Klipsch Venner

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Milenko

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.04.2003
    Innlegg
    5.850
    Antall liker
    1.429
    Sted
    Steinkjer
    Torget vurderinger
    1
    Ja, han har byttet membraner på mellomtone horna, oppgradert delefilter og dempet mellomtonehorna.
    Fornøyd å ja da, det råeste er hvordan høytalerne skiller de forskjellige opptakene.
    Noen spor har en myk deilig bass, og noen har knyttneveslag slik at man nesten føler man har vært i bokseringen.
    I tilegg er de stille når musikken er stille før de hogger til ;D
     

    JanR

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Innlegg
    32.190
    Antall liker
    1.530
    Sted
    Sarpsborg
    Milenko skrev:
    Var forferdelig å være på jobb i kveld, ville bare hjem å spille musikk ;D
    Gikk å tenkte...når jeg kommer hjem skal jeg spille den og den og den og......
    Kan da umulig være negativt det ;D
    Du har blitt skikkelig Klipsch'd ja, ikke tvil. Finns ingen annen kur enn å spille minimum 4 timer pr dag ;D
    Kos deg Mr S :)

    /jan
     

    BHO

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.10.2004
    Innlegg
    3.082
    Antall liker
    296
    Sted
    Asker
    Torget vurderinger
    2
    Ligger et sett La Scala på bruktbørsen nå................ ;)
    En og annen som bør kjenne sin besøkelsestid nå!!! 8)
     

    ssm

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.04.2007
    Innlegg
    5.414
    Antall liker
    9
    Torget vurderinger
    1
    Ja se der ja , der dukka det jaggu opp ett par til........ ;D

    Da har vel landets to sett på kort tid blitt utsatt for eierbytte hert øyeblikk......

    Utrolig flotte høyttalere det der....det kan forresten skimtes til venstre i det første bildet hva eiern har bytta til......

    For dere som allikevel nøler , det er ikke mange av disse her til lands , så her er som BHO sier en gylden mulighet.

    for min del er både ht budsjettet brukt opp , og veggen har ikke blitt en eneste centimeter bredere enn sist jeg vurderte like...så jeg lar de gå denne gangen også.. ;D

    Mvh Espen
     

    ssm

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.04.2007
    Innlegg
    5.414
    Antall liker
    9
    Torget vurderinger
    1
    Ja stussa litt på det jeg og , de var da ikke akkurat gratis nei....men hlyttalerne er jo fine fordet da , spørs bare hva prisen ender opp på etter påkost.

    Jeg minns disse har vært tilsalgs en gang før også for en god stund siden...De var i trøgstad da også , men om det er samme sleger vet jeg ikke noe om , de kan jo vært solgt til en sambygding... ;)

    Hjertet gjør ett hopp hver gang jeg ser disse.....speller som ei kule på set amper gjør de også.....

    ES
     

    BHO

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.10.2004
    Innlegg
    3.082
    Antall liker
    296
    Sted
    Asker
    Torget vurderinger
    2
    JanR skrev:
    BHO skrev:
    Ligger et sett La Scala på bruktbørsen nå................ ;)
    En og annen som bør kjenne sin besøkelsestid nå!!! 8)
    Dyre diskanter ::)

    /jan
    Jupp.....Bob Crites sine som tåler og spille lenger ned i frekvens, og spiller lenger opp enn orginalene koster den nette sum av $150 for et par. ;)
     

    mteinum

    Æresmedlem
    Ble medlem
    29.05.2007
    Innlegg
    10.162
    Antall liker
    3.995
    Sted
    Øya
    Torget vurderinger
    1
    ixos_76 skrev:
    Jeg minns disse har vært tilsalgs en gang før også for en god stund siden...De var i trøgstad da også , men om det er samme sleger vet jeg ikke noe om , de kan jo vært solgt til en sambygding... ;)
    Dette var samme selger, så gikk det noe galt med den ene eller begge av diskantene - deretter tok det laaaang tid før nye kom på plass. (litt usikker på hvorfor).

    5500 var jo merkelig mye..

    Jeg har så lyst, men får nok neppe lov av madammen å bytte ut JohnBlue med disse... ::)
     

    BHO

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.10.2004
    Innlegg
    3.082
    Antall liker
    296
    Sted
    Asker
    Torget vurderinger
    2
    mteinum skrev:
    ixos_76 skrev:
    Jeg minns disse har vært tilsalgs en gang før også for en god stund siden...De var i trøgstad da også , men om det er samme sleger vet jeg ikke noe om , de kan jo vært solgt til en sambygding... ;)
    Dette var samme selger, så gikk det noe galt med den ene eller begge av diskantene - deretter tok det laaaang tid før nye kom på plass. (litt usikker på hvorfor).

    5500 var jo merkelig mye..

    Jeg har så lyst, men får nok neppe lov av madammen å bytte ut JohnBlue med disse... ::)
    Bare og stupe i det.......en viss toleranse må da fruen ha? ;D ;D
     

    JanR

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Innlegg
    32.190
    Antall liker
    1.530
    Sted
    Sarpsborg
    mteinum skrev:
    Jeg har så lyst, men får nok neppe lov av madammen å bytte ut JohnBlue med disse... ::)
    Enklere å få tilgivelse enn tillatelse ? ;)

    /jan
     

    BangBang

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.03.2005
    Innlegg
    7.301
    Antall liker
    4.914
    Sted
    Okka by
    Torget vurderinger
    7
    Disse klassiske LaScala.... ruller ikke de av veldig tidlig og er avhenging av sub for å spille noe dypere enn mellombass? Bare nysgjerrig mtp. mine fremtidige prioriteringer ;)
     

    shaunv

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    17.01.2006
    Innlegg
    1.577
    Antall liker
    67
    Sted
    Drøbak
    Torget vurderinger
    19
    FallenA skrev:
    Disse klassiske LaScala.... ruller ikke de av veldig tidlig og er avhenging av sub for å spille noe dypere enn mellombass? Bare nysgjerrig mtp. mine fremtidige prioriteringer ;)
    Tror nesten du får se og høre på noen!;)
    Kommer veldig an på musikken i grunn. Har hendt at jeg har lurt på om suben faktisk spiller eller ikke. Det må jo være et godt tegn. ::)
     

    BangBang

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.03.2005
    Innlegg
    7.301
    Antall liker
    4.914
    Sted
    Okka by
    Torget vurderinger
    7
    shaunv skrev:
    FallenA skrev:
    Disse klassiske LaScala.... ruller ikke de av veldig tidlig og er avhenging av sub for å spille noe dypere enn mellombass? Bare nysgjerrig mtp. mine fremtidige prioriteringer ;)
    Tror nesten du får se og høre på noen!;)
    Kommer veldig an på musikken i grunn. Har hendt at jeg har lurt på om suben faktisk spiller eller ikke. Det må jo være et godt tegn. ::)
    Joda... Høre på et par LaScala skal jeg gjøre, men her i distriktet finnes etter hva jeg vet kun LSII (jeg skal få hørt de ved første anledning), og de har etter hva jeg skjønner avrulling mye lenger ned, og dermed ikke like avhengige av suben.
    Men om du med dine (de er vel LaScala første versjon), er fornøyd med bassen også uten sub, så tyder vel det også på at de spiller dypere enn hva jeg først har antatt?!
     

    BHO

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.10.2004
    Innlegg
    3.082
    Antall liker
    296
    Sted
    Asker
    Torget vurderinger
    2
    FallenA skrev:
    [Joda... Høre på et par LaScala skal jeg gjøre, men her i distriktet finnes etter hva jeg vet kun LSII (jeg skal få hørt de ved første anledning), og de har etter hva jeg skjønner avrulling mye lenger ned, og dermed ikke like avhengige av suben.
    Men om du med dine (de er vel LaScala første versjon), er fornøyd med bassen også uten sub, så tyder vel det også på at de spiller dypere enn hva jeg først har antatt?!
    At LSII ruller av mye lenger ned må vel være en illusjon....hvor har du det fra?
     

    JanR

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Innlegg
    32.190
    Antall liker
    1.530
    Sted
    Sarpsborg
    FallenA skrev:
    Disse klassiske LaScala.... ruller ikke de av veldig tidlig og er avhenging av sub for å spille noe dypere enn mellombass? Bare nysgjerrig mtp. mine fremtidige prioriteringer ;)
    http://www.klipsch.com/products/discontinued/details/la-scala.aspx

    http://www.klipsch.com/products/details/la-scala-ii.aspx

    I teorien liten forskjell ;)


    shaunv skrev:
    Tror nesten du får se og høre på noen!;)
    Kommer veldig an på musikken i grunn. Har hendt at jeg har lurt på om suben faktisk spiller eller ikke. Det må jo være et godt tegn. ::)
    Det jeg har hørt av La Scala hos BHO stemmer godt overens med shaunv sine erfaringer :)

    /jan
     

    rolfozzy

    Æresmedlem
    Ble medlem
    01.11.2005
    Innlegg
    16.365
    Antall liker
    6.575
    Torget vurderinger
    2
    Er suben godt integrert skal den vel ikke gjøre noe av seg.
    Da kan det nok oppleves som den ikke er på. Men dette er selvfølgeligheter.
     

    Erland

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.04.2003
    Innlegg
    3.238
    Antall liker
    6
    JanR skrev:
    Dyre diskanter ::)
    /jan
    Tre muligheter:

    -Har kjøpt noen utrolig dyre uoriginale diskanter
    -Blitt lurt på prisen av originale
    -Har litt problemer med omregningskursen fra $ til NOK
    (for vi utelukker selvfølgelig at en Klipsch eier [og endatil en Heritage-eier] kan skrive noe som ikke er sant)

    Originale K77 diskanter i fabrikkens esker, koster ca $225 ~som blir til rundt 2K inkl frakt og mva!
     

    BangBang

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.03.2005
    Innlegg
    7.301
    Antall liker
    4.914
    Sted
    Okka by
    Torget vurderinger
    7
    BHO skrev:
    FallenA skrev:
    [Joda... Høre på et par LaScala skal jeg gjøre, men her i distriktet finnes etter hva jeg vet kun LSII (jeg skal få hørt de ved første anledning), og de har etter hva jeg skjønner avrulling mye lenger ned, og dermed ikke like avhengige av suben.
    Men om du med dine (de er vel LaScala første versjon), er fornøyd med bassen også uten sub, så tyder vel det også på at de spiller dypere enn hva jeg først har antatt?!
    At LSII ruller av mye lenger ned må vel være en illusjon....hvor har du det fra?
    Slapp av mine Klipschede venner!! ;)
    Jeg påstår ingenting, men spør dere som har erfaring med disse høyttalerne. Hvor jeg har det fra.... Tja si det... Mest sannsynlig lest et eller annet sted ;D Mye rart er skrevet om Klipsch opp gjennom årene!
     

    Milenko

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.04.2003
    Innlegg
    5.850
    Antall liker
    1.429
    Sted
    Steinkjer
    Torget vurderinger
    1
    Dagens prosjekt, vinkling av høytalerne, tror grunnplasseringen er grei nå, så da blir det å finne den perfekte vinklingen ;D
     

    BHO

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.10.2004
    Innlegg
    3.082
    Antall liker
    296
    Sted
    Asker
    Torget vurderinger
    2
    FallenA skrev:
    BHO skrev:
    FallenA skrev:
    [Joda... Høre på et par LaScala skal jeg gjøre, men her i distriktet finnes etter hva jeg vet kun LSII (jeg skal få hørt de ved første anledning), og de har etter hva jeg skjønner avrulling mye lenger ned, og dermed ikke like avhengige av suben.
    Men om du med dine (de er vel LaScala første versjon), er fornøyd med bassen også uten sub, så tyder vel det også på at de spiller dypere enn hva jeg først har antatt?!
    At LSII ruller av mye lenger ned må vel være en illusjon....hvor har du det fra?
    Slapp av mine Klipschede venner!! ;)
    Jeg påstår ingenting, men spør dere som har erfaring med disse høyttalerne. Hvor jeg har det fra.... Tja si det... Mest sannsynlig lest et eller annet sted ;D Mye rart er skrevet om Klipsch opp gjennom årene!
    Det er sant, men når det gjelder LS II er det vel kun skrevet noe de siste par åra. ;D ;D ;)
    Bass hornet er nok fysisk likt på I og II, så da er det jo bregenset i seg selv hvor dypt de kan gå.
    At opplevelsen av bass ikke er forenlig med data, er en annen sak. 8)
     

    JanR

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Innlegg
    32.190
    Antall liker
    1.530
    Sted
    Sarpsborg
    Erland skrev:
    JanR skrev:
    Dyre diskanter ::)
    /jan
    Tre muligheter:

    -Har kjøpt noen utrolig dyre uoriginale diskanter
    -Blitt lurt på prisen av originale
    -Har litt problemer med omregningskursen fra $ til NOK
    (for vi utelukker selvfølgelig at en Klipsch eier [og endatil en Heritage-eier] kan skrive noe som ikke er sant)

    Originale K77 diskanter i fabrikkens esker, koster ca $225 ~som blir til rundt 2K inkl frakt og mva!
    Nemmli.
    En som sitter og smiler ett sted i verden ;D

    /jan
     

    Rokko

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    07.12.2004
    Innlegg
    249
    Antall liker
    5
    Får e vær la? (Ålesundsk for "Kan jeg bli med i klubben").
     

    Vedlegg

    Milenko

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.04.2003
    Innlegg
    5.850
    Antall liker
    1.429
    Sted
    Steinkjer
    Torget vurderinger
    1
    De ble lekre de høytalerne
    Tenker de spiller som bare.....
    Gratulere med ferdig stillelse, de ble rå, spiller de som de ser ut vil jeg tro du er en lykkelig mann :D
     

    Milenko

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.04.2003
    Innlegg
    5.850
    Antall liker
    1.429
    Sted
    Steinkjer
    Torget vurderinger
    1
    Søren.....
    Skal på jobb om en halv time og det tar 15 min. å gå dit. Har sittet å vært Klipsch`d så jeg har helt glemt middagen.... ;D
    Ja ja, får ta ei kjapp skive (brød-skive altså) eller to
     

    JanR

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Innlegg
    32.190
    Antall liker
    1.530
    Sted
    Sarpsborg
    Milenko skrev:
    Søren.....
    Skal på jobb om en halv time og det tar 15 min. å gå dit. Har sittet å vært Klipsch`d så jeg har helt glemt middagen.... ;D
    Ja ja, får ta ei kjapp skive (brød-skive altså) eller to
    1stk lykkelig Klipsch eier ;D

    /jan
     

    Milenko

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.04.2003
    Innlegg
    5.850
    Antall liker
    1.429
    Sted
    Steinkjer
    Torget vurderinger
    1
    Huset for meg selv et helt døgn ;D (og fri)
    Nå skal Fortene få kjørt seg sammen med godt og gyldent fludium, nabovarsel er sendt ut...
     

    JanR

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Innlegg
    32.190
    Antall liker
    1.530
    Sted
    Sarpsborg
    Milenko skrev:
    ................nabovarsel er sendt ut...
    ;D ;D

    Like greit først som sist.
    Kos deg :)

    Bor i rekkehus så kjenner til det.Heldig med naboene riktig nok men dog...
    Kjerringa jobber onsdag-fredag og lørdag (kveld) så blir nok noen timer her også med Forte'ene ;)

    /jan
     

    gubben

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    24.09.2007
    Innlegg
    98
    Antall liker
    0
    Noen av dere Klipschvenner som bruker OTL forsterkere ? (trafoløse røramper)
    Helt nytt begrep for meg ???

    Som den lærevillige gubben jeg er søkes info ;D

    mvh
    Finn
     

    JanOlav

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.12.2005
    Innlegg
    7.427
    Antall liker
    1.142
    Sted
    Sandefjord
    Torget vurderinger
    15
    thorgir666 skrev:
    Får e vær la? (Ålesundsk for "Kan jeg bli med i klubben").
    Kjempeflott arbeid! :D
    Nå vil vi gjerne ha noen lytteintrykk, hvordan spiller det? :)
     

    Rokko

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    07.12.2004
    Innlegg
    249
    Antall liker
    5
    Lytteintrykk skal dere få. Har sittet nå i flere dager og pløyd igjennom favorittplatene mine, og det første som slår meg, ja bokstavelig slår er ett solid bass/mellombass-fundament som bare gjør at musikk blir utrolig morsom.
    Bassen slår hardt og kontant, selv om det foregår mye i de nedre frekvensene. Det er jo helt ulikt det jeg er vant med fra proac-klonene mine, som knelte tidlig.
    Mellomtonen er jeg også utrolig fornøyd med. Alt er der det skal være.
    Eneste ankepunkt er en litt skrikene diskant (Kun på enkelte plater), men dette var jeg forberedt på.
    Blir å bestille seg ett slik dempeledd fra Al Klappenberger. Erland bruker vel e det i hønna sine.
    Må jo nevnes at jeg har ikke brukt tid på plassering enna, rettogslett fordi det ikke har behov for det.
    Veldig stort lydbilde, med god dybde.

    Aldri mer mindre enn 15", og det må vær på størrelse med ett lite kjøleskap:)
    Stortinget gikk og murret litt over størrelsen, men noen gode argumenter har tydeligvis fått aksept hos statsråden (les samboer). Satt og hørte på Arcturus (Favoritten hennes), og da kommenterte hun at hun nå hørte ting hun ikke hadde hørt før, og at det var mulig å følge bassisten hele veien.
     

    Erland

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.04.2003
    Innlegg
    3.238
    Antall liker
    6
    thorgir666 skrev:
    Lytteintrykk skal dere få. Har sittet nå i flere dager og pløyd igjennom favorittplatene mine, og det første som slår meg, ja bokstavelig slår er ett solid bass/mellombass-fundament som bare gjør at musikk blir utrolig morsom.
    Bassen slår hardt og kontant, selv om det foregår mye i de nedre frekvensene. Det er jo helt ulikt det jeg er vant med fra proac-klonene mine, som knelte tidlig.
    Mellomtonen er jeg også utrolig fornøyd med. Alt er der det skal være.
    Eneste ankepunkt er en litt skrikene diskant (Kun på enkelte plater), men dette var jeg forberedt på.
    Blir å bestille seg ett slik dempeledd fra Al Klappenberger. Erland bruker vel e det i hønna sine.
    Må jo nevnes at jeg har ikke brukt tid på plassering enna, rettogslett fordi det ikke har behov for det.
    Veldig stort lydbilde, med god dybde.

    Aldri mer mindre enn 15", og det må vær på størrelse med ett lite kjøleskap:)
    Stortinget gikk og murret litt over størrelsen, men noen gode argumenter har tydeligvis fått aksept hos statsråden (les samboer). Satt og hørte på Arcturus (Favoritten hennes), og da kommenterte hun at hun nå hørte ting hun ikke hadde hørt før, og at det var mulig å følge bassisten hele veien.
    Gratulerer!

    Virker på deg som dette spiller like fint som det ser ut. Well Done!

    Et sett "Transformer tweeter attenuator'er" fra www.alkeng.com kostet kun $89 og har følglende dempefunksjon:
    0 -3 -5 -7 -9 db.

    En annen ting som kan dempe "skrikingen" er å øke massen på selve diskanthornet ved å kline noe seigt som f.eks Densotape" etc på baksiden av hornet.
     

    Rokko

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    07.12.2004
    Innlegg
    249
    Antall liker
    5
    En annen ting som kan dempe "skrikingen" er å øke massen på selve diskanthornet ved å kline noe seigt som f.eks Densotape" etc på baksiden av hornet.
    Dette skal prøves.
    Merker dog ikke noe til denne ringingen mange skriver om i forbindelse med mellomtonehornet. Det kan jo tenkes at det kommer tydeligere fram etter at diskantproblemet er løst.

    Blir vel å bestille seg saken fra Alkeng så snart lønna er på plass igjen...
    Sitter og koser meg med Jethro Tull nå.. Det fine med å gå turnus det.. Mye fri.

    Oppskriften på en god dag; Stå opp tidlig, 7ca , stor kanne kaffe, nyåpnet pakke med hard-Prince (type rød), god musikk, sol inn på stua og ett par høytalere med 15"......... Lykke.........
     

    Erland

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.04.2003
    Innlegg
    3.238
    Antall liker
    6
    thorgir666 skrev:
    En annen ting som kan dempe "skrikingen" er å øke massen på selve diskanthornet ved å kline noe seigt som f.eks Densotape" etc på baksiden av hornet.
    Dette skal prøves.
    Merker dog ikke noe til denne ringingen mange skriver om i forbindelse med mellomtonehornet. Det kan jo tenkes at det kommer tydeligere fram etter at diskantproblemet er løst.
    Det er ikke sikkert du vil oppleve det i det heletatt. Der kan du også forsøke med Denso-tape. Kan kjøpes/bestilles hos Tess.

    Har funnet ut at de diskanthorna til Crites er litt "raklete". Jeg smikket på mine og hørte skrangling. Det kom fra koblingen der loddebeinet er festet til "kroppen" på driveren. Det er også litt "hul lyd" i selve diskanthornet. Har planer om å dreie et nytt trehorn til diskanten, men inntil videre blir det Denso-tape. En gang i framtiden kommer jeg til å ta investeringen å kjøpe to GOTO-AlNiCo/titan diskanter, men de har jeg rett og slet ikke råd til nå. (vi snakker om prisklasse som budsjettanlegget i Fidelity pr stk).
     

    Rokko

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    07.12.2004
    Innlegg
    249
    Antall liker
    5
    En gang i framtiden kommer jeg til å ta investeringen å kjøpe to GOTO-AlNiCo/titan diskanter, men de har jeg rett og slet ikke råd til nå. (vi snakker om prisklasse som budsjettanlegget i Fidelity pr stk).
    Disse Goto-greiene ser jo helt sinnsykt ut. Satt og så på det for en stund siden.
    Fant også disse GIP greiene


    GIP-597A Tweeter Unit
    Width 118mm
    Height 113mm
    Depth 180mm
    Weight 3.0kg
    Field Voltage DC7V 1.06A
    Voice Coil
    Impedance 20.0ohm
    *7V Field Power Supply is needed to run this speaker.
     

    Erland

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.04.2003
    Innlegg
    3.238
    Antall liker
    6
    Om dette er GOTO er det noe gamle greier:

    Slik ser de ut nå:


    m følgende spec:
    Model SG-16tt
    Maximum Input Power(Music) 5 w
    Impedance (ohms) 8-16
    Efficiency 110 dB/W/m
    Frequency response Over 4 KHz
    Total magnetic flux (Maxwell) 360,000
    Magnetic flux density (Gauss) 24,000
    Crossover frequency Over 5 KHz
    Dimensions (mm) 125d x 115
    Diaphragm Titanium FRP Edge

    Priser fra 1485 - Euro pr stk. avhengig av magnet- materiale -type osv
     

    Rokko

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    07.12.2004
    Innlegg
    249
    Antall liker
    5
    Begge de bildene jeg la inn er GIP.... Det er noe reproduksjoner av WE drivere.

    Her er jo Onken. Ikke ulikt. Vet ikke om dette er mellomtone eller diskant, men tøft er nå det uansett:)


     

    JanR

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Innlegg
    32.190
    Antall liker
    1.530
    Sted
    Sarpsborg
    Har Klipsch folket tatt ferie ???

    Eller gjør dere som meg, sitter hjemme i sofaen på kveldene og nyder musikk :)

    /jan
     

    Rokko

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    07.12.2004
    Innlegg
    249
    Antall liker
    5
    Vi hører på musikk:) Helt siden klokka 0800 idag.....
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn