Ja da hadde Lassemann fått fyra opp Quicksilver rørblokkene, og jeg satt meg spent i bilen for å dra å høre hvordan de spillte kontra MI Mosfetten som jeg hørte på sist.
Jeg takker for lytten i går Lasse, og prøver så godt jeg kan å oppsummere lydinntrykka for kvelden.
Quicksilver: Det jeg legger veldig merke til med quicksilver er en meget fremtredende mellomtone som i mine ører dominerer lydbildet, diskanten er også godt på plass, mens nedre mellomtone blir litt borte føre lyden kommer igjen for fullt i bassen.
Lyden er pompøs, ikke helt homogen, og spiller litt i klædder, men med rimelig høy gøyfaktor.
MI Mosfet: Her er lyden klart mer homogen, det henger godt sammen fra øverste topp til dypeste bass! Og hviken bass! Den er dyp har godt med nivå, den puster og lever, og er deilig tørr og ren, veldig bra!
Her henger lyden godt sammen opp til mellomtonen som har en deilig silkeaktig mykhet over seg, den har ikke det rosa rørskjæret som quicksilver, men er mere transparent og får i gang trampe takten foten min mye mer.
Diskanten bare er der, deilig og utstrakt uten tegn til å spytte sibilanter.
Igjen så holder jeg en knapp på MI Mosfetten Lasse, den har rett og slett mindre pusteproblemer, og spiller med en glatthet,oppløsning og er mere finkorna enn quicksilver.
Jeg ble enda mere imponert over mosfeten i går Lasse
jeg syns også mosfetten hadde bedre dybde i lydbildet.
Destiny..