Let Michael RIP

noruego

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.06.2003
Antall liker
8.037
Roysen skrev:
MaHa skrev:
Men, det er jo nettopp cluet. Det er hans "fame" og populæritet som sørger for dette, ikke hans musikkverk primært, selv om utrolig mange synes det er toppers og. Jeg vet du ser den.
....og hva tror du hans "fame" skyldes? Selvfølgelig kommer dette som en konsekvens av at folk synes det han gjør er bra. Hans musikk er god.

"Fame" argumentet kan faktisk brukes om Mozart og Beethoven også. Deres musikk blir kjøpt fordi det er politisk korrekt og fordi de er berømte. Hadde det ikke vært slik ville de ikke ha funnet sin plass i musikkhistorien.

Mvh
Roysen
Dette innlegget, med fotnoter og alt, sier vel egentlig det meste.

Innser at dette blir som å diskutere forskjellige tema og på ulike språk; - lite nyttig om stundom fasinerende, så jeg gir opp i denne omgang.

Todd

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.06.2009
Antall liker
46
Folkens, hva med å la denne tråden omhandle "Let Michael RIP".....og bruk tiden deres til å feks høre på musikk....eller lese kokebøker.....

Ute skinner sola og Off The Wall snurrer i bakgrunnen. Klart MJ var en flink fyr!

rama

biskopen av holmlia
Ble medlem
09.06.2003
Antall liker
21.771
Sted
oslo
Torget vurderinger
17
jaja, samme fan det gutter, så lenge alle er enige om at townes van zandt er den største av dem alle.

MaKi

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.04.2005
Antall liker
231
Torget vurderinger
4
Egentlig en veldig god ide å ta seg en kald is eller noe slikt, ja. Bare la Aqua holde på litt med sitt comeback nå, så er vi snart tilbake i en ny tråd ;D

Trane

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.09.2003
Antall liker
7.503
Torget vurderinger
4
Nå krangles det off-off-off topic assa.

...og nå gidder jeg ikke lenger scrolle en halvmeter gamle sitater for å komme til mer krangling om Grandiosa....gents, - pls rediger siteringen !

KW

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.11.2002
Antall liker
390
Sted
Bærum
Torget vurderinger
1
VilhelmW skrev:
noruego skrev:
Trane skrev:
Nei, musikk er ikke bare underholdning. Musikk er ved siden av skrevne og fortalte ord vår viktigste kulturbærer. Det er nettopp et skille mellom viktig musikk, om enn vagt, diskutabelt og variabelt gjennom tidene, - og musikk som ren underholdning. Det er bare typisk norsk sosialdemokratisklikhetstankegangbullshit som sier at alt er like bra.
For ordens skyld. Det norske sosialdemokrati har nok sterkt medvirket til denne banalrelativismen (man måtte ha vært sveiser for virkelig å forstå seg på internasjonal industripolitikk) bygget på langt eldre motkulturelle strømninger, men de to siste tiårene er det først og fremst FrP som har fremmet og frontet de mælende massers anti-intellektuelle opprop, etter amerkansk modell.
Valgkampen er i full gang, ser jeg? Det er skjelden jeg leser såpass mye bullshit på "Sentralen" som det jeg har lest til nå under denne tråden. Det er mye og mangt man kunne ha kommentert, men jeg skal avstå med to kjappe: Synes å erindre fra en dokumentarserie om Bob Dylan at han begynte sin karriere som copy-cat av Woody Guthrie, og at han stjal / kopierte flere av Guthrie's låter. La meg tilføye at Dylan er en av mine "store" nålevende...
Jeg vil ikke betegne meg som sosialdemokrat, men kan noen opplyse meg med å fortelle hva Frp noensinne har gjort for å "fremme og fronte.." kulturelle saker i dette landet?? Eller noe anna, for den saks skyld? Lenge leve Populismen! Frp'ere har ryggrader som kokt spaghetti!!!

Og til slutt: Forhåpentligvis danser Jacko der han er - til det beste både for han og oss, og kanskje sammen med "The King". La han nå få gjøre det, da. Typisk USA at han nå figurerer på topp på hitlistene. Fytterakker'n for en trippelmoral..
Var det ikke mer at han stjal/ikke leverte tilbake platene som tilhørte/(lånt av) Woody Guthrie, og som var Guthries inspirasjonskilder og senere også Dylan sine, ved siden av Guthrie sjøl.
De aller fleste stjeler, musikken går i arv, underveis blir pesonlig vri/utførelse lagt til..

