Lei av rumpa til Marianne Aulie?

Stem og kos deg.

• Jeg er lei av rumpa

Stemmer: 0 0.0%
  • Jeg er ikke lei av rumpa

• Jeg er lei av snakket om rumpa

• Unnskyld, jeg hørte ikke hva du sa

• Totalt antall stemmer
    0

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Spiralis

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.03.2005
    Antall liker
    8.153
    Torget vurderinger
    0
    f skrev:
    Har ikke helt sansen for klovner, men bildene er meget godt refusjert. Glimrende setting, og bakgrunn. Se litt nærmere, et utmerket bilde med sol nedgangen mellom bena.
    Delvis enig med deg når det gjelder klovner. MA's klovner skal du få ha for min del, men klovner generelt er OK. :D
    Tror ikke bildene er refusert nei, de kom jo på trykk!! ;D Retusjert derimot, vel..? veta f..n ? Vil ikke vite heller. ;D
    Har litt problemer med den solnedgangen der. :-[ "Kommer du mellom beina der går solen ned ??" :-\

Spiralis

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.03.2005
    Antall liker
    8.153
    Torget vurderinger
    0
    Komponenten skrev:
    Selvsagt ingen genistrek å involvere seg i Den stor sikletråden… ;)

Selv om de fleste ser ut til å ha bare forakt til overs for sikleobjektet ville man ikke nødvendigvis sett bort fra å benytte seg av dets muligheter.
    Du har sikkert gjort dummere ting enn å delta her Kompo! ;)

Nei forakter ikke dama på noen måte, men synes ikke hun er så stor kunstner som hun selv gir utrykk for. Dyktig forretningskvinne, ja! Kunstner, nei! Når det gjelder å benytte "mulighetene" tror jeg ingen av oss "mannsgriser" her på HFS får muligheten, så det er i høyden en akademisk øvelse, eller høyttenking. ;D Har ikke hørt noe om at hun er spesiellt lett på tråden. :-\ Men gutter er gutter uansett alder og det er lov å håpe for dem som har lyst til det. ;)

Når det gjelder bildeutsnittet vil jeg langt på vei gi deg rett. Hun "mangler" hofter, og ser på det utsnittet nesten ut som en ung gutt. Nå har hun jo en fortid som modell og "alle" vet at motedesignere stort sett er homofile menn som helst skulle latt gutter gå med kreasjonene. Dvs modellene ser så likt ut som gutter som mulig.

Pengvim

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.12.2005
    Antall liker
    2
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    2
    her er det nok mange som sitter å surfer med en hånd ja. :p ::)

Balticthor

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    30.08.2005
    Antall liker
    9
    Sted
    Ålesund
    Kan ikke skjønne hva som skulle være manipulert med dette bildet.. Dessuten er det en stor prosenandel av yngre damer som har denne type kropp..kansje ikke like "finslipt" men målene.. hun ser slett ikke ut som en gutt!! Det å ta et utsnitt av kroppen uten pupper osv.er søkt og dessuten misslykket..ingen gutt som har hofter som dette.
    Jeg trodde i mange år at det jeg likte best var frodige damer med slank midje. Det gjør jeg fremdeles..
    Et eksempel her. ;)

Men så traff jeg,og ble sammen med ei slank og høy dame med veldig lik M.A's kropp,men med mindre, og "oppover" bryst(som jeg liker bedre) og jeg ble og har blitt overrasket over hvor vanskelig det er å skulle si hva jeg(man?) foretrekker..jeg følte jeg ble omvendt ;)
    Stor rumpe og små bryst er fint! MEN,her har vi dette i en ekstrem variantttttt: :eek: :eek: :eek:

Komponenten

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.08.2005
    Antall liker
    6
    Spiralis skrev:
    Komponenten skrev:
    Selvsagt ingen genistrek å involvere seg i Den stor sikletråden… ;)

Selv om de fleste ser ut til å ha bare forakt til overs for sikleobjektet ville man ikke nødvendigvis sett bort fra å benytte seg av dets muligheter.
    Du har sikkert gjort dummere ting enn å delta her Kompo! ;)

Nei forakter ikke dama på noen måte, men synes ikke hun er så stor kunstner som hun selv gir utrykk for. Dyktig forretningskvinne, ja! Kunstner, nei! Når det gjelder å benytte "mulighetene" tror jeg ingen av oss "mannsgriser" her på HFS får muligheten, så det er i høyden en akademisk øvelse, eller høyttenking. ;D Har ikke hørt noe om at hun er spesiellt lett på tråden. :-\ Men gutter er gutter uansett alder og det er lov å håpe for dem som har lyst til det. ;)

Når det gjelder bildeutsnittet vil jeg langt på vei gi deg rett. Hun "mangler" hofter, og ser på det utsnittet nesten ut som en ung gutt. Nå har hun jo en fortid som modell og "alle" vet at motedesignere stort sett er homofile menn som helst skulle latt gutter gå med kreasjonene. Dvs modellene ser så likt ut som gutter som mulig.

Vel det er da hyggelig at i alle fall en har øynene åpne. :) :-*

Problemet er selvsagt ikke at hun er slank eller har en velholdt kropp, poenget mitt er som du nevner at hun har den type kropp som moteindustrien, dominert av homofile menn, foretrekker, nesten uten kvinnelig fasong. Man kan gjerne være slank, men om man skal være like smal over hoftene som man er rundt livet vil man slite for å få det til, uansett hvor mye man slanker seg, og de aller færreste normale kvinner vil ha noen som helst mulighet for å oppnå det. Men her er det selvsagt muligheter for en ivrig hoftekirurg til enorm fortjeneste, for den slags operasjoner må vel bare snart komme..

Og er det denne type fasong på en partner man ønsker så vil man slite ganske kraftig med å finne noen over 14 som har det, og det igjen sier i alle fall meg at det er ikke rart at unge jenter i dag utsettes for stadig sterkere sexpress og utnyttelse, og det gjør selvsagt også livet ganske ulevelig for de som prøver å oppnå denne fasongen, for det vil de aldri klare.

Nå var det nylig en tråd hvor en hadde problemer med at hans 13åring hadde kontakt med en mann i 20årene. Er det egentlig så rart synes dere, når det er denne fasongen som er “in”?

Hvilke damer dere foretrekker er selvsagt ett fett for meg, men hvilke kroppsideal mine døtre skal måtte forholde seg til er det ikke, det er derfor jeg blir provosert av forherligelsen av denne slags "kvinner".
    Min fine, slanke datter på 8 er for øvrig misfornøyd med kroppen sin, hun synes magen er for stor og at ørene står for mye ut... alt de andre er misfornøyde med skal jeg ikke en gang nevne..

Kanskje dere rett og slett er skaphomser hele gjengen?? ;) ::) ;D ;D ;D

MaKi

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.04.2005
    Antall liker
    231
    Torget vurderinger
    4
    Nå er det vel ikke nødvendigvis slik at det er ment at hun skal oppfattes som et ideal for noen ting, det er rett og slett bare slik kroppen hennes ser ut?
    Profesjonelle modeller, derimot...

T

theStig

Gjest
    Finr bilder, og bra PhotoShop-jobb i etterkant.... Har sett det omtalte objektet live, og ikke fader om disse bildene er 100% "ekte".

JanR

Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Antall liker
    1.530
    Sted
    Sarpsborg
    theStig skrev:
    Finr bilder, og bra PhotoShop-jobb i etterkant.... Har sett det omtalte objektet live, og ikke fader om disse bildene er 100% "ekte".
    Kanskje hu har slanket seg ??? ;D

/jan

T

theStig

Gjest
    Vanskelig å slanke vekk beingrima... For meg ser det mer ut som hu har vokst 20 cm.

noruego

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.06.2003
    Antall liker
    7.972
    Fritt etter hukommelsen fra en amerikansk forskningsrapport på idealdannelse blant tenåringsgutter og -jenter, så er det store forskjeller mellom kjønnene både med hensyn til kriterier og kvaliteter ved forståtte idealer, og enda større forskjell hva gjelder forståelse av at idealene, som objekter, informerer handling for subjektet.

Mens gutter identifiserer individuelle kvaliteter ved sine idealmodeller som aksentuerer de fysiske forskjeller mellom menn og kvinner (Rambo og Pamela Anderson), så identifiserer jenter først og fremst sine idealmodeller ved deres (forståtte) sosiale kvaliteter (popularitet) og i mye mindre grad fysiske egenskaper/kvaliteter. Mens guttenes eksempler på idealmodeller ble karakteriser som "Action Man and Bimbo", så hadde jentene en nærmest androgyn orientering for både sine kvinnelige og mannlige idealmodeller ("følsomt blikk" atskillig viktigere enn brede skuldre).

Mye mer interessant enn dette var imidlertid den nevnte rapports understreking av forskjellen mellom disse guttene og jentene med hensyn til hvordan de forholdt seg til sine idealer. Der guttene stort sett var bevisst på fantasidimensjonen ved sine idealmodeller og objekter, så uttrykte en stor andel av jentene at de hadde internalisert de forståtte egenskapene ved sine kvinnelige idealmodeller som å informere handlingsregler for eget liv. Kort sagt, ved først å identifisere kvinnelige idealmodeller basert på disse modellenes sosiale status/popularitet, så prøvde jentene deretter å operasjonalisere hva de forsto hadde gjort disse idealmodellene i første omgang, til egne handlingsregler.

Hvorfor det er/var slik, kunne ikke rapporten gi noe godt svar på, men dette peker også i retning av hypotesen til Rebecca West: "Idiocy is the female fallacy, lunacy is the male", altså kvinner og jenter fortolker og forstår objekter gjennom og for sitt private. For å få bukt med problemer som spiseforstyrrelser hos unge jenter, så handler det også om å få de unge jentene til å nettopp forholde seg mer objektivt til sine objekter.

Som en kommentar til denne tråden, sånn generelt, så kan det jo kanskje passe å avslutte med noen ord fra Jeff Foxworthy:

You ever hear a group of women talking to each other " OOO i wish i knew what he was really thinking"
    Ladies, i'll tell you what we're really thinking.
    We're really thinking "I'd like a beer and i'd like to see something naked".
    Thats all we're thinking.
    You go to a nursing home and see a 90 year old man going down the hall on a walker.
    That's what he's thinking, "I'd like a beer and I'd like to see something naked".

S

slowmotion

Gjest
    noruego skrev:
    You ever hear a group of women talking to each other " OOO i wish i knew what he was really thinking"
    You go to a nursing home and see a 90 year old man going down the hall on a walker.
    That's what he's thinking, "I'd like a beer and I'd like to see something naked".
    jepp.....

T

theStig

Gjest
    Hm..
    Jeg vil heller ha et glass Ripassa, eller Hennesy XO. Og så vil jeg se noe lekkert jeg kan kle av.

Avviker jeg fra normalen?
    Finnes det et tweak som kan hjelpe meg?
    Hjelp!

JanR

Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Antall liker
    1.530
    Sted
    Sarpsborg
    theStig skrev:
    Hm..
    Jeg vil heller ha et glass Ripassa, eller Hennesy XO. Og så vil jeg se noe lekkert jeg kan kle av.

Hjelp!
    Drekker du nok blir det meste pent ;D
    Lykke til.

/jan

K

Khanate

Gjest
    Rumpa til Gro Harlem Brundtland ville kanskje være mer politisk korrekt.
    Jeg foretrekker imidlertid Marianne Aulis rumpe. Ikke fordi den sitter på henne, men fordi jeg liker slike rumper (og andre rumper). Hennes teenage trutmunn pose er imidlertid vanskeligere å svelge.

Tumbs up for rumpa!

Komponenten

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.08.2005
    Antall liker
    6
    Vil tro bildet er manipulert ja. Når man til og med retusjerer bilder av Tone Damli Åberge er det vel få andre som vil kunne fremstå på bilder som de faktisk er og ta seg bra nok ut i våre dager.
    Og det gjør jo saken enda verre, blir litt som Barbie, en levende person med hennes kropp ville ikke klart å holde seg på beina..

Du har sikkert rett i at dette er et større problem for jenter enn for gutter noruego. Menn er stort sett ikke så kresne og "tar hva de får", selv om de sikkert drømmer om noe ”bedre” ( ;) ), mens jenter tar mye mer inn over seg at dette er noe man må ha som ideal og jobbe mot å bli lik.

Selv fotomodeller retusjeres til det ugjenkjennelige i dagens blader, tar man så en titt i speilet og gransker seg selv er det rart om man ikke føler depresjonen komme om man ikke er oppmerksom på dette.

Men også gutter må jo bli påvirket av dette, både med tanke på hvordan de ser på jenter og på seg selv.

soundscape

Æresmedlem
    Ble medlem
    21.09.2005
    Antall liker
    39.063
    Sted
    Nordre Follo
    Torget vurderinger
    19
    En vakker kvinnerumpe kan gjøre seg bra på trykk, problemet med Marianne Aulie er vel måten hun eksponerer seg på. Takke meg til skikkelig kunstfotografi , men da spørs det om det hadde blitt for mye fokus på fotografen - og ikke Marianne Aulie.

Foto: sascha hüttenhain

TJ

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    26.08.2003
    Antall liker
    2
    theStig skrev:
    Hm..

Hjelp!
    Min mening er at ingen drikke kan erstatte øl, supplere - ja, erstatte - nei. Men samtidig er det jo noe som heter alt til sin tid!

Pengvim

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.12.2005
    Antall liker
    2
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    2
    slowmotion skrev:
    noruego skrev:
    jepp.....
    ;D ;D ;D ;D ;)

noruego

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.06.2003
    Antall liker
    7.972
    Komponenten skrev:
    Du har sikkert rett i at dette er et større problem for jenter enn for gutter noruego. Menn er stort sett ikke så kresne og "tar hva de får", selv om de sikkert drømmer om noe ”bedre” ( ;) ), mens jenter tar mye mer inn over seg at dette er noe man må ha som ideal og jobbe mot å bli lik.

Selv fotomodeller retusjeres til det ugjenkjennelige i dagens blader, tar man så en titt i speilet og gransker seg selv er det rart om man ikke føler depresjonen komme om man ikke er oppmerksom på dette.

Men også gutter må jo bli påvirket av dette, både med tanke på hvordan de ser på jenter og på seg selv.
    Tar man en kikk på forsidene til de bladene som retter seg mot henholdsvis gutter/menn og jenter/kvinner, så slår det en at bladene for "oss" prøver å påvirke "hva vi vil ha", mens til jenter/kvinner er det mer "hvordan dere bør ha det". Tror forøvrig at lettkledde modeller i mannfolkblader har fullstendig ubetydelig påvirkning på hvordan jenter/kvinner oppfatter hvordan de selv bør være, sammenlignet med hva horven av dameblader har. Følgelig er det mot sistnevnte en bør agere mot om målet er å redusere forventningspresset til ungjenter skapt av/gjennom media.

Komponenten

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.08.2005
    Antall liker
    6
    noruego skrev:
    Komponenten skrev:

Tar man en kikk på forsidene til de bladene som retter seg mot henholdsvis gutter/menn og jenter/kvinner, så slår det en at bladene for "oss" prøver å påvirke "hva vi vil ha", mens til jenter/kvinner er det mer "hvordan dere bør ha det". Tror forøvrig at lettkledde modeller i mannfolkblader har fullstendig ubetydelig påvirkning på hvordan jenter/kvinner oppfatter hvordan de selv bør være, sammenlignet med hva horven av dameblader har. Følgelig er det mot sistnevnte en bør agere mot om målet er å redusere forventningspresset til ungjenter skapt av/gjennom media.
    Det er jeg ikke helt enig i.
    Klart jenter ser hvordan damer fremstilles i manneblader og tror at dette er hva menn vil ha også.
    Hva er grunnen til all silikonen om ikke dette? Den er mye mer fremtredende i manneblader enn i dameblader.
    Dameblader fokuserer vel mer på fin hud, trening, moter og slanking, mens manneblader fokuserer på kroppsdeler.
    Man får i pose og sekk og vet snart ikke hvor en skal snu seg.

Og idealene er oppkonstruerte og manipulerte forbilder man aldri vil kunne oppnå å bli lik.
    MA bildet var vel hentet fra FHM men så dukker det altså opp på dagbladet og slikt ser man ofte. Trenger ikke lese manneblader for å få sett slikt.

Peter

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.10.2002
    Antall liker
    1.025
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    5
    theStig skrev:
    Hm..

Hjelp!
    Det er bare et tegn på at du er frisk ;D ;D ;D

rolfozzy

Æresmedlem
    Ble medlem
    01.11.2005
    Antall liker
    7.069
    Torget vurderinger
    2
    Ikke skal kvinnfolka gå i burka, og jaggu er det ikke bra nok når de går nakne heller.

noruego

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.06.2003
    Antall liker
    7.972
    Komponenten skrev:
    noruego skrev:
    Komponenten skrev:

Det er jeg ikke helt enig i.
    Klart jenter ser hvordan damer fremstilles i manneblader og tror at dette er hva menn vil ha også.
    Hva er grunnen til all silikonen om ikke dette? Den er mye mer fremtredende i manneblader enn i dameblader.
    Dameblader fokuserer vel mer på fin hud, trening, moter og slanking, mens manneblader fokuserer på kroppsdeler.
    Mulig du har rett, for ikke kjenner jeg noen kvinner som har fått silikonimplanat, og ikke kjenner jeg noen menn som syns silikonpupper er fint. I følge statistikken er det visst snart 60.000 norske kvinner som har fått operert inn silikon, og de har vel formodentlig gjort det av ulike grunner.

noruego

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.06.2003
    Antall liker
    7.972
    rolfozzy skrev:
    Ikke skal kvinnfolka gå i burka, og jaggu er det ikke bra nok når de går nakne heller.
    Hva foreslår du; bare hijab som et slags kompromiss?

toriamos

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.02.2005
    Antall liker
    25
    Torget vurderinger
    5
    Komponenten skrev:
    noruego skrev:
    Komponenten skrev:

Jeg avslører vel ingen hemmelighet om jeg sier at JA det er dette vi vil ha. Desverre er det ikke alltid vi får det. Men, ser ikke helt problemet eather way.

Z

Zomby_Woof

Gjest
    noruego skrev:
    rolfozzy skrev:
    Hva foreslår du; bare hijab som et slags kompromiss?
    Løsningen er vel noe i den retningen ville jeg tro.

Kjærlighet kan ikke handle om noe annet eller mer enn et vennskap. Begjær har ingen plass i hos respektabelt menneske

Sex er noe vi av ren plikt bedriver for å konkurere med muslimene. Herregud, de formerer seg jo som kaniner!

;D

Z

Zomby_Woof

Gjest
    Å påstå at MA's kropp ligner en 12-årings er bare absurd og teit.

Hun har midje og hofter som en voksen kvinne. Kroppen hennes har et utseende som samvarierer med fysisk helse og fruktbarhet. Det er pokker ikke rart at menn reagerer på dette. Vi er i alt som har med sex å gjøre programmert med forplantning som utgangspunkt.

Det finnes store variasjoner i kroppsidealer hva bredde angår. Idealforholdet mellom midje og hofter er praktisk talt identisk over alt. Det er dette forholdet som samvarierer med fruktbarhet.

Personlige preferanser varierer også mye innenfor vår egen kultur. Jeg for min del har ingen sterke ensidige preferanser på området. Både brede og smale damer kan være utsøkte skjønnheter.

Mira Craig lenger opp i tråden er også fantastisk lekker. Men, hun ser mye yngre ut enn MA! Og jeg foretrekker faktisk damer rundt min egen alder.

Når det gjelder klovnebildene hennes synes jeg de er ganske morsomme, men også uspennende. Hadde jeg lett etter malerier i prisklassen 150.000,- ville jeg aldri endt opp med et av hennes. Det finnes så mye annet som kan kjøpes for slike summer. Men, jeg trenger ikke ofre dette en eneste tanke bare fordi at damen er pen å se på.

Om hun er dum eller smart skal jeg ikke mene noen verdens ting. Jeg ser knapt på TV, og bildene fra MANN sier meg ingen verdens ting om det. Hjerne som en niåring? Aggresjonen til kompa kan neppe komme av annet enn misunnelse. Om ikke på grunn av kroppen, så i hvert fall oppmerksomheten som kommer på kjøpet. Om jeg var ute etter mer enn å se på bildene ville jeg trenge mer kunnskap om damen. Her og nå bryr jeg meg egentlig ikke.

Vi vil vel alle bli begjært. Jeg synes i hvert fall at det er deilig å få den slags oppmerksomhet. Jeg skulle gjerne hatt en like muskuløs og definert kropp som en toppidrettsutøver. Jeg skulle også gjerne hatt den oppmerksomheten som følger med. Misunner dem gjør jeg ikke. Jeg vet hvor man får en sånn kropp, og er ganske enkelt ikke villig til å betale prisen. Min reaksjon på opplevelsen av at andre menn har en penere kropp enn meg er dermed langt mer rasjonelt enn din, kompa.

Menn har etter ryktet ikke evne til å tenke på to ting samtidig. Kanskje er det heller sånn at vi har evnen til å la være.
    ;)

lomt

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.12.2005
    Antall liker
    3
    Sted
    Stavanger
    Jeg kan forstå sammenlikningen mellom MA's kropp og barn.
    Problemet i samfunnet vårt er at det er ikke bare akseptert, men et ideal å være radmager.
    Så dypt rotet at mange utvikler spiseforstyrrelser (en 100% psykisk lidelse).

Kvinnekroppens måte å lagre fett formagrere tider er på forkjellige steder enn menn. Derfor kaller vi runde gode rumper for kvinnelige former.
    Når kvinnene slanker seg så mye at de runde formene forvinner (damene fremstår som "rett opp og ned" kropper) blir de sammenlignbare med barnekropper. Dette fordi barnekropper ikke er utviklet ferdig, og dermed ikke har fått "rundheten" som mange menn gjenkjenner og digger som kvinnelige.

ballex

Medlem
    Ble medlem
    06.05.2007
    Antall liker
    0
    Pengvim skrev:
    her er det nok mange som sitter å surfer med en hånd ja. :p ::)
    Vurderte det, men ble så mye lesing mellom godsakene at ting falt i fistel... :-\

TJ

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    26.08.2003
    Antall liker
    2
    lomt skrev:
    Jeg kan forstå sammenlikningen mellom MA's kropp og barn.
    Problemet i samfunnet vårt er at det er ikke bare akseptert, men et ideal å være radmager.
    Så dypt rotet at mange utvikler spiseforstyrrelser (en 100% psykisk lidelse).

Kvinnekroppens måte å lagre fett formagrere tider er på forkjellige steder enn menn. Derfor kaller vi runde gode rumper for kvinnelige former.
    Når kvinnene slanker seg så mye at de runde formene forvinner (damene fremstår som "rett opp og ned" kropper) blir de sammenlignbare med barnekropper. Dette fordi barnekropper ikke er utviklet ferdig, og dermed ikke har fått "rundheten" som mange menn gjenkjenner og digger som kvinnelige.
    Dette var vel litt enkelt. Kvinnelige former er ikke bare formet av fettreserver. Skjelettet er også annerledes.
    De har også Generelt tykkere underhudsfett som gjør dem "mykere" i formen, mindre kantete og mindre tydelige muskler.

Digresjon:
    Det rare er at selv om damer generelt har tykkere underhudsfett (bedre isolasjon) fryser de så å si alltid. Likevel har de nesten ikke klær på seg når de går på byen. Videre er de så redd for at de skal vise at de har fett på krobben, de skjuler det som best de kan men hold in mm - likevel har de på seg døvebukser og ellers veldig ettersittende og avslørende plagg når de trener... jeg skjønner ikke ett spøtt av hva de driver med.... herrejemini....

S

Slubbert

Gjest
    lomt skrev:
    Hvilken planet lever du på? Det har blitt pinlig politisk korrekt å verdsette "former" (les: fettvalker) og det å uttrykke tiltrekning mot slanke sneller er å be om kjeft fra pk-legionen. Og Aulie er så aldeles ikke radmager.

For hver enkelt person som slanker seg ihjel, så er det flere tusen som går i veien av fedme.

Kenol

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    27.09.2005
    Antall liker
    187
    Torget vurderinger
    12
    Så mye sjalusi her og da er det ikke snakk om egen kropp.
    Hvor mange av dere har en kjerring hjemme som har kropp som Aulie?
    og da mener jeg i positiv forstand, flertallet ser dessverre ut som dem bor på mcdonalds, jeg blir redd. Utifra bildene så ser det ikke ut som MA ligger på soffan og dytter i seg kalorier, flink jente som tar vare på kroppen sin og da heller ikke noe galt og kle av seg...eller hur? :)

JanR

Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Antall liker
    1.530
    Sted
    Sarpsborg
    La meg si det sånn rolfozzy,det er ikke uten grunn at jeg nyter Oban i kveld 8)

/jan

rolfozzy

Æresmedlem
    Ble medlem
    01.11.2005
    Antall liker
    7.069
    Torget vurderinger
    2
    JanR skrev:
    La meg si det sånn rolfozzy,det er ikke uten grunn at jeg nyter Oban i kveld 8)

/jan

Har du bursdag ? Gratulerer så mye med dagen, Jan.

Ja må han leve, ja må han leve........i hundrevis av år.

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn