J.E.R
Overivrig entusiast
Knivlagrene og v-blokkene, er det ikke det samme?
Spurte jeg dumt nå
Spurte jeg dumt nå
Lekker var den også. Man kan jo tenke seg hvordan den ville blitt i andre fargekombinasjoner / forskjellige tresorterSåg i siste HIFI-News en test på Inspire Hi-Fi Enigma til £2130. Basert på L75.
Spilleren fikk gode skussmål....
Ser interessant ut! Vurderer selv å sette en SAEC WE-407 på L75...Ser ut til at det blir en L75 på meg her også............så får jeg brukt min SAEC WE-308 tonearm som er litt for tung for en fjæropphengt spiller. Lengden er også litt ukurant. Vet ikke hvor langt jeg tar den ut ang. plinth osv, men kjenner jeg meg selv rett så blir det vel en customspiller av det
Armen er maken til denne:
Vis vedlegget 168399
En arm jeg synes er både lekker og velspillende. Den har masse luft og detaljer i toppen, og skal bli spennende
å prøve sammen med Lenco sin autoritet i bassen.
For eksempel ebay, ellers så er det fortsatt en del av disse i omløp her til lands. Samarbeidsprosjekt høres bra ut, snakkes på P.M.Hmmm
Jeg har heldigvis solgt Lp'ene mine.
Men guttungen på 17 er ivrig på Lp.
Kanskje vi skulle gå for et Lenco prosjekt sammen. Er det ebay som gjelder når det er kjøpe av Lenco som gjelder?
Plinth skal vi greier å lage sammen
Håvard
Se her og vurder om du klarer det selv:lenco motor. Hvor får man fatt i en - helst overhalt versjon. Min krangler
Ser interessant ut! Vurderer selv å sette en SAEC WE-407 på L75...
Følger spent med på dine erfaringer med mellomhjulet Soundscape. Vurderer selv både nytt mellomhjul og nyprodusert magnesium arm til å holde det. Frenks DC konverterte motor med ekstern motorstyring er også på ønskelista for 2013. Da kan jeg evt få laget en corian plinth til ala jloveys Yoda Slate http://www.lencoheaven.net/forum/index.php?topic=803.375 Ser veldig bra ut med dobbel plinth, samtidig dobles jo massen på plinth...