:) Det er forresten jeg som er Ste-Reo., men mistet/glemt passordet + mail er nede.
    [/quote]


    Ahh, broderen har en slik. Har testet den, men ikke på Klipsch. Men da blir jeg med en gang mere optimistisk! Så da er spørsmålet: Noen som bor i Tromsø området med Klipsch Heritage høyttalere, som er villig til å gi meg en demo??? ;D
    Om ikke, er det kanskje noen i sørnorge som har? Skal hjem i jula iallefall (Mandal.. ) Kunne fått tid da om det kunne være interessant.. ;)

    Mvh
    Bjarild
     

    JanR

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Innlegg
    32.190
    Antall liker
    1.530
    Sted
    Sarpsborg
    Haugenial skrev:
    Jeg kjører Klipsch Chorus II på krell kav-500-IL og det låter enormt. Det er vel egentlig denne som din er etterkommer av...:) Det er forresten jeg som er Ste-Reo., men mistet/glemt passordet + mail er nede.
    Hei du :)

    Chorus II og Forte II er søsken ja ;)
    Artig å høre at det ble klaff med Krell/Klipsch.
    Med eller uten sub's ?

    /jan
     

    JanR

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Innlegg
    32.190
    Antall liker
    1.530
    Sted
    Sarpsborg
    Bjarild skrev:
    Om ikke, er det kanskje noen i sørnorge som har? Skal hjem i jula iallefall (Mandal.. ) Kunne fått tid da om det kunne være interessant.. ;)

    Mvh
    Bjarild
    Bor på østlandet/Sarpsborg, skulle du føle for det er det bare å svinge innom ved juletider.
    Da kan du får høre på mere enn bare Forte II ;)

    /jan
     

    Bjarild

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    18.03.2005
    Innlegg
    144
    Antall liker
    13
    Torget vurderinger
    12
    JanR skrev:
    Bjarild skrev:
    Om ikke, er det kanskje noen i sørnorge som har? Skal hjem i jula iallefall (Mandal.. ) Kunne fått tid da om det kunne være interessant.. ;)

    Mvh
    Bjarild
    Bor på østlandet/Sarpsborg, skulle du føle for det er det bare å svinge innom ved juletider.
    Da kan du får høre på mere enn bare Forte II ;)


    Så fenomenalt! Ja hvis jeg får tid og mulighet så skal jeg absolutt ta turen ;)
    Evnt i forbindelse med en Oslo-tur på nyåret, kunne det vært en mulighet.
    Takker :D (osteaktig..?)

    Mvh
    Bjarild

    /jan
     

    JanR

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Innlegg
    32.190
    Antall liker
    1.530
    Sted
    Sarpsborg
    Bjarild skrev:
    JanR skrev:
    Bjarild skrev:
    Om ikke, er det kanskje noen i sørnorge som har? Skal hjem i jula iallefall (Mandal.. ) Kunne fått tid da om det kunne være interessant.. ;)

    Mvh
    Bjarild
    Bor på østlandet/Sarpsborg, skulle du føle for det er det bare å svinge innom ved juletider.
    Da kan du får høre på mere enn bare Forte II ;)

    /jan

    Så fenomenalt! Ja hvis jeg får tid og mulighet så skal jeg absolutt ta turen ;)
    Evnt i forbindelse med en Oslo-tur på nyåret, kunne det vært en mulighet.
    Takker :D (osteaktig..?)

    Mvh
    Bjarild
    Bedre ? ;)
    Slenger over en PM med tlf nr så har du liggende :)

    /jan
     

    Haugenial

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    07.10.2008
    Innlegg
    693
    Antall liker
    205
    Torget vurderinger
    4
    JanR skrev:
    Haugenial skrev:
    Jeg kjører Klipsch Chorus II på krell kav-500-IL og det låter enormt. Det er vel egentlig denne som din er etterkommer av...:) Det er forresten jeg som er Ste-Reo., men mistet/glemt passordet + mail er nede.
    Hei du :)

    Chorus II og Forte II er søsken ja ;)
    Artig å høre at det ble klaff med Krell/Klipsch.
    Med eller uten sub's ?

    /jan
    jeg vet Forte og Chorus er søsken ja, reffererte egentlig til Krell kav 500-il og fbi... ;D Litt OT bjarild men hvordan syns du 500 il er mot fbi siden du har sammenligningsgrunnlag?? For min del er 500'n en forsterker jeg sansynligvis ikke kommer til å kvitte meg med...
    JanR; Jeg kjøpte ikke med subbene, og det tror jeg ikke var nødvendig heller... Her er det bass i massevis. Og det svinger som bare det... :) En uke etter og jeg gleder meg til å spille musikk etter jobb!
     

