Klipsch Venner

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Evo III

    Hertugen av Langhus
    Ble medlem
    25.12.2009
    Innlegg
    26.430
    Antall liker
    53.836
    Sted
    Hjemme
    Torget vurderinger
    79
    eddie1 skrev:
    Olbor skrev:
    Håper du finner ut av det Eddie.

    Teit spørsmål, men har du koblet korrekt med tanke på kabling?

    Mvh. Ole
    Jepp
    Gi alt til meg,så skal du få et komplett sanyo mini anlegg av meg da er alt på stell ;D ;D

    O
     

    Ole Borgenvik

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    11.10.2010
    Innlegg
    730
    Antall liker
    413
    Sted
    Sandefjord
    Serial skrev:
    Olbor skrev:
    Håper du finner ut av det Eddie.

    Teit spørsmål, men har du koblet korrekt med tanke på kabling?

    Mvh. Ole
    Det der er ikke nødvendigvis noe teit spørsmål i det hele tatt. Been there, done that alt for mye ;D
    Uff, ja, har vært mye frustrasjon her og på grunn av kabelfeil. ;)
     

    jokris

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.12.2006
    Innlegg
    6.412
    Antall liker
    2.603
    Torget vurderinger
    7
    jeg skjønner ikke det dermed cwlllihvertfall , setter jeg påbasstung musikk her får jeg massasje, kan seff være
    mye som spiller inn her, oppleves det ingen steder i rommet noe særlig bass ?
    elektronikk på ref og heritage oppleves forskjellig etter min erfaring med rf63 og cwlll, men bass er en av de gode
    allround egenskapene jeg opplever cwlll har, den er mye mer presis dog enn rf og spiller ikke bass som ikke er presentert avkildematerialet som tidligere nevnt i tråden,men spiller du fra en grei kilde og har basstung
    musikk så burde du få plenty bass, jeg har også mindre gange på elementet enn med rf63, men dog synbar
    på rett volum,her ville jeg gåttover ht med lupe, sjekk de skinnene mellom ht koblingene bla, osv

    det høres jo ut som de ikke spiller bass i det hele tatt hos deg av en eller annen grunn? eller er det noe overdrevet ?
    sjekk innleggene på avforum fra han du kjøpte de av så ser du jo hva han skriver om de, det var jo ikke i nærheten av hva du opplever
    kast ut alle kina /italia mikk du har og kjøp american power ;D ;D
     

    jokris

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.12.2006
    Innlegg
    6.412
    Antall liker
    2.603
    Torget vurderinger
    7
    Ove W skrev:
    eddie1 skrev:
    Olbor skrev:
    Håper du finner ut av det Eddie.

    Teit spørsmål, men har du koblet korrekt med tanke på kabling?

    Mvh. Ole
    Jepp
    Gi alt til meg,så skal du få et komplett sanyo mini anlegg av meg da er alt på stell ;D ;D

    O
    jeg høyner med to sett kabler ;D ;D trenger bakht eller soveroms ht her ;D ;D
     

    Thumper

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.09.2007
    Innlegg
    1.291
    Antall liker
    1.283
    Sted
    Langt til skogs i Innlandet(Hedmarken)
    eddie1 skrev:
    Har satt de klistret inn i hjørnene.Ca 4 meter mellom.Vinklet rett mot sweetspot.spiller høyt men ser ikke engang bevegelse fra CW elementet mens RF elementene beveger seg heftig på samme volum!!!
    Du skal ikke se bass eddie.... Du skal høre den!

    Nå er vel jeg en av de som har hatt CW3 lengst i Norge, og har prøvd ut en god del forsterker på den(les innlegg laaaangt tilbake i tråden her...) Har hett de i 4 forskjellige rom(stuer) og aldri opplevd, eller fått høre, at det ikke er bass eller trøkk i de. Det mange dog registrerer er hvor ren bassen er. Ingen forvrengt bass grunnet et lite elemet som må vandre langt for å oppnå litt nivå. Så langt har jeg sett basselementet ha vesentlig synlig bevegelse ved en anledning, det var når jeg prøvde ut vinyl, fikk en lavfrekvent resonans/feedback da som gjorde at hele elementet vandret ut noen mm...

