Hagto
Hi-Fi freak
Skal se i jula om det er mulig å skifte kabel på Origin armen min, på en grei måte. Likte armen, og har fått god tro på den ellers.break_out skrev:Jeg har tidligere hatt en Origin Live modifisert arm på LP12 og det funker bra det, det som er utfordringen med armen er den stive kabelen, men de fikk til en god løsning hos kontrapunkt den gangen. Jeg hadde gjort de kosmetiske tingene først og deretter levert inn spiller og fått Cirkus samt en ny trampolin montert + oppsett av spiller generelt. Denne oppgraderingen vil du få mye utav og gi ro i kroppen for en stund, men så følger nok resten av oppgraderingene på løpende bånd skal du seHagto skrev:Snakket med Kontrapunkt i dag og de sa at hvis jeg oppgraderte til cirkus burde jeg også skifte topplata, og da var det kanskje også en fordel med den nyeste plinten da den hadde bedre fundament/avstivninger for topplata. Blir dyrt da.
Vet om en brukt nyere Lp-12 og vurderer nå å like godt kjøpe denne og selge min. Er dog litt i tvil om det er vits/sløsing av penger?