Linn Lp-12

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Hagto

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    26.03.2005
    Innlegg
    3.621
    Antall liker
    519
    Sted
    Sørlandet
    Torget vurderinger
    33
    break_out skrev:
    Hagto skrev:
    Snakket med Kontrapunkt i dag og de sa at hvis jeg oppgraderte til cirkus burde jeg også skifte topplata, og da var det kanskje også en fordel med den nyeste plinten da den hadde bedre fundament/avstivninger for topplata. Blir dyrt da.
    Vet om en brukt nyere Lp-12 og vurderer nå å like godt kjøpe denne og selge min. Er dog litt i tvil om det er vits/sløsing av penger?
    Jeg har tidligere hatt en Origin Live modifisert arm på LP12 og det funker bra det, det som er utfordringen med armen er den stive kabelen, men de fikk til en god løsning hos kontrapunkt den gangen. Jeg hadde gjort de kosmetiske tingene først og deretter levert inn spiller og fått Cirkus samt en ny trampolin montert + oppsett av spiller generelt. Denne oppgraderingen vil du få mye utav og gi ro i kroppen for en stund, men så følger nok resten av oppgraderingene på løpende bånd skal du se ;)
    Skal se i jula om det er mulig å skifte kabel på Origin armen min, på en grei måte. Likte armen, og har fått god tro på den ellers.
     

    toriamos

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.02.2005
    Innlegg
    2.255
    Antall liker
    25
    Torget vurderinger
    5
    Hagto skrev:
    Johs skrev:
    Spelaren din er fin , Hagto - Sjølv ville eg valgt eit mindre blankt armbord då.
    Syns og du har prisa den alt for lavt, om du verkleg har tenkt å selge.
    - Om avstiving av topp-plata: Hadde ein LP-12 av omtrent same årgang som din. Den kom frå ein Engelsk forhandlar med ein ekstra bolt gjennom topp-plata og gjennom hjørne avstivinga i plinthet på motorhjørnet av spelaren. Der var det garantert ikkje noko vib. Om dette er ei ofisiell oppgradering veit eg ikkje sjølv om ein frå tid til anna ser slike spelarar med denne modifiseringa dukke opp på e-bay. Min noverande spelar har ikkje noko slikt.
    Om topp-plata di ikkje er godt nok avstiva kan det sikkert ordnast slik. Kan hende Kontrapunkt ordnar det for deg når dei monterer Cirkus?
    MVH
    Takk for det. Blir nok litt pussing på den etter tilbakemeldingene på den klarlakken. Men har lyst til å få den til, for å høre hvor bra en Linn er i dag, også sammenliknet med andre toppspillere. Har en annen highendplatespiller stående som jeg skal sammenlikne med etterhvert, må bare få Linn i toppform først. Skal komme tilbake med lyttetester senere. Sender den inn til Kontrapunkt etter jul for cirkus, og pusser kabinett i jula tenker jeg. Har for øyeblikket en Adyton Temper Signature i stua (som jeg ser du har i signaturen din). Overraskende bra preamp/riaa!
    Synes du skal la klarlakken stå jeg - den er DEG! :)
    Tuller bare - men saken berører forsåvidt et annet parameter - hvor opptatt skal en være av hva andre her inne mener om alt? Når dette er sagt så ER det nok likevel for ille med denne klarlakken... Slip i vei!
     
    B

    break_out

    Gjest
    Hagto skrev:
    break_out skrev:
    Hagto skrev:
    Snakket med Kontrapunkt i dag og de sa at hvis jeg oppgraderte til cirkus burde jeg også skifte topplata, og da var det kanskje også en fordel med den nyeste plinten da den hadde bedre fundament/avstivninger for topplata. Blir dyrt da.
    Vet om en brukt nyere Lp-12 og vurderer nå å like godt kjøpe denne og selge min. Er dog litt i tvil om det er vits/sløsing av penger?
    Jeg har tidligere hatt en Origin Live modifisert arm på LP12 og det funker bra det, det som er utfordringen med armen er den stive kabelen, men de fikk til en god løsning hos kontrapunkt den gangen. Jeg hadde gjort de kosmetiske tingene først og deretter levert inn spiller og fått Cirkus samt en ny trampolin montert + oppsett av spiller generelt. Denne oppgraderingen vil du få mye utav og gi ro i kroppen for en stund, men så følger nok resten av oppgraderingene på løpende bånd skal du se ;)
    Skal se i jula om det er mulig å skifte kabel på Origin armen min, på en grei måte. Likte armen, og har fått god tro på den ellers.
    Du slipper unna med å skifte ut kabelen dersom du ikke vil. Jeg fikk det brukendes til med min Origin Live kabel.
    Se under på bildet men se kun på armkabel… den andre kablingen hører til et PSU eksperiment med power knapp i spiller og alt hardwiret.
     