    Bjarild

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    18.03.2005
    Innlegg
    144
    Antall liker
    13
    Torget vurderinger
    12
    Haugenial skrev:
    JanR skrev:
    Haugenial skrev:
    Jeg kjører Klipsch Chorus II på krell kav-500-IL og det låter enormt. Det er vel egentlig denne som din er etterkommer av...:) Det er forresten jeg som er Ste-Reo., men mistet/glemt passordet + mail er nede.
    Hei du :)

    Chorus II og Forte II er søsken ja ;)
    Artig å høre at det ble klaff med Krell/Klipsch.
    Med eller uten sub's ?

    /jan
    jeg vet Forte og Chorus er søsken ja, reffererte egentlig til Krell kav 500-il og fbi... ;D Litt OT bjarild men hvordan syns du 500 il er mot fbi siden du har sammenligningsgrunnlag?? For min del er 500'n en forsterker jeg sansynligvis ikke kommer til å kvitte meg med...
    JanR; Jeg kjøpte ikke med subbene, og det tror jeg ikke var nødvendig heller... Her er det bass i massevis. Og det svinger som bare det... :) En uke etter og jeg gleder meg til å spille musikk etter jobb!

    Hehe ;D
    Jo, jeg fikk såvidt testet 300iL'en(som er veldig lik til 500'en) og FBI'en på et sett Vienna Acoustics Beethoven Concert Grand som var innom et par uker. Og forskjellen kan nesten ikke sammenlignes.. De har forsåvidt samme Krell sound, med skikkelig slam og dynamikk, men FBI'en har egenskaper jeg aldri hadde trodd var mulig. Ekstremt oppløst, og med dypbass som disse høyttalerne egentlig ikke kan..!! hehe. Følte det var en klasse opp.. Men skulle vel bare mangle egentlig, mht pris osv.. Ofret MYE for å prioritere den ::) ;D
    Men hvis jeg MÅ nedprioritere en gang, blir det garantert tilbake til 300iL eller 500'en, de er svinebra begge to, og har egentlig alt jeg ønsker mht til mine preferanser, matchet med riktige høyttalere da selvfølgelig. Men fordelen nå slik jeg ser det, er at jeg aldri trenger å bytte elektronikken, da jeg mest sannsynlig kan koble "alt" til denne, nesten uansett pris og krav.. Bygge, bygge, bygge ;D
    Så hadde jo virkelig vært moro å få testet et par Heritage høyttalere på den, spesielt da dine erfaringer med Chorus/Krell er så bra som du sier.. ;) Og Klipsch generelt er jo grisemoro!!
    (måtte bare ha med den så ikke de kaster oss på huet og ræva inn i Krell tråden.. hehe)

    Mvh
    Bjarild
     

    Haugenial

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    07.10.2008
    Innlegg
    693
    Antall liker
    205
    Torget vurderinger
    4
    Bjarild skrev:
    Haugenial skrev:
    JanR skrev:
    Haugenial skrev:
    Jeg kjører Klipsch Chorus II på krell kav-500-IL og det låter enormt. Det er vel egentlig denne som din er etterkommer av...:) Det er forresten jeg som er Ste-Reo., men mistet/glemt passordet + mail er nede.
    Hei du :)

    Chorus II og Forte II er søsken ja ;)
    Artig å høre at det ble klaff med Krell/Klipsch.
    Med eller uten sub's ?

    /jan
    jeg vet Forte og Chorus er søsken ja, reffererte egentlig til Krell kav 500-il og fbi... ;D Litt OT bjarild men hvordan syns du 500 il er mot fbi siden du har sammenligningsgrunnlag?? For min del er 500'n en forsterker jeg sansynligvis ikke kommer til å kvitte meg med...
    JanR; Jeg kjøpte ikke med subbene, og det tror jeg ikke var nødvendig heller... Her er det bass i massevis. Og det svinger som bare det... :) En uke etter og jeg gleder meg til å spille musikk etter jobb!

