Leikis Lyd
Hi-Fi freak
Klage på hva ?Har lige nu sent 3 klager til Paypal over Holton.
Klage på hva ?Har lige nu sent 3 klager til Paypal over Holton.
Ok, samme her også, de 4 50L jeg bestillte for leeeenge siden er ikke kommet, han lovte å sende i løpet av uken som kommer sammen med siste bestilling som også skulle vært sendt for 3-4 uker siden.3 sæt moduler bestilt for over 5 uger siden og han svarede ik på forespørgsel. Personlige problemer skrev han i morges. Var tæt på de 45 dage hvor man kan få Paypal til å hjælpe. Nu har han lovet å sende tirsdag.
Er NLE 1000 i samme klasse og pris som NewClassD ? Finner ikke noe særlig info om NLE. Jeg er mere opptatt i mellomtone og diskant i førsteomgangLars Clausens nyeste er rigtigt gode. Hvad med NLE 1000? Jeg kan etablere kontakt til Niels Larsen og du kan købe nogle rigtigt gode moduler og han har også trafoer til det. Det er altså 1000 w i 4 ohm. Bassen er i absolut særklasse. Disse forstærkere har været solgt til nogle af verdens absolut bedste studier.
Trafoerne er på 2x 82 vac og 1900 w. Disse er af allerhøjeste kvalitet. Jeg har købt 2 stk.
Ok, jeg skal uansett først prøve Holton 50L på RS1, men det frister å prøve noe nyttNLE er gamle forstærkere og han har aldrig solgt til Diy brug. Niels Larsen er gået på pension og har nogle moduler liggende. De er uden global feedback.
Hvordan lyder de Infinity i mellem og diskant. Umiddelbart ligner det ik noget som passer med klasse D men jeg har jo ikke hørt det. Importøren af Emm Labs har de højttalere og han har så forstærkere opbygget næsten efter samme principper som NLE.
Jeg hørte NEw Class D sammen med min dac i klubben for et halvt år siden og det var da rigtigt godt. De er jo ik så dyre at lave.
Hvor bredt er det da ? Jeg har 3.9m bredde og det funker braSelge hele oppsettet, hva er planen videre? Hadde jeg hatt mer bredde på rommet mitt hadde dette lett kunne fått stå i kjelleren min
3.5m ja skal jeg komme å montere hele greiene ?Var det ikke bredere hos deg? Kunne veddet penger på at det var nærmere 5 meter. Illusjon i mørket sikkert.
Tror jeg har ca 3.5m. Blir ikke overrasket om jeg ser du hopper på hornbølgen
Jeg skal nokk ikke ri på non bølge, har kone. Horn er for de som vet hva de vil, jeg hakke peil så dipol får være veien enn så lenge.Var det ikke bredere hos deg? Kunne veddet penger på at det var nærmere 5 meter. Illusjon i mørket sikkert.
Tror jeg har ca 3.5m. Blir ikke overrasket om jeg ser du hopper på hornbølgen
Nå hadde jeg bryter sammen med IEC kontakten de slukket ja, og de virket fint ved påslag. Skjønner ikke helt hva du mener med at de ikke vil slukke ! De må jo slukket om du kutter strømmen ?Virkede dine softstart fra doukstore? Mine vil ikke slukke forstærkerne igen.
Det skjer også med meg hvis jeg tar bilder med mobiltelefonen når mobilen ikke ligger sidelengs. Eneste måten jeg har funnet for å rette opp i det er å ta bildene mens mobilen er sidelengs. Vet ikke om det er relatert.Hva er det med att bildene driver å snur seg nå ? Jeg legger de inn rett veien !
Du kan bare vikkle av litt tråd, bli bare litt lavere sekundær spenning men du kan selvfølgelig ikke bruke de parvis lengre. 2000VA trafoer til NXV 1200 ?Shit jeg prøvede å fjerne støbningen i midten af en af mine audio grade 2000 w trafoer. Boret fik fat i kobbertråd og nu er trafoen ubrugelig. Må nøjes med en trafo til 2x700 w forstærker. Når der trækkes mere strøm falder spændingen vel lidt.
Problemet startet ette oppgradering til Ios9, prøver sidelengs igjenDet skjer også med meg hvis jeg tar bilder med mobiltelefonen når mobilen ikke ligger sidelengs. Eneste måten jeg har funnet for å rette opp i det er å ta bildene mens mobilen er sidelengs. Vet ikke om det er relatert.Hva er det med att bildene driver å snur seg nå ? Jeg legger de inn rett veien !
5 V 3 turbo.Litt kondisbank bygging til Holton 50L ble det tid til i går på lørdagskvelden
40 stk Nichicon 2200uF 63 volt pr kanal, som gir totalt 88000uF til hver kanal.
En 800VA trafo på deling burde holde for 50watt klasse A.
Vis vedlegget 339988
Skal du til med Firstwatt ja Burde holde den trafoen ivertfall !5 V 3 turbo.Litt kondisbank bygging til Holton 50L ble det tid til i går på lørdagskvelden
40 stk Nichicon 2200uF 63 volt pr kanal, som gir totalt 88000uF til hver kanal.
En 800VA trafo på deling burde holde for 50watt klasse A.
Har købt 2000 w transformer til F
Netop færdig med 500 L med single die. Min hidtil bedste forstærker. Ingen voltage one.
Har sett det ja Men det er på pc til guttongen, og jeg har ikke logget inn mail eller HFS der Ønker meg pc til jul !Leikis - hvis du ser opp til venstre på de siste bildene så har du et kameraikon med teksten "Capture"
trykk på dette og så lagres et bilde av grafen