Spent på den fra Mouser bestilling som kommer til uka ja, men de forrige var vel på 7 og 8 hundre ca. Horribelt.Hvordan ser toll fakturaene ut fra Fedex for tia?
var rimelig fedup med de sist gang da de presenterte tidenes avgiftsløft.
Ja ja et sted må de jo tjene pengene sine......
Per
Heirart
alt jeg bestiller fra Mouser kommer fra Sverige.....
handle for over 5xx kr og gratis frakt.....moms er i prisene
mvh
Leif
Fedex har mega dårlig service efterhånden. Mine nye kabinetter til NXV 1200 Extreme lå stillle 7 dage et sted og prisen er 1200 kr.Hvordan ser toll fakturaene ut fra Fedex for tia?
var rimelig fedup med de sist gang da de presenterte tidenes avgiftsløft.
Ja ja et sted må de jo tjene pengene sine......
Per
Da blir det bra, vettu ! . Eloksering etterpå, så er du i mål. Tror dette blir bra, jeg ! Stå påDa var kjøleribbene levrt til kapping.
Takk for moralsk støtte, det trengs noen ganger !Hei Leikis
Da blir det bra, vettu ! . Eloksering etterpå, så er du i mål. Tror dette blir bra, jeg ! Stå påDa var kjøleribbene levrt til kapping.
Mvh.
Johnny
Tror jeg må satse på stående trafoer denne gangen på grunn av plass. Det er vel også flere produsenter som setter trafoer på høykant.Jeg bruger ofte ståene trafoer på frontplaten. Mener stadig at udstrålingen skader mindst på den måde. Sorteloxering giver omkring 20 % bedre køling.
Og sist men minst Søte små Pass ribber som er ca 7cm høye, skal vel finne noe å bruke de på også en dag. De holder vel til en 100w AB ivertfall ?
Vis vedlegget 306886
Blir nok gull.Det hadde vært fint om jeg kunne hatt trafoene stående mot frontplata ja, da hadde fått plassert kondisbanken som planlakt.
Noen med erfaringer med stående trafoer ? Om det hjelper med en alu plate foran så kan jeg gjøre det.
Har også sendt forespørsel om pris på eloksering av kjøleribbene.
Vis vedlegget 307061
De er bare prøvemontert enda, men tror de skal stå slik. Satser på å lime de fast i bunn for å ungå vibrasjoner osv.satser på at de står riktig vei.....
Takker for det, morro att folk følger med ??????Flotte saker.
Blir imponert av slikt, artig tråd å følge. Kudos!
Likeretterne er noe som kom rækanes på ei fjøl, fra Ebay bokta. 75A 1000 volt.Flotte greier,
hva er det for likerettere?
Per
Det er jo en 2 kanalerNu har jeg set det også 2 netbrønde???