    Edit: Jeg har benyttet ht til fester ved endel anledninger, bl.a bryllupet vårt, så høyt volum har det vært nok av ;)

    Har i to av rommene jeg har hatt CW3 i benyttet meg av myk avkobling mot gulv for at bassen ikke skulle gå for mye i gulvet. Det gjelder bla her hvor jeg har keramiskeflliser på tregulv som ligger på betongbjelker, og det var når jeg hadde de på laminat på trebjelkelag... På ekte parkett, teppe på betong og laminat på betong var det best uten avkobling.

    En ting jeg har erfart er at de nok er litt kresne på forstekere. De spiller best når de får litt effekt, men det er nok hvordan forsterkeren leverer strøm som er utslagsgivende. Min erfaring med kinaforsterkere er at de ofte ikke har gode nok trafoer til å levere nok strøm... Test ut f.eks Mcintosch som jokris nevner, eller Leben cs600 som jeg bruker.... evt CS660 om du bruker pre/power...

    Og btw prøv vinkle de litt foran sweetspot som PWK anbefaler for disse og Heresy...
     

    rumath

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.03.2004
    Innlegg
    1.654
    Antall liker
    228
    Bruker du singelwire? Da ville jeg sjekket at koblingen mellom Høyttalerskruene er strammet. Når jeg fikk Heresy i hus, så manglet en av kobberovergangene som er mellom utgangene på ht, ble ikke noe bass da... ;) Fant den heldigvis i esken.

    Ellers vil de vel ganske tett på bakveggen?

    Har du dempetiltak i rommet som enkelt kan fjernes?

    20 cm mer ut fra veggen med mine Tannoy har gjort bassen vesentlig strammere, og de legger nå ikke til bass lenger. Men må skru vanvittig mye mer opp i volum for å få samme opplevd lyttenivå. ca 20 db.

    Lykke til, og kommer du ikke i mål, vurder å lempe de på døra hos meg, jeg kan nødigst ta de i mot! ;)
     

    eddie1

    Banned
    Ble medlem
    02.10.2006
    Innlegg
    3.361
    Antall liker
    726
    Torget vurderinger
    8
    rumath skrev:
    Bruker du singelwire? Da ville jeg sjekket at koblingen mellom Høyttalerskruene er strammet. Når jeg fikk Heresy i hus, så manglet en av kobberovergangene som er mellom utgangene på ht, ble ikke noe bass da... ;) Fant den heldigvis i esken.

    Ellers vil de vel ganske tett på bakveggen?

    Har du dempetiltak i rommet som enkelt kan fjernes?

    20 cm mer ut fra veggen med mine Tannoy har gjort bassen vesentlig strammere, og de legger nå ikke til bass lenger. Men må skru vanvittig mye mer opp i volum for å få samme opplevd lyttenivå. ca 20 db.

    Lykke til, og kommer du ikke i mål, vurder å lempe de på døra hos meg, jeg kan nødigst ta de i mot! ;)
    Hei kjører med MI settet som burde ha plenty av power.Merker også at jeg må dra på langt mer for å komme på samme nivå som RF7.Nå går Cayin for og være ganske strømsterk som rør forsterker,samme med Pathos TT.Kjørt både med singel og biwire.
     

    JanR

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Innlegg
    32.190
    Antall liker
    1.530
    Sted
    Sarpsborg
    eddie1 skrev:
    rumath skrev:
    Bruker du singelwire? Da ville jeg sjekket at koblingen mellom Høyttalerskruene er strammet. Når jeg fikk Heresy i hus, så manglet en av kobberovergangene som er mellom utgangene på ht, ble ikke noe bass da... ;) Fant den heldigvis i esken.

    Ellers vil de vel ganske tett på bakveggen?

    Har du dempetiltak i rommet som enkelt kan fjernes?

    20 cm mer ut fra veggen med mine Tannoy har gjort bassen vesentlig strammere, og de legger nå ikke til bass lenger. Men må skru vanvittig mye mer opp i volum for å få samme opplevd lyttenivå. ca 20 db.