    Vedlegg

    Tufs

    Medlem
    Ble medlem
    22.11.2007
    Innlegg
    20
    Antall liker
    0
    Dette har vært meget interessant lesning. Jeg har lært en masse, takk til alle bidragsytere. Jeg håper Hagto kan holde tråden i live, eventuelt på annet vis informere oss om hvordan det går med hans LP12. Jeg sysler selv med tanken på å skaffe meg en brukt LP 12, for så å oppgradere i takt med at jeg sparer opp tilstrekkelig kapital.
     
    B

    break_out

    Gjest
    Tufs skrev:
    Dette har vært meget interessant lesning. Jeg har lært en masse, takk til alle bidragsytere. Jeg håper Hagto kan holde tråden i live, eventuelt på annet vis informere oss om hvordan det går med hans LP12. Jeg sysler selv med tanken på å skaffe meg en brukt LP 12, for så å oppgradere i takt med at jeg sparer opp tilstrekkelig kapital.
    Dette høres ut som et smart valg ;). Og som du ser så står folk i kø for å gi råd.
     

    James

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    16.06.2006
    Innlegg
    726
    Antall liker
    70
    Sted
    Stord
    Torget vurderinger
    8
    Kjenner litt på at jeg må ha en Linn Lp-12 jeg. Siden årets hifibudskjett er sprengt mange ganger ???, så lurer jeg på om jeg skal importere en brukt. Så var det dette med 120 og 220 v da. Må man ha ny motor, eller er det litt enklere?

    A
     

    Vidar P

    Æresmedlem
    Ble medlem
    25.12.2003
    Innlegg
    16.745
    Antall liker
    274
    Sted
    Kristiansund
    Torget vurderinger
    2
    james skrev:
    Kjenner litt på at jeg må ha en Linn Lp-12 jeg. Siden årets hifibudskjett er sprengt mange ganger ???, så lurer jeg på om jeg skal importere en brukt. Så var det dette med 120 og 220 v da. Må man ha ny motor, eller er det litt enklere?

    A
    Veldig enkelt; Lingo tar begge :)

    Mvh Vidar P
     

    Hagto

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    26.03.2005
    Innlegg
    3.621
    Antall liker
    519
    Sted
    Sørlandet
    Torget vurderinger
    33
    Da er Linn oppfiksing prosjektet mitt i gang.
    Gleder meg til dette prosjektet. Først blir det pussing og oljing av kabinettet. Noen som har forslag til olje, eller annen behandling?

    Kabelen på Origin Live armen blir byttet ut. Sannsynligvis med denne fra Cardas:
    http://www.partsconnexion.com/catalog/wire.html
     

    Vedlegg

    B

    break_out

    Gjest
    Hagto skrev:
    Da er Linn oppfiksing prosjektet mitt i gang.
    Gleder meg til dette prosjektet. Først blir det pussing og oljing av kabinettet. Noen som har forslag til olje, eller annen behandling?

    Kabelen på Origin Live armen blir byttet ut. Sannsynligvis med denne fra Cardas:
    http://www.partsconnexion.com/catalog/wire.html
    Litt trist å se spilleren i slik forfatning, men når en vet hva hensikten er så varmer det et LP12 hjerte :).

    Har en olje som jeg har brukt på samme type plint, skal se når jeg kommer hjem fra jobb hva den heter.
     

    K.H.

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.03.2005
    Innlegg
    3.155
    Antall liker
    1.151
    Torget vurderinger
    10
    Hagto, vet du om hjørneavstivningene er orginale fra kabinettet ble bygd, eller om dette er montert i ettertid? Jeg har samme kabinettet med riller, men uten avstivninger.

    Mvh.
    Ketil
     

    FZ

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    24.04.2002
    Innlegg
    3.821
    Antall liker
    423
    Torget vurderinger
    3
    K.H. skrev:
    Hagto, vet du om hjørneavstivningene er orginale fra kabinettet ble bygd, eller om dette er montert i ettertid? Jeg har samme kabinettet med riller, men uten avstivninger.

