Lei av rumpa til Marianne Aulie?

Stem og kos deg.

• Jeg er lei av rumpa

Stemmer: 0 0.0%
  • Jeg er ikke lei av rumpa

• Jeg er lei av snakket om rumpa

• Unnskyld, jeg hørte ikke hva du sa

• Totalt antall stemmer
    0

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• rama

biskopen av holmlia
    Ble medlem
    09.06.2003
    Antall liker
    21.771
    Sted
    oslo
    Torget vurderinger
    17
    ikke vær uforskammet, zomby.

Früens velformulerte, rekflekterte, tankevekkende og dypt rørende innlegg må hylles med et bilde av et utmerket eksemplar av det feminine kjønn.
    en jente som har tæl, og som driter i all verdens misunnelse og moralistisk vås.

altså... (trommesolo)

...frøken marianne aulie!

ronnytt

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    16.08.2004
    Antall liker
    0
    Ja. Litt lei av rumpa til Aulie nå, etter så mange gjentatte innliminger av den i tråden her. Må si jeg er veldig enig med Komponenten i det meste hun har skrevet i det siste innlegget her, og også mye lenger opp i tråden.
    Skjønner ikke hvorfor dere må fyre opp Komponenten hele tiden. Vet dere ikke at for varme komponenter låter anstrengt og unyansert? ;D
    Spøk til side, jeg vil legge til en ting i det Komponenten sier, der det hevdes at menn ikke tåler at kvinner tjener mer enn dem. Dette er en sannhet med modifikasjoner, og er veldig personavhengig selv om flertallet kanskje er slik. Det du ikke nevner Komponenten, er at de fleste kvinner takler det like dårlig at mannen tjener mindre eller har lavere status enn de selv. Om dette er kulturelt betinget eller ligger i genene skal jeg ha usagt, men jeg tror faktisk at det er en kombinasjon. Det er nok mye som er genetisk betinget / instinktdrevet og som vi forsøker å forklare med fordommer og kultur / ukultur. Når alt kommer til alt er vi i bunn og grunn dyr, hvilket kommer tydelig frem når mennesket er presset til sitt ytterste enten det er psykisk, fysisk eller en kombinasjon av dette.

Når det gjelder Aulies kropp, finner jeg den særdeles attraktiv (litt i tvil vedørende intellektet eller i alle fall den sosiale intelligensen - om hun ønsker menn med noe oppegående meninger og personlighet da). Personlig ville jeg ikke hatt noe til felles med henne og følgelig heller ikke flydd beina av meg etter damen ;D.
    Liker forøvrig veldig godt damer som er betydelig fyldigere enn henne også. Det går vel på hvor ting er plassert og hvordan det står i forhold til hverandre, ikke nødvendigvis at alle må være så forbannet tynne. Og det mellom øra er minst like viktig som utseendet. Ikke nødvendigvis viktig å være så vanvittig intelligent, men et vakkert sinn og humor - herunder ikke minst selvironi - er gull verdt. Slike damer elsker jeg 8)

M

Morpheus

Gjest
    Joda, synes også at Komponenten kommer med noen gode poeng! Det er jo uansett artig at en kvinne engasjerer seg og kommer med sitt syn i en sak som dette. Men jeg skal heller ikke stikke under en stol at det er områder jeg er ganske uenig med K om man ser tråden under ett... Jaja oppfriskende er det uansett :)

Her er mer mitt ideal selv om jeg må si at frøken Aulie var heldig med bakenden på bildet som har blitt postet ett par ganger allerede...

Her snakker vi om formfulle flotte hofter :)

BT

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2005
    Antall liker
    6.881
    Hey! Fingrene av fatet! Salma er min!

wilbur-x

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    03.07.2006
    Antall liker
    1
    Men noen damerumpe har vi ikke sett, bare bilder tilsvarende en gjennomsnittlig undertøykatalog.
    Blodtrykket til feministene nærmer seg vel Tsjernobyl nå som H&M skal selge unna til jul.

BT

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2005
    Antall liker
    6.881
    wilbur-x skrev:
    Men noen damerumpe har vi ikke sett, bare bilder tilsvarende en gjennonsnittlig undertøykatalog.
    Blodtrykket til feministene nærmer seg vel Tjernobyl nå som H&M skal selge unna til jul.
    For å forhindre Tsjernobyl bør man da kanskje bringe et mer up to date bilde av Salma, god og rund og gravid. Hun fikk en datter i september.

Spiralis

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.03.2005
    Antall liker
    8.155
    Torget vurderinger
    0
    Bare for å unngå unødig ryktespredning vil jeg ile til og forsikre at det ikke er jeg som er årsak til den magen der! :-\

BT

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2005
    Antall liker
    6.881
    Spiralis skrev:
    Bare for å unngå unødig ryktespredning vil jeg ile til og forsikre at det ikke er jeg som er årsak til den magen der! :-\
    Du er vel glad du slapp å gjøre den jobben?

Komponenten

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.08.2005
    Antall liker
    6
    Man kaster ikke perler for svin vet du Zomby.. hadde dere gjort dere fortjent til det så skulle jeg kanskje vurdert det, men jeg kan ikke akkurat si at jeg synes det…
    Men du har nok en ganske livlig fantasi, og ikke minst erfaring på området, så du klarer nok å se det for deg tenker jeg.

Min gamle venn Joaquin har fått seg ny innpakning ser jeg, vel, vel da datt det liksom noe på plass…
    Alle de lange vanskelige ordene var ikke til dere, jeg har forstått at dere foretrekker å se på bilder fremfor disse forvirrende ordene.

Hyggelige innlegg ron-hi og Morpheus ( nytt navn her og…?). Jo da du kan kanskje ha rett i at en del kvinner foretrekker at mennene deres har mer status og bedre jobb enn de selv har og at dette går begge veier, men det gjør ikke saken noe bedre det. Det betyr bare at begge kjønn fremdeles mener at mannen er den viktigste delen i et partnerskap, at han skal ha mest ansvar og mest å si også da sannsynligvis. Når det kommer til kvinner med lengre utdanning tror jeg ikke de føler at de må ha menn med lengre utdanning eller bedre jobb enn seg selv, men jeg tror nok at det ofte er naturlig å velge en partner fra det studie- eller arbeidsmiljøet man befinner seg i, og da blir det ofte en med noenlunde samme bakgrunn. Jeg tror ikke jeg kunne trivdes med en person som var mye smartere eller mye dummere enn meg selv, det er viktig å føle at man er noenlunde likeverdig også mentalt for å trives etter mitt syn, nå trenger selvsagt ikke dette nødvendigvis å ha noen sammenheng med utdanning og jobb, men en viss sammenheng er det ofte, og det er også ofte litt sammenfallende med andre interesser og engasjement.
    Jeg har aldri hevdet at MA ikke fremstår som en flott dame tatt i betraktning av alder, men hvordan hun egentlig ser ut er det vel ingen her som egentlig vet, og samme kan det for så vidt være, men det å fremstå på denne måten hun her gjør og i et slikt lavpannet blad stiller henne ikke akkurat i noe godt lys etter min mening. Hva ønsker hun å oppnå annet enn lettjente penger og oppmerksomhet? Kommer det noe annet positivt ut av dette, om man da ser bort fra at det reddet dagen til Zomby og noen andre? Etter mitt syn har hun bare forsterket det allerede eksisterende bildet av at damer er dumme og kler av seg for oppmerksomhet for en kropp er tross alt omtrent alt de har. Jeg forstår ikke at en kunstner vil fremstå på denne måten, det blir like dumt som om jeg skulle kle meg naken for å selge de produktene min bedrift selger.
    Og hun ødelegger ikke bare for seg selv, men for alle andre også som da må slite enda mer for å bli tatt en smule seriøst.
    Det er selvsagt hennes frie valg hvordan hun vil fremstå, men det er også min fulle rett å mislike det, og jeg kan ikke se at jeg har noen mindre rett til å uttale meg om hvordan kvinner bør fremstå enn det dere har, tvert imot så rammer det meg mer enn dere når kvinner stadig skal fremstilles som dumme og deilige.

Beklager alle ordene Zomby og ramosa, bare se bort i fra de, det dukker nok opp et fint bilde igjen her snart…

Her f.eks:
    Ser nesten ut som om det er dette bildet de har prøvd å kopiere:

Og så er det vel på tide med et bilde av Aune igjen…:

og jammen dukket ikke MA opp her og, da er vel dagen atter reddet..

G

Gjestemedlem

Gjest
    ron-hi skrev:
    Skjønner ikke hvorfor dere må fyre opp Komponenten hele tiden. Vet dere ikke at for varme komponenter låter anstrengt og unyansert? ;D
    Spøk til side, jeg vil legge til en ting i det Komponenten sier, der det hevdes at menn ikke tåler at kvinner tjener mer enn dem. Dette er en sannhet med modifikasjoner, og er veldig personavhengig selv om flertallet kanskje er slik.
    Ja da snakker vi nok om rene tuillinger. Jeg ville da langt foretrukket en steinrik kvinne fremfor en fattiglus. Hvis et oppblåst ego og mindreverdighetskompleks skal være vitkigere enn en god felles økonomi fortjener dem ikke bedre heller.

Det blir vel litt som ordtaket om at alle pene jenter har en stygg bestevenninne.

lomt

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.12.2005
    Antall liker
    3
    Sted
    Stavanger
    Komponenten skrev:
    Lomt:

Det er nok litt for mange menn som ser på kvinner som noe de har rett på, noe de kan bestemme over og nesten eie, dette ser man i mange kulturer, her er ikke Norge det verste landet, tvert imot. Det er vi heller ikke når det kommer til å betrakte kvinner som seksuelle objekter, dette er jo nesten det samme problemet som med tildekking av kvinner i andre kulturer, de er en vare, en eiendel som noen vil beskytte for andres åsyn, det er ikke for å beskytte kvinnene, men for å holde henne ren for den rette eieren. Tildekking av avkledning av kvinner er i bunn og grunn mye av det samme, bare i hver sin ytterkant, det er i begge tilfeller ikke hennes interesser som kommer i første rekke, det er andre som har glede av at hun fremstår som hun gjør.
    Dessverre så er mange kvinner med på å ødelegge for alle de andre når de står frem med tomt blikk og lite klær. Jo flere sånne som står frem på denne måten, jo sterkere blir inntrykket av at slik er nå en gang kvinner, de er ikke så smarte stakkars, men de er da fine å se på, de liker å vise seg frem og få oppmerksomhet, de trenger noen som kan passe på dem og gi dem litt penger, så får man nok noe igjen også…
    Vel jeg liker ikke dette synet, jeg skjønner meg ikke på disse kvinnene, og de er faktisk og heldigvis ikke så mange som man kan få inntrykk av, og jeg skjønner meg heller ikke på disse mennene, de er vel ikke så mange som man kan få inntrykk av de heller. De aller fleste foretrekker heldigvis en likeverdig partner, en som er på noenlunde samme nivå mentalt.
    Jeg tror ikke at en mann med en normal dose selvtillit føler seg redd for kvinner som er likestilte og oppegående, det er vel helst de som enten ikke har så stor selvtillit, eller er en slags variant av egoist eller psykopat som har behov for noen å dominere, eller bestemme over. Man trenger vel heller ikke å snakke så høyt om at vi er likestilte så lenge det finnes såpass mange menn som føler det går på æren løs om hans kone har bedre utdannelse eller bedre lønn heller, hva er det egentlig man føler at man må bevise, hvorfor skal dette ha noe å si?

Mye av det du skriver om å gi trygghet og ønske oppmerksomhet tror jeg rett og slett er noe man er tillært gjennom kjønnsroller. Jenter skal helst være pene, gutter skal helst være flinke. Jenter skal helst være snille, gutter kan i større grad være rampete. Det stilles andre forventinger til gutter og jenter helt fra oppveksten, og dette preger oss nok mer enn vi liker å innrømme.
    Alle ønsker nok oppmerksomhet, men kanskje på litt forskjellige måter, alle har behov for å bli sett, lagt merke til, få skryt og anerkjennelse. Er man pen og får skryt for det fra man er liten kan man føle at dette er veien å gå, da blir man enda mer opptatt av hvordan man ser ut, og de mer viktige ting i livet kommer i andre rekke. Noen blir sikkert lykkelige på denne måten, men jeg tror nok at forfallet etter hvert blir tyngre å bære for dem enn for andre som har mer å falle tilbake på og ser at livet også har andre verdier.
    Saken er nok langt mer sammensatt enn de fleste tenker på til daglig. Kanskje nettopp det er med på å gjøre forholdet mellom mann og kvinne så vanskelig.
    På den ene siden ville det kreve enormt med resurser å ta i betraktning alle ting som kan spille inn i enhver situasjon i hverdagen.
    På den annen side så skal jo livet leves og nytes uten å analysere alt ihjel.
    Menn og kvinner bør jo i grunnen støtte hjelpe hverandre og kose seg sammen.
    Det å leve helt i følelseslivet (gjøre og si det første man tenker på, totalt uten tanke på resultatet) er jo først og fremst svært egoistisk.
    Jeg er enig i at kjønnsrollemønsteret er av stor betydning, jeg tror også at det er genetisk betinget, og veldig påvirket av hvordan våre første leveår er (som jeg prøvde å betrakte en detalj av i mitt forrige innelgg).

