Dersom eg hugsar rett er akslingane til plasthjula 3 mm, mens akslingen til dei seinare hjula er 2,5 mm, så det kan jo forklare kvifor det er slark. Eg har mellomhjul frå Norbert, og det er bra, men akslingen min lagar litt lyd, sjølv etter å ha bytta til PTFE-skiver frå Wer. Norbert lagar også akslingar no, så eg har bestilt ein som er på veg i posten. Håpar at dette skal minimere den mekaniske støyen frå spelaren min. Eg har litt lyd frå motoren, så eg kjøpte ein step-down trafo for å prøve å køyre motoren på 110 volt, men den trafoen lagar jo meir lyd enn motoren min nokonsinne har gjort, så eg har satt det på vent. Eg kunne jo eventuelt ha satt trafoen i eit anna rom eller noko, men kanskje det er meir arbeid enn godt er.
Eg har ikkje skifta lager i motoren min, men eg kunne godt tenkt meg å prøvd å få den endå stillare, og då er det kanskje det som må til. Eg ser at det er nokon som sel nye lager på eBay, men det kostar ein del. Tippar det berre er eit spørsmål om tid før nokon byrjar å produsere det for å selge på Lencoheaven.