Mener å huske det ja.Destiny skrev:Stemmer nok det JanR, Lasse har innvestert i et Denon drivverk fortalte han meg.
Det blir sikkert bra, Lasse pleier å få til ting
Destiny..
Tusen takk for tilbudet! Det er krise Jan, men en kunne sagtens trenge litt avvenningsterapi inne i mellom også :-\ Fått en hyggelig PM og repratøren til Lyrics kan kanskje hjelpe. Han har den samme DAC selv Jeg tør rett og slett ikke fikle med dette selv. Sier i fra jeg. Skal sette opp en Denon CD-spiller jeg har liggende, kanskje den er bedre enn Rotel enn så lenge..JanR skrev:Du kan få låne Dac 1 noen dager hvis det er krise.
Spiller bare vinyl nå om dagen alikevel.
/jan
Men så flott, da grer det seg til med Theta skal du se.lassemann skrev:Tusen takk for tilbudet! Det er krise Jan, men en kunne sagtens trenge litt avvenningsterapi inne i mellom også :-\ Fått en hyggelig PM og repratøren til Lyrics kan kanskje hjelpe. Han har den samme DAC selv Jeg tør rett og slett ikke fikle med dette selv. Sier i fra jeg. Skal sette opp en Denon CD-spiller jeg har liggende, kanskje den er bedre enn Rotel enn så lenge..JanR skrev:Du kan få låne Dac 1 noen dager hvis det er krise.
Spiller bare vinyl nå om dagen alikevel.
/jan
mvh
lassemann
Takk selv Morten! Kvelden hadde ikke blitt den samme uten dere.. Veldig hyggelig Og ja, den Dalisaken fra 1992 gjorde ikke bort seg. Vinylen klarte seg bra i går, virkelig! Blir nok mer etterpå tenker jegLagga skrev:Den Denonen gleder jeg meg til å se/høre, og så får vi håpe at Theta'n kommer opp å gå igjen uten alt
for mange (les: dyre) viderverdigheter...
Ellers må jeg på vegne av fru Lagga og meg selv, takke for for all gjestfrihet fra eders charmante frue
og dem selv i går aften!
Vi konsentrerte oss naturlig nok om vinylen, og jeg må si; foten gikk hele kvelden!
Det var første gang (som jeg kan huske) at jeg hørte din gamle RIAA; en Dali.
Den gjorde absolutt ingen dårlig figur i kjeden din, det hele spilte med trøkk og finesse.
Og så kom vi oss gjennom mye morsomt materiale, herlige gjenhør med Prince, Frankie Goes To Hollywood, Level 42 - og jeg vet ikke hva..... :
Fabelaktig kveld, igjen takk.
Vennlig hilsen
Morten
Sånn, da har jeg endret for å gjøre JanR happylassemann skrev:Rør ER best bestandig.. La Røra bestemme
mvh
lassemann
;DRoDa skrev:Sånn, da har jeg endret for å gjøre JanR happy
Mvh
Rolf
Ikke umulig det. Fort gjort å slenge dac under armen og frese nedover.lassemann skrev:Vel RoDa, kan sikkert få til noe på tirsdag.. JanR har i sorgen lovet meg et mulig lån av AN DAC 1, så hvorfor ikke slå til da? Kanskje Jan trenger litt fri fra brummen og kunne tatt turen sydover til Ville Vesten.. CD spiller klart best med DAC og AN er svært god i så henseende.. ref. dactest lenger bak i tråden..
Fra halv åtte kan vi få det til
mvh
lassemann
Du er mer enn velkommen Jan RoDa og kamera kommer (regner jeg med)JanR skrev:;DRoDa skrev:Sånn, da har jeg endret for å gjøre JanR happy
Mvh
Rolf
Ikke umulig det. Fort gjort å slenge dac under armen og frese nedover.lassemann skrev:Vel RoDa, kan sikkert få til noe på tirsdag.. JanR har i sorgen lovet meg et mulig lån av AN DAC 1, så hvorfor ikke slå til da? Kanskje Jan trenger litt fri fra brummen og kunne tatt turen sydover til Ville Vesten.. CD spiller klart best med DAC og AN er svært god i så henseende.. ref. dactest lenger bak i tråden..