    Lykke til, og kommer du ikke i mål, vurder å lempe de på døra hos meg, jeg kan nødigst ta de i mot! ;)
    Hei kjører med MI settet som burde ha plenty av power.Merker også at jeg må dra på langt mer for å komme på samme nivå som RF7.Nå går Cayin for og være ganske strømsterk som rør forsterker,samme med Pathos TT.Kjørt både med singel og biwire.
    Du har amper nok vil jeg tro, ikke der det ligger. Mosfet burde absolutt sparke liv i CW III (selv om den skraper litt ;) )
    Høytalerne er jo i orden, ampene burde være i orden, plasseringa er vel grei osv.
    Andre har spurt men....du er sikker på at alt av kabling er koblet riktig ?

    Som serial og andre er ikke helt uvanlig at man kobler litt feil når man er som ivrigst 8)

    Når det gjelder rf-7 vs cw, aner ikke. Tyder jo kanskje på at det er noe mygel ?
    De skulle vel spille tilnærmet like høyt ved ett gitt volum.

    /jan
     

    eddie1

    Banned
    Ble medlem
    02.10.2006
    Innlegg
    3.361
    Antall liker
    726
    Torget vurderinger
    8
    Hei jan har sjekket kabling.trodde faktisk at RF skulle være litt tyngre å dra men må faktiskt vri volum knotten en del mer får og oppnå samme volum.CW spiller supert bortsett fra en "tamm" bass her så undres over dette.Fortene trykket jo som fy ved samme plassering...
    Gir ikke opp ennå så får jobbe litt til med plassering osv
     

    JanR

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Innlegg
    32.190
    Antall liker
    1.530
    Sted
    Sarpsborg
    eddie1 skrev:
    Hei jan har sjekket kabling.trodde faktisk at RF skulle være litt tyngre å dra men må faktiskt vri volum knotten en del mer får og oppnå samme volum.CW spiller supert bortsett fra en "tamm" bass her så undres over dette.Fortene trykket jo som fy ved samme plassering...
    Gir ikke opp ennå så får jobbe litt til med plassering osv
    Ikke gi opp, litt tålmodighet ;)

    Prøv å legg noen under de, brukte dempeputer fra eltek under fortene. Koster ikke noe så verdt å teste ut.
    Har hørt bla Thumper sine og ja de spiller bass :)

    /jan
     

    JanOlav

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.12.2005
    Innlegg
    7.423
    Antall liker
    1.138
    Sted
    Sandefjord
    Torget vurderinger
    15
    Jeg har ikke hørt CWIII, men derimot RF7, og ja; de spiller bass så det monner. Kan ikke si at khønna mine spiller så dypt i bassen som RF7, men kvaliteten da mann, er jo to forskjellige verdener.
    Med khønna så høres alt av info i bassen (som å stå foran ei scene med levende musikere) , mens RF7 er mer som en subwoofer i forhold (gjelder stort sett alle RF. Rf 63 er den beste i mine ører) lite info i bass, dypt er det, men full av mangler.

    Konklusjon: Heritage kan sikkert høres "tammere" ut for enkelte ører fordi de er ærlige i fremføring, mens RF er mer en høyttaler til "massen", så det dreier seg nok kun om preferanser. 8)
     

    K.V.S

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    30.04.2009
    Innlegg
    88
    Antall liker
    10
    JanOlav skrev:
    Jeg har ikke hørt CWIII, men derimot RF7, og ja; de spiller bass så det monner. Kan ikke si at khønna mine spiller så dypt i bassen som RF7, men kvaliteten da mann, er jo to forskjellige verdener.
    Med khønna så høres alt av info i bassen (som å stå foran ei scene med levende musikere) , mens RF7 er mer som en subwoofer i forhold (gjelder stort sett alle RF. Rf 63 er den beste i mine ører) lite info i bass, dypt er det, men full av mangler.