Dansemusikk?
Mj sin musikk er ikke den beste/enkleste å danse til imo............... Housemusikk derimot får det virkelig til å krible i mine over 60 år gamle ben (forsåvidt de fleste deler av kroppen) der har de som oftest greid noe bra med rytmene som lett får folk opp å bevege seg.
Enkel og primitiv dansemusikk det der, men fy som det pirrer lysten til å danse, riste løs og bevege seg i , men det er slik dans jeg føler for.

Mvh.KW

rama

biskopen av holmlia
Ble medlem
09.06.2003
Antall liker
21.771
Sted
oslo
Torget vurderinger
17
kw hoppende rundt i tanga og med glowsticks i begge hendene = :-*

rolfozzy

Æresmedlem
Ble medlem
01.11.2005
Antall liker
7.078
Torget vurderinger
2
Dylan er til og høre på. MJ laga dansemusikk.

De platene som Dylan stjal, de rappa han fra folk han overnatta og oppholdt seg hos den første tiden i New York. Så vidt jeg vet stjal han ingenting fra Guthrie.

Men Dylan er Dylan, og MJ er MJ.

MaKi

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.04.2005
Antall liker
231
Torget vurderinger
4
Nei, nei, nei, Gago. Nå er du inne i rave-verden med tenåringer fulle av E som hører på trance og div ræl fra Nederland ;D. Ekte house fra Chicago f.eks, det er dansbart det. Meget dansbart.

Herregud, hvor vanskelig det var å holde seg til topic idag, da. Setter det på hete-kontoen.

rama

biskopen av holmlia
Ble medlem
09.06.2003
Antall liker
21.771
Sted
oslo
Torget vurderinger
17
åååhååånei, du.
glowsticks og tanga er hot i house også.

Valentino

J. Brünnhilde
Ble medlem
23.04.2008
Antall liker
26.782
Sted
Ottestad
Torget vurderinger
1
Gago skrev:
jaja, samme fan det gutter, så lenge alle er enige om at townes van zandt er den største av dem alle.
Der var det hullet. Igjen!
Townes og basuner hos Gago i høst. Es muss sein.

rama

biskopen av holmlia
Ble medlem
09.06.2003
Antall liker
21.771
Sted
oslo
Torget vurderinger
17
Valentino skrev:
Gago skrev:
Der var det hullet. Igjen!
Townes og basuner hos Gago i høst. Es muss sein.

ordner det, vettu. :)

Bjørn.H

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
03.07.2004
Antall liker
9.353
Torget vurderinger
1
MaHa skrev:
Nei, nei, nei, Gago. Nå er du inne i rave-verden med tenåringer fulle av E som hører på trance og div ræl fra Nederland ;D. Ekte house fra Chicago f.eks, det er dansbart det. Meget dansbart.

Herregud, hvor vanskelig det var å holde seg til topic idag, da. Setter det på hete-kontoen.

-Fluke, det er saker det..! Kom litt i skyggen av Chemical Brothers på 90-tallet, dog.

VilhelmW

Hi-Fi freak
Ble medlem
20.03.2009
Antall liker
217
Sted
Alltid lofotværing

Pink_Panther

Æresmedlem
Ble medlem
23.03.2006
Antall liker
10.761
Og for å la MJ hvile i fred så er første steg å ikke kjøpe og lese all dritten som blir skrevet om ham. Derimot å diskutere hans liv og levned er en helt grei sak syntes jeg.

Boffen

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.04.2002
Antall liker
333
Sted
Oslo Vest
Lifted from another forum.

"it's amazing how they've asked for quotes from just about everyone, except for jordy chandler or his family. And it's funny how when rich people die from from drugs, they call them painkillers, but if it's poor people, then it's a drug overdose. Demerol is effectively heroin for people who are rich enough to pay doctors to prescribe them it. Good luck to them i say, but don't be hypocritical in the media about it. Michael Jackon was taking that shit for way longer than many musical icons who succumbed to drug overdoses. Yet, because it was prescribed to him by a doctor, he's not a junkie, drugs didn't kill him, the media will conveniently forget he's a paedophile and he'll continue to "touch children from all across the world".....with his music of course, as one jackson family spokeswoman so considerately put it.

Michael Jackon spearheaded the biggest assault on musical creativity in the 1980s and music has never really recovered from it. He represented everything that was crass, one dimemsional commerical rubbish and was idolised in a time when money meant more than anything to many people and that's something else we've not recovered from. He's a poster boy for the unbridled capitalism of the greedy 80s and he lived the lifestyle of it also. I can do what i want and i don't have to give a fuck what anyone thinks because i'm rich and in the western world, rich means you're a good person....even if you have dubious (at best) sexual tendencies towards children."

JaLa

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
08.03.2004
Antall liker
6
Tor Nado skrev:
"Michael Jackon spearheaded the biggest assault on musical creativity in the 1980s and music has never really recovered from it. He represented everything that was crass, one dimemsional commerical rubbish..."
Forfatteren likte tydeligvis ikke musikken til MJ. Han liker sikkert noe annet... At denne ene personen ikke var noen stor fan betyr jo ikke så mye. Det er nok av folk som er det...

Tor Nado skrev:
"...and was idolised in a time when money meant more than anything to many people..."
Ja, takk Gud for at den tiden er over...

Tor Nado skrev:
"I can do what i want and i don't have to give a fuck what anyone thinks because i'm rich and in the western world, rich means you're a good person....even if you have dubious (at best) sexual tendencies towards children."
Interessant å se at noen ikke klarer å gi slipp på dette med misbruken av barn. Han ble aldri dømt, men folk dømte han likevel. Det er vel den menneskelige trangen til å heve seg selv ved å senke andre...

Valentino

J. Brünnhilde
Ble medlem
23.04.2008
Antall liker
26.782
Sted
Ottestad
Torget vurderinger
1
Har spilt litt vintage Prince i kveld. Nå det er en musiker.

Trane

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.09.2003
Antall liker
7.503
Torget vurderinger
4
du har så rett, så rett......jaco var først og fremst entertainer....og en gudbenadet vokalist.....men den lille lilla dvergen er virkelig en musiker OG entertainer......hvis han ville kunne prince spille en ny interessant versjon av enhver MJ låt...hva kunne Jaco gjort m en prince-låt?

S

Slubbert

Gjest
Prince er en helt fantastisk musiker, anbefaler live-DVDen "Rave Un2 the Year 2000" med Larry Graham på bass, Maceo på sax og NPG i storform. Den har også cameos av Lenny Kraviz, George Clinton, Cynthia Robinson og Jerry Martini (Sly & The Family Stone) m.fl.

Litt synd at fyren er en turboreligiøs og narcissistisk skrulling, men det får tolereres.

MaKi

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.04.2005
Antall liker
231
Torget vurderinger
4
Ja, det tåler vi for å få servert denne überfunkye musikken, Slubbert. Prince er the man.
Jeg mener, vi har vel alle sikkert sett mer enn en film av Tom Cruise, ETTER han ble helt fruitcake?

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Enig i det siste her, Prince er en skikkelig musiker. MJ var etter min mening opphauset over alle støvleskaft, måtte dette hysteriet vi ser nå snart roe seg, men det er vel fare for at det skal kokes ekstreme mengder suppe på denne spikeren nå...
Kvalmende er det, fyren er død, la han hvile i fred.
Men det er vel for mange som skal gjøre penger på dette til at det er noe håp om at det vil roe seg med det første. Og snart kommer vel teoriene om at han lever, er blitt kidnappet av romvesen, drept av CIA osv. Snart er han vel profet han og...

N

nb

Gjest
Slubbert skrev:
Prince er en helt fantastisk musiker, anbefaler live-DVDen "Rave Un2 the Year 2000" med Larry Graham på bass, Maceo på sax og NPG i storform. Den har også cameos av Lenny Kraviz, George Clinton, Cynthia Robinson og Jerry Martini (Sly & The Family Stone) m.fl.

Litt synd at fyren er en turboreligiøs og narcissistisk skrulling, men det får tolereres.
Takk for tips. DVDen er bestillt. 6 pund inkl. frakt er giveaway.

ErosLoveking

Æresmedlem
Ble medlem
03.02.2004
Antall liker
3.919
Sted
Oslo
Er det bare meg, eller er det fler her som er "litt" lei nå.
Er det ikke på tide å spa på jorda og bli ferdig med det?

