Det passer bra siden jeg er i mine yngre år enda ;D ;D jeg er 75 mod.musicman skrev:Herlige høytt Leikis
En av mine drømmer i mine yngre år
Det er eksternt filter til bassene ja, har tenkt tanken på å drive bassene med egen amp ja. Til det må jeg ha en del penger, så det kommer langt bak i rekken av pengebruk i sommer. Jeg har et hus som så sårt trenger nye vinduer,isolasjon og ny bordkledning. Men det kommer en høst og en vinter ;D ;DHCS skrev:Er det eksternt delefilter til disse ? Du får få Frode til å selge deg en amp til for å få ut potensiale fullt ut
Garttis med nye til deg ogsåHCS skrev:Venter spent på bilder av de nye beista .. De er jo minst like store som mine nye ;D
Njas, de var ikke like enkle som Kappa 7. Så jeg trengte et par dager får det begynte å ligne på noe lydbilde, men nå som jeg begynner å få det til så er lydbilde SVÆRT. Jeg har vel omtrent lyd i hele frontveggen, jeg er imponert. Enten har jeg hørt alt for lite enda eller så er disse veldig bra.HCS skrev:Vakkert !!! Gratulerer. Greit å få de integrert i rommet ?
Joda, den fuuuudprofesoren bak der har jeg tatt patent på, så den er beskytet ;Demotikon skrev:Ser spennende ut dette Leikis Trøkk i kjelleren regner jeg med.
Må si jeg er spent på konseptet ditt med diffusorer bak lytteposisjonen din......patent på gang?
Ja Reniassance 90 sto høyt på lista når jeg søkte etter goe gammle Infinity, men så dukka disse oppRoDa skrev:Tøffe høyttalere!
Hørte på noen Rennesance 90 (eller hvordan det nå staves..) koblet til Nakamichi for mange år siden.
Sitter fortsatt godt i minnet. 8)
R
De så langt bedre ut live en på bilder synes jeg ivertfall. Og har du lyst til en lytt er det bare å avtale tid !!pahf skrev:Noe så hinsides rått!!! Begynner virkelig og lure på om jeg må spørre om en audiens engang jeg er på dine trakter Leikis!
Jeg bor nokk litt utenfor Trondheim ja, men visit går bra uansett hvor du kommer fra ;Dtore_v1 skrev:Meget tøft!!
Du holder vel til i Trondheim også, så da kan det kanskje gå an med en visit når jeg er ferdig med flytting og ferie.
Ja hadde alle selgere vært som hann og Frode i Acoustic Tuning så hadde alt vært braMilenko skrev:morsomt med skikkelige selgere og glad historier, man hører jo så mye rart også.
Lyden blir fortsatt i toppklassen.emotikon skrev:Og du som har fått lyd i toppklassen for en rimelig penge... :
Hva skjerr` a?
ja, ja- til lykke med salget.
Spent på hva du kommer med nå- har vel en liten anelse.
Ja, det er godt å ha en god og varm klasse A forsterker når vinteren setter inn... ;DLeikis. skrev:Lyden blir fortsatt i toppklassen.emotikon skrev:Og du som har fått lyd i toppklassen for en rimelig penge... :
Hva skjerr` a?
Det lir mot vinter nå vuttu.
Det blir klasse A ja, men produsenten fryser nokk ikke til vintern. På grunn av strøm sultne høyttalere så blir det nokk 2 x 125 watt klasse A. Så vi må vel til New Zealand igjen. Plinius SA-103 kommer til kjellern i morgen, Frode fra Acoustic Tuning stiller opp som vanlig !!SaltyDog skrev:Ja, det er godt å ha en god og varm klasse A forsterker når vinteren setter inn... ;DLeikis. skrev:Lyden blir fortsatt i toppklassen.emotikon skrev:Og du som har fått lyd i toppklassen for en rimelig penge... :
Hva skjerr` a?
Det lir mot vinter nå vuttu.
(Pliniusen ble vel produsert på New Zealand, har en følelse av at neste produsent er betraktelig nærmere)
Det skal funke bedre, er jo derfor jeg bytter ;Demotikon skrev:Grattis!
Håper den funker like bra i oppsettet som Hiato- og det gjør den vel.
Pre?
Grattis med forsterker!Leikis. skrev:Det blir klasse A ja, men produsenten fryser nokk ikke til vintern. På grunn av strøm sultne høyttalere så blir det nokk 2 x 125 watt klasse A. Så vi må vel til New Zealand igjen. Plinius SA-103 kommer til kjellern i morgen, Frode fra Acoustic Tuning stiller opp som vanlig !!
Dette blir Plinius nr 5 !! Jeg liker sikkert det merket jeg da ;D