lassemann
Hi-Fi freak
Og Leben holder dere i godt humør?
lassemann
lassemann
Når på døgnet ?Lagga skrev:Kommer til å montere en AT MM pickup, velvilligst utlånt av Pixy, så blir det mulighet for å vurdere alle muligheter.
Slår et slag for tirsdag aften, så er det åpent hus
Her skal det tweakes skjønner jegLagga skrev:Lassemann, jeg har fri onsdagen, så jeg har ingenting imot en liten portvinsprøve.....
Kan hende du må tåle litt whisky eller no' i retur, men det tenker jeg du takler...
Vennlig hilsen
Morten
Jepp, du får ta turen ned bakken Jan, så skal vi tweake deg og.....JanR skrev:Her skal det tweakes skjønner jeg
Tenker det jaLagga skrev:Jepp, du får ta turen ned bakken Jan, så skal vi tweake deg og.....JanR skrev:Her skal det tweakes skjønner jeg
/ Morten
Det går rykter om at han gjør nettopp det......lassemann skrev:Men, kanskje RS skulle tatt med sin Audion RS Super også??
MM er, for min del, det meste interesante.Lagga skrev:Lille Adam tar også med en kompetent MM PU, for sikkerhets skyld.
Tror dette kan bli moro, og interessant.
Vennlig hilsen
Morten
Noe å glede seg tilLagga skrev:
Lille_Adam skrev:(....)en kan spare mye penger ved innkjøp av RIAA om en ignorerer trender og navn.
Man gjør seg ikke selv noen tjeneste akkurat hvis Audion RIAA blir ignorert av den kjøpesterke hop.Gago skrev:Lille_Adam skrev:(....)en kan spare mye penger ved innkjøp av RIAA om en ignorerer trender og navn.
audion er et navn som ikke bør ignoreres. 8)
Nysgjerrigheten tok overhånd; hva sitter inni en Leben RIAA?rolfozzy skrev:P.S. Og Leben tapte igjen.
Ikke veldig mye, men pent håndtverk var det definitivt. Tapet var dog like definitivt.Lagga skrev:Nysgjerrigheten tok overhånd; hva sitter inni en Leben RIAA?
Quod erat demonstrandumLille_Adam skrev:Ikke veldig mye, men pent håndtverk var det definitivt. Tapet var dog like definitivt.Lagga skrev:Nysgjerrigheten tok overhånd; hva sitter inni en Leben RIAA?
Lille_Adam skrev:Mmmmm, portvin......
Ut fra StepUp koblet jeg til en Supra, skjermet RCA ledning.R.S. skrev:Hvilken ledning ble brukt mellom stepup og Audion-riaa?
Det er nok den optimale drittkabel.Lagga skrev:Ut fra StepUp koblet jeg til en Supra, skjermet RCA ledning.R.S. skrev:Hvilken ledning ble brukt mellom stepup og Audion-riaa?
Vennlig hilsen
Morten
;Drolfozzy skrev:Det er nok den optimale drittkabel.Lagga skrev:Ut fra StepUp koblet jeg til en Supra, skjermet RCA ledning.R.S. skrev:Hvilken ledning ble brukt mellom stepup og Audion-riaa?
Så sant, så sant Lassemann, den setter en egen standard for "valuta for penga", ingen tvil om det.lassemann skrev:Audion derimot er jo riaa til folket!! Den overrasker stadig synes jeg med sin friskhet og musikalitet.
;D ;Dkise skrev:(-) må legge inn et bilde av en som ligna: