På min er det limt et lite Lenco-skilt der det står ITT på din @Auditor. Tipper det står ITT der. Er detnoen lenke mellom ITT og STK? Selger skrev ITT i annonsen.De har nok kun stått for import og satt sitt eget merke på, flere firmaer som har gjort det samme. Regner med at den er identisk med andre L75 der ute. Men kanskje andre her på forumet har litt mere info og komme med. Har selv en L75 merket ITT.
Var et amerikansk selskap.ITT er amerikansk.
Fikk du denne laget etter egne mål? Er i gang med et to-arms prosjekt, men må ordne base selv..Det moldoviske postvesenet leverer tross Korona!
Det kan hende jeg gikk litt overboard med størrelsesspesifikasjonene..
Vis vedlegget 694985
Veleik
Ja, jeg bare sa hva jeg ønsket. Han var villig til det meste.Fikk du denne laget etter egne mål? Er i gang med et to-arms prosjekt, men må ordne base selv..
Ingen tipper jegHvor mange Lenco har du restaurert da, Auditor?
Jeg bruker det forlengede lageret til Sien (sph på Lencoheaven) og det var en stor forbedring i forhold til PTP's forsterkede lager. Bruker to platetallerkener i tillegg til Lencohell's LH2, vet ikke om dette gjør at Siens lager fungerer så mye bedre enn PTP. Sien er en meget ryddig kar å handle med.@Singh Takk, men jeg tenkte på hele lageret med spindel "pinnen" Jeg har tenkt å dra min det siste litte til maks
Er også min erfaring.Jeg bruker det forlengede lageret til Sien (sph på Lencoheaven) og det var en stor forbedring i forhold til PTP's forsterkede lager. Bruker to platetallerkener i tillegg til Lencohell's LH2, vet ikke om dette gjør at Siens lager fungerer så mye bedre enn PTP. Sien er en meget ryddig kar å handle med.
Tusen takkhttps://audio-creativeshop.nl/product-category/record-player-upgrades/lenco/ Men de hadde ikke forlenget lager, men kanskje de kan dreie dette eller vet om noen som gjør det.