    Konklusjon: Heritage kan sikkert høres "tammere" ut for enkelte ører fordi de er ærlige i fremføring, mens RF er mer en høyttaler til "massen", så det dreier seg nok kun om preferanser. 8)
    Dette er mitt inntrykk også. Godt beskrevet! :)


    Mvh Kjell
     

    Håkon_Rognlien

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.11.2002
    Innlegg
    6.747
    Antall liker
    11.359
    Torget vurderinger
    2
    eddie1 skrev:
    Hei jan har sjekket kabling.trodde faktisk at RF skulle være litt tyngre å dra men må faktiskt vri volum knotten en del mer får og oppnå samme volum.CW spiller supert bortsett fra en "tamm" bass her så undres over dette.Fortene trykket jo som fy ved samme plassering...
    Gir ikke opp ennå så får jobbe litt til med plassering osv
    Her er det definitivt noe som ikke stemmer. Greit at RF7/II kan oppleves å skyve mer i bunn enn CW3, men at den oppleves som veikere og mer effekthungrig viser at noe åpenbart er i veien.
    Jeg ville tatt en titt på de delefiltrene, et eller annet er feil med de høyttalerne, det er jeg rimelig overbevist om.

    Mvh
    Håkon Rognlien
     

    eddie1

    Banned
    Ble medlem
    02.10.2006
    Innlegg
    3.361
    Antall liker
    726
    Torget vurderinger
    8
    Hei får en ny Mosfet i hus etterpå så skal teste litt da! har skrudd ut filterne bare for en rask titt men vet ikke hvordan og hva jeg evt skal måle,er litt rart hvis det har hendt noe med begge filterne.Muligens det er noe galt med plassering evt rommet mitt!
     

    rørlig

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    15.05.2008
    Innlegg
    957
    Antall liker
    77
    Torget vurderinger
    1
    eddie1 skrev:
    Hei får en ny Mosfet i hus etterpå så skal teste litt da! har skrudd ut filterne bare for en rask titt men vet ikke hvordan og hva jeg evt skal måle,er litt rart hvis det har hendt noe med begge filterne.Muligens det er noe galt med plassering evt rommet mitt!
    Skal ikke late som jeg er noene ekspert her, men måler du Ohm mellom + og - terminaler på høyttaleren får du ihvertfall en grov sjekk.
    Forte II måler litt over 4 Ohm.
     

    eddie1

    Banned
    Ble medlem
    02.10.2006
    Innlegg
    3.361
    Antall liker
    726
    Torget vurderinger
    8
    ;D Hei vil takke alle for hjelpen her inne men nå har jeg sett(hørt) lyset! Vet ikke hva som er grunnen men akkurat koblet opp den nye Mosfeten og lyden sitter som klistret med en gang.vet ikke om det kan ha hvert noe annet galt forsterkeren,missmatch etc.
    Vinklet de ennå mer så de krysser litt forran meg og lyden sitter som sagt som et skudd uten at jeg egentlig har forstått hva som var problemet :eek:
    Føles ennå ikke så dyp som RF7 men smeller til i brystkassen,langt strammere bass med med mer snert nå! ;)
     

    Bjørn.H

    Æresmedlem
    Moderator
    Ble medlem
    03.07.2004
    Innlegg
    24.077
    Antall liker
    8.564
    Torget vurderinger
    1
    Ingen i Tromsø med RF7/Mk. II?
     

    Evo III

    Hertugen av Langhus
    Ble medlem
    25.12.2009
    Innlegg
    26.430
    Antall liker
    53.836
    Sted
    Hjemme
    Torget vurderinger
    79
    eddie1 skrev:
    ;D Hei vil takke alle for hjelpen her inne men nå har jeg sett(hørt) lyset! Vet ikke hva som er grunnen men akkurat koblet opp den nye Mosfeten og lyden sitter som klistret med en gang.vet ikke om det kan ha hvert noe annet galt forsterkeren,missmatch etc.
    Vinklet de ennå mer så de krysser litt forran meg og lyden sitter som sagt som et skudd uten at jeg egentlig har forstått hva som var problemet :eek:
    Føles ennå ikke så dyp som RF7 men smeller til i brystkassen,langt strammere bass med med mer snert nå! ;)
    Så da blir det ikke noe av og bytte i sanyo mini anlegget? ;D ;D ;D

