Leikis Lyd
Hi-Fi freak
Er det en Holton soft start, eller noe Ebay ræl ?Mit softstart gik i stykker i går. Automatsikringen på 16A slår fra ved opstart.
Er det en Holton soft start, eller noe Ebay ræl ?Mit softstart gik i stykker i går. Automatsikringen på 16A slår fra ved opstart.
Det låter veldig bra, 100 watt er overraskende mye Den låter ivertfall bedre en Plinius SA-100Hvordan er lytteinntrykkene da?
Har sjekket flere ganger så tror ikke det. Det er ikke bare att den er lav, den er også mere dunkel. Den sprudler liksom ikke.ikke snudd fasen feil på den diskanten som er lav ?skal ikke mer til
Har ikke testet aktiv deling, men skjønner forskjellen er stor mot å bruke orginal filteret. Jeg har laget filter med litt Mundorf Supreme osv så de spiller langt bedre en orginal filteret. Siden Holton skal til Trondheim mandag så får jeg ikke testet aktiv deling enda, og det ser ut for att Aleph J flagger ut til en kar i Trondheim. Så jeg må vel bestille litt deler fra down under snart igjenJeg syntes aleph var veldig behagelig i toppen enn kanskje noe avrundet. Den lille klasse d saken jeg bruker nå gir luft til tusen, men kan også bli i overkant pågående. Vanskelig balansegang det der..
men har du prøvd å dele diskanten aktivt ennå? Skjønte på terje at det var himmel og hav
Det blir nokk prøvd, men må få på plass nokk forsterkere. Blir Holton også solgt så trenger jeg 4 gode kanalerVille absolutt kjørt tannoyene aktivt. Begynner å spille veldig greit hos meg nå, en perfekt høyttaler i et ventesystem. Mine blir nok liggende etter at nye ting ankommer
Kose klemmer du ofte bassene?Jeg gikk en runde kose klemte på bassene mine, så oppdager jeg att ene av de 6 på ene siden ikke spilte. Tittet bak, var ikke koblet på
Surrehue
Jeg satt og lyttet til bjørkestabelen min i går og syntes det låt skikkelig hoggorm. Etter en god stund fattet jeg at kun en mellomtonekanal var koblet til... Som nevnt, aktiv deling med en drøss kanaler er no hærk, men deilig når ting en skjelden gang er på stellJeg gikk en runde kose klemte på bassene mine, så oppdager jeg att ene av de 6 på ene siden ikke spilte. Tittet bak, var ikke koblet på
Surrehue
Alt for sjelden tydeligvisKose klemmer du ofte bassene?Jeg gikk en runde kose klemte på bassene mine, så oppdager jeg att ene av de 6 på ene siden ikke spilte. Tittet bak, var ikke koblet på
Surrehue
:-D
Det blir litt kabler å holde styr på ja, men greit å slippe alle deler og kabling i delefilter når det er aktiv deling inn i bildet da.Jeg satt og lyttet til bjørkestabelen min i går og syntes det låt skikkelig hoggorm. Etter en god stund fattet jeg at kun en mellomtonekanal var koblet til... Som nevnt, aktiv deling med en drøss kanaler er no hærk, men deilig når ting en skjelden gang er på stellJeg gikk en runde kose klemte på bassene mine, så oppdager jeg att ene av de 6 på ene siden ikke spilte. Tittet bak, var ikke koblet på
Surrehue
Da mener du feil side ? Du har vel ikke flere på samme sidenJeg måler ofte feil diskant i nærfelt uten å merke det, før en er ferdig.
Kabler er gøyNår jeg leser dette blir jeg mest glad for at jeg ikke kjører aktivt. Hadde rota meg helt bort. Når en så har dsp i tillegg blir det for mye for nepa mi å holde styr på...
God påske Mr Black..
Måler feil side... hehe.. Måtte ta en runde med meg selv her om dagen... Går det annDa mener du feil side ? Du har vel ikke flere på samme sidenJeg måler ofte feil diskant i nærfelt uten å merke det, før en er ferdig.
Har du prøvd annen diskant til Tannoy, vet du eventuelt hva som er bra og passer ?
For den som liker slikt , så ja... Som alt annet, det er en del av kjeden..Det og..Om det så er kabler, dps eller andre ting.. Men du skulle beholdt Kora'n..Kabler er gøyNår jeg leser dette blir jeg mest glad for at jeg ikke kjører aktivt. Hadde rota meg helt bort. Når en så har dsp i tillegg blir det for mye for nepa mi å holde styr på...
God påske Mr Black..
God påske til deg også Mr ikke DSP
Kora'n hadde nokk vært midt i blinken nå ja. Jeg får lånt meg en liten rør amp snart, mulig jeg tester den bare på diskant så finner vi noe annet til mid mellombas tonenFor den som liker slikt , så ja... Som alt annet, det er en del av kjeden..Det og..Om det så er kabler, dps eller andre ting.. Men du skulle beholdt Kora'n..Kabler er gøyNår jeg leser dette blir jeg mest glad for at jeg ikke kjører aktivt. Hadde rota meg helt bort. Når en så har dsp i tillegg blir det for mye for nepa mi å holde styr på...
God påske Mr Black..
God påske til deg også Mr ikke DSP
Om du tør.....Har Holton 800L på omløp i Trondheim om noen vil teste. Ledig frem til tirsdag
Den har kun balansert inn, jeg tørr. Bare å ta kontakt med Eirik S. Den står der med en Plinius i skammekrokenOm du tør.....Har Holton 800L på omløp i Trondheim om noen vil teste. Ledig frem til tirsdag
Har masser av tid et par tre dager her
HAHA!Den har kun balansert inn, jeg tørr. Bare å ta kontakt med Eirik S. Den står der med en Plinius i skammekrokenOm du tør.....Har Holton 800L på omløp i Trondheim om noen vil teste. Ledig frem til tirsdag
Har masser av tid et par tre dager her
Vel har netop set på bilderne at det har du.Leikis er der Panasonic M på dine 800 L. Sorry hvis jeg har spurgt om det samme før. Kan ikke huske om jeg har.