    Mvh.
    Ketil
    Afromosia-plinthet finnes i 3 utførelser, først uten hjørneavstivninger, deretter med små hjørneavstivninger og til slutt med store avstivninger.......
     

    Hagto

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    26.03.2005
    Innlegg
    3.621
    Antall liker
    519
    Sted
    Sørlandet
    Torget vurderinger
    33
    K.H. skrev:
    Hagto, vet du om hjørneavstivningene er orginale fra kabinettet ble bygd, eller om dette er montert i ettertid? Jeg har samme kabinettet med riller, men uten avstivninger.

    Mvh.
    Ketil
    Skal være originalt på min.
     

    Hagto

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    26.03.2005
    Innlegg
    3.621
    Antall liker
    519
    Sted
    Sørlandet
    Torget vurderinger
    33
    break_out skrev:
    Hagto skrev:
    Da er Linn oppfiksing prosjektet mitt i gang.
    Gleder meg til dette prosjektet. Først blir det pussing og oljing av kabinettet. Noen som har forslag til olje, eller annen behandling?

    Kabelen på Origin Live armen blir byttet ut. Sannsynligvis med denne fra Cardas:
    http://www.partsconnexion.com/catalog/wire.html
    Litt trist å se spilleren i slik forfatning, men når en vet hva hensikten er så varmer det et LP12 hjerte :).

    Har en olje som jeg har brukt på samme type plint, skal se når jeg kommer hjem fra jobb hva den heter.
    Så ut til at det ble bra resultat med oljen og voksen brukt i denne tråden?
    http://www.hifisentralen.no/forum/index.php/topic,14802.30.html
     
    B

    break_out

    Gjest
    Hagto skrev:
    break_out skrev:
    Hagto skrev:
    Da er Linn oppfiksing prosjektet mitt i gang.
    Gleder meg til dette prosjektet. Først blir det pussing og oljing av kabinettet. Noen som har forslag til olje, eller annen behandling?

    Kabelen på Origin Live armen blir byttet ut. Sannsynligvis med denne fra Cardas:
    http://www.partsconnexion.com/catalog/wire.html
    Litt trist å se spilleren i slik forfatning, men når en vet hva hensikten er så varmer det et LP12 hjerte :).

    Har en olje som jeg har brukt på samme type plint, skal se når jeg kommer hjem fra jobb hva den heter.
    Så ut til at det ble bra resultat med oljen og voksen brukt i denne tråden?
    http://www.hifisentralen.no/forum/index.php/topic,14802.30.html
    Det der så meget bra ut ja, ville heller gått for denne løsningen en den oljen jeg brukte. Voks vil jo også sette prikken over i-en som de sier.
     

    K.H.

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.03.2005
    Innlegg
    3.155
    Antall liker
    1.151
    Torget vurderinger
    10
    Jeg har et spørsmål ang. justering av LP12, som jeg håper det er greit å stille her. Har nylig montert ny arm på spilleren og synes jeg fikk bounsingen bra. Legger imidlertid merke til at tallerken nå beveger seg ørlite opp og ned på hver omdreining. Samme bevegelsen gjelder nok også for hele subshassiet fordi også armboardet beveger seg tilsvarende som tallerken og samtidig. Jeg kan ikke huske å ha lagt merke til dette før. Det kan vel dreie seg om en opp/ned-bevegelse på nærmere 0,25 mm. Er det noen som har opplevd tilsvarende og har forslag til hvordan dette kan unngås?

    Mvh.
    Ketil
     

    toriamos

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.02.2005
    Innlegg
    2.255
    Antall liker
    25
    Torget vurderinger
    5
    K.H. skrev:
    Jeg har et spørsmål ang. justering av LP12, som jeg håper det er greit å stille her. Har nylig montert ny arm på spilleren og synes jeg fikk bounsingen bra. Legger imidlertid merke til at tallerken nå beveger seg ørlite opp og ned på hver omdreining. Samme bevegelsen gjelder nok også for hele subshassiet fordi også armboardet beveger seg tilsvarende som tallerken og samtidig. Jeg kan ikke huske å ha lagt merke til dette før. Det kan vel dreie seg om en opp/ned-bevegelse på nærmere 0,25 mm. Er det noen som har opplevd tilsvarende og har forslag til hvordan dette kan unngås?

