motoren
Æresmedlem
Grattis til dere begge
mvh
mvh
Takk for en veldig hyggelig visitt Lasse, og jeg tar gjerne imot tilbudet mot en kveld med Hvidsten brygg, at dere øssfollinger er ett særs trivelig folkeslag er det liten og ingen tvil omVært en særdeles hyggelig formiddag i casa lassemann idag med langveisfarende besøk. Pahf kom innom med sitt nå kjente problembarn; Copland effekten. Vi forbi koplet av/på knappen og da glødet det fint i rørene etterpå. I påvente av ny bryter får dette fungere en stund. Men uansett, et meget hyggelig besøk som gjensidig skal gjentas. A-lags karer på besøk er supert. Lagga kjenner også sin besøkelsestid, så sammen ble det en musikalsk og hyggelig formiddag. Neste gang skal pahf lures til en kveld og litt brygg fra Hvidsten mikrobrygg tenker jeg... Bilder fikk jeg ikke tatt, men det var det andre som gjorde, så..
mvh
lassemann
Et herlig bilde!! Gratulerer til dere begge toSå var vi hjemme igjen etter minnerike dager.. Bryllupsøllet har utviklet seg fullstendig riktig
Vis vedlegget 257977
mvh
lassemann
Langveisfarende, helt klart!Vært en særdeles hyggelig formiddag i casa lassemann idag med langveisfarende besøk. Pahf kom innom med sitt nå kjente problembarn; Copland effekten. Vi forbi koplet av/på knappen og da glødet det fint i rørene etterpå. I påvente av ny bryter får dette fungere en stund. Men uansett, et meget hyggelig besøk som gjensidig skal gjentas. A-lags karer på besøk er supert. Lagga kjenner også sin besøkelsestid, så sammen ble det en musikalsk og hyggelig formiddag. Neste gang skal pahf lures til en kveld og litt brygg fra Hvidsten mikrobrygg tenker jeg... Bilder fikk jeg ikke tatt, men det var det andre som gjorde, så..