hehe ingenting er skrivd i stein enda

jeg trur nok de sitter dypere inne å kvitte seg med når jeg først får skikkelig elektronikk på de igjen

etter min mening så er nok dette en av de mer komplette høyttalerne Victor/Jvc noen gang har laget alle elementer med Alnico & heltre mahoghany kabinett hvor finner man det til en betalbar pris i dag
element bestykkningen og kvaliteten på elementene blir kun overgått av Victor sx-1000 /Labo som kostet 80-120k nye slutten av 80-mid 90 elementene er ikke bedre i sx-900 bare 12`` istendenfor 8`` og diamant coatede mid dome og tweeter, de har mulig da enda litt høyere oppløsning enn sx v7-m som jeg har men jeg trur det ærlig vil gå litt utover musikaliteten i mangel på bedre ord som er noe som gjør det ganske lett å like de jeg har nå samtidig som de er seriøse nok

er vel kanskje litt mer det noen ganger at jeg skulle ønske Victor/Jvc laget akk denne modellen bare med 10-12`` tommer også hehe, de laget en modell som slutt modell rundt 1999 med samme filosofi bare med 10`` men de kostet 130k ny og er nesten umulig og oppdrive sx 9000 også ser de litt mer bling ut med gull coatinga
alt i alt så er jeg nok litt redd for å eventuelt finne noe å bytte i og man vil jo ikke bytte til noe av lavere kaliber men samtidig ønsker jeg ikke å ende opp med noe som kun blir analytisk det blir fort dørgende kjedelig