    Mvh.
    Ketil
    Hmmm, det er sånn jeg har det ved oppstart - noe jeg antar skyldes at reima går fra "hvileposisjon" og oppover på tallerkenen. Merkes som et par lette skjelvinger i tallerken og armbord. Hadde ville titta litt på reima jeg.
     

    K.H.

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.03.2005
    Innlegg
    3.155
    Antall liker
    1.151
    Torget vurderinger
    10
    toriamos skrev:
    K.H. skrev:
    Jeg har et spørsmål ang. justering av LP12, som jeg håper det er greit å stille her. Har nylig montert ny arm på spilleren og synes jeg fikk bounsingen bra. Legger imidlertid merke til at tallerken nå beveger seg ørlite opp og ned på hver omdreining. Samme bevegelsen gjelder nok også for hele subshassiet fordi også armboardet beveger seg tilsvarende som tallerken og samtidig. Jeg kan ikke huske å ha lagt merke til dette før. Det kan vel dreie seg om en opp/ned-bevegelse på nærmere 0,25 mm. Er det noen som har opplevd tilsvarende og har forslag til hvordan dette kan unngås?

    Mvh.
    Ketil
    Hmmm, det er sånn jeg har det ved oppstart - noe jeg antar skyldes at reima går fra "hvileposisjon" og oppover på tallerkenen. Merkes som et par lette skjelvinger i tallerken og armbord. Hadde ville titta litt på reima jeg.
    Uroen under oppstart har jeg også, men det er ikke den jeg sikter til. Det jeg tenker på er en så vidt synlig opp/ned-bevegelse i subshassis for hver omdreining på tallerken. Reima er lite brukt, så jeg tror ikke svaret ligger her.
     

    achri-d

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    01.10.2005
    Innlegg
    655
    Antall liker
    83
    Sted
    Kolsås
    Torget vurderinger
    3
    toriamos skrev:
    Hmmm, det er sånn jeg har det ved oppstart - noe jeg antar skyldes at reima går fra "hvileposisjon" og oppover på tallerkenen. Merkes som et par lette skjelvinger i tallerken og armbord. Hadde ville titta litt på reima jeg.
    Jeg byttet til nytt drivverk sommeren 2006 og satte opp spilleren. Ved oppstart så jeg det du beskriver. Etter litt undersøkelser fant jeg ut at spilleren min ikke var stilt opp korrekt, ie. den beveget seg ikke bare i vertikalplanet som Linn helst bør, men også litt horisontalt. Dermed stilte jeg den opp på nytt og problemet forsvant.

    Det er mulig at slitt rem og andre ting kan provosere frem det samme, men det var i hvertfall et symptom på dårlig oppstilling i mitt tilfelle. Mvh.
     
    B

    break_out

    Gjest
    Kan virke som om det er et problem med oppsettet ditt K.H. Jeg hadde tatt en ny runde å vatret opp spilleren samt sørget for at motorpulley står i riktig vinkel mot innerplaten. Kan være at drivrem klatrer opp pullyen og strekker litt dersom den er skjev. Har du hastighetsstrobe og skive så kan du stille denne i etterkant.
     
    B

    break_out

    Gjest
    Hagto skrev:
    Her er noen ideer fra Jimmy Hughes om oppjusterinng av Lp-12. Han mener faktisk at for tynn og fleksibel armkabel ikke alltid er av det beste. Ser også at han i noen tilfeller bruker talkum ;)

    http://www.sondek-turntable.com/index.htm
    Linn sin T-kabel som leveres med Ekos SE er ganske kraftig, og kraftigere en tidligere armkabel. Men den har L-ledd ut fra arm som gir den rette vinkelen. Dersom du får bøyd din kabel ut fra armen din i vinkel så blir det nok bra. Kontrapunkt fikk det til med min origin live tonearmskabel.
     
    S

    Stover

    Gjest
    Vel. Der ser det ut til at det ble lp12 på meg.
    Om jeg venter på en maple, lys lønn, er det en slik jeg venter på?

    PS! Håper det var greit jeg lånte bildet ;)

     

    K.H.