Ingen musiker er verdt den oppmerksomheten som i de siste 11 dagene. :p :p :p :p

Kongen som satte standarden for heltedyrkelse og ikonisering i moderne popkultur er død for mange, mange år siden. Sånn er det bare. Han som sendes i grava nå, var bare en blek, i dobbel betydning, skygge av seg selv..

R.I.P, takk og farvel.

Wergeland

Overivrig entusiast
Ble medlem
15.05.2009
Antall liker
73
Torget vurderinger
1
ErosLoveking skrev:

Ingen musiker er verdt den oppmerksomheten som i de siste 11 dagene. :p :p :p :p

Kongen som satte standarden for heltedyrkelse og ikonisering i moderne popkultur er død for mange, mange år siden. Sånn er det bare. Han som sendes i grava nå, var bare en blek, i dobbel betydning, skygge av seg selv..

R.I.P, takk og farvel.
Ja, det har blitt en 'media event' som i seg selv er større (og mer interessant) en selve hendelse (MJs død). Det er ikke minnestunden/begravelsen som er interessant lenger, men dekningen av den. Alle medievitere kastet seg over dette etter Dianas død. Nå kommer det sikkert nye ph.d-papers og masteroppgaver om dekningen av MJs død.

erato

Æresmedlem
Ble medlem
15.03.2003
Antall liker
11.161
Sted
Bergen
Torget vurderinger
1
ErosLoveking skrev:

R.I.P, takk og farvel.
Snakker du om Sinatra?

ErosLoveking

Æresmedlem
Ble medlem
03.02.2004
Antall liker
3.919
Sted
Oslo
Wergeland skrev:
ErosLoveking skrev:

R.I.P, takk og farvel.
Ja, det har blitt en 'media event' som i seg selv er større (og mer interessant) en selve hendelse (MJs død). ød.
Er så utrolig glad at jeg var på reise når det skjedde. Å deske MJ har jeg hatt null interesse av. :p

Så når jeg kommer på jobb i morra, håper jeg det er andre ting som opptar sommernorge. Ikke for det, Bladet har hatt endel veldig bra saker i det siste da. ;)

ErosLoveking

Æresmedlem
Ble medlem
03.02.2004
Antall liker
3.919
Sted
Oslo
erato skrev:
ErosLoveking skrev:

R.I.P, takk og farvel.
Snakker du om Sinatra?
Moroklumpen.

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.881
Valentino skrev:
Har spilt litt vintage Prince i kveld. Nå det er en musiker.
:eek:
Visste jeg det ikke at du var slik en selvpiner?

ronnytt

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
16.08.2004
Antall liker
0
Prince er den ultimate artist med mange talenter, en genialitet og så mye energi at det er helt vanvittig å se hans konserter - særlig de fra da han var en del yngre og en del villere på scenen.
Smaken når det gjelder klær /frisyrer kan nok ha skremt vekk en del potensielle fans, men det får være deres tap ;D.
Denne rare lille mannen er det beste som har skjedd musikken de siste 100 år. Den dagen han dør er verden virkelig blitt fattigere..

TJ

Overivrig entusiast
Ble medlem
26.08.2003
Antall liker
2
ErosLoveking skrev:
Er så utrolig glad at jeg var på reise når det skjedde. Å deske MJ har jeg hatt null interesse av. :p
Samme her.. Dette går over alle Støvleskaft. Synd at jeg kom heim så tidlig som jeg gjorde, kunne gjerne gått glipp av mer.. Og det som skjedde i går? Noen som gadd å sjå? Jeg hørte noen sekunder på radioen og såg noen sekunder på TV (all by accident) - blei nok... Hvem faen er så syk at de må overvære, se og høre en masse folk som elsker og elsker den fyren... Det holder vel med Venner og familie sånn rett etter. En konsert til ære for ham noen måneder eller et år etterpå ville vært, ja, en ære....

Hater "sirkus"...

.. men digger mye av musikken hans. Også Alien Ant Farm sin cover av Smooth Criminal.. Splendid!!