    O
     

    eddie1

    Banned
    Ble medlem
    02.10.2006
    Innlegg
    3.361
    Antall liker
    726
    Torget vurderinger
    8
    Ove W skrev:
    eddie1 skrev:
    ;D Hei vil takke alle for hjelpen her inne men nå har jeg sett(hørt) lyset! Vet ikke hva som er grunnen men akkurat koblet opp den nye Mosfeten og lyden sitter som klistret med en gang.vet ikke om det kan ha hvert noe annet galt forsterkeren,missmatch etc.
    Vinklet de ennå mer så de krysser litt forran meg og lyden sitter som sagt som et skudd uten at jeg egentlig har forstått hva som var problemet :eek:
    Føles ennå ikke så dyp som RF7 men smeller til i brystkassen,langt strammere bass med med mer snert nå! ;)
    Så da blir det ikke noe av og bytte i sanyo mini anlegget? ;D ;D ;D

    O
    Heo Ove vet ikke hva som har skjedd men nå våknet CW virkelig til liv,de spiller vel ikke bedre enn RF7 på alle parametere men på de fleste ;) samtidig så gjemmes de litt bort i stuen,Mosfeten fungerer meget bra!
     

    Evo III

    Hertugen av Langhus
    Ble medlem
    25.12.2009
    Innlegg
    26.430
    Antall liker
    53.836
    Sted
    Hjemme
    Torget vurderinger
    79
    eddie1 skrev:
    Ove W skrev:
    eddie1 skrev:
    ;D Hei vil takke alle for hjelpen her inne men nå har jeg sett(hørt) lyset! Vet ikke hva som er grunnen men akkurat koblet opp den nye Mosfeten og lyden sitter som klistret med en gang.vet ikke om det kan ha hvert noe annet galt forsterkeren,missmatch etc.
    Vinklet de ennå mer så de krysser litt forran meg og lyden sitter som sagt som et skudd uten at jeg egentlig har forstått hva som var problemet :eek:
    Føles ennå ikke så dyp som RF7 men smeller til i brystkassen,langt strammere bass med med mer snert nå! ;)
    Så da blir det ikke noe av og bytte i sanyo mini anlegget? ;D ;D ;D

    O
    Heo Ove vet ikke hva som har skjedd men nå våknet CW virkelig til liv,de spiller vel ikke bedre enn RF7 på alle parametere men på de fleste ;) samtidig så gjemmes de litt bort i stuen,Mosfeten fungerer meget bra!
    Det gleder meg eddie :) ikke noe er så irriterende som når lyden ikke "sitter".
    Sleit mye med min forforsterker selv,men nå er den sendt til rep,og kommer hjem på Tirsdag med nye print kort ;D
     

    eddie1

    Banned
    Ble medlem
    02.10.2006
    Innlegg
    3.361
    Antall liker
    726
    Torget vurderinger
    8
    Ove W skrev:
    eddie1 skrev:
    Ove W skrev:
    eddie1 skrev:
    ;D Hei vil takke alle for hjelpen her inne men nå har jeg sett(hørt) lyset! Vet ikke hva som er grunnen men akkurat koblet opp den nye Mosfeten og lyden sitter som klistret med en gang.vet ikke om det kan ha hvert noe annet galt forsterkeren,missmatch etc.
    Vinklet de ennå mer så de krysser litt forran meg og lyden sitter som sagt som et skudd uten at jeg egentlig har forstått hva som var problemet :eek:
    Føles ennå ikke så dyp som RF7 men smeller til i brystkassen,langt strammere bass med med mer snert nå! ;)
    Så da blir det ikke noe av og bytte i sanyo mini anlegget? ;D ;D ;D

    O
    Heo Ove vet ikke hva som har skjedd men nå våknet CW virkelig til liv,de spiller vel ikke bedre enn RF7 på alle parametere men på de fleste ;) samtidig så gjemmes de litt bort i stuen,Mosfeten fungerer meget bra!
    Det gleder meg eddie :) ikke noe er så irriterende som når lyden ikke "sitter".
    Sleit mye med min forforsterker selv,men nå er den sendt til rep,og kommer hjem på Tirsdag med nye print kort ;D
    Herlig hold meg oppdatert
     

    Evo III

    Hertugen av Langhus
    Ble medlem
    25.12.2009
    Innlegg
    26.430
    Antall liker
    53.836
    Sted
    Hjemme
    Torget vurderinger
    79
    eddie1 skrev:
    Ove W skrev:
    eddie1 skrev:
    Ove W skrev:
    eddie1 skrev:
    ;D Hei vil takke alle for hjelpen her inne men nå har jeg sett(hørt) lyset! Vet ikke hva som er grunnen men akkurat koblet opp den nye Mosfeten og lyden sitter som klistret med en gang.vet ikke om det kan ha hvert noe annet galt forsterkeren,missmatch etc.
    Vinklet de ennå mer så de krysser litt forran meg og lyden sitter som sagt som et skudd uten at jeg egentlig har forstått hva som var problemet :eek:
    Føles ennå ikke så dyp som RF7 men smeller til i brystkassen,langt strammere bass med med mer snert nå! ;)
    Så da blir det ikke noe av og bytte i sanyo mini anlegget? ;D ;D ;D

    O
    Heo Ove vet ikke hva som har skjedd men nå våknet CW virkelig til liv,de spiller vel ikke bedre enn RF7 på alle parametere men på de fleste ;) samtidig så gjemmes de litt bort i stuen,Mosfeten fungerer meget bra!
    Det gleder meg eddie :) ikke noe er så irriterende som når lyden ikke "sitter".
    Sleit mye med min forforsterker selv,men nå er den sendt til rep,og kommer hjem på Tirsdag med nye print kort ;D
    Herlig hold meg oppdatert
    Skal det !

    O
     

    jokris

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.12.2006
    Innlegg
    6.412
    Antall liker
    2.603
    Torget vurderinger
    7
    eddie1 skrev:
    ;D Hei vil takke alle for hjelpen her inne men nå har jeg sett(hørt) lyset! Vet ikke hva som er grunnen men akkurat koblet opp den nye Mosfeten og lyden sitter som klistret med en gang.vet ikke om det kan ha hvert noe annet galt forsterkeren,missmatch etc.
    Vinklet de ennå mer så de krysser litt forran meg og lyden sitter som sagt som et skudd uten at jeg egentlig har forstått hva som var problemet :eek:
    Føles ennå ikke så dyp som RF7 men smeller til i brystkassen,langt strammere bass med med mer snert nå! ;)
    godt å høre eddie , sånn skal det være, kos deg videre ;D
     

    JanR

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Innlegg
    32.190
    Antall liker
    1.530
    Sted
    Sarpsborg
    eddie1 skrev:
    ;D Hei vil takke alle for hjelpen her inne men nå har jeg sett(hørt) lyset! Vet ikke hva som er grunnen men akkurat koblet opp den nye Mosfeten og lyden sitter som klistret med en gang.vet ikke om det kan ha hvert noe annet galt forsterkeren,missmatch etc.
    Vinklet de ennå mer så de krysser litt forran meg og lyden sitter som sagt som et skudd uten at jeg egentlig har forstått hva som var problemet :eek:
    Føles ennå ikke så dyp som RF7 men smeller til i brystkassen,langt strammere bass med med mer snert nå! ;)
    Tydeligvis mere galt med den ampen enn litt skurring i ene kanalen 8)

    Flott at det ordnet seg.

    /jan
     

    Dazed

    Æresmedlem
    Ble medlem
    29.01.2003
    Innlegg
    20.540
    Antall liker
    7.238
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    2
    Hva skjer her, Ingen poster på tre dager? Dere vil vel ikke at naim-tråden skal ta oss igjen. ;)
     

    jokris

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.12.2006
    Innlegg
    6.412
    Antall liker
    2.603
    Torget vurderinger
    7
    ikke bra, alt velmed mine klipscher ihvertfall, mye musikk om dagen her ;D
     

    eddie1

    Banned
    Ble medlem
    02.10.2006
    Innlegg
    3.361
    Antall liker
    726
    Torget vurderinger
    8
    Veldig fornøyd her ihvertfall,har nå bestilt meg platespiller og riaa så får vi se hvordan det låter på klipsch :)
     

    jokris

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.12.2006
    Innlegg
    6.412
    Antall liker
    2.603
    Torget vurderinger
    7
    eddie1 skrev:
    Veldig fornøyd her ihvertfall,har nå bestilt meg platespiller og riaa så får vi se hvordan det låter på klipsch :)
    hva falt valget på eddie ?
     

    eddie1

    Banned
    Ble medlem
    02.10.2006
    Innlegg
    3.361
    Antall liker
    726
    Torget vurderinger
    8
    jokris skrev:
    eddie1 skrev:
    Veldig fornøyd her ihvertfall,har nå bestilt meg platespiller og riaa så får vi se hvordan det låter på klipsch :)
    hva falt valget på eddie ?
    Likte utseendet på denne så håper den låter ok også! første gang jeg lar utseende være med og bestemme :)
     

    jokris

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.12.2006
    Innlegg
    6.412
    Antall liker
    2.603
    Torget vurderinger
    7
    eddie1 skrev:
    jokris skrev:
    eddie1 skrev:
    Veldig fornøyd her ihvertfall,har nå bestilt meg platespiller og riaa så får vi se hvordan det låter på klipsch :)
    hva falt valget på eddie ?
    Likte utseendet på denne så håper den låter ok også! første gang jeg lar utseende være med og bestemme :)
    usynlig spiller ???
     

    JanR

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Innlegg
    32.190
    Antall liker
    1.530
    Sted
    Sarpsborg
    eddie1 skrev:
    Veldig fornøyd her ihvertfall,har nå bestilt meg platespiller og riaa så får vi se hvordan det låter på klipsch :)
    Jeg vet hvordan det låter på klipsch :p


    Gratulerer.

    /jan
     

    SteinLarsen

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    11.06.2009
    Innlegg
    1.110
    Antall liker
    1.333
    Sted
    Nykirke
    Torget vurderinger
    5
    Kveldens spørsmål:

    Vil du ha sweet spot?

    Jeg hadde ikke hjerte til å si ja når madammen spurte.
     

    jokris

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.12.2006
    Innlegg
    6.412
    Antall liker
    2.603
    Torget vurderinger
    7
    SteinLajavascript:void(0);rsen skrev:
    Kveldens spørsmål:

    Vil du ha sweet spot?

    Jeg hadde ikke hjerte til å si ja når madammen spurte.
    Tøffel ;D
     

    JanOlav

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.12.2005
    Innlegg
    7.423
    Antall liker
    1.138
    Sted
    Sandefjord
    Torget vurderinger
    15
    SteinLarsen skrev:
    Kveldens spørsmål:

    Vil du ha sweet spot?

    Jeg hadde ikke hjerte til å si ja når madammen spurte.
    Heller spare ja til et annet spørsmål. ;D
     

    JanR

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Innlegg
    32.190
    Antall liker
    1.530
    Sted
    Sarpsborg
    Syns det er knallmorro at Fru Larsen deler interesse med Herr Larsen. Så ikke mobb ! ;)

    /jan
     

    baluba

    Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Innlegg
    24.590
    Antall liker
    15.156
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    JanR skrev:
    Syns det er knallmorro at Fru Larsen deler interesse med Herr Larsen. Så ikke mobb ! ;)

    /jan
    Slik er alltid greit. De som er gift med afrikanske damer har sjelden slike problemer. De er alltid glade i musikk, og store høyttalere skremmer ikke dem. De synes alltid det er kult med god lyd i stuen, og litt guff og moro synes de det er greit at gubben bruker litt penger på. Moren til arveprinsen syntes det var topp at jeg hadde stort og godt stereoanlegg, for det var jo i praksis hun som brukte det mest som hjemmeværende husmor.
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn