Må forske litt videre på den ja. Problemet er at jeg må ha inn en del kroner. Men det er kanskje ikke verre å selge Infinity og basser.Begynner det å dra seg til at du beholder L75 Leikis?
Joa PA funker det, og aktive subber. Det er kanskje like enkelt å selge Emim i deler, men sikkert noen som ønsker hele greiene, for de spiller sabla bra !Hva med PA Power amp med innebygd DSP til subber?
Emim kan du vel selge i deler?
Bare spør jeg
Vil tro det skal være en kurrant sak å få solgt Infinity igjenMå forske litt videre på den ja. Problemet er at jeg må ha inn en del kroner. Men det er kanskje ikke verre å selge Infinity og basser.Begynner det å dra seg til at du beholder L75 Leikis?
Nå har jeg faktisk litt støy i høyttalerne, men om du mener stilliheten i musikken eller i mellom ja om du vill. Så tror jeg vi er enige. Tror ikke det er noe galt med Lyngdorf, jeg har støy fra omtrent alt her i huset. Det varierer noe da. Jeg kan teste med strømkabel uten jord eventuelt. Kunne tenkt med et filter også, men det får komme senereArtig at du falt for Lyngdorf! Har hatt flere Lyngdorf produkter og virkelig likt alle sammen. Er noe magisk over lyden de lager. Tipper det er stillheten i mellom, egentlig.
Jeg slet også med støy en periode, men ujordet strømkabel løste problemet. Nå er det tyst som i gravenNå har jeg faktisk litt støy i høyttalerne, men om du mener stilliheten i musikken eller i mellom ja om du vill. Så tror jeg vi er enige. Tror ikke det er noe galt med Lyngdorf, jeg har støy fra omtrent alt her i huset. Det varierer noe da. Jeg kan teste med strømkabel uten jord eventuelt. Kunne tenkt med et filter også, men det får komme senereArtig at du falt for Lyngdorf! Har hatt flere Lyngdorf produkter og virkelig likt alle sammen. Er noe magisk over lyden de lager. Tipper det er stillheten i mellom, egentlig.
Dæven, da må jeg prøve asapJeg slet også med støy en periode, men ujordet strømkabel løste problemet. Nå er det tyst som i gravenNå har jeg faktisk litt støy i høyttalerne, men om du mener stilliheten i musikken eller i mellom ja om du vill. Så tror jeg vi er enige. Tror ikke det er noe galt med Lyngdorf, jeg har støy fra omtrent alt her i huset. Det varierer noe da. Jeg kan teste med strømkabel uten jord eventuelt. Kunne tenkt med et filter også, men det får komme senereArtig at du falt for Lyngdorf! Har hatt flere Lyngdorf produkter og virkelig likt alle sammen. Er noe magisk over lyden de lager. Tipper det er stillheten i mellom, egentlig.
Jeg får prøve på flere ting, begynne med preamp sikkert.Vel verdt ett forsøk ja! Hos meg var det effektampen som var den store synderen.
Ikke heltDa har du kontroll
Med dette får jeg sikkert inn samtlige strømming tjenester og litt tilUffda!
Men om jeg skal prøve opprette kontroll angående streaming duppedingser tenker jeg det kommer heller til å bli komplett kaos desverre
Vis vedlegget 446503
Jeg har da 4 par med Infinity enda så helt ute er de da ikke Komplett surround og de Emim tårna står her enda, jeg har Emim tårna og Wisdom ute for salg. Så beholder jeg de som blir igjen. Og jeg kommer nokk til å prøve meg på flere Infinity når det byr seg en mulighet. Gjerne noe fra IRS serien.Er det helt slutt på infity, Jeg trudde det bare var infity for alle penga Leikis.
Ble nesten redd du gikk bort i fra InfinityJeg har da 4 par med Infinity enda så helt ute er de da ikke Komplett surround og de Emim tårna står her enda, jeg har Emim tårna og Wisdom ute for salg. Så beholder jeg de som blir igjen. Og jeg kommer nokk til å prøve meg på flere Infinity når det byr seg en mulighet. Gjerne noe fra IRS serien.Er det helt slutt på infity, Jeg trudde det bare var infity for alle penga Leikis.
De sitter nokk for langt under huden til at jeg går bort fra Infinity, spesielt de med bånd også i mellomtonenBle nesten redd du gikk bort i fra InfinityJeg har da 4 par med Infinity enda så helt ute er de da ikke Komplett surround og de Emim tårna står her enda, jeg har Emim tårna og Wisdom ute for salg. Så beholder jeg de som blir igjen. Og jeg kommer nokk til å prøve meg på flere Infinity når det byr seg en mulighet. Gjerne noe fra IRS serien.Er det helt slutt på infity, Jeg trudde det bare var infity for alle penga Leikis.
Søndag passer vel best herCd funker knall det