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.03.2005
    Innlegg
    3.155
    Antall liker
    1.151
    Torget vurderinger
    10
    Stover skrev:
    Vel. Der ser det ut til at det ble lp12 på meg.
    Om jeg venter på en maple, lys lønn, er det en slik jeg venter på?

    PS! Håper det var greit jeg lånte bildet ;)

    Dette er ikke maple/lys lønn.
     

    FZ

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    24.04.2002
    Innlegg
    3.821
    Antall liker
    423
    Torget vurderinger
    3
    Det plinth'et ligner ikke på noe jeg har sett før. Er det gamlespilleren til break_out? I tilfelle er han nok snart på banen :)

    På naim-forum er det bilde av mange LP12'ere i forskjellige utførelser, men der har du vel allerede vært innom ;)
     

    Vidar P

    Æresmedlem
    Ble medlem
    25.12.2003
    Innlegg
    16.745
    Antall liker
    274
    Sted
    Kristiansund
    Torget vurderinger
    2
    Stover; bildet er IKKE lys lønn, men en slags moderne "afromosiac"-liknende tresort som jeg ikke har sett før. Linn's Maple er simpelthen lønn, altså ikke langt ifra bjørk; en helt lys tresort.

    Du har sett mine Spendor'er; de er i lys lønn. Her er en link til Linn høyttalere og LP12 i deres lønn (scroll litt ned);

    http://mscreate.de-blog.jp/ms_create_official_blog/2006/10/post_81ea.html

    PS; det var noe kjent med det racket, dukker vel snart opp på bruktbørsen noe liknende?

    Mvh Vidar P
     

    K.H.

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.03.2005
    Innlegg
    3.155
    Antall liker
    1.151
    Torget vurderinger
    10
    FZ skrev:
    Det plinth'et ligner ikke på noe jeg har sett før. Er det gamlespilleren til break_out? I tilfelle er han nok snart på banen :)

    På naim-forum er det bilde av mange LP12'ere i forskjellige utførelser, men der har du vel allerede vært innom ;)
    Minner litt om birch wood som er på Dynaudio Spesial 25 (jubileumsmodellen). Tviler på at dette er fra Linn.
     

    FZ

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    24.04.2002
    Innlegg
    3.821
    Antall liker
    423
    Torget vurderinger
    3
    Linn kan også levere andre tresorter enn de fire vanlige på bestilling. Dette kan være en spesialutgave fra Linn, men kan også være "snekra" av 3.part. Finnes mange rammer som andre har laget......
     
    S

    Stover

    Gjest
    Ante meg at det var den lysere og reinere sorten.
    Støv vennlig og fin.

    Har fått pristilbud på Stageline og da er det vel bare å snurre mine gamle vinylplater når alt forhåpentligvis ankommer.
    Oljepåfyllingstips for lager er også mottatt.

     

    Vidar P

    Æresmedlem
    Ble medlem
    25.12.2003
    Innlegg
    16.745
    Antall liker
    274
    Sted
    Kristiansund
    Torget vurderinger
    2
    Nok et tips; LP12 senterlagerolje på nyere spillere behøver normalt sett ikke fylles opp :)

    Mvh Vidar P
     
    S

    Stover

    Gjest
    Vidar P skrev:
    Nok et tips; LP12 senterlagerolje på nyere spillere behøver normalt sett ikke fylles opp :)

    Mvh Vidar P
    Jeg så det stod skrevet at det normalt ikke behøver etterfylles.
    Om mulig kan det skje noe om den fraktes litt røfft?
     

    Vidar P

    Æresmedlem
    Ble medlem
    25.12.2003
    Innlegg
    16.745
    Antall liker
    274
    Sted
    Kristiansund
    Torget vurderinger
    2
    Det skal utrolig "røff" frakt til, altså med tap av olje. Eller utrolig mange spilletimer :)

    Mvh Vidar P
     

    FZ

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    24.04.2002
    Innlegg
    3.821
    Antall liker
    423
    Torget vurderinger
    3
    Vidar P skrev:
    Nok et tips; LP12 senterlagerolje på nyere spillere behøver normalt sett ikke fylles opp :)

    Mvh Vidar P
    Det var jeg som tipset om noen dråper i lageret for å være sikker på at det er fullt. Det er en billig forsikring mot å slite ut foringen i lageret før tiden. Jeg har hatt spillere til service hvor lageret ikke har vært fullt til eierenes forundring.
    Det er heller ikke uvanlig at lagerne "svetter" litt olje, det skjer også med Cirkus-lagerne.

    mvh
    FZ

    Edit: Hvis innertallerkenen dras ut av lageret for nedpakking ved forsendelse, vil noe olje bli med opp og det bør etterfylles. Dette gjelder nødvendigvis ikke hvis spilleren fraktes rett opp og ned i en bil. Skal den derimot sendes med et transportfirma e.l. må den pakkes i original eske med innertallerken ute av lageret.
     

    Vidar P

    Æresmedlem
    Ble medlem
    25.12.2003
    Innlegg
    16.745
    Antall liker
    274
    Sted
    Kristiansund
    Torget vurderinger
    2
    Stover; vedr Stageline; gitt det nivået LP12 du nå kjøper, og så en riaa for type Rega'er osv? Spør du meg så struper du ytelsen fra din LP12 med Stageline; jeg var i samme situasjon selv, og syntes f.eks 8000PPA og Linn Linto var en stor oppgradering for endel år siden.

    Glem StageLine på dette nivået, og vurder heller om en SuperLine er verdt mellomlegget fra den "klassiske" LP12 riaa Prefix.

    Mvh Vidar P
     
    S

    Stover

    Gjest
    Vidar P skrev:
    Stover; vedr Stageline; gitt det nivået LP12 du nå kjøper, og så en riaa for type Rega'er osv? Spør du meg så struper du ytelsen fra din LP12 med Stageline; jeg var i samme situasjon selv, og syntes f.eks 8000PPA og Linn Linto var en stor oppgradering for endel år siden.

    Glem StageLine på dette nivået, og vurder heller om en SuperLine er verdt mellomlegget fra den "klassiske" LP12 riaa Prefix.

    Mvh Vidar P
    :eek:

    Prøver å lære meg valg av riia og impedansenivå/ tilpasning.
    Håpet jeg skulle gli forbi denne ytterligere prisøkningen, men det er kanskje ikke noen vei utenom.
    Med unntak av et prefix/ psu kanskje?

    Jeg får bruke tid på dette.
     

    Vidar P

    Æresmedlem
    Ble medlem
    25.12.2003
    Innlegg
    16.745
    Antall liker
    274
    Sted
    Kristiansund
    Torget vurderinger
    2
    Ikke noe å bruke tid på... man kjøper en glimrende Cambridge 640 riaa til 0.5-1kkr (evt låner en slik eller en Rotel 970 riaa av meg), selger eller beholder denne (som reserve eller andre formål) når man har skrapt sammen til en SuperLine :)

    Mvh Vidar P
     

    toriamos

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.02.2005
    Innlegg
    2.255
    Antall liker
    25
    Torget vurderinger
    5
    Vidar P skrev:
    Spør du meg så struper du ytelsen fra din LP12 med Stageline

    Mvh Vidar P
    Vel, det gjør den her i huset også, og det MED Hi Cap.
     
    B

    break_out

    Gjest
    K.H. skrev:
    Stover skrev:
    Vel. Der ser det ut til at det ble lp12 på meg.
    Om jeg venter på en maple, lys lønn, er det en slik jeg venter på?

    PS! Håper det var greit jeg lånte bildet ;)

    Dette er ikke maple/lys lønn.
    Denne plinten er det bare en av på denne klode da jeg fikk den laget av en snekker. Tresort husker jeg saktens ikke men det brukes til knivskaft ol.

    Gratulerer med ny spiller foresten :).
     

    Vidar P

    Æresmedlem
    Ble medlem
    25.12.2003
    Innlegg
    16.745
    Antall liker
    274
    Sted
    Kristiansund
    Torget vurderinger
    2
    toriamos skrev:
    Vidar P skrev:
    Spør du meg så struper du ytelsen fra din LP12 med Stageline

    Mvh Vidar P
    Vel, det gjør den her i huset også, og det MED Hi Cap.
    Akkurat ja, det var synd. Det er en god riaa til prisen (selve riaaen) i sympatiserende systemer, men det er og blir en billig riaa, beregnet for Rega'er og andre rimelig prisede spillere, og resultatet blir deretter når man i optimisme hekter en slik på enden av en høyrigget LP12, uansett hvor mange HiCap'er man hiver etter den :)

    Nei gutter, vi må bite i det sure eplet.

    Mvh Vidar P
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn