|
Spesielt med de jeg ikke kjenner, de andre rundt her kjenner meg for godtSaltyDog skrev:JanR er fæl til å fleipe... ;D
Ja, du kan så siSaltyDog skrev:JanR er fæl til å fleipe... ;D
Artig og kødde litt med dere da. ;Dlassemann skrev:Leser du med de rette brillene nå da Rolf?rolfozzy skrev:For en gjeng Jan. For en gjeng. ;DJanR skrev:Transistorkameratene ???
Men hvorfor i alle dager skal du ha deg "pølsekoker" da Lasse ?
/jan
Første del av innlegget til lassemann beskrives hvor fornøyd han er med lyden nå.
Og litt lenger ned beskrivelser av kommende oppgraderinger.
Husker jeg deg rett, vurderte også du en transe når 5' kr røra går fløyten....
Du får komme å høre først da vet du
mvh
lassemann
Jo så absolutt! Smiletråder er å foretrekke...JanR skrev:Spesielt med de jeg ikke kjenner, de andre rundt her kjenner meg for godtSaltyDog skrev:JanR er fæl til å fleipe... ;D
Nuvel. Godt med smiletråder også, ikke sant ?
/jan
My point ;DSaltyDog skrev:Jo så absolutt! Smiletråder er å foretrekke...JanR skrev:Spesielt med de jeg ikke kjenner, de andre rundt her kjenner meg for godtSaltyDog skrev:JanR er fæl til å fleipe... ;D
/jan
Det er nok av krangletråder andre steder på sentralen.![]()
*host hark*rolfozzy skrev:Artig og kødde litt med dere da. ;D
Ikke så vondt ment.
Transe her ?! Har jeg aldri sagt.
Stygg hoste det der.JanR skrev:My point ;DSaltyDog skrev:Jo så absolutt! Smiletråder er å foretrekke...JanR skrev:Spesielt med de jeg ikke kjenner, de andre rundt her kjenner meg for godtSaltyDog skrev:JanR er fæl til å fleipe... ;D
/jan
Ikke så vondt ment.
:
/jan
rolfozzy skrev:Stygg hoste det der.JanR skrev:My point ;DSaltyDog skrev:Jo så absolutt! Smiletråder er å foretrekke...JanR skrev:Spesielt med de jeg ikke kjenner, de andre rundt her kjenner meg for godtSaltyDog skrev:JanR er fæl til å fleipe... ;D
/jan
Ikke så vondt ment.
:
/jan
Du har vel ikke fler karensdager igjen nå?
Gratisampen min som jeg aldri har prøvd ja. Hadde glemt den.JanR skrev:rolfozzy skrev:Stygg hoste det der.JanR skrev:My point ;DSaltyDog skrev:Jo så absolutt! Smiletråder er å foretrekke...JanR skrev:Spesielt med de jeg ikke kjenner, de andre rundt her kjenner meg for godtSaltyDog skrev:JanR er fæl til å fleipe... ;D
/jan
Ikke så vondt ment.
:
/jan
Du har vel ikke fler karensdager igjen nå?![]()
ps: sansui, sier ikke mere.
/jan
;DR.S. skrev:Jeg får vel klare meg uten TV noen dager ???
Det var morro med de chippeneJanR skrev:PCM63P-K, det må jeg si
Samme chippa som sitter i min gamle dac, bortsett fra at jeg har bare 2 og ikke K grade.
Ikke rart jeg likte den Theta'n ;D
Ser ut som du har kost deg stort med Vivanco og loddebolt Lasse, vel utført au
/jan
Åja, DAC virker som aldri før. Hører jo nå at moddet ikke var feil. Vivanco er svært god. Mer smooth og organisk gjengivelse nå. Vet oppløsningen kommer i løpet av dagene, og tørr jeg ikke tenke bra dette kan bliR.S. skrev:På plass alt? Og dac`en virker fortsatt? Thetaen blir nok et par knepp friskere i lyden nå, kanskje litt freskere i bassen og? Den vivanco-coaxen er bare rå.
Jeg får vel klare meg uten TV noen dager ???
Mvh. RS
Mannen er et funn Morten, og offerviljen og rausheten er derLagga skrev:;DR.S. skrev:Jeg får vel klare meg uten TV noen dager ???
Det er offerviljen sin det, tenker jeg!
Må igrunnen si godt jobba til begge to da......
/ Morten
Jeg vet......lassemann skrev:Mannen er et funn Morten, og offerviljen og rausheten er derLagga skrev:Det er offerviljen sin det, tenker jeg!R.S. skrev:Jeg får vel klare meg uten TV noen dager ???
/ MortenBør ta deg en tur nå
![]()
Trist historie med brannen, men jeg lurer jo på hva annet enn veien en har å se på der nede i flatlandet når en er ute og kjørerLagga skrev:Leiebilen vi fikk gjennom forsikringen, vel;
kolliderte med den om onsdag.... :-[
/ Morten
:Parelius skrev:Ikke lett å bli klok på østfoldinger, men én og annen vakker kvinne har de å varte opp med!
lassemann skrev:Det var morro med de chippeneJanR skrev:PCM63P-K, det må jeg si
Samme chippa som sitter i min gamle dac, bortsett fra at jeg har bare 2 og ikke K grade.
Ikke rart jeg likte den Theta'n ;D
Ser ut som du har kost deg stort med Vivanco og loddebolt Lasse, vel utført au
/janDet er noe med det gamle og enkle tror jeg.. Har begynt litt forsiktig og kun byttet fra utgangstrinnene i første omgang og lar lytterinntrykkene sige på før jeg går videre.. I følge RS er det flere ting som bør gjøres.. Men klok av skade.. En ting av gangen..
lassemann
Det er ikke santLagga skrev:Jeg vet......lassemann skrev:Mannen er et funn Morten, og offerviljen og rausheten er derLagga skrev:Det er offerviljen sin det, tenker jeg!R.S. skrev:Jeg får vel klare meg uten TV noen dager ???
/ MortenBør ta deg en tur nå
![]()
RS og jeg har ting å snakke om, så det blir nok snart Haldenstur.
Men litt styr akkurat nå, ikke bare brant bilen og terrassen. Leiebilen vi fikk gjennom forsikringen, vel;
kolliderte med den om onsdag.... :-[
/ Morten
Ahh, det var godt skylden ikke tilhørte dere.. Det er mye godt riaa-trinn i 20K..Lagga skrev:Gravøl er en god idé! Alltids klar for en god gravøl..... :
Egenandel er 20 000,-, så det er godt at skaden ser slik ut:
Bilen bak hadde ikke noe forhold til at det faktisk var køkjøring ut av byen... :-\
/ Morten
Det var før i væla det, støtfanger og andre plastdeler har sprukket i hytt og pine,rolfozzy skrev:Ikke noe krise med den bilskaden der. En kulehammer, så er det fiksa.
Anytime Roda!RoDa skrev:Har ikke du lyst på besøk, lassemann? HINT HINT !!!!! ;D
Bare å slenge seg med Mbare! Veldig hyggelig sist jaMbare skrev:Si fra når du er på vei, RoDa, så hiver jeg meg kanskje meg (hvis jeg har tid - og hvis jeg får lov). Var latterlig hyggelig forrige gang jeg var der. 8)
Ja, allerede nå spiller den bedre synes jeg. Mer ro og luft.. Kikket litt på strømforskyninge i går også. Lurer på om ikke jeg skal kjøpe inn noen nye ladelytter - de nærmer seg jo 20 år! og kanskje snart på tide å bytte?R.S. skrev:Skal bli morro å høre Thetaen igjen etter at du har bytta de der små stumpene, det er ganske utrolig hvor mye sånt utgjør lydmessig. Godt anvendt tid!
Mvh. RS
Det er jeg også klar for Jan. DAC 1 likte jeg svært godt når vi sammenliknet her sist. Alt bra i bunkeren?JanR skrev:Vi får vel teste dac 1 mot theta igjen når du er ferdig og ting har gått seg til Lasse.
/jan
Da må vi få til noe der. Vært artig å prøvd de hos begge.lassemann skrev:Det er jeg også klar for Jan. DAC 1 likte jeg svært godt når vi sammenliknet her sist. Alt bra i bunkeren?
mvh
lassemann
Nei og nei, har Rotel'n kastet inn håndkleet ?lassemann skrev:Nytt drivverk/DVD på vei
mvh
lassemann
Denon DVD 3930, bra saker vil jeg tro 8) laser defekt, men ny er bestilt..JanR skrev:Nei og nei, har Rotel'n kastet inn håndkleet ?lassemann skrev:Nytt drivverk/DVD på vei
mvh
lassemann
Og gratulerer, ser voksen ut den der
/jan
Da grer det seg til.lassemann skrev:Denon DVD 3930, bra saker vil jeg tro 8) laser defekt, men ny er bestilt..JanR skrev:Nei og nei, har Rotel'n kastet inn håndkleet ?lassemann skrev:Nytt drivverk/DVD på vei
mvh
lassemann
Og gratulerer, ser voksen ut den der
/jan
Lasse