    Hehe ;D
    Jo, jeg fikk såvidt testet 300iL'en(som er veldig lik til 500'en) og FBI'en på et sett Vienna Acoustics Beethoven Concert Grand som var innom et par uker. Og forskjellen kan nesten ikke sammenlignes.. De har forsåvidt samme Krell sound, med skikkelig slam og dynamikk, men FBI'en har egenskaper jeg aldri hadde trodd var mulig. Ekstremt oppløst, og med dypbass som disse høyttalerne egentlig ikke kan..!! hehe. Følte det var en klasse opp.. Men skulle vel bare mangle egentlig, mht pris osv.. Ofret MYE for å prioritere den ::) ;D
    Men hvis jeg MÅ nedprioritere en gang, blir det garantert tilbake til 300iL eller 500'en, de er svinebra begge to, og har egentlig alt jeg ønsker mht til mine preferanser, matchet med riktige høyttalere da selvfølgelig. Men fordelen nå slik jeg ser det, er at jeg aldri trenger å bytte elektronikken, da jeg mest sannsynlig kan koble "alt" til denne, nesten uansett pris og krav.. Bygge, bygge, bygge ;D
    Så hadde jo virkelig vært moro å få testet et par Heritage høyttalere på den, spesielt da dine erfaringer med Chorus/Krell er så bra som du sier.. ;) Og Klipsch generelt er jo grisemoro!!
    (måtte bare ha med den så ikke de kaster oss på huet og ræva inn i Krell tråden.. hehe)

    Mvh
    Bjarild
    Hadde kav 400-xi før denne og følte 500 var et par hakk over denne... Men nok Krell prat her ellers så går vel spådommen (les;hue og ræva) din i oppfyllelse... Hehe. Har prøvd comboen litt fremm på et par filmer, og meget vellykket der også.
     

    KML

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    22.10.2005
    Innlegg
    557
    Antall liker
    84
    Sted
    Fana i Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Aldeles glimrende!

    Jeg har sett på brukte Krell-trinn, f.eks FPB600, 350 (/450)MCx. Det er meget høy siklefaktor!

    Holdt på å slå til på FPB600, men må ta ting i rett rekkefølge (pros, suber, signal og eff.), slik at hjemmekinobiten er "ferdig". Så kan vi fokusere på stereobiten etterhvert. Må legge opp egen kurs til Krell også, er jo nesten et must ;D
     

    JanR

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Innlegg
    32.190
    Antall liker
    1.530
    Sted
    Sarpsborg
    Haugenial skrev:
    JanR; Jeg kjøpte ikke med subbene, og det tror jeg ikke var nødvendig heller... Her er det bass i massevis. Og det svinger som bare det... :) En uke etter og jeg gleder meg til å spille musikk etter jobb!
    Sa jo det ! ;D
    Godt å høre at du er nøyd :)

    /jan
     

    Milenko

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.04.2003
    Innlegg
    5.850
    Antall liker
    1.429
    Sted
    Steinkjer
    Torget vurderinger
    1
    Snart medlem....
    Går å venter på et par Forte ;D
    Gleder meg stort til å få disse inn på lytterommet...
    Har en skvett Ardaig og en skvett Talisker 18 som skal nytes med andakt til åpningssermonien.
    Musikktips til sermonien....hm..kanskje litt eldre Steve Earle vil passe bra...
    Sitter allerede å drømmer meg bort ;D
     

    JanR

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Innlegg
    32.190
    Antall liker
    1.530
    Sted
    Sarpsborg
    Milenko skrev:
    Snart medlem....
    Går å venter på et par Forte ;D
    Gleder meg stort til å få disse inn på lytterommet...
    Har en skvett Ardaig og en skvett Talisker 18 som skal nytes med andakt til åpningssermonien.
    Musikktips til sermonien....hm..kanskje litt eldre Steve Earle vil passe bra...
    Sitter allerede å drømmer meg bort ;D
    Du har vært wannabee så lenge at du er nok mer eller mindre "medlem" alt ;)

    Gratulerer så mye med "nye" høytalere, måtte de tjene deg vel.
    Du kommer til å få mange gode stunder med de :)

    Innvielses musikk ja, noe du liker er absolutt en ide ;D
    Singel malt ordner resten.

    Bilder er en selvfølge :)

    /jan
     

    Milenko

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.04.2003
    Innlegg
    5.850
    Antall liker
    1.429
    Sted
    Steinkjer
    Torget vurderinger
    1
    Wannabee er vel nærmest en under drivelse i denne sammenheng ;D
     

    JanR

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Innlegg
    32.190
    Antall liker
    1.530
    Sted
    Sarpsborg
    Milenko skrev:
    Wannabee er vel nærmest en under drivelse i denne sammenheng ;D
    ;D

    Gleder meg minst like som du gjør. Tror nok du blir borte fra hfs den første uken du har de i hus, sitter nok og koser deg i godstolen foran anlegget ;)

    Her så fungerer de meget bra plassert omtrent inni hjørene med god toe in. Du får prøve deg fram litt.

    Bare for å holde det varmt, bilder er påkrevd.

