lassemann
Hi-Fi freak
Ahh... Vakkert!
Veldig forsiktig med en Q-tips og dansk husholdningssprit (93vol%-fåes ikke i Norge dessverre ), gjerne med et godt forstørrelsesglass. Satt mye dritt bak nåla på min. Hvilket minner meg på viktigheten av en god platerenser. Må få skaffet meg en slik...Jeg er stadig en novise, men hva renser du nåla med? Fikk med en børste til min, men den tar ikke mer enn hva jeg klarer å blåse bort selv.
+1Jeg har brukt Onzow i flere år nå og den fungerer ypperlig samt at den er skånsom mot nåla.
Takk for tipset Rolf! Når det er sagt er det muligheter for en lytt her ila påska. Har fri alle dager ;-)Det er godt å se at du satser på helsa, lassemann
Menn: Drikk tre øl om dagen
Ja, det er virkelig en givende hobby dette cash. Sitter nå med en Cascadian fra Nøisom Bryggeri og den er god, men likevel litt tynn i avslutningen etter min gane. I løpet av påsken setter jeg og min nabo 150 liter Belgisk Wit som vil bli krydret med appelsinskall, koriander, kamomille og lynghonning. Dette blir vårt eksperiment i sommer med halvt pale ale og halvt hvete malt.. Og min kjære frue setter forkultur på gjæren. Blir fint samarbeide, bioingeniører kan gjærJeg får sette min ølbryggende jobb kollege på tråden din Lasse! overivrig inom det meste som berør selvbrygg
God Påske
Herlig Morten! Det blir en stor glede at dere deler dagen med oss i det forjettede land Danmark... Og om noen skulle være i tvil; streaming er ikke bedre enn Gamut CD1.. Har testa hit og dit i natt og er ikke i tvil. Nå skal jeg kjøpe billige CD plater igjen Og nok en god nyhet er at Mike Sanders har et nytt riaa-trinn på trappene. Da får feriepengene bein å gå på i år også