De er nokk i sitt ess på klasisk og akustisk ivertfall, men opplevde de som meget gode på andre sjangre også. En del lettere å drive en Infinity ogsåSe det ja. Satt langt inne, bra høyttalere, hørte de for et par år siden på noe klassisk musikk.
Takker, kjøper er en kjent person her inne Tenker han blir meget fornøydGrattis Leikis!!
Alt ordner seg med litt tålmodighet!
Tenker ny eier blir grisefornøyd!
Hva du skal finne på?
Pusse og gnikke på det du har! Leikis lakkis svart matt metallic!!
Trenger du utfordring? Har du vurdert Audiolense?
Litt utfordring med å sette opp, men fantastisk når det funker!
Emim kan fint brukes alene om man deler høyt, så det er vel spørsmål om hvor man skal dele mot det som er underManger...!!!??? Har ikke hørt den men....
Vil du ha det enkelt?
1stk flott 15" i BR kasse.
1stk bånd oppå. (Kan du bruke Emim?)
http://www.hifisentralen.no/forumet/diy-og-utvikling-ha-yttalere-forsterkere-etc/87661-kiss.html
Har mye mer tru på det. Bør fungere fint i nærfelt.
Nyprisen tror jeg er rundt 8-9k pr stk, troooor jegHva koster et par med Manger?
Var det tadjisisk som google foreslo så ble jeg jaggu ikke klokere en at det dreier seg om horn og jblHehe!! Måtte dra den gjennom google translate. Det ble ikke i nærheten av hva jeg skreiv
Men dere kan lese for morro skyld
Hmm, det nokk en del sannhet i det du sier, jobbe videre med det jeg har. Ny baffel, lekker finish for en gangs skyldHaha! Sitter og ler for meg selv av den oversettelsen, kjerringa lurer på om jeg har klikka!
Men, har du vurdert coax drivere?
BMS har noen 12" og 15". Ikke peiling på hvordan låter desverre.
Men enkelt toveis blir det jo da i en BR kasse.
Men helst synest jeg du skal beholde det du har da. Det er jo bra greier!
Frykter Manger kommer inn, og forsvinner ut igjen...
Hmm, det nokk en del sannhet i det du sier, jobbe videre med det jeg har. Ny baffel, lekker finish for en gangs skyldHaha! Sitter og ler for meg selv av den oversettelsen, kjerringa lurer på om jeg har klikka!
Men, har du vurdert coax drivere?
BMS har noen 12" og 15". Ikke peiling på hvordan låter desverre.
Men enkelt toveis blir det jo da i en BR kasse.
Men helst synest jeg du skal beholde det du har da. Det er jo bra greier!
Frykter Manger kommer inn, og forsvinner ut igjen...
Likes gir meg ikke bedre lyd, men det er jo morro med mange likesDu veit hva du har, ikke hva du får
Tipper, skal du få noe som er bedre enn det du har blir det svinedyrt!!
Wisdom til veit da pokkern så mange penger har du nettop solgt. Du veit hvordan dette låt!
Å tru at en stakkars Manger når knehasene på det du har er å lure seg selv imo.
Jeg har ikke hørt noe av dette, hverken bånd eller Manger.
Men fysiske lover arresterer den Mangern desverre mot Infinity!
Kjør høyglans polish finish og hele sentralen kommer til å dra likes i mengdevis i rein misunnelse!!
Og du har tilgang til materialer og verktøy!
Jeg har bare en stakkars malekost og et spann med Jotun!
Helt ærligt oks så havde jeg højere tanker om dig. Hvis man synes det fungerer så.......................Manger...!!!??? Har ikke hørt den men....
Vil du ha det enkelt?
1stk flott 15" i BR kasse.
1stk bånd oppå. (Kan du bruke Emim?)
http://www.hifisentralen.no/forumet/diy-og-utvikling-ha-yttalere-forsterkere-etc/87661-kiss.html
Har mye mer tru på det. Bør fungere fint i nærfelt.
OB ja ! Men noe demping bak.Jeg kan for lite om linjkilde til å kunne svare..
Men OCD sier at de bør være like slik som du har det med 8stk...
De er montert som OB og spiller bakover også?