Ja det skal bli morro å få plassere alt som jeg selv vil uten å ta hensyn til WAF.Eirik_S skrev:Hørtes fint ut, heldig du som får deg eget lytterom da Gratulerer. Hvordan går det med byggingen av høyttalerne da?
Man trenger ikke eget apparat for å få karsk, det er til en av ingrediensene man trenger apparat ;D Og det er bare peisen som må hives ut :HCS skrev:Måtte hive ut karsk-apparatet ditt nå da leikis ? ...Neida, bare litt mye misunnelig på deg ..Eget rom er krem...Lykke til !!
emotikon skrev:Var det moro? ;D
http://www.hifisentralen.no/forum/index.php?action=dlattach;topic=37627.0;attach=127901;]
[/quote]
Det var absolutt ikke morro, det var svette, vannblemmer og masse mure støv i nesen. om jeg hadde snytt meg i en bøtte kunne jeg murt opp peisen igjen.
Men etterpå blir det morro :D
Leikis. skrev:emotikon skrev:Var det moro? ;D
http://www.hifisentralen.no/forum/index.php?action=dlattach;topic=37627.0;attach=127901;]
[/quote]
Det var absolutt ikke morro, det var svette, vannblemmer og masse mure støv i nesen. om jeg hadde snytt meg i en bøtte kunne jeg murt opp peisen igjen.
Men etterpå blir det morro :D
[/quote]
Jeg elsker slikt "arbeid"
Siste jeg gjørde noe slikt, slo jeg ned en Lecavegg i kjelleren i mitt forrige hus- 4 uker etter nyoperert skulder.... tullete. Men gikk greit med begge deler ::)
Lykke til med videre jobb med rommet.
Ja når ting er på plass, blir det treff. For de som gidder å ta turen HELT hit ;DEirik_S skrev:Ser spennende ut
Kanksje du kan ha et treff når det blir ferdig?
Hehe et stykke ja, men moro og se ting folk har laget selv da.Leikis. skrev:Ja når ting er på plass, blir det treff. For de som gidder å ta turen HELT hit ;DEirik_S skrev:Ser spennende ut
Kanksje du kan ha et treff når det blir ferdig?
Ca 1.5 time fra Trondheim til Kyrksæterøra.
Ja det blir litt å ordne før jeg kan ha treff ivertfall. Men peisen er ivertfall ute nå, så jeg kan begynne å få kledd igjen den veggen. Deretter blir det litt malig på vegger og lakk på høyttalere, gleder med veldig til ting kommer på plass.gwikse skrev:Ser ut som du har endel å sette fingrene i fremover. Men basert på hva jeg har sett her så langt vil resultatet være stilrent og flott.
Tøft med skikkelig gjennomført diy/mods. :thumbs:
Leikis. skrev:Og her er et bilde fra det som skal bli lytterommet, her er restene av peisen.
Jeg har i dag fått meg en tak himmling fra en skole, med lyd dempe plater og skinner. Om det ikke dekker hele rommet så blir det ivertfall til den halvdelen av rommet som hifien blir i ;D
Elektronikken har blitt satt der etter at det var masse støv i omløp, så den står fintemotikon skrev:Dette blir råbra!
(ingen som ser på gulvet vet du )
Men må si at jeg er litt bekymret over støvmengdene for Pliniusen og cd/dvdspilleren..... (om bildene ikke lyver skikkelig da)
HCS skrev:Lækkert! Teppe ser ut som det er stjålet ifra danskebåten, men fy f..så misunnelig jeg er på rommet ditt
Sånn til mitt eget forsvar, så ser det ikke så rosa ut live (heldigvis)Eirik_S skrev:Dette ser tøft ut, men vet ikke helt hva jeg synes om rosa gulv ;D Sikkert kurrant lydmessig det gulvet da ? Noen lytteinntrykk ?
Emotikon er gode på bilder uten dagslys. Får invitere ham vettu Håper å få høre snart
Ja la oss håpe det blir bedre senere, vi får se hva Frode har å tilbygwikse skrev:Trist at det er av slike grunner.
Vil bare si: lukket dør -> åpent vindu.
En tid uten lyd kan også føre til bedre lyd da det ikke nødvendighvis er slik at det en har er annet enn "tillært godlyd".
De er nokk noen år ja, de var utstilt på HiFi messa i Trondehim ivertfall. De var kanskje spilt på 5 timer totalt, så jeg skulle få gleden av å spille de inn.pahf skrev:Ser rett så bra ut dette Genialt med såpass stort rom bare for deg selv!
De rundstrålene er ganske gamle er det ikke? Mener og ha sett de før og det begynner og bli en stund siden.