- Ble medlem
- 13.10.2005
- Antall liker
- 6.881
Nakne rumper fungere som vanlig når det gjelder å skaffe seg oppmerksomhet.
|
Hehe, du har et poeng der Spiralis. Jeg holder alltid med den peneste.Spiralis skrev:Men Oddgeir, har du glemt det gamle jungelordet: "Kvinne er kvinne værst" ?
;D ;Doddgeir skrev:Jeg holder alltid med den peneste.
Det slår meg at Dalseggs tilsynelatende mangel på flinkhet er en del av hele kritikken/provokasjonen. Men etter å sett litt på hjemmesiden vil jeg ikke hevde hun har så mye ekstra å bidra med. Småflink, teknisk allsidig og dundrende uinteressant, så langt jeg kan se. Hun bruker nakenhet og sex rimelig uhemmet selv, både i bilder og profilering av seg selv så det singler litt her. Uansett MA er irriterende på de fleste vis, ikke minst fordi en av disse ytterligere irriterende brødrene brothers alltid er i nærhetenoddgeir skrev:Det slår meg, etter å ha sett på bildet, at Inga Dalsegg ikke er spesielt flink. Dermed må hun drite ut en kollega for å få omtale i pressen. Motbydelig oppførsel etter min mening.
Hør hør. Skulle man havne i en sådan forbannet situasjon er det på tide å stikke fingeren dypt og inderlig i jorden og orientere kompasset mot nord.Parelius skrev:Jeg lar meg aldri irritere av en smukk damerumpe.
I jorden? :Roberten skrev:Hør hør. Skulle man havne i en sådan forbannet situasjon er det på tide å stikke fingeren dypt og inderlig i jorden og orientere kompasset mot nord.Parelius skrev:Jeg lar meg aldri irritere av en smukk damerumpe.
Tungt språk, men det gjev meining. Godkjent, men be ikkje om karaktervurdering. Det vert ikkje rare greiene, om du sankar poeng for å komme inn på norskstudiet...Zomby_Woof skrev:Det var bare ment som et varsku om at jeg akter å forsvare meg mot eventuelle beskyldninger om å motarbeide likestilling. (Fy faen for en setning. Finnes det en norsklærer på sentralen? Arve?)
Damn right! Men alle tullingene rundt, derimot.Parelius skrev:Jeg lar meg aldri irritere av en smukk damerumpe.
God initiativ. Det er alt for få som nyttar seg av sjølvportrett for å understreke eigne meiningar.pengesluk skrev:Damn right! Men alle tullingene rundt, derimot.Parelius skrev:Jeg lar meg aldri irritere av en smukk damerumpe.
oddgeir med liten -o- om jeg må be.pengesluk skrev:Det er nok desverre slik Oddgeir at alt for mange tar seg selv for høytidelig, tør ikke utlevere seg eller le av seg selv.... Da skal man ihvertfall passe seg for å herse med andre!
Enig... (bortsett fra bildet)pengesluk skrev:Damn right! Men alle tullingene rundt, derimot.Parelius skrev:Jeg lar meg aldri irritere av en smukk damerumpe.
Finger'n? :BT skrev:I jorden? :Roberten skrev:Hør hør. Skulle man havne i en sådan forbannet situasjon er det på tide å stikke fingeren dypt og inderlig i jorden og orientere kompasset mot nord.Parelius skrev:Jeg lar meg aldri irritere av en smukk damerumpe.![]()
Følgende leses med tung svenskfinsk akksent:Zomby_Woof skrev:Finger'n? :BT skrev:I jorden? :Roberten skrev:Hør hør. Skulle man havne i en sådan forbannet situasjon er det på tide å stikke fingeren dypt og inderlig i jorden og orientere kompasset mot nord.Parelius skrev:Jeg lar meg aldri irritere av en smukk damerumpe.![]()
![]()
Mulig de er impotente, men disse har heller ikke lyst. Det er noe helt annet! Mulig dette er litt off-topic på off-topic, men jeg slutter aldri å forundre meg over hvor mange som ikke ser forskjellen på dette!audionut skrev:Skal man dømme ut ifra resultatet på denne avstemningen, så ser det ut som vi har 15 impotente medlemmer her på Hi-Fi sentralen. Eventuelt 15 kvinner.
... evt. noe bra kunst.wotg skrev:Tror frøken Aulie snart må starte å vise frem f***a hvis hun skal holde på folkets interesse...
Da skal du ned på sigøynerpikenivå. Også tilgjengelig i bulk.Supertramp skrev:Det finnes da mye verre eksempler på "kunst" enn Aune sine klovner...............
+100000000000000000000000000rolfozzy skrev:Jeg er litt skeptisk til menn som ikke liker sånne bilder, Roda. Men det er kanskje meg det er noe galt med?
Vet ikke om det er noe galt med oss begge to ozzy, men for faen den dama SER deilig ut!rolfozzy skrev:Jeg er litt skeptisk til menn som ikke liker sånne bilder, Roda. Men det er kanskje meg det er noe galt med?
Jeg liker faktisk mine 4 klovnebilder tegnet av hun dama. Ikke det at det er noen stor kunst, for å dra en parallel til musikk så er det like kjedelig og lite nyskapende som Coldplay men det passer overalt.vredensgnag skrev:Tragisk å tenke på at hun faktisk har solgt en god del av disse klovneriene sine. Klovnene finner nok veien til loft og garasjer etterhvert.
Det jo litt artig hvordan hun har brukt visse teknikker til å gi litt dybdeforskjelder/tredimensjonalitet til noe som ellers ville ha vært barnetegninger (imo).Anonym skrev:Jeg liker faktisk mine 4 klovnebilder tegnet av hun dama. Ikke det at det er noen stor kunst, for å dra en parallel til musikk så er det like kjedelig og lite nyskapende som Coldplay men det passer overalt.