|
;DZomby_Woof skrev:Hmmm... Hifi på hytta?
Pass bare på at ikke platespilleren går i peisen utpå kvelden. Det ville gitt ny mening til begrepet 'peiskos' om vinyl.... ;D
Hvordan klar lakk er benyttet på basen ? ser meget fint utFrode skrev:DIY-bidrag fra samlanes.
Frode
Takker det var til meget hjelp har litt pussing igjen på test plint her .samlanes skrev:Hei Laban.
Kjekt du likte den.
Ikkje eg som har utført lakkjobben,men sistestrøket er ikkje 100% blank,ca 40%.
Grunning består av 3strøk med 100% klarlakk,så lett pussing med 240 eller 320 sandpapir,før siste strøk da med 40% klarlakk.
Trur det kalles semigloss,forøvrig utført på et båtbyggeri av møbelsnekker.
Håper det var til hjelp.
Mvh.
NATURlig kjøling var første som slo meg. ;D ;D ;D ;Dbluesbreaker skrev:Fant bilde av forsterker til å ha på hytta som matcher platespillerne over.
Får neppe noen designpris![]()
Meget stilig spiller ! Kunne godt tenkt meg å lytte til en slik.ymir skrev:hei
er inne i en retro bølge
heh, jeg hadde en sånn på '70-tallet. Morsomt gjensyn! 8)Eradnort skrev:![]()
Den kuleste spilleren man ikke kan få er bra, den kuleste man nettop har skaffet er like bra. I mitt tilfelle Empire Scientific Troubadour 598, ca 1972. Støpemetall hele veien gjennom!
Fantastisk flott spiller,pris anyone?kabelsatan skrev:Luxman er på banen igjen med PD 171!
Lekkert![]()
En designperle i mengden av stygge boreplattform-inspirerte spillere!
mvh
ks
motoren skrev:Fantastisk flott spiller,pris anyone?kabelsatan skrev:Luxman er på banen igjen med PD 171!
Lekkert![]()
En designperle i mengden av stygge boreplattform-inspirerte spillere!
mvh
ks
mvh
Jepp. Fikk nesten lyst til å oppgradere. (Men bare nesten)motoren skrev:Såpass ja men fortsatt en flott spiller tross den noe høye prisen.
mvh
Den er snytande fin ja! Det værste er sånne som ser ut som en hybrid mellom en romstasjon og en oljerigg.65finger skrev:Garrard 501 er den kuleste
![]()