I forhold til positiv forsterkning tror jeg du er inne på noe veldig essensielt. Alle mennesker trenger det, og blomstrer når de får det.
    ”Man høster som man sår” er et beskrivende ordtak.
    Er man kun i stand til å finne feil og klage på den annens gjørende og laten så kan man vel neppe forvente å få en vennlig og hyggelig tone tilbake...
    :)

G

Gjestemedlem

Gjest
    De store komplikasjonene oppstår hvis man prøver å være for kresen og finne den perfekte kvinne. Dvs. kone, hushjelp og konkubine i ett. En mann med penger og viralitet bør nok holde disse tre helt adskilt. Hver til sitt bruk. Kone til avl og representasjonformål. Hushjep til vask, rydding og stryking. Om en konkubine til fornøyelser og rekreasjon.

atonal

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.09.2006
    Antall liker
    425
    Sted
    Friedrichstadt
    Gjestemedlem skrev:
    De store komplikasjonene oppstår hvis man prøver å være for kresen og finne den perfekte kvinne. Dvs. kone, hushjelp og konkubine i ett. En mann med penger og viralitet bør nok holde disse tre helt adskilt. Hver til sitt bruk. Kone til avl og representasjonformål. Hushjep til vask, rydding og stryking. Om en konkubine til fornøyelser og rekreasjon.
    ;D

Forøvrig mener jeg at Robbie Williams stiller i en annen klasse enn Aune Sand (utseendemessig).

rama

biskopen av holmlia
    Ble medlem
    09.06.2003
    Antall liker
    21.771
    Sted
    oslo
    Torget vurderinger
    17
    alle jentene jeg kjenner sier robbie er sexy, og da har jeg ingen grunn til å betvile det.
    og heller ingen behov for å disse han.
    han ser bra ut og har dametekke.
    gratulerer kompis, din heldige jævel.

robbie ødelegger ikke for oss menn ved å spille på sexappeal.
    robbie ser ikke ut som en 12-åring. eller en dame for den saks skyld.
    bildene av robbie i glossy-mags er retusjert for å sette han i et enda bedre (og mer sexy) lys.
    so fucking what.
    vi vet alle hvordan media fungerer.
    fyren har sikkert sexappeal så det monner uansett, retusjert eller ikke.

menn flest har et avslappet forhold til at andre menn ser bedre ut enn dem selv.

BT

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2005
    Antall liker
    6.881
    ramos skrev:
    menn flest har et avslappet forhold til at andre menn ser bedre ut enn dem selv.
    Jeg tror jeg hadde hatet det om noen mot formodning hadde sett bedre ut enn meg, men bra dere andre ser sånn på det.
    ::)

G

Gjestemedlem

Gjest
    BT skrev:
    ramos skrev:
    Jeg tror jeg hadde hatet det om noen mot formodning hadde sett bedre ut enn meg, men bra dere andre ser sånn på det.
    Du holder deg stort sett hjemme forstår jeg. :)

BT

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2005
    Antall liker
    6.881
    Gjestemedlem skrev:
    BT skrev:
    ramos skrev:
    Du holder deg stort sett hjemme forstår jeg. :)
    ;D
    Miitt kjærlighetsliv volder meg ingen kvaler
    Jeg elsker meg selv og har ingen rivaler...

S

Slubbert

Gjest
    ramos skrev:
    Det er sant, men jeg blir vettskremt om jeg møter noen som ser verre ut enn meg selv...i hvertfall hvis det er mørkt ute, for ikke å snakke om når det er fullmåne.

M

Morpheus

Gjest
    Iler bare til for å bekrefte at Nostrum = Morpheus. Jeg har ikke valgt å sende ut pressemelding på dette da jeg ikke endret avatar eller undertekst på mine innlegg. Således er allt gjort i en viss åpenhet.

