Freako
Hi-Fi entusiast
- Ble medlem
- 11.01.2010
- Antall liker
- 90
Mye spennende tråd det her! Grattis fra København også
Anlegget har fått egen kurs, men det hjalp ikke noe !!gwikse skrev:Prøv å koble systemet på egen kurs. Om ikke det hjelper er det vel prøv og feil som gjelder.
Forsterker og høytalere koblet til på en kurs og alle andre i huset av (varmtvannsbereder, kjøleskap, fryseboks osv osv) og slå på en kurs av gangen til du finner synderen. Deretter tar du samme fremgangsmåte på "synder-kursen" ved å koble til ett og ett apperat. Ofte vil det være nok å vende støpselet på synderen. Ikke spør meg hvorfor, men dette har funka på mine oppsett oppigjennom.
Har ikke testet alt annen plass nei, kun forsterkeren(Hiato). Der var den stille.gwikse skrev:Har du fått testet systemet hos noen andre?
Pre er jordet ja.gwikse skrev:Er alt (fremdeles) koblet til jord?
Ja den er prøvd, der var ulyd eller masse ulyd. Men funker det me rca vs xlr så får jeg vel bruke rca da sikkert.Eirik_S skrev:Har du prøvd og vippe på bryteren bak på sa103 ?
Der kan du vel koble fra jord.....
Kvaliteten virker å være særs god, det gjenstår å høre degwikse skrev:Nice !
Hvordan er kvaliteten på delene? Virker det solid og "dødt"?
Liker transformatoren :-*
Skjermet?
Skal du kjøre noe aktiv deling også?
Tøft, gleder meg til fortsettelsen
Neida, jeg venter fortsatt på de 100 Philips kondisene.Kabeldragern skrev:Hei!
Fått lyd i nxV200 modulene?
Hilsen fornøyd nxV300 eier
Lyden ja, den er meget imponerende selv bare etter ca 20 timer med innspilling.bjornh skrev:Men lyden da?
Jeg minner gjerne om størrelsen igjen vuttuHolmium skrev:Unnskyld om jeg har oversett det, men hvilke mål har du på rommet? BxLxH?
Voksne høyttalere i hvert fall, ser spennende ut dette oppsettet.