We are the world er klissete, men du verden som den funket, iht formålet i sin tid! Respekt!

wotg

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.04.2005
Antall liker
5
AndreWerdenskrieg skrev:
JaLa skrev:
Interessant å se at noen ikke klarer å gi slipp på dette med misbruken av barn. Han ble aldri dømt, men folk dømte han likevel. Det er vel den menneskelige trangen til å heve seg selv ved å senke andre...
Han ble faktisk frikjent på alle punkter.
Og:
http://www.makli.com/jordan-chandler-admits-he-lied-about-michael-jackson/
O.J ble også frikjent. Har man nok penger til å kjøpe dyktige advokater kan man komme unna det meste.

AndreWerdenskrieg

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
06.05.2007
Antall liker
11
wotg skrev:
AndreWerdenskrieg skrev:
JaLa skrev:
Han ble faktisk frikjent på alle punkter.
Og:
http://www.makli.com/jordan-chandler-admits-he-lied-about-michael-jackson/
O.J ble også frikjent. Har man nok penger til å kjøpe dyktige advokater kan man komme unna det meste.
OJ hadde masse beviser mot seg, men små "bagateller" gjorde at han ble frikjent. Det fantes null bevis eller grunn til å tro at Jackson hadde forgrepet seg på barn.
Alt dette barneovegrepene startet da Jordan Chandler og faren hans bestemte seg for å prøve å tyne penger ut av Jackson og rette falske anklager mot han. I kjølevannet av dette har også andre prøvd seg på dette. Jordan Chandler har nå inrømmet at Jackson ikke på noen måter foregrep seg på Chandler og at alt var løgn.

Vermin

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.09.2006
Antall liker
5.916
Sted
Bjerkreim
Torget vurderinger
45
TJ skrev:
ErosLoveking skrev:
Samme her.. Dette går over alle Støvleskaft. Synd at jeg kom heim så tidlig som jeg gjorde, kunne gjerne gått glipp av mer.. Og det som skjedde i går? Noen som gadd å sjå? Jeg hørte noen sekunder på radioen og såg noen sekunder på TV (all by accident) - blei nok... Hvem faen er så syk at de må overvære, se og høre en masse folk som elsker og elsker den fyren... Det holder vel med Venner og familie sånn rett etter. En konsert til ære for ham noen måneder eller et år etterpå ville vært, ja, en ære....

Hater "sirkus"...

.. men digger mye av musikken hans. Også Alien Ant Farm sin cover av Smooth Criminal.. Splendid!!

We are the world er klissete, men du verden som den funket, iht formålet i sin tid! Respekt!
Jeg gadd og se på, og jeg syntes det var en vakker minnestund over en artist som har betydd ekstremt mye for ekstremt mange. Så hele programmet og ble rørt.
Det jeg har problemer med og skjønne er mangelen på respekt fra de som ikke likte fyren ovenfor de som virkelig likte han.

Michael har betydd mye for meg og min familie, min mor var blodfan på 70 & 80 tallet, og jeg overtok fort stafettpinnen da jeg ble gammal nok til og senke stiften nedi rillene. Jeg opptrådde som 6åring foran hele familien på nyttårsaften med paljetthansker laget av min mor, farfar's sorte hatt og pappas tennisokker nedi lakkskoene. Thriller, Beat It, Billie Jean dundret i veggene. Jeg husker også godt da min onkel og tante som bodde i Kr.Sand og hadde kabel-tv hadde klart og tape en MJ konsert til meg på VHS. Jeg så den sikkert 1000 ganger, sleit ut det stakkars båndet. Sto fremforbi speilet og danset så krøllene vispet meg i trynet. (ja jeg hadde hår som MJ også)
Kjøpte SEGA, KUN for og spille MJ's eget spill "Moonwalker", og så også filmen med same navn i fillebiter.
Etterhvert som årene har gått, så har det fadet sakte ut og det har gått lenge mellom hver gang jeg har hørt på musikken hans. Men nå når han døde har jeg sittet oppe og spillt gjennom samlinga, sett konsertene og oppdaget fyren på ny.
Ingen kan ta ifra han hans genialitet som låtskriver og artist, han var en milepæl i pop-historien. I det siste har jeg sett folk slå sammeligninger med både Prince, Elvis, The Beatles osv. Dette er en un-fair sammelingning på alle måter, de kan ikke sammelignes. De er alle geniale på sin egen lille måte, ingen kan bli som MJ var. Han var den største innen pop, det viser også salgstallene. Thriller er verdens mest-selgende album og det er tvilsomt det noensinne vil bli vippet av tronen.

Jeg synes det er litt begredelig at folk skal uttale seg om en rettsak fyren er frikjent fra og fortsette og pøse på med pedofili anklager. Sett deg selv i samme situasjon, dere som mener MJ bare var en vanlig fyr, viss DU hadde fått pedo-stempel. Og du visste du var uskyldig, du ble frikjent. Men alikvel skal det sitte folk over hele kloden og mene at dommeren tok feil og gutten som stod fram og innrømmet det hele bare var en bløff bare kødder?

Så tenk litt på at MJ faktisk betyr noe for folk, han har rørt ved mange, og det siste de trenger og høre når deres største helt er borte er hvor drita-lei andre er av og lese/se MJ stuff. Mister du noen du er glad i, vil du heller ikke høre hva galt personen har gjort og hvor jævlig enkelte synes han/hun var.

Gi nå MJ fred, pay your respects eller hold snavla lukket

motoren

Æresmedlem
Ble medlem
13.01.2007
Antall liker
43.004
Sted
Flekkefjord
Torget vurderinger
30
Vermin skrev:
TJ skrev:
ErosLoveking skrev:

Hater "sirkus"...

Jeg gadd og se på, og jeg syntes det var en vakker minnestund over en artist som har betydd ekstremt mye for ekstremt mange. Så hele programmet og ble rørt.
Det jeg har problemer med og skjønne er mangelen på respekt fra de som ikke likte fyren ovenfor de som virkelig likte han.

Michael har betydd mye for meg og min familie, min mor var blodfan på 70 & 80 tallet, og jeg overtok fort stafettpinnen da jeg ble gammal nok til og senke stiften nedi rillene. Jeg opptrådde som 6åring foran hele familien på nyttårsaften med paljetthansker laget av min mor, farfar's sorte hatt og pappas tennisokker nedi lakkskoene. Thriller, Beat It, Billie Jean dundret i veggene. Jeg husker også godt da min onkel og tante som bodde i Kr.Sand og hadde kabel-tv hadde klart og tape en MJ konsert til meg på VHS. Jeg så den sikkert 1000 ganger, sleit ut det stakkars båndet. Sto fremforbi speilet og danset så krøllene vispet meg i trynet. (ja jeg hadde hår som MJ også)
Kjøpte SEGA, KUN for og spille MJ's eget spill "Moonwalker", og så også filmen med same navn i fillebiter.
Etterhvert som årene har gått, så har det fadet sakte ut og det har gått lenge mellom hver gang jeg har hørt på musikken hans. Men nå når han døde har jeg sittet oppe og spillt gjennom samlinga, sett konsertene og oppdaget fyren på ny.
Ingen kan ta ifra han hans genialitet som låtskriver og artist, han var en milepæl i pop-historien. I det siste har jeg sett folk slå sammeligninger med både Prince, Elvis, The Beatles osv. Dette er en un-fair sammelingning på alle måter, de kan ikke sammelignes. De er alle geniale på sin egen lille måte, ingen kan bli som MJ var. Han var den største innen pop, det viser også salgstallene. Thriller er verdens mest-selgende album og det er tvilsomt det noensinne vil bli vippet av tronen.

Jeg synes det er litt begredelig at folk skal uttale seg om en rettsak fyren er frikjent fra og fortsette og pøse på med pedofili anklager. Sett deg selv i samme situasjon, dere som mener MJ bare var en vanlig fyr, viss DU hadde fått pedo-stempel. Og du visste du var uskyldig, du ble frikjent. Men alikvel skal det sitte folk over hele kloden og mene at dommeren tok feil og gutten som stod fram og innrømmet det hele bare var en bløff bare kødder?

Så tenk litt på at MJ faktisk betyr noe for folk, han har rørt ved mange, og det siste de trenger og høre når deres største helt er borte er hvor drita-lei andre er av og lese/se MJ stuff. Mister du noen du er glad i, vil du heller ikke høre hva galt personen har gjort og hvor jævlig enkelte synes han/hun var.

[/quote

Vell talt Vermin

mvh

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
Vermin skrev:
TJ skrev:
ErosLoveking skrev:

Hater "sirkus"...

Godt skrevet innlegg Vermin! støttes!

Topp Bunn