Du kommer til å ende opp med 98% i favør rør, om du spør folket her.!Roqer skrev:Se der ja, 2 - 0 i favør rør
Har jeg noe valgBlomsterkjell skrev:Du kommer til å ende opp med 98% i favør rør, om du spør folket her.!Roqer skrev:Se der ja, 2 - 0 i favør rør
300B er selveste Droningen, om du ikke har fått med deg det..
For oss menn med hår på brystet er det jo Dronningen vi higer etter ;D
Noen puselanker higer etter Prinsessene, det er alle de andre Trioderørene 8)
De som higer etter helt vanlige jenter holder seg til Pentoder..
Blue Oyster-guttene holder seg til "transer" i enhver klasse ;D
Så..... hvor stiller så du, Roger.?? ;D
Så om du følger hjerte og hjerne, så ender du opp med rør klasse A 8)Roqer skrev:Har jeg noe valgBlomsterkjell skrev:Du kommer til å ende opp med 98% i favør rør, om du spør folket her.!Roqer skrev:Se der ja, 2 - 0 i favør rør
300B er selveste Droningen, om du ikke har fått med deg det..
For oss menn med hår på brystet er det jo Dronningen vi higer etter ;D
Noen puselanker higer etter Prinsessene, det er alle de andre Trioderørene 8)
De som higer etter helt vanlige jenter holder seg til Pentoder..
Blue Oyster-guttene holder seg til "transer" i enhver klasse ;D
Så..... hvor stiller så du, Roger.?? ;D
Har hjerte i rør, men hjerne i klasse A (praktiske årsaker)
Vanskelig å bestille en Sugden etter disse harde ord...
Ikke sant ;DErland skrev:Det er problemet - folk tenker for mye - har du trua og pengene - kjøp den!
Etterpå kommer du til å tenke:
Hvorfor gjorde jeg ikke dette for lenge siden!
Har han forbedret ampene sine de siste årene.?BHO skrev:RF-63....tja, du burde vurdere Malmins store klasse A (er det Mi9 den heter?), men da må du ha pre-amp også.
jupp....Mi 9 er det
http://www.maxwelldrammen.no/musical_innovation_MI9.htm
Har mast på Håkon Rognlien noen ganger og fått via eliminasjonsmetoden anbefalt Sugden og Ayon. Med en liten fordel rør selvsagt ;-)BHO skrev:RF-63 er kresen på power.
Send en pm til Håkon så får du nok noen tips.
Ikke mange andre (om noen) som har prøvd så mange forskjellige amper på RF-63 som han.
Fekk min Sugden a21 series 2 i dag. Den skal brukast saman med Cornwall III. førsteinntrykket av amp'en er veldig bra. Spelar ok rett ut av boksen, men må nesten gje den nokre timar med innspeling før eg byrjar å uttale meg.Roqer skrev:Har mast på Håkon Rognlien noen ganger og fått via eliminasjonsmetoden anbefalt Sugden og Ayon. Med en liten fordel rør selvsagt ;-)BHO skrev:RF-63 er kresen på power.
Send en pm til Håkon så får du nok noen tips.
Ikke mange andre (om noen) som har prøvd så mange forskjellige amper på RF-63 som han.
Gratulerer så mye, igjenbat skrev:Fekk min Sugden a21 series 2 i dag. Den skal brukast saman med Cornwall III. førsteinntrykket av amp'en er veldig bra. Spelar ok rett ut av boksen, men må nesten gje den nokre timar med innspeling før eg byrjar å uttale meg.
Ein ting er heilt sikkert den har massevis av power. Glad eg berre hoppa i det og kjøpte denne.
Jeg lar alltid elektronikk avklimatisere seg over natta før jeg tar det i bruk hvis det har vært lagret kaldt en stund. 5 minutter i varmen er nok alt for lite, RF-5ene dine var vel halveis frossen på det tidspunktetVidar Bol skrev:Jeg prøver nå denne kombinasjonen (RF5). IKKE BRA!!...nesten ikke til å tro. Men RF5 har stått lagret noen måneder i kald bod og stått framme varmt i bare fem minutter, er det det som er årsaken? Låter verre enn når de var nye, skurrer istedenfor å slippe det hele ut. Jeg trodde ikke så mye på ryktet om meget lang innspilling av RF5, men der ble jeg svar skyldig. Og den pliniusen og RF5 jeg er så glad i hver for seg...nå har det gått en halv time...bedre, og trøkket er ikke noe å si på, men noe anstrengt og "flisete"...en time, jeg venner meg mer og mer, men hadde ikke fremstilt noen av disse produktene for salg i denne kombinasjonen, ganske kræsch vil jeg si....to timer, sånn kan jeg holde på, men de får nok leve et separert liv i fremtiden.
Kjøleskapkaldt i boden, ikke under 0, men nå spiller det riktignok mye bedre. Likevel, bruk rørforsterker og helst 300B på RF5 (moralen)Outlawbamse skrev:Jeg lar alltid elektronikk avklimatisere seg over natta før jeg tar det i bruk hvis det har vært lagret kaldt en stund. 5 minutter i varmen er nok alt for lite, RF-5ene dine var vel halveis frossen på det tidspunktetVidar Bol skrev:Jeg prøver nå denne kombinasjonen (RF5). IKKE BRA!!...nesten ikke til å tro. Men RF5 har stått lagret noen måneder i kald bod og stått framme varmt i bare fem minutter, er det det som er årsaken? Låter verre enn når de var nye, skurrer istedenfor å slippe det hele ut. Jeg trodde ikke så mye på ryktet om meget lang innspilling av RF5, men der ble jeg svar skyldig. Og den pliniusen og RF5 jeg er så glad i hver for seg...nå har det gått en halv time...bedre, og trøkket er ikke noe å si på, men noe anstrengt og "flisete"...en time, jeg venner meg mer og mer, men hadde ikke fremstilt noen av disse produktene for salg i denne kombinasjonen, ganske kræsch vil jeg si....to timer, sånn kan jeg holde på, men de får nok leve et separert liv i fremtiden.
Der er vi enig. spilte fantastisk hos BHOGago skrev:var hos bho og hørte de siste endringene på khønn heromdagen.
fy faaaan så fett det låter.
skremmende.
og for å feie all tvil til side: khønn kan spille klassisk også. litt trang i mellomtonen når store orkestrre drar på, men fyttigrisen for en dynamikk og fart.
herlig, herlig!
Mener du splitter nye, altså den nye som er relansert?Hornman skrev:Får slenge meg inn her jeg også.
Har hatt RF 62, 82 og 63. Har nå RF52, RB 51 RC 62.
Og i går Nye RF 7
Gratulerer så mye med Klipsch RF-7 CLASSIC 8)Hornman skrev:Brand spanking new hehe
Veldig bra høytalere RB75. Hadde jeg ikke snubla over et par Heresy III hadde de nok vært her fremdeles. Den "syretesten" greide de ikke. ;Dhel skrev:Mine RB75 har bestått "syretesten" mot diverse høyttalere fra ProAc, Dynaudio, PMC, Snell, Monitor Audio, Aurum Cantus, etc ja til og med AN/E 8)
Hadde jeg hatt et stort lytterom hadde jeg også hatt RF7
Ja mine 15 kvm er nok litt i minste laget, men gud hvor morro det er.hel skrev:Mine RB75 har bestått "syretesten" mot diverse høyttalere fra ProAc, Dynaudio, PMC, Snell, Monitor Audio, Aurum Cantus, etc ja til og med AN/E 8)
Hadde jeg hatt et stort lytterom hadde jeg også hatt RF7
Du får klinke til på RF 5 da vet du hehe. Neida, de store stativ ht ene er veldig bra. Har ikke hørt RB 75 men RB 81 og den var veldig bra.hel skrev:Jeg har 9m2 8)