Jeg ønsket et navn jeg var mer komfortabel med, og som jeg "ideologisk" kan identifisere meg med. Samtid var jeg litt sjalu på Gjestemedlem som kan trekke frem en piperøykende pen "prest" som sannhetsgehalt når han ønsker det... Merkelig så lite info man får når man googler på Gjestemedlem...

Jaja tilbake til topic. (Og nå bør den j....vla telleren vise 100!)

Komponenten

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.08.2005
    Antall liker
    6
    ramos skrev:
    alle jentene jeg kjenner sier robbie er sexy, og da har jeg ingen grunn til å betvile det.
    og heller ingen behov for å disse han.
    han ser bra ut og har dametekke.
    gratulerer kompis, din heldige jævel.

robbie ødelegger ikke for oss menn ved å spille på sexappeal.
    robbie ser ikke ut som en 12-åring. eller en dame for den saks skyld.
    bildene av robbie i glossy-mags er retusjert for å sette han i et enda bedre (og mer sexy) lys.
    so fucking what.
    vi vet alle hvordan media fungerer.
    fyren har sikkert sexappeal så det monner uansett, retusjert eller ikke.

Greit nok det, men menn har ikke samme tradisjon for å bli betraktet som objekter og pynt på samme måte som kvinner har vært det og fremdeles er. Det at de nå etterhvert til en viss grad er begynt å bli det har jo også ført til at flere gutter/menn også sliter med ting som anoreksi og andre problemer.

Jeg kan ikke komme på en person jeg synes er sexy men som jeg samtidig misliker, jeg klarer ikke å skille kropp og personlighet som enkelte her i denne tråden tydeligivs gjør. Robbie er først og fremst sjarmerende, det ser man på film, ikke på bilder.

Robbie ser ikke ut som en 12-åring, og det gjør heller ikke de fleste kvinner man kan sammenligne med, det utsagnet var bare noe som slo meg da jeg så bildet av henne første gang, vi kan godt legge det bak oss om det gikk så hardt inn på dere..

Tror nok ikke menn flest hadde følt seg så vel med at deres damer satt og siklet foran fjernsynet etter en annen mann heller om dere skal være helt ærlige... ;)

Teller ikke på OT Morpheus..

Spiralis

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.03.2005
    Antall liker
    8.155
    Torget vurderinger
    0
    Komponenten skrev:
    Greit nok det, men menn har ikke samme tradisjon for å bli betraktet som objekter og pynt på samme måte som kvinner har vært det og fremdeles er.
    Nei kanskje ikke som pynt, men dyre dævel som dere damer vurderer oss som objekter. Et "jente" voerspiel er mye mer dyrisk rett på sak vurderende og kommenterende enn vi gutta noengang er!!

Dessuten er dere ganske flinke til å vurdere oss som "pengesekker"!! Det kan du ikke nekte for. Lommebokas tykkelse, eller i dag fargen på kredittkortet betyr fanken så mye.

Skal ikke påstå at dere er så mye værre enn oss, men dere er minst like ille, - bare på en annen måte.

Edit:
    Du må vel få noen fler slike så du tilgir meg. :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-*

PS. Du er egentlig veldig søt når du er sint og streng! ;D ;D

G

Gjestemedlem

Gjest
    Komponenten skrev:
    jeg klarer ikke å skille kropp og personlighet som enkelte her i denne tråden tydeligivs gjør.
    Helt enig. En fin kropp er alt som trengs av personlighet. :)

Komponenten

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.08.2005
    Antall liker
    6
    Spiralis skrev:
    Komponenten skrev:
    Greit nok det, men menn har ikke samme tradisjon for å bli betraktet som objekter og pynt på samme måte som kvinner har vært det og fremdeles er.
    Nei kanskje ikke som pynt, men dyre dævel som dere damer vurderer oss som objekter. Et "jente" voerspiel er mye mer dyrisk rett på sak vurderende og kommenterende enn vi gutta noengang er!!

Dessuten er dere ganske flinke til å vurdere oss som "pengesekker"!! Det kan du ikke nekte for. Lommebokas tykkelse, eller i dag fargen på kredittkortet betyr fanken så mye.

Skal ikke påstå at dere er så mye værre enn oss, men dere er minst like ille, - bare på en annen måte.

Edit:
    Du må vel få noen fler slike så du tilgir meg. :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-*

PS. Du er egentlig veldig søt når du er sint og streng! ;D ;D
    Har du vært på jentevorspiel... ??

Jeg er så snill jeg skjønner du, vurderer ikke en person på den måten jeg...
    Og lommeboken bryr jeg meg i alle fall ikke om, ikke fanken om det betyr noe for meg i alle fall.

Vi er sikkert ille, på en eller annen måte. Da sier vi det. Vi er i alle fall tidvis utrolig dumme, den skal vi i alle fall ha... ;)

Edit:

Oppdaget plutselig at om man trykker to ganger raskt på return-knappen så er det = trykke på lagre innlegg...

Jeg er ikke sint lenger...kanskje litt dumt det da plutselig... :-*

Z

Zomby_Woof

Gjest
    Jeg skal gifte meg til penger. Det skal være mitt bidrag til likestillingskampen.

Kom ikke her og si at jeg ikke er feminist, Inga Marte! ;D

Komponenten

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.08.2005
    Antall liker
    6
    Zomby_Woof skrev:
    Jeg skal gifte meg til penger. Det skal være mitt bidrag til likestillingskampen.

Har du funnet henne nå da?

tweakMan

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.02.2002
    Antall liker
    127
    Jeg er lei rumpa til Marianne Auli!!!

Jai ar lai dehnn! :mad:

mvh

rama

biskopen av holmlia
    Ble medlem
    09.06.2003
    Antall liker
    21.771
    Sted
    oslo
    Torget vurderinger
    17
    Imperial skrev:

mvh
    prøv noen sånne:

etterfulgt av et par slike:

det pleier å funke for meg. ;D

Spiralis

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.03.2005
    Antall liker
    8.155
    Torget vurderinger
    0
    Zomby_Woof skrev:

Det holder ikke å gifte seg med Inga Marte. Hun synes hun tjener alt for mye, så hun vil bare gi deg differansen og så vil du være lønnsledende likevel :-[ :-\[

Celina er kanskje et bedre alternativ? ;D ;D ;D (På mange måter! ;D )

Z

Zomby_Woof

Gjest
    Spiralis skrev:
    Zomby_Woof skrev:

Kom ikke her og si at jeg ikke er feminist, Inga Marte!  ;D
    Det holder ikke å gifte seg med Inga Marte. Hun synes hun tjener alt for mye, så hun vil bare gi deg differansen og så vil du være lønnsledende likevel :-[ :-\[

Celina er kanskje et bedre alternativ?  ;D ;D ;D (På mange måter! ;D )
    Jeg har da aldri ment å gifte meg med Inga Marte. Vel er jeg steike dum, men ærlig talt!

Det var bare ment som et varsku om at jeg akter å forsvare meg mot eventuelle beskyldninger om å motarbeide likestilling. (Fy faen for en setning. Finnes det en norsklærer på sentralen? Arve?)

Celina, derimot. Hmmm... Hun er jo full av penger, da. Nei, jeg må tenke meg om. :D

tweakMan

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.02.2002
    Antall liker
    127
    ramos skrev:
    Imperial skrev:

mvh
    prøv noen sånne:

etterfulgt av et par slike:

det pleier å funke for meg. ;D
    Oi!

Helt avslappa og giddalaus med knallhard ...
    Det er vel bortkasta vel... ! :eek:

Nei vettu hva, da tar jeg heller en kaffe da takk! :p

mvh

oddgeir

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    24.10.2005
    Antall liker
    10
    Det slår meg, etter å ha sett på bildet, at Inga Dalsegg ikke er spesielt flink. Dermed må hun drite ut en kollega for å få omtale i pressen. Motbydelig oppførsel etter min mening.

Haavard

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.11.2002
    Antall liker
    2.205
    Sted
    Lena
    Torget vurderinger
    1
    oddgeir skrev:
    Det slår meg, etter å ha sett på bildet, at Inga Dalsegg ikke er spesielt flink. Dermed må hun drite ut en kollega for å få omtale i pressen. Motbydelig oppførsel etter min mening.
    Så enhever kritikk er det samme som å drite ut noen?

Håvard

oddgeir

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    24.10.2005
    Antall liker
    10
    Haavard skrev:
    oddgeir skrev:
    Så enhever kritikk er det samme som å drite ut noen?

Håvard
    Nei, absolutt ikke, men om du leser det hun sier i artikkelen, skjønner du hva jeg mener.

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn