Leikis Lyd
Hi-Fi freak
Det er vel bare å hive de i postenDer ligger 2 stk 2 x 50 V 800 Va i min kælder Så hvis du boede i København var det kanskje løsningen
Det er vel bare å hive de i postenDer ligger 2 stk 2 x 50 V 800 Va i min kælder Så hvis du boede i København var det kanskje løsningen
500L og 800L var helt nydelig å justere, de andre helt rævaUndres over de fucking potentiometre Holton bruker. Det tager alt for meget af min tid å justere NXV 1200 Bias. Begge halvdele skal justeres. Det er stort set umuligt å få dem ens. Desuden er strømmen igennem Mosfeterne meget forskellig.
Ligner mitt.Vis vedlegget 328613 Vis vedlegget 328614
Mini Pass ankommet, digger kabinettet
Men vurderer å bygge to stereotrinn, så skulle hatt meg to stk eller 4 stk trafo på 3-400VA 2x24v ca. Anywone kanskje ?
Det er vel bare litt forminsketLigner mitt.Mini Pass ankommet, digger kabinettet
Men vurderer å bygge to stereotrinn, så skulle hatt meg to stk eller 4 stk trafo på 3-400VA 2x24v ca. Anywone kanskje ?
AliExpress ja, fixer bilde i morgen. Selger er Breeze AudioBestilte du fra aliexpress? Kan du ta bilde av innsiden?
Vis vedlegget 328613 Vis vedlegget 328614
Mini Pass ankommet, digger kabinettet
Skudd fra hofta: En likeretterbro for hver kanal.Hvordan kobbler jeg for å få to kondisbanker fra en trafo ?
Har en 2x24 volt trafo som skal forsyne to kanaler.
Non gode forslag
Altså splitte kablene fra trafo slik at de går til hver sin likeretter som hver forsyner sin kondisbank.Skudd fra hofta: En likeretterbro for hver kanal.Hvordan kobbler jeg for å få to kondisbanker fra en trafo ?
Har en 2x24 volt trafo som skal forsyne to kanaler.
Non gode forslag
Det er vel lite å spare, det kan gå litt fortere siden de må spesialprodusere de. Så da er det vel enklest med like, kan få en 5% ved kjøp av 4 eller mere tror jeg. Jeg har ikke forhørt meg om rabbatter ved kjøp av flere siden det sjelden klaffer med å bestille mange likeEr det noe å spare på det? Kan man bestille med andre spec enn du skal ha?
Det er vel lite å spare, det kan gå litt fortere siden de må spesialprodusere de. Så da er det vel enklest med like, kan få en 5% ved kjøp av 4 eller mere tror jeg. Jeg har ikke forhørt meg om rabbatter ved kjøp av flere siden det sjelden klaffer med å bestille mange likeEr det noe å spare på det? Kan man bestille med andre spec enn du skal ha?
Jeg kan bestille med to stk 1000VA 2x32volt om du vill det !Jeg har egentlig ikke sett så mye på det enda, men to stk rundt 800-1000VA med 2x32V tenker jeg.
1200VA ca 18cm x 8.5 cmVil gjerne se litt på sekundærspenningen først, mulig jeg burde hatt litt mer. Og så burde jeg hatt målene på trafoene. Har du målene?