Fra halv åtte kan vi få det til
mvh
lassemann
/jan
Det var nok ikke hva rolfozzy hørte RoDa, mere hva han så som var et kabelproblemRoDa skrev:Sånn, da har jeg endret for å gjøre JanR happylassemann skrev:Rør ER best bestandig.. La Røra bestemme
mvh
lassemann
Synes ikke dere skal 'krangle' om rør eller transistor der nede i Bermudatriangelet.
Hold dere til grøftekabler og antenneledninger, da er dere i alle fall enige ;D
EDIT: Det tok rolfozzy kun sekunder å høre at Destiny har kabelproblemer i anlegget ;D ;D ;D
Tirsdag er jeg kastet ut hjemme grunnet syklubb, lassemann. Gi et pip dersom det passer med en liten visitt?
Eller kanskje best å vente litt hvis jeg leser rett at det er krøll på digitalisen?
Mvh
Rolf
Da ses vi.lassemann skrev:Du er mer enn velkommen Jan RoDa og kamera kommer (regner jeg med)
mvh
lassemann
Hørte, Destiny. Hørte.Destiny skrev:Det var nok ikke hva rolfozzy hørte RoDa, mere hva han så som var et kabelproblemRoDa skrev:Sånn, da har jeg endret for å gjøre JanR happylassemann skrev:Rør ER best bestandig.. La Røra bestemme
mvh
lassemann
Synes ikke dere skal 'krangle' om rør eller transistor der nede i Bermudatriangelet.
EDIT: Det tok rolfozzy kun sekunder å høre at Destiny har kabelproblemer i anlegget ;D ;D ;D
Tirsdag er jeg kastet ut hjemme grunnet syklubb, lassemann. Gi et pip dersom det passer med en liten visitt?
Eller kanskje best å vente litt hvis jeg leser rett at det er krøll på digitalisen?
Mvh
Rolf
Destiny..
Åh? -hva koster denne?lassemann skrev:Hyggelig kveld i går ja.. Hr og Fru Lagga og lassemanns holdt deg gående ut i de sene timer med masse god musikk og sen mat som forøvrig var kylling i vin. Godt og nam nam.. Etter maten - setter Lagga pris på en god whisky og kvelden i går bød på denne - til suveren pris på polet...
mvh
lassemann
Der datt jeg av igjen rolfozzy... det går da ikke an å høre et "kabelproplem" i løpet av 10 sekunder i et fremmed anlegg? eller?rolfozzy skrev:Hørte, Destiny. Hørte.Destiny skrev:Det var nok ikke hva rolfozzy hørte RoDa, mere hva han så som var et kabelproblemRoDa skrev:Sånn, da har jeg endret for å gjøre JanR happylassemann skrev:Rør ER best bestandig.. La Røra bestemme
mvh
lassemann
Mvh
Rolf
Destiny..
Hvordan kan man se et kabelproblem?
Hei Bjørn!bjornh skrev:Åh? -hva koster denne?lassemann skrev:Hyggelig kveld i går ja.. Hr og Fru Lagga og lassemanns holdt deg gående ut i de sene timer med masse god musikk og sen mat som forøvrig var kylling i vin. Godt og nam nam.. Etter maten - setter Lagga pris på en god whisky og kvelden i går bød på denne - til suveren pris på polet...
mvh
lassemann
Sorry Lassemann :-[lassemann skrev:Hei Bjørn!bjornh skrev:Åh? -hva koster denne?lassemann skrev:Hyggelig kveld i går ja.. Hr og Fru Lagga og lassemanns holdt deg gående ut i de sene timer med masse god musikk og sen mat som forøvrig var kylling i vin. Godt og nam nam.. Etter maten - setter Lagga pris på en god whisky og kvelden i går bød på denne - til suveren pris på polet...
mvh
lassemann
Får holde meg til Whiskylinja jeg så får andre diskutere kabler 8) Vel, Ledaig Single Malt kostet 369,- og i tillegg er den en av de mest ærlige jeg har smakt. Ren og god whisky rett og slett
mvh
lassemann
Hva, gir du deg alt ???Destiny skrev:Sorry Lassemann :-[lassemann skrev:Hei Bjørn!bjornh skrev:Åh? -hva koster denne?lassemann skrev:Hyggelig kveld i går ja.. Hr og Fru Lagga og lassemanns holdt deg gående ut i de sene timer med masse god musikk og sen mat som forøvrig var kylling i vin. Godt og nam nam.. Etter maten - setter Lagga pris på en god whisky og kvelden i går bød på denne - til suveren pris på polet...
mvh
lassemann
Får holde meg til Whiskylinja jeg så får andre diskutere kabler 8) Vel, Ledaig Single Malt kostet 369,- og i tillegg er den en av de mest ærlige jeg har smakt. Ren og god whisky rett og slett
mvh
lassemann
Destiny..
Går så bra såDestiny skrev:Sorry Lassemann :-[lassemann skrev:Hei Bjørn!bjornh skrev:Åh? -hva koster denne?lassemann skrev:Hyggelig kveld i går ja.. Hr og Fru Lagga og lassemanns holdt deg gående ut i de sene timer med masse god musikk og sen mat som forøvrig var kylling i vin. Godt og nam nam.. Etter maten - setter Lagga pris på en god whisky og kvelden i går bød på denne - til suveren pris på polet...
mvh
lassemann
mvh
lassemann
Destiny..
rolfozzy skrev:Hørte, Destiny. Hørte.Destiny skrev:Det var nok ikke hva rolfozzy hørte RoDa, mere hva han så som var et kabelproblemRoDa skrev:EDIT: Det tok rolfozzy kun sekunder å høre at Destiny har kabelproblemer i anlegget ;D ;D ;D
Hvordan kan man se et kabelproblem?
Ja detta ernte noe å gnåle om JanR En slags spøk fra vår gamle haldenser som jeg ikke helt har skjønt trur jeg....JanR skrev:Hva, gir du deg alt ???Destiny skrev:Sorry Lassemann :-[lassemann skrev:Hei Bjørn!bjornh skrev:Åh? -hva koster denne?lassemann skrev:Hyggelig kveld i går ja.. Hr og Fru Lagga og lassemanns holdt deg gående ut i de sene timer med masse god musikk og sen mat som forøvrig var kylling i vin. Godt og nam nam.. Etter maten - setter Lagga pris på en god whisky og kvelden i går bød på denne - til suveren pris på polet...
mvh
lassemann
mvh
lassemann
Destiny..
;D
/jan
Hehe ikke sant.Destiny skrev:Ja detta ernte noe å gnåle om JanR En slags spøk fra vår gamle haldenser som jeg ikke helt har skjønt trur jeg....JanR skrev:Hva, gir du deg alt ???Destiny skrev:Sorry Lassemann :-[lassemann skrev:Hei Bjørn!bjornh skrev:Åh? -hva koster denne?lassemann skrev:Hyggelig kveld i går ja.. Hr og Fru Lagga og lassemanns holdt deg gående ut i de sene timer med masse god musikk og sen mat som forøvrig var kylling i vin. Godt og nam nam.. Etter maten - setter Lagga pris på en god whisky og kvelden i går bød på denne - til suveren pris på polet...
mvh
lassemann
mvh
lassemann
Destiny..
;D
/jan
Destiny..
Heisann!lassemann skrev:Hei Bjørn!bjornh skrev:Åh? -hva koster denne?lassemann skrev:Hyggelig kveld i går ja.. Hr og Fru Lagga og lassemanns holdt deg gående ut i de sene timer med masse god musikk og sen mat som forøvrig var kylling i vin. Godt og nam nam.. Etter maten - setter Lagga pris på en god whisky og kvelden i går bød på denne - til suveren pris på polet...
mvh
lassemann
mvh
lassemann
Håper du fikk lytta på MI Mosfetten RoDa den imponerer i hvertfall meg, en knakende god forsterker!RoDa skrev:Hei lassemann!
Takk for kaffe, bakst, hyggelig prat og lytt til et anlegg som sprenger grenser og kan lære selv meget påkostede hi-end anlegg et og annet.
Kommer plutselig med litt bilder og kommentarer.
Mvh
Rolf
Kommer nok noen lytterinntrykk etterhvertJanR skrev:Ett vannvittig bygge den der Lasse, imponerende
Burde vel kanskje være en divisjon eller to opp fra Rotel ?
/jan