    /jan
     

    Milenko

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.04.2003
    Innlegg
    5.850
    Antall liker
    1.429
    Sted
    Steinkjer
    Torget vurderinger
    1
    Har kjøpt ny linse til kamraet i sommer samt blits, så får se om det ikke blir mulighet for det :D

    Hvis jeg får tid selvsagt..... ;D (til å løsrive meg fra stolen)
     

    JanR

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Innlegg
    32.190
    Antall liker
    1.530
    Sted
    Sarpsborg
    Milenko skrev:
    Har kjøpt ny linse til kamraet i sommer samt blits, så får se om det ikke blir mulighet for det :D
    Kan du unngå blitz så gjør gjerne det :)
    Gleder meg til inntrykk og bilder. De er sendt ?

    /jan
     

    Milenko

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.04.2003
    Innlegg
    5.850
    Antall liker
    1.429
    Sted
    Steinkjer
    Torget vurderinger
    1
    Ikke enda tror jeg, de må jo pakkes med litt kjærlighet for å sikre at de kommer fram slik de forlot selger.
    Like greit egentlig,siden jeg ikke har tid til å få spilt noe i helgen uansett...
    Men, neste uke har jeg fri.....det skal bli gøy ;D
     

    JanR

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Innlegg
    32.190
    Antall liker
    1.530
    Sted
    Sarpsborg
    Milenko skrev:
    Ikke enda tror jeg, de må jo pakkes med litt kjærlighet for å sikre at de kommer fram slik de forlot selger.
    Like greit egentlig,siden jeg ikke har tid til å få spilt noe i helgen uansett...
    Men, neste uke har jeg fri.....det skal bli gøy ;D
    Den som venter på noe godt ;D

    /jan
     
    Ø

    ØivindJ

    Gjest
    "Kjappelars" fikk seg endelig "nye" høyttalere i dag:


    (Amerikanerene måtte ha 1/4" vet dere. (RF-3 MkII) )



    Og effekten av disse var bare:
     

    Haugenial

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    07.10.2008
    Innlegg
    693
    Antall liker
    205
    Torget vurderinger
    4
    Apropos spikes; er det noe poeng i å sette chorusene på spikes o.l??
     
    Ø

    ØivindJ

    Gjest
    JanR skrev:
    Jeg syns ikke det.
    Vet jo at mange bruker "gummi" også.

    Men Kroken og anmeldere snakket jo så varm om spikes til RF-3, og med god grunn må jeg tilføye :)
     

    JanR

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Innlegg
    32.190
    Antall liker
    1.530
    Sted
    Sarpsborg
    ØivindJ skrev:
    JanR skrev:
    Jeg syns ikke det.
    Vet jo at mange bruker "gummi" også.

    Men Kroken og anmeldere snakket jo så varm om spikes til RF-3, og med god grunn må jeg tilføye :)
    Mener å ha hørt det samme :)
    Men nå er ikke vi så heldig/uheldig (stryk det som ikke passer ;) ) å sitte RF serien høytalere.

    Nå skal det vel sies at jeg ikke har prøvd spikes på mine.Putene fungerer meget godt, syns jeg.

    /jan
     

    Erland

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.04.2003
    Innlegg
    3.238
    Antall liker
    6
    JanR skrev:
    ØivindJ skrev:
    JanR skrev:
    Jeg syns ikke det.
    Vet jo at mange bruker "gummi" også.

    Men Kroken og anmeldere snakket jo så varm om spikes til RF-3, og med god grunn må jeg tilføye :)
    Mener å ha hørt det samme :)
    Men nå er ikke vi så heldig/uheldig (stryk det som ikke passer ;) ) å sitte RF serien høytalere.

    Nå skal det vel sies at jeg ikke har prøvd spikes på mine.Putene fungerer meget godt, syns jeg.

    /jan
    RF skal på spikes!

    Putter du spikes under Heritage vil PWK snu seg i grava. De skal rett på gulvet, gjerne med en gummimatte etc under!
     

    JanR

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Innlegg
    32.190
    Antall liker
    1.530
    Sted
    Sarpsborg
    Erland skrev:
    JanR skrev:
    ØivindJ skrev:
    JanR skrev:
    Jeg syns ikke det.
    Vet jo at mange bruker "gummi" også.

    Men Kroken og anmeldere snakket jo så varm om spikes til RF-3, og med god grunn må jeg tilføye :)
    Mener å ha hørt det samme :)
    Men nå er ikke vi så heldig/uheldig (stryk det som ikke passer ;) ) å sitte RF serien høytalere.

    Nå skal det vel sies at jeg ikke har prøvd spikes på mine.Putene fungerer meget godt, syns jeg.

    /jan
    RF skal på spikes!

    Putter du spikes under Heritage vil PWK snu seg i grava. De skal rett på gulvet, gjerne med en gummimatte etc under!
    Det var godt vi fikk bekreftet det før vi ble uvenner her ;D

    /jan
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn