Klipsch Venner

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • rolfozzy

    Æresmedlem
    Ble medlem
    01.11.2005
    Innlegg
    16.365
    Antall liker
    6.575
    Torget vurderinger
    2
    Torsen skrev:
    Hei
    Er det noen her som har en formening om hvordan Klipsch vil spille på en Abrahamsen V2 integrert forsterker?


    Torsen
    Hvis du ikke vil gå for det beste, som er rør. Så tror jeg nok Abrahamsen er et godt alternativ.
     

    JanOlav

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.12.2005
    Innlegg
    7.427
    Antall liker
    1.142
    Sted
    Sandefjord
    Torget vurderinger
    15
    cardas skrev:
    God kveld!


    Er det noen av gutta som har sammenlignet nye RF-63 med gammle RF-5?

    Fordeler/Ulemper

    Noen som har noe på hjertet? Kom så med det!!! :)


    Mvh
    Andreas
    Du kjenner jo RF-5!
    Du liker de såvidt jeg vet! ;)
    Da er det ikke så mye å tenke på?
    Eller? :-\

    Kanskje litt vanskelig å få fatt på et par?
     

    cardas

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.03.2007
    Innlegg
    2.773
    Antall liker
    789
    Sted
    Nøtterøy
    Continuo skrev:
    cardas skrev:
    God kveld!


    Er det noen av gutta som har sammenlignet nye RF-63 med gammle RF-5?

    Fordeler/Ulemper

    Noen som har noe på hjertet? Kom så med det!!! :)


    Mvh
    Andreas
    Du kjenner jo RF-5!
    Du liker de såvidt jeg vet! ;)
    Da er det ikke så mye å tenke på?
    Eller? :-\

    Kanskje litt vanskelig å få fatt på et par?


    Ja, liker RF-5 veldig godt hadde jeg bare fått tak i et par ville jeg kjøpt de på flekken! :)
    Det er jo så mange som mener RF-5 er en beder høyttaler en RF-63 og det tror jeg på selv. Er jo ikke så int. i å kjøpe china produserte høyttalere. Men får jeg ikke tak i et par femere må jeg kjøpe 63. Er også int. i Heresy om du vet om et par. Men det må være Heresy II. III utgaven er jo bare noe drit i forhold så det vil jeg ikke ha!
    Du skal ikke selge dine da? Jeg kjøper!!!!!! ;D ;D

    Mvh
    Andreas
     

    rolfozzy

    Æresmedlem
    Ble medlem
    01.11.2005
    Innlegg
    16.365
    Antall liker
    6.575
    Torget vurderinger
    2
    cardas skrev:
    Continuo skrev:
    cardas skrev:
    God kveld!


    Er det noen av gutta som har sammenlignet nye RF-63 med gammle RF-5?

    Fordeler/Ulemper

    Noen som har noe på hjertet? Kom så med det!!! :)


    Mvh
    Andreas
    Du kjenner jo RF-5!
    Du liker de såvidt jeg vet! ;)
    Da er det ikke så mye å tenke på?
    Eller? :-\

    Kanskje litt vanskelig å få fatt på et par?


    Ja, liker RF-5 veldig godt hadde jeg bare fått tak i et par ville jeg kjøpt de på flekken! :)
    Det er jo så mange som mener RF-5 er en beder høyttaler en RF-63 og det tror jeg på selv. Er jo ikke så int. i å kjøpe china produserte høyttalere. Men får jeg ikke tak i et par femere må jeg kjøpe 63. Er også int. i Heresy om du vet om et par. Men det må være Heresy II. III utgaven er jo bare noe drit i forhold så det vil jeg ikke ha!
    Du skal ikke selge dine da? Jeg kjøper!!!!!! ;D ;D

    Mvh
    Andreas
    Heresy III bare noe drit ?!!!!
    Forklar.
     

    JanOlav

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.12.2005
    Innlegg
    7.427
    Antall liker
    1.142
    Sted
    Sandefjord
    Torget vurderinger
    15
    cardas skrev:
    Continuo skrev:
    cardas skrev:
    God kveld!


    Er det noen av gutta som har sammenlignet nye RF-63 med gammle RF-5?

    Fordeler/Ulemper

    Noen som har noe på hjertet? Kom så med det!!! :)


    Mvh
    Andreas
    Du kjenner jo RF-5!
    Du liker de såvidt jeg vet! ;)
    Da er det ikke så mye å tenke på?
    Eller? :-\

    Kanskje litt vanskelig å få fatt på et par?


    Ja, liker RF-5 veldig godt hadde jeg bare fått tak i et par ville jeg kjøpt de på flekken! :)
    Det er jo så mange som mener RF-5 er en beder høyttaler en RF-63 og det tror jeg på selv. Er jo ikke så int. i å kjøpe china produserte høyttalere. Men får jeg ikke tak i et par femere må jeg kjøpe 63. Er også int. i Heresy om du vet om et par. Men det må være Heresy II. III utgaven er jo bare noe drit i forhold så det vil jeg ikke ha!
    Du skal ikke selge dine da? Jeg kjøper!!!!!! ;D ;D

    Mvh
    Andreas
    Desverre så kommer jeg til å beholde mine en god stund til fremover. ;)
     

    JanR

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Innlegg
    32.190
    Antall liker
    1.530
    Sted
    Sarpsborg
    rolfozzy skrev:
    cardas skrev:
    Continuo skrev:
    cardas skrev:
    God kveld!


    Er det noen av gutta som har sammenlignet nye RF-63 med gammle RF-5?

    Fordeler/Ulemper

    Noen som har noe på hjertet? Kom så med det!!! :)


    Mvh
    Andreas
    Du kjenner jo RF-5!
    Du liker de såvidt jeg vet! ;)
    Da er det ikke så mye å tenke på?
    Eller? :-\

    Kanskje litt vanskelig å få fatt på et par?


    Ja, liker RF-5 veldig godt hadde jeg bare fått tak i et par ville jeg kjøpt de på flekken! :)
    Det er jo så mange som mener RF-5 er en beder høyttaler en RF-63 og det tror jeg på selv. Er jo ikke så int. i å kjøpe china produserte høyttalere. Men får jeg ikke tak i et par femere må jeg kjøpe 63. Er også int. i Heresy om du vet om et par. Men det må være Heresy II. III utgaven er jo bare noe drit i forhold så det vil jeg ikke ha!
    Du skal ikke selge dine da? Jeg kjøper!!!!!! ;D ;D

    Mvh
    Andreas
    Heresy III bare noe drit ?!!!!
    Forklar.
    Den forklaringen vil jeg høre også.

    Ligger foresten ett par RF-7 ute på børsen.

    /jan
     

    O.J.B

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    10.11.2004
    Innlegg
    837
    Antall liker
    2
    Helt enig med "Cardas" mht. Heresy III. Han skal få forklare selv. :)
     

    ovewik

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    12.04.2005
    Innlegg
    95
    Antall liker
    2
    Hvorfor er RF 5 en bedre høyttaler enn RF 63?.. Etter det jeg har hørt av Olav på Audiocompaniet,er det bedre horn/kasser/delefiltre i RF 63,bedre bass i RF 5 ja. Er kjempe fornøyd med mine RF 63. Jeg er ikke klipsch expert!.
    Så det er bare hva jeg har hørt,det er stor forskjell på kassene i RF 63 kontra mine gamle RF 3.
    Mvh Ove
     

    Håkon_Rognlien

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.11.2002
    Innlegg
    6.801
    Antall liker
    11.517
    Torget vurderinger
    2
    O:W 64 skrev:
    Hvorfor er RF 5 en bedre høyttaler enn RF 63?.. Etter det jeg har hørt av Olav på Audiocompaniet,er det bedre horn/kasser/delefiltre i RF 63,bedre bass i RF 5 ja. Er kjempe fornøyd med mine RF 63. Jeg er ikke klipsch expert!.
    Så det er bare hva jeg har hørt,det er stor forskjell på kassene i RF 63 kontra mine gamle RF 3.
    Mvh Ove

    RF 5 er fysisk en god del mindre enn 63, og de er mindre krevende for rommet de skal spille i, da de totalt sett oppleves å levere noe mindre bass og mellomtoneenergi. RF 63 bør få rom på 30 kvadrat eller større, mens RF 5 kan spille fint i 20 kvadrat. Presisjonen i 63 er til dels betydelig bedre enn 5, men dette oppdager du i grunn ikke før du forer dem med absurd dyre fersterkere, som eksempelvis interstage-løsninger. Bruker du mer "normale" forsterkere, viser RF 5 at den stort sett er enklere å ha med å gjøre, det skal mindre til før de blomstrer. Jeg tror nok mye av årsaken til at mange mener 5 er bedre enn 63 ligger i dette fenomenet. Spesielt på dynamikksiden krever 63 en del mer før de viser sin overlegenhet. Toppen på 63 er klart mer elegant, men også mer gjennomsiktig, slik at man kan høre feil som ikke avsløres av 5. Igjen en fallgrube som feilaktig kan føre til at man beskylder høyttalerne for noe de ikke har skylda for. RF 63 går enda et hakk dypere enn 5, og med mye bedre definisjon. Men igjen er dette et kilde / forsterkerspørsmål.

    Skal du strekke konseptet langt, vil RF 63 rykke stadig lengre fra RF 5 oppover i kvalitetskarusellen på signal og forsterkesiden, men i mindre rom og moderat til normalt god forsterkerkvalitet kan gjerne RF 5 være å foretrekke.

    Mvh
    Håkon Rognlien
     

    rolfozzy

    Æresmedlem
    Ble medlem
    01.11.2005
    Innlegg
    16.365
    Antall liker
    6.575
    Torget vurderinger
    2
    Hvor lenge må det ventes på forklaringen fra bransjeaktør cardas mon tro. Jeg er veldig spent på og få greie på hva som er grunnen til at Heresy III bare er noe drit.
     

    JanR

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Innlegg
    32.190
    Antall liker
    1.530
    Sted
    Sarpsborg
    Mener å huske at Cardas blåste en diskant eller to ?

    Ønskes kjøpt annonse (Heresy) fra Cardas ser jeg, er de gamle "bedre" ?

    /jan
     

    ovewik

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    12.04.2005
    Innlegg
    95
    Antall liker
    2
    Haakon_Rognlien skrev:
    O:W 64 skrev:
    Hvorfor er RF 5 en bedre høyttaler enn RF 63?.. Etter det jeg har hørt av Olav på Audiocompaniet,er det bedre horn/kasser/delefiltre i RF 63,bedre bass i RF 5 ja. Er kjempe fornøyd med mine RF 63. Jeg er ikke klipsch expert!.
    Så det er bare hva jeg har hørt,det er stor forskjell på kassene i RF 63 kontra mine gamle RF 3.
    Mvh Ove

    RF 5 er fysisk en god del mindre enn 63, og de er mindre krevende for rommet de skal spille i, da de totalt sett oppleves å levere noe mindre bass og mellomtoneenergi. RF 63 bør få rom på 30 kvadrat eller større, mens RF 5 kan spille fint i 20 kvadrat. Presisjonen i 63 er til dels betydelig bedre enn 5, men dette oppdager du i grunn ikke før du forer dem med absurd dyre fersterkere, som eksempelvis interstage-løsninger. Bruker du mer "normale" forsterkere, viser RF 5 at den stort sett er enklere å ha med å gjøre, det skal mindre til før de blomstrer. Jeg tror nok mye av årsaken til at mange mener 5 er bedre enn 63 ligger i dette fenomenet. Spesielt på dynamikksiden krever 63 en del mer før de viser sin overlegenhet. Toppen på 63 er klart mer elegant, men også mer gjennomsiktig, slik at man kan høre feil som ikke avsløres av 5. Igjen en fallgrube som feilaktig kan føre til at man beskylder høyttalerne for noe de ikke har skylda for. RF 63 går enda et hakk dypere enn 5, og med mye bedre definisjon. Men igjen er dette et kilde / forsterkerspørsmål.

    Skal du strekke konseptet langt, vil RF 63 rykke stadig lengre fra RF 5 oppover i kvalitetskarusellen på signal og forsterkesiden, men i mindre rom og moderat til normalt god forsterkerkvalitet kan gjerne RF 5 være å foretrekke.

    Mvh
    Håkon Rognlien
    Takk for et utfyllende svar!. Mvh Ove
     

    Ludo

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.08.2008
    Innlegg
    3.141
    Antall liker
    751
    Sted
    Sandefjord
    Torget vurderinger
    1
    Continuo bare koser seg han når han får høre sånt ;D ;D ;D
     

    JanR

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Innlegg
    32.190
    Antall liker
    1.530
    Sted
    Sarpsborg
    Ludo skrev:
    Continuo bare koser seg han når han får høre sånt ;D ;D ;D
    Sitter bare der og gliser ja ;)
    Vil tro med god grunn. Du har vel vært innom der noen ganger ?

    /jan
     

    Ludo

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.08.2008
    Innlegg
    3.141
    Antall liker
    751
    Sted
    Sandefjord
    Torget vurderinger
    1
    JanR skrev:
    Ludo skrev:
    Continuo bare koser seg han når han får høre sånt ;D ;D ;D
    Sitter bare der og gliser ja ;)
    Vil tro med god grunn. Du har vel vært innom der noen ganger ?

    /jan
    Jupp, og det låter godt der også - meget engasjerende!
     

    rolfozzy

    Æresmedlem
    Ble medlem
    01.11.2005
    Innlegg
    16.365
    Antall liker
    6.575
    Torget vurderinger
    2
    Det virker ikke som bransjeaktør cardas er så veldig interessert i og utdype sine påstander. Jaja, det er hans troverdighet..........
     

    Haugenial

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    07.10.2008
    Innlegg
    693
    Antall liker
    205
    Torget vurderinger
    4
    Kanskje feil tråd men handler om Klipsch... :) Ser det er en del klipsch heritage til salgs på ebay. I motsetning til her i norge. Er det noen som har prøvd å importere/kjøpe brukt derfra? Målet er Heresy Som center og bakhøyttalere i et kinosystem ,og ser at prisene der er meget overkommelige... Eks. 1 par heresy til 114$ link: http://cgi.ebay.com/1978-KLIPSCH-HE...14&_trkparms=72:1234|66:2|65:12|39:1|240:1318
    Hvor mye slit må man igjennom for å gjennomføre en handel fra Amerika?
     

    rama

    biskopen av holmlia
    Ble medlem
    09.06.2003
    Innlegg
    15.802
    Antall liker
    21.579
    Sted
    oslo
    Torget vurderinger
    17
    cardas skrev:
    Er også int. i Heresy om du vet om et par. Men det må være Heresy II. III utgaven er jo bare noe drit i forhold så det vil jeg ikke ha!

    Mvh
    Andreas

    oi, det var et saftig statement, cardas! :eek:

    her er det ikke fritt for at du tramper på en tå eller to. ;D

    tenker du på lyden i dine tidligere III kontra det du hører hjemme hos continou på hans II?

    eller tenker du på byggekvalitet, siden diskantene i dine heresy III la på røret etter kort tids bruk?

    i alle fall første gang jeg har hørt noen mener at II er bedre enn III.

    uansett, det er dine meninger, og de kan du gjerne stå for til dovre faller, har ikke tenkt å arrestere deg på det.

    men interessant om du kunne utbrodere litt mer. jeg vurderer nemlig heresy til kjellerstua hjemme hos foreldrene mine, inspirert av rolfozzys forherligelse av livet i gruva. ;D
     

    JanOlav

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.12.2005
    Innlegg
    7.427
    Antall liker
    1.142
    Sted
    Sandefjord
    Torget vurderinger
    15
    joaquin skrev:
    cardas skrev:
    Er også int. i Heresy om du vet om et par. Men det må være Heresy II. III utgaven er jo bare noe drit i forhold så det vil jeg ikke ha!

    Mvh
    Andreas
    men interessant om du kunne utbrodere litt mer. jeg vurderer nemlig heresy til kjellerstua hjemme hos foreldrene mine, inspirert av rolfozzys forherligelse av livet i gruva. ;D
    Heresy i kjellerstua blir knallsuksess! :D
    Bare husk å få tak på et par av Heresy II! ;D ;D ;D
     

    Ludo

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.08.2008
    Innlegg
    3.141
    Antall liker
    751
    Sted
    Sandefjord
    Torget vurderinger
    1
    Continuo skrev:
    Heresy i kjellerstua blir knallsuksess! :D
    Bare husk å få tak på et par av Heresy II! ;D ;D ;D
    Hehehe, ja - det er Heresey II det er snakk om - kun det som funker serru ;) Låter jo digg hos deg :)
     

    ssm

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.04.2007
    Innlegg
    5.414
    Antall liker
    9
    Torget vurderinger
    1
    Hva er den store forskjellen folkens...?? Jeg har bare hørt den nye 3 ern,....og ikke II som det prates varmt om her.... ;D
     

    gubben

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    24.09.2007
    Innlegg
    98
    Antall liker
    0
    Nå er ikke jeg noen "veteran" på Klipsch , men å påstå at Heresy III er bare dritt må stå for "bransjeaktørens" egen uheldige erfaring (det må spilles grisehøyt med klipping for å brenne av driverene i Klipsch ;D)

    Mine erfaringer så langt med mine III er kun positive... Det overgår RF 82 når det gjeder spilleglede så det holder selv om de ikke går like dypt..

    Sammen med en billig Kina amp er det kun MORO med lyd ( og musikk )
    Bruker en Music Angel KT 88 ( umoddet)...........

    mvh
    Finn
     

    ssm

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.04.2007
    Innlegg
    5.414
    Antall liker
    9
    Torget vurderinger
    1
    Når Rognlien kan dra på til are u nuts nivå med copland 405 cta uten å ødelegge disse , lurer jeg jaggu meg på hvor høyt det var når cardas sprengte sine ? ::)

    Gla jeg ikke var der altså....pga øra!

    Det KAN jo ha vært prod feil på disse her da , at den forrige modell er bedre enn etterkommern finner jeg noe merkelig....

    Videre spiller cornwall 3 med vesetilg mer autoritet enn den mindre heresey i heritage serien....heresey er fine ht det.....har man ett sykt behov for å spille høyt , syntes jeg at de kan bli litt pågående , spesiellt med transistor eller pentoder....på tiroder derimot.....bare vakkert...Espen
     

    gubben

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    24.09.2007
    Innlegg
    98
    Antall liker
    0
    Jess, jeg kjøpte mine etter en demo hos Håkon (fallt pladask) på samme utstyr, Copland + en DAC som jeg ikke husker navnet på ??? AN ???

    Det låt himmelsk. Nå skal det sies at jeg synes KT 88 er digg ;D

    mvh
    Finn
     

    ssm

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.04.2007
    Innlegg
    5.414
    Antall liker
    9
    Torget vurderinger
    1
    DEt var vel en 3.1 audionote du hørte tipper jeg.....

    copland h3 skøyv noe helt for jævlig der det ja.....trøkkte i brøstet på 3 mtr avstand...jeg syntes allikevel det var littiranne skart....det kan ha med musikken som ble avspillt , på NORMALE nivåer låt det konge , vi var vel nummeret før hørselvern kategorien når jeg syntes det ble skart.....(skart er da kanskje ikke rette ordet , fordi det kan være at hørselen følte seg truet rett og slett....det var så høyt at jeg følte det nesten smertefullt.... ;D

    Hurtigheten derimot , ja den får flytoget til å fremstå som tertitten !

    SYYK hurtighet i disse....ikke rart all verden subber sliter her.... :D
     

    BHO

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.10.2004
    Innlegg
    3.082
    Antall liker
    296
    Sted
    Asker
    Torget vurderinger
    2
    ssm skrev:
    Hva er den store forskjellen folkens...?? Jeg har bare hørt den nye 3 ern,....og ikke II som det prates varmt om her.... ;D
    Delefilter og drivere/elementer er nye i III`n. Studerer dere data en kan finne i linkene her, vil dere se at det er mye som ikke er likt. ;)
    Så vidt jeg vet er det i III`n benyttet drivere/elementer fra Klipsch sine proff/kino/pa produkter.

    http://www.klipsch.com/products/discontinued/details/heresy-ii.aspx

    http://www.klipsch.com/products/details/heresy-iii.aspx

    Heresy III og Cornwall III benytter samme bestykning i mellomtone og diskant. ;)

    Jeg trodde vi hadde tatt denna runden før.......men men. ::)

    Fremdeles like morsomme høyttalere er de alle sammen..........uansett. ;D ;D
     

    ssm

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.04.2007
    Innlegg
    5.414
    Antall liker
    9
    Torget vurderinger
    1
    Hei BHO , jeg vet at det sitter samme bestykning i diskant/mellomtone , bassen derimot er i en helt annen liga...men dog krever den mer plass å utfolde seg på...Den går også vesentlig dypere enn heresey3 sin bass....det er jo og ett annet prinsipp med trykkammer på h3 og bassrefleks på corwall 3.....

    prisen er jo det dobbelte også....allikevel ble jeg svært imponert over cornwalls bassgjengivelse fra ett såpass stort element , tight og fin...hørt dette på en amp med 6c33c triode...20wpc...spiller fint dette.

    Påstanden om at 2 er bedre enn 3 er det første gang jeg har hørt....stortsett er oppfatningene andre veien...det viktigste er vel å være fornøyd ;)
     

    Rokko

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    07.12.2004
    Innlegg
    249
    Antall liker
    5
    Kan jo informerere om att cornscalaene mine begynner å løsne litt. Det jeg trodde i begynnelsen var bra bass har bare blitt mye bedre. Føler musikken på kroppen bokstavelig talt.
    Må bare ha meg ny forsterker nå. Companiet forsterkeren jeg har blir rett og slett litt for treg.
     

    O.J.B

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    10.11.2004
    Innlegg
    837
    Antall liker
    2
    Cardas, min mann! Nå begynner det å bli veldig sutrete og amper stemning her...

    Kan ikke du avslutte dette, sette deg ned å skrive den novellen om forskjell mellom II og III? Jeg vet jo hva det dreier seg om...:)

    PS: Cardas har mange års erfaring innen PA, så han vet hva han snakker om!

    PS2: (Psst, Cardas? Jeg skal legge inn noen fler julenissedamer på Cardas tråden om du tar tak i dette!) ;D
     

    BHO

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.10.2004
    Innlegg
    3.082
    Antall liker
    296
    Sted
    Asker
    Torget vurderinger
    2
    Borgenvik skrev:
    Cardas, min mann! Nå begynner det å bli veldig sutrete og amper stemning her...

    Kan ikke du avslutte dette, sette deg ned å skrive den novellen om forskjell mellom II og III? Jeg vet jo hva det dreier seg om...:)

    PS: Cardas har mange års erfaring innen PA, så han vet hva han snakker om!

    PS2: (Psst, Cardas? Jeg skal legge inn noen fler julenissedamer på Cardas tråden om du tar tak i dette!) ;D

    Vel vel.....ampert er det vel ikke, men når en utbasunerer sine meninger såpass bastant og det til og med i produktets vennetråd, så er det vel ikke mer å vente enn at enkelte ønsker en forklaring ang. hans meninger og evt. observasjoner?
    Begrunne sine påstander/meninger er vel ikke noe annet enn normal folkeskikk.......eller?
    At Cardas oppererer som bransjeaktør gjør jo ikke saken særlig enklere for han, spør du meg. ::)
    For min del må Cardas mene akkurat hva han vil. ;D
     

    rolfozzy

    Æresmedlem
    Ble medlem
    01.11.2005
    Innlegg
    16.365
    Antall liker
    6.575
    Torget vurderinger
    2
    Nei jeg vil nok heller ikke kalle stemningen for sutrete og amper. Så hva slags lesebriller som enkelte bruker her, det må fanden vite.
    Det hele har en stor grad av komikk over seg slik jeg ser det. En bransjeaktør som ikke er interessert i å argumentere for sin løslupne meninger, det er en vits.
    Men samma det.......
     

    JanR

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Innlegg
    32.190
    Antall liker
    1.530
    Sted
    Sarpsborg
    Bare blide mennesker her :)

    Hadde vært artig hvis noen hadde kommet med noe tilsvarende i "audio notes venner" 8)
    Hadde nok blitt noen reaksjoner da ja.

    Ellers....enig med det Rolf skriver over her.

    /jan
     

    BHO

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.10.2004
    Innlegg
    3.082
    Antall liker
    296
    Sted
    Asker
    Torget vurderinger
    2
    JanR skrev:
    Bare blide mennesker her :)

    Hadde vært artig hvis noen hadde kommet med noe tilsvarende i "audio notes venner" 8)
    Hadde nok blitt noen reaksjoner da ja.

    Ellers....enig med det Rolf skriver over her.

    /jan
    Eller f.eks ......"jeg prøvde en Cardas kabel her i heimen........låt ikke bra, så Cardas er bare no drit!"
    Uten noen videre refleksjoner ville jo dette være rimelig på jorde og skrive? ::)
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn