;DZomby_Woof skrev:Hmmm... Hifi på hytta?
Pass bare på at ikke platespilleren går i peisen utpå kvelden. Det ville gitt ny mening til begrepet 'peiskos' om vinyl.... ;D
Hvordan klar lakk er benyttet på basen ? ser meget fint utFrode skrev:DIY-bidrag fra samlanes.
Frode
Takker det var til meget hjelp har litt pussing igjen på test plint her .samlanes skrev:Hei Laban.
Kjekt du likte den.
Ikkje eg som har utført lakkjobben,men sistestrøket er ikkje 100% blank,ca 40%.
Grunning består av 3strøk med 100% klarlakk,så lett pussing med 240 eller 320 sandpapir,før siste strøk da med 40% klarlakk.
Trur det kalles semigloss,forøvrig utført på et båtbyggeri av møbelsnekker.
Håper det var til hjelp.
Mvh.
vil ha2mmy skrev:Jeg syns denne er utrolig lekker
NATURlig kjøling var første som slo meg. ;D ;D ;D ;Dbluesbreaker skrev:Fant bilde av forsterker til å ha på hytta som matcher platespillerne over.
Får neppe noen designpris
Meget stilig spiller ! Kunne godt tenkt meg å lytte til en slik.ymir skrev:hei
er inne i en retro bølge
heh, jeg hadde en sånn på '70-tallet. Morsomt gjensyn! 8)Eradnort skrev:
Den kuleste spilleren man ikke kan få er bra, den kuleste man nettop har skaffet er like bra. I mitt tilfelle Empire Scientific Troubadour 598, ca 1972. Støpemetall hele veien gjennom!
Fantastisk flott spiller,pris anyone?kabelsatan skrev:Luxman er på banen igjen med PD 171!
Lekkert En designperle i mengden av stygge boreplattform-inspirerte spillere!
mvh
ks
motoren skrev:Fantastisk flott spiller,pris anyone?kabelsatan skrev:Luxman er på banen igjen med PD 171!
Lekkert En designperle i mengden av stygge boreplattform-inspirerte spillere!
mvh
ks
mvh
Jepp. Fikk nesten lyst til å oppgradere. (Men bare nesten)motoren skrev:Såpass ja men fortsatt en flott spiller tross den noe høye prisen.
mvh