Oooohhh, det var nok sanselig ja! :lassemann skrev:Hmm, etter 18 år i kjelleren finner vi frem denne vinen.. I kveld, med min kjære, som var med på handelen av denne fantastiske flaske, spiste vi ytrefilet av okse med koriander/sitron/hvitløk potet og sopp, enkleste tilberedning.. Aldeles supert....
Der dulassemann skrev:Vært mye utstyr her i det siste, innom i transitt til JanR, står Quicksilver Mini Mite. Har stablet de til så det er mulig å se forskjellen Bak kan dere også skimte Malmins MI9, MI11 og MI12..
mvh
lassemann
Hei Jan!JanR skrev:Der dulassemann skrev:Vært mye utstyr her i det siste, innom i transitt til JanR, står Quicksilver Mini Mite. Har stablet de til så det er mulig å se forskjellen Bak kan dere også skimte Malmins MI9, MI11 og MI12..
mvh
lassemann
Ligger og venter på meg jo, de søte små.
Være litt frekk når jeg først er i siget, du har vel ikke ett par ecc83 jeg kunne testet ? Bør ikke være noe dyrt og flott bare de er bedre enn Sovtek sine ecc83.
Ses om ett par timer.
/jan
Hei Mats!Mbare skrev:Jeg må få kommet meg innom deg, Lassemann. Tirsdag kommende uke eller neste helg, muligens?
Hei Jan!JanR skrev:Det ble spilt på både QS og Mosfet ?
/jan
Sendt deg PM JanJanR skrev:Ikke dumt tenkt det lassemann, 2 amper altså.
Lekt med tanken lenge men endte opp med en røramp til :
Se det sånn, billige rør i p1se.
Vil tro Mbare koste seg stort
QS med mullard spilte meget meget meget bra hos deg IMHO.
ps: mye skal du ha for ecc83 rørene som jeg låner ?
/jan
Den blir garantert stående Bjørn! Ser det nok kun er Midnight 2 og ikke 2+ jeg har, men så stor kan vel ikke forskjellen være.Destiny skrev:Ja Lassemann.... du vet jo hva jeg mener om audiquest midnight 2+ en rett og slett fantastisk god kabel ;D har du tilgang til en slik så putt den i annlegget og la den stå!
Har ikke til dags dato hørt en kabel som tar fram musikken på platene mer tilfredstillende ;D
En knallgod kabel som nok hadde stått i annlegget her til evig tid hadde det ikke vært for legging av nytt gulv.
Destiny..
Hvorfor bruker du ikke den i ditt oppsett ?Destiny skrev:La Audioquesten stå i annlegget til evig tid Lasse ;D den har rundspillt alt jeg har hørt den bli testa opp i mot.....
Destiny..
Det er den hvite som havna på boden nå ja.. Du lånte også Midnight, men tror ikke den slo så godt an hos deg Jan, men her fungerer den glimrende nå ;DJanR skrev:Hvorfor bruker du ikke den i ditt oppsett ?Destiny skrev:La Audioquesten stå i annlegget til evig tid Lasse ;D den har rundspillt alt jeg har hørt den bli testa opp i mot.....
Destiny..
Lasse:
Den du hev opp på boden, det er den hvite jeg hadde her ?
Og har du fått lekt litt med Klotz ?
/jan
Rart det ikke fungerte bedre her, siden det ikke er forskjell på kabler mener jeglassemann skrev:Det er den hvite som havna på boden nå ja.. Du lånte også Midnight, men tror ikke den slo så godt an hos deg Jan, men her fungerer den glimrende nå ;DJanR skrev:Hvorfor bruker du ikke den i ditt oppsett ?Destiny skrev:La Audioquesten stå i annlegget til evig tid Lasse ;D den har rundspillt alt jeg har hørt den bli testa opp i mot.....
Destiny..
Lasse:
/jan
Har prøvd Klotz høyttalerledning, men den funka ikke helt her hos med desverre. SignalKlotz derimot fungerer utmerket fra riaa til pre
mvh
lassemann
Den var for tykk.... ville ikke borre så store hull i gulvet Jan defor tok jeg en ht kabel som i følge diverse tilbakemeldinger har omtrent den samme type lyd.JanR skrev:Hvorfor bruker du ikke den i ditt oppsett ?Destiny skrev:La Audioquesten stå i annlegget til evig tid Lasse ;D den har rundspillt alt jeg har hørt den bli testa opp i mot.....
Destiny..
Lasse:
/jan
Stemmer det ja, du har "undergulvisk" kabel.Destiny skrev:Den var for tykk.... ville ikke borre så store hull i gulvet Jan defor tok jeg en ht kabel som i følge til diverse tilbakemeldinger har omtrent den samme type lyd.JanR skrev:Hvorfor bruker du ikke den i ditt oppsett ?Destiny skrev:La Audioquesten stå i annlegget til evig tid Lasse ;D den har rundspillt alt jeg har hørt den bli testa opp i mot.....
Destiny..
Lasse:
/jan
Nemlig Chord Oddesey 2!
Destiny..
Jeg nevnte vel så vidt når jeg var på besøk hos Destiny at det virka som han hadde et kabelproblem.JanR skrev:Stemmer det ja, du har "undergulvisk" kabel.Destiny skrev:Den var for tykk.... ville ikke borre så store hull i gulvet Jan defor tok jeg en ht kabel som i følge til diverse tilbakemeldinger har omtrent den samme type lyd.JanR skrev:Hvorfor bruker du ikke den i ditt oppsett ?Destiny skrev:La Audioquesten stå i annlegget til evig tid Lasse ;D den har rundspillt alt jeg har hørt den bli testa opp i mot.....
Destiny..
Lasse:
/jan
Nemlig Chord Oddesey 2!
Destiny..
/jan
;D ;D ;DJanR skrev:Stemmer det ja, du har "undergulvisk" kabel.Destiny skrev:Den var for tykk.... ville ikke borre så store hull i gulvet Jan defor tok jeg en ht kabel som i følge til diverse tilbakemeldinger har omtrent den samme type lyd.JanR skrev:Hvorfor bruker du ikke den i ditt oppsett ?Destiny skrev:La Audioquesten stå i annlegget til evig tid Lasse ;D den har rundspillt alt jeg har hørt den bli testa opp i mot.....
Destiny..
Lasse:
/jan
Nemlig Chord Oddesey 2!
Destiny..
/jan
For en gjeng Jan. For en gjeng. ;DJanR skrev:Transistorkameratene ???
Men hvorfor i alle dager skal du ha deg "pølsekoker" da Lasse ?
/jan
rolfozzy skrev:For en gjeng Jan. For en gjeng. ;DJanR skrev:Transistorkameratene ???
/jan
Første del av innlegget til lassemann beskrives hvor fornøyd han er med lyden nå.
Og litt lenger ned beskrivelser av kommende oppgraderinger.
Hei rolfozzy jeg er nok litt som Lassemann, er pr nå veldig fornøyd med lyden, men det er alltid ting som kan forbedres litt( tror vi i hvertfall)rolfozzy skrev:For en gjeng Jan. For en gjeng. ;DJanR skrev:Transistorkameratene ???
/jan
Første del av innlegget til lassemann beskrives hvor fornøyd han er med lyden nå.
Transistormameratene ???JanR skrev:Transistorkameratene ???
/jan
For ordens skyld, transistorkameratene er IKKE det samme som om man ligger i krig.lassemann skrev:Transistormameratene ???JanR skrev:Transistorkameratene ???
/jan
Hvor har du det fra da Jan? Er rør og transistor i krig med hverandre nå? Hmm, nytt for meg..
Quicksiver Mid Mono blir nok med meg i grava, men det er greit å tyne disse NOS røra litt lengre enn at de daglig skal stå og brenne opp..
Mener bestemt du selv vurderte M10 en periode
mvh
lassemann
Leser du med de rette brillene nå da Rolf?rolfozzy skrev:For en gjeng Jan. For en gjeng. ;DJanR skrev:Transistorkameratene ???
/jan
He, he.. Blir ingen pølsekoker med det første Jan..JanR skrev:For ordens skyld, transistorkameratene er IKKE det samme som om man ligger i krig.lassemann skrev:Transistormameratene ???JanR skrev:Transistorkameratene ???
/jan
Hvor har du det fra da Jan? Er rør og transistor i krig med hverandre nå? Hmm, nytt for meg..
Quicksiver Mid Mono blir nok med meg i grava, men det er greit å tyne disse NOS røra litt lengre enn at de daglig skal stå og brenne opp..
Mener bestemt du selv vurderte M10 en periode
mvh
lassemann
Så.
Vurderte ja, kjøpte jeg ? Nopp
Men det må sies, likte MI10 veldig godt, vært en ypperlig sommer amp.
Får heller lide meg igjennom sommeren med 3 røramper 8)
Bare erter litt vi vettu, vanskelig å la være ;D
Men tilbake til "pølsekokeren", bare på vurderer stadiet ennå ?
/jan"hornarroganseslask"olsen