Ikke se bort i fra detBHO skrev:Du får ta deg en tur innom her Jan, så kan du få med deg litt guffe til dine Forte. 8)
/jan
Ikke se bort i fra detBHO skrev:Du får ta deg en tur innom her Jan, så kan du få med deg litt guffe til dine Forte. 8)
http://www.nationalanthems.info/kp.htmBrasse skrev:Den raketten spiller vel bare Nord-Koreansk nasjonalistmusikk? ???
....Og med store rom for forbedringer kan jeg se. 8)ssm skrev:se treverkts skjønnet......flott spill i disse.....
bildet er fra E-bay,,,
Noe å se fram i motBrasse skrev:Da har eg fått totalpris og ankomstdato for Heresy'ene. Hyggelig pris og de er i landet rundt 4. mai.
JC er lagt på minneBrasse skrev:Ja, må sei eg er positivt nøgd så langt med JetCarrier. Alt samla på ein faktura - Forsikring, moms, div. gebyr, frakt på sjø og frakt i Norge. I tillegg har de super service. Anbefales!
Gratulerer!Bjarild skrev:Hehe, ja spørs om ikke det bare MÅ prøves..!
Har kjøpt meg en Copland CTA-405. Den virker helt formidabel..
Velkommen skal du væreBjarild skrev:Hello!
Da har jeg endelig skjønt hva denne "magien" som dere snakker om er, da med Klipsch og rør!
Ja, min første rørforsterker har ankommet det kalde nord, og jeg er forbauset over det jeg har gått glipp av i alle disse årene, med Klipsch i hopetall.. Og nå, min første rørforsterker, med Klipsch sin rimeligste gulvstående F1, som jeg kjøpte demobrukt av Rognlien for 2k (!!?) for å ha noen reserve høyttalere..
Går det ann?? De er nå midlertidige hovedhøyttalere! ;D
Så kan se for meg hvordan dere sitter å gliser foran deres Heritage herligheter.. 8)
Vel, er stadig Klipsched, og nå også RØRt..
Det låter veldig bra, Heresy er en utrolig morsom høyttaler, samt en ulv i fåreskinn!Bjarild skrev:Thanx!
Og det låter helt sjef?? Eller?? ;D
Det som skjer, det skjer! 8)Bjarild skrev:"Bil til salgs, byttes helst i Klipsch, alt av interesse.."
Joda, vi får nå se da ;D
;D ;DJanR skrev:Gutten sin det, det var vel bare ett tidspørsmål før du kom haltende tilbake
/jan
Det vet du nok alt om ;Dshaunv skrev:Gratulerer med fete høytalere ssm! Jeg vet de kan spille 8)
Du har nok innerst inne alltid vært en Klipschmann du, Espen. Er vel som og komme i havn dette, etter ville seilaser på AGhavet. Du får innvitere naboen din inn på kaffe og lytting på dempa jazz på vinyl.ssm skrev:TRØKK , anslag og tone.......2a3 på la scala er ikke feil hører jeg , greit med gain på volumknotten er det og.
det spiller med en veldig ro , uten stress , og allikevel en lekenhet i musikken , som bare klipsch kan.....
det lille jeg har hørt av k-hønn virker disse enda bedre , spiller dypere men la scala virker i allefall utrolg hurtige !
Verdens raskeste høyttaler sies det... ;D
jeg hadde levd greit med bare an-e , men klart livet bilr enda hyggeligere med dem begge i hus.'
Dersom noen ønsker å stikke innom for en kaffe, lytt og titt er det bare å si fra ...
Mvh Espen
Velkommen hjemssm skrev:TRØKK , anslag og tone.......2a3 på la scala er ikke feil hører jeg , greit med gain på volumknotten er det og.
det spiller med en veldig ro , uten stress , og allikevel en lekenhet i musikken , som bare klipsch kan.....
det lille jeg har hørt av k-hønn virker disse enda bedre , spiller dypere men la scala virker i allefall utrolg hurtige !
Verdens raskeste høyttaler sies det... ;D
Mvh Espen
Det vil være en oppgradering bare og gå opp til Heresy.Milenko skrev:Grattis
Håper å få råd til å oppgradere innenfor Heresy linja en gang selv, LaScala eller khorn, men inntil videre er jeg mer enn fornøyd med Forte.
Det er noe med Klipsch som gjør noe med lyttegleden og humøret ;D
har ikke du et lite loftsrom på 3-4 kvadrat?Milenko skrev:Kan godt være, men jeg er fornøyd uansett.
Liker jo litt bass under 50 og så........
Det er bra. Har du prøvd Heresy i rommet ditt ?Milenko skrev:Det er akkurat passe faktisk, var veldig redd for det ei stund, men det funker meget bra.
Kan hende at skrå tak, teppegulv og litt forskjellige store kosedyr hjelper litt mot bassproblemene, så det funker veldig bra
Han ville jo ha bass under 50rolfozzy skrev:Det er bra. Har du prøvd Heresy i rommet ditt ?Milenko skrev:Det er akkurat passe faktisk, var veldig redd for det ei stund, men det funker meget bra.
Kan hende at skrå tak, teppegulv og litt forskjellige store kosedyr hjelper litt mot bassproblemene, så det funker veldig bra