Bare å donere samlingene så blir det byggetråd ;D ;Djan#jan skrev:Doner denne mannen en pen bunke med vinylskiver - og vi har den feteste byggetråden av vinylrigg ever !!!!
;D ;D
Bare å donere samlingene så blir det byggetråd ;D ;Djan#jan skrev:Doner denne mannen en pen bunke med vinylskiver - og vi har den feteste byggetråden av vinylrigg ever !!!!
;D ;D
Vet ikke om du hadde taklet såpass med METALL musikk ;DKnB skrev:Bare å donere samlingene så blir det byggetråd ;D ;Djan#jan skrev:Doner denne mannen en pen bunke med vinylskiver - og vi har den feteste byggetråden av vinylrigg ever !!!!
;D ;D
og bra er det ;Dbambadoo skrev:Utrolig hva du har til "overs" Leif![]()
Knall, jeg tar kontakt når ting faller på plass. Skulle vel være mulig å finne noen dager med litt grått vær ;Dmusicman skrev:Skrik ut når du er klar for eq-tuning av bassene dine. Helst en dag med ruskevær ;D
Som du sikkert vet, har jeg hørt drømmelyden hos Leif, og greier du og nærme deg den, har du mye godt i vente.
Hvilken dac er på vei ? Den du har, eller kanskje en Buffalo ?
Mvh
blingsa det var KBN sryKnB skrev:Det er kun snakk om en facelift av min "gamle" nos1 som har vært i Nederland noen uker nå...
Kommer en epistel om dac oppgraderinger fra Peter (phasure) om ikke så lenge.
BII hvem?, ikke jeg.
Edit: Ser det er 3 sett BII i deler til salgs nå et selges av "300B" og to selges av "HC"