Man kaster ikke perler for svin vet du Zomby.. hadde dere gjort dere fortjent til det så skulle jeg kanskje vurdert det, men jeg kan ikke akkurat si at jeg synes det
Men du har nok en ganske livlig fantasi, og ikke minst erfaring på området, så du klarer nok å se det for deg tenker jeg.
Min gamle venn Joaquin har fått seg ny innpakning ser jeg, vel, vel da datt det liksom noe på plass
Alle de lange vanskelige ordene var ikke til dere, jeg har forstått at dere foretrekker å se på bilder fremfor disse forvirrende ordene.
Hyggelige innlegg ron-hi og Morpheus ( nytt navn her og
?). Jo da du kan kanskje ha rett i at en del kvinner foretrekker at mennene deres har mer status og bedre jobb enn de selv har og at dette går begge veier, men det gjør ikke saken noe bedre det. Det betyr bare at begge kjønn fremdeles mener at mannen er den viktigste delen i et partnerskap, at han skal ha mest ansvar og mest å si også da sannsynligvis. Når det kommer til kvinner med lengre utdanning tror jeg ikke de føler at de må ha menn med lengre utdanning eller bedre jobb enn seg selv, men jeg tror nok at det ofte er naturlig å velge en partner fra det studie- eller arbeidsmiljøet man befinner seg i, og da blir det ofte en med noenlunde samme bakgrunn. Jeg tror ikke jeg kunne trivdes med en person som var mye smartere eller mye dummere enn meg selv, det er viktig å føle at man er noenlunde likeverdig også mentalt for å trives etter mitt syn, nå trenger selvsagt ikke dette nødvendigvis å ha noen sammenheng med utdanning og jobb, men en viss sammenheng er det ofte, og det er også ofte litt sammenfallende med andre interesser og engasjement.
Jeg har aldri hevdet at MA ikke fremstår som en flott dame tatt i betraktning av alder, men hvordan hun egentlig ser ut er det vel ingen her som egentlig vet, og samme kan det for så vidt være, men det å fremstå på denne måten hun her gjør og i et slikt lavpannet blad stiller henne ikke akkurat i noe godt lys etter min mening. Hva ønsker hun å oppnå annet enn lettjente penger og oppmerksomhet? Kommer det noe annet positivt ut av dette, om man da ser bort fra at det reddet dagen til Zomby og noen andre? Etter mitt syn har hun bare forsterket det allerede eksisterende bildet av at damer er dumme og kler av seg for oppmerksomhet for en kropp er tross alt omtrent alt de har. Jeg forstår ikke at en kunstner vil fremstå på denne måten, det blir like dumt som om jeg skulle kle meg naken for å selge de produktene min bedrift selger.
Og hun ødelegger ikke bare for seg selv, men for alle andre også som da må slite enda mer for å bli tatt en smule seriøst.
Det er selvsagt hennes frie valg hvordan hun vil fremstå, men det er også min fulle rett å mislike det, og jeg kan ikke se at jeg har noen mindre rett til å uttale meg om hvordan kvinner bør fremstå enn det dere har, tvert imot så rammer det meg mer enn dere når kvinner stadig skal fremstilles som dumme og deilige.
Beklager alle ordene Zomby og ramosa, bare se bort i fra de, det dukker nok opp et fint bilde igjen her snart
Her f.eks:
Ser nesten ut som om det er dette bildet de har prøvd å kopiere:
Og så er det vel på tide med et bilde av Aune igjen
:
og jammen dukket ikke MA opp her og, da er vel dagen atter reddet..