man blir jo automatisk pirkete og hysterisk av slikt da hehe prøver å bare la bulker få være bulker akk nå etter så mye nerver og spenning ikke så lett å få fornuftige bilder av dem men trur om man hadde fått slipt bakenden ned til bakplata så så hadde man kanskje fått redda det akkurat siden sideplatene stikker noen mm utenfor bakplataheltre kan fort få "bulker" hvis man dulter borti noe.
har du bilder av bulkene?
mulig de ikke er så dramatiske, bare du som er hysterisk.
ja uten en god mellomtone er det jo no music left,+midbass and air in the sky så er vi der nei 20w er ikke mye men overraskende hvor langt man kan dra dem så lenge man har en motor per taler hehe, det blir jo mest i bassen og ultimate`` roen man savner littebit krefter, hadde nok vært kult å prøvd Guru i paralell konfigurasjon for eks da tenker jeg man viiirkelig er der,men det får komme i en annen episode hehe blir å kose seg med litt tuberolling og små tweaks fremover nå bare og ha musikken i center,Strøkent! JAS pre kledde DPA visuelt. En god mellomtone er en god start. Og, som du riktig sier, 2x20 w er ikke for mye. Høyttalere mine er 98dB og forsterker 2x48 w. For meg er det en bra kombinasjon. Blir nok slik du vil ha det Krazy
Takker så mye Motoren hyggelig at det ikke er bare meg som liker estetikken i demNydelig oppsett Krazy var utrolig pene de talerne
Kos deg
mvh
Har tre slike liggende https://www.tubedepot.com/products/mullard-cv4004-12ax7 . Kjøpte av Audiomix, brukt 20 timer. Det er vel noen av de beste av typen som en kan få . Istedetfor at de støver hos meg kan du de for en hyggelig pris.ja uten en god mellomtone er det jo no music left,+midbass and air in the sky så er vi der nei 20w er ikke mye men overraskende hvor langt man kan dra dem så lenge man har en motor per taler hehe, det blir jo mest i bassen og ultimate`` roen man savner littebit krefter, hadde nok vært kult å prøvd Guru i paralell konfigurasjon for eks da tenker jeg man viiirkelig er der,men det får komme i en annen episode hehe blir å kose seg med litt tuberolling og små tweaks fremover nå bare og ha musikken i center,Strøkent! JAS pre kledde DPA visuelt. En god mellomtone er en god start. Og, som du riktig sier, 2x20 w er ikke for mye. Høyttalere mine er 98dB og forsterker 2x48 w. For meg er det en bra kombinasjon. Blir nok slik du vil ha det Krazy
vet du forresten om noen gode 12ax7 /12at7 rør? så at røra som står i Jas er heller ikke rare greiene sto noe som nanking på et par og det sa nok for meg til å få lyst til å rulle hehe
Mvh
hehe du har noen Mullard liggende ja ,har tenkt litt tanken på mullard i preen og muligens prøve mazda i likeretter mtp at jeg har mazda likerettere i guruene,Har tre slike liggende https://www.tubedepot.com/products/mullard-cv4004-12ax7 . Kjøpte av Audiomix, brukt 20 timer. Det er vel noen av de beste av typen som en kan få . Istedetfor at de støver hos meg kan du de for en hyggelig pris.ja uten en god mellomtone er det jo no music left,+midbass and air in the sky så er vi der nei 20w er ikke mye men overraskende hvor langt man kan dra dem så lenge man har en motor per taler hehe, det blir jo mest i bassen og ultimate`` roen man savner littebit krefter, hadde nok vært kult å prøvd Guru i paralell konfigurasjon for eks da tenker jeg man viiirkelig er der,men det får komme i en annen episode hehe blir å kose seg med litt tuberolling og små tweaks fremover nå bare og ha musikken i center,Strøkent! JAS pre kledde DPA visuelt. En god mellomtone er en god start. Og, som du riktig sier, 2x20 w er ikke for mye. Høyttalere mine er 98dB og forsterker 2x48 w. For meg er det en bra kombinasjon. Blir nok slik du vil ha det Krazy
vet du forresten om noen gode 12ax7 /12at7 rør? så at røra som står i Jas er heller ikke rare greiene sto noe som nanking på et par og det sa nok for meg til å få lyst til å rulle hehe
Mvh
hehe får lete i hjørnene ja må få lekt mer med plasseringa begynte bare med utgangspunktet jeg hadde for onkyoene, men jeg liker også å ha bredde og dybde i lyden så det kan jo fort gå litt utover bassen om jeg drar dem for langt ut fra frontvegg, men mulig dem trives med litt drahjelp fra veggen får sjå dem er jo 3 tommer mindre enn onkyoene og så det må og tilvendes,og kommer neppe til å rive ned huset uansettGratulerer med flott oppsett. Bassen er der ett sted Du får lete litt i krinker og kroker Har i det siste lært mye om hvor små endringer i ht plasseringer utgjør!
det kunne jo vært artig har tenkt tanken på om du kanskje skulle prøvd Guru hos deg mens du enda har horn hehe,Byttelåne en liten uke? Pass Labs INT-150
Heidet kunne jo vært artig har tenkt tanken på om du kanskje skulle prøvd Guru hos deg mens du enda har horn hehe,Byttelåne en liten uke? Pass Labs INT-150
har ikke bil mulighet selv da men kan sikkert finne ut noe
Mvh Ivan
hehe noe sært blir det er liksom det som holder interessen levende for min del, men kjenner endel på de sjangsene man tar at man lever litt ``mye`` noen ganger hehe,Så mye sære ting du kjøper. Digger det! JVC elementene ser meget lekre ut! Tipper Pass blåser greit liv i de.
Ser den ja! Er ikke gitt at man får tilbake pengene ved et salg, spesielt ikke med slike ting. Hjelper liksom ikke hvor bra det måtte være eller.hehe noe sært blir det er liksom det som holder interessen levende for min del, men kjenner endel på de sjangsene man tar at man lever litt ``mye`` noen ganger hehe,Så mye sære ting du kjøper. Digger det! JVC elementene ser meget lekre ut! Tipper Pass blåser greit liv i de.
litt uvant med Pass enda, når enn har latt rør vokse på enn så får bare bruke kommende uke på å la det synke inn og se det ann,
uansett morro å få prøvd noko fra han Pass også
Mvh Ivan