Rubyred
Overivrig entusiast
Ernte helt borte du eller Jan :JanR skrev:Rene fretex den kællen
/jan
Forøvrig mye fint på Fretex. Billig vinyl feks.
Grattis Destiny. Blir vel en lytt snart.
/rubyred
Ernte helt borte du eller Jan :JanR skrev:Rene fretex den kællen
/jan
Denonbrødre, ja det må jeg si.. Gratulerer Bjørn! Så den lå på brukten. Er nok bygget på samme lesten som min, flottspiller!Destiny skrev:Ser ut som vi kan bli Denonbrødre for en periode da Lassemann
Kom over en nesten helt ny slik sak
Brukt noen få timer, halv pris ;D
Destiny..
Hva???Rubyred skrev:Forøvrig mye fint på Fretex. Billig vinyl feks.
He, he.. Gammel belastning, men gir stor nytelse nå.. Har ikke kjøpt mye vin siste årene, men dråpene m¨ikke gå til spille : Året vil gi tilskudd til kjelleren vet jeg Fortsatt mange 80- og 90-talls godbiter som skal frem.. Kun Bordeaux faktisk, kan ikke finne annet 8)RoDa skrev:Dæven som dere kan kose dere der nede i ville vesten, blir imponert jeg Lassemann!
Vin, mat og vinyl 8)
R
Morten.. Denne spiller så ærlig så ord blir fattige.. Vi bare koser oss. Men glem hifi-prametre. Dette er bedre ;DLagga skrev:Se der var det arm på Strathclyde'n ja, glimrende!
Denne skal det bli en glede å ta i nærmere øyesyn.
Morten
Jo, skål tilbake OleOlbor skrev:Skål Lasse!!
Er så godt å se at den har det bra! Vi er jo Denon-brødre vi og, har jo samme spiller!
For et byggverk, nesten Wadia-standard!
Næ`ælassemann skrev:Wadia, er det så bra da?Olbor skrev:Skål Lasse!!
Er så godt å se at den har det bra! Vi er jo Denon-brødre vi og, har jo samme spiller!
mvh
lassemann
Takk igjen for handel.. Vi er nok Denon-brødre ja ;DOlbor skrev:Næ`ælassemann skrev:Wadia, er det så bra da?Olbor skrev:Skål Lasse!!
mvh
lassemann
Hvis det er sånn fatt, har du et titalls maraton foran deg skjønner. tsk tsk.lassemann skrev:Du verden for ei skive - David Bowie "Hunky Dory" fra 1971.. Tenk å ha en slik i samlingen uten å ha spilt den
Ble vel miljøskadet gjennom 80-tallet.. Har mye å hente igjen skjønner jeg..
mvh
lassemann
Ja, nettopp det bekymrer meg.. Har så alt for lite fra 70-tallet, men en god start er det jo å spille denne. Britisk på sitt beste..ErosLoveking skrev:Hvis det er sånn fatt, har du et titalls maraton foran deg skjønner. tsk tsk.lassemann skrev:Du verden for ei skive - David Bowie "Hunky Dory" fra 1971.. Tenk å ha en slik i samlingen uten å ha spilt den
Ble vel miljøskadet gjennom 80-tallet.. Har mye å hente igjen skjønner jeg..
mvh
lassemann
Kremskive fra en av 70-tallets desidert mest kvalitetsproduktive artister.
JaDazed skrev:Er jeg en nerd hvis det første jeg tenkte da jeg så bilde var "Ah, en Technics"?
Noe så inn i helvete!Dazed skrev:Er jeg en nerd hvis det første jeg tenkte da jeg så bilde var "Ah, en Technics"?
Regner med det var den jeg skifta ja.. Satt direkte i signalveien rett etter loddepunktet for signal inn.. For unnskylde min kompetanse, men hadde ingenting slikt på vernepleierutdanninga :Dazed skrev:Kanskje en fornorsking av "Coupling Capacitor?
Uhørt! Skoleverket nå til dags, ass!lassemann skrev:hadde ingenting slikt på vernepleierutdanninga :
Hvilken kapasitator er dette? -har du link..?lassemann skrev:Regner med det var den jeg skifta ja.. Satt direkte i signalveien rett etter loddepunktet for signal inn.. For unnskylde min kompetanse, men hadde ingenting slikt på vernepleierutdanninga :Dazed skrev:Kanskje en fornorsking av "Coupling Capacitor?
mvh
lassemann
"kapasitor"?bjornh skrev:Hvilken kapasitator er dette? -har du link..?lassemann skrev:Regner med det var den jeg skifta ja.. Satt direkte i signalveien rett etter loddepunktet for signal inn.. For unnskylde min kompetanse, men hadde ingenting slikt på vernepleierutdanninga :Dazed skrev:Kanskje en fornorsking av "Coupling Capacitor?
mvh
lassemann
dette er det artig å følge med på , kudoslassemann skrev:Så litt morro igjen
Mi Mosfet modding del 2..
Ny kopplingskondensator på inngangen - bare måtte prøve, klarte ikke å la være Og ytterligere lettelser for elektronene på deres ferd, både til transistor og fra.. Sier ikke mer da kanskje ikke offentligheten tåler dette
Hva skal jeg si!! Denne forsterkeren er etter mod 2 blitt et monster på dynamikk og trøkk.. Måtte etterstramme boltene på høyttalerelementene da det oppstod en ulyd i det ene elementet. Forsterkeren puster nå så lett og dynamikken er bare helt fantastisk.. Ekstrem presis og detaljert. Denne lille unserlige forsterkeren er jo bare en ulv i fåreklær og spytter fra seg som en blodtrimmet Ferrari..!! Bassprestasjonen er helt i referanseklasse etter mine ører, kan ikke skjønne annet..
Et nakenbilde med forsterkeren i full drift tåler dere ;D
Vel, takk så langt fra lassemann sitt vindu
Ja, eller Coupling Capacitor for å få det rett???Dazed skrev:"kapasitor"?bjornh skrev:Hvilken kapasitator er dette? -har du link..?lassemann skrev:Regner med det var den jeg skifta ja.. Satt direkte i signalveien rett etter loddepunktet for signal inn.. For unnskylde min kompetanse, men hadde ingenting slikt på vernepleierutdanninga :Dazed skrev:Kanskje en fornorsking av "Coupling Capacitor?
mvh
lassemann
Kondensator!