J
J.J
Gjest
Takk for flotte bilder i sort/hvitt!!
/JR
/JR
Bra Sluket,ikke prøve seg,MortenMorten... p.g.a. 17.mai så er Laggafredag flyttet til i morgen, altså; frem 1 dag! Ikke prøve seg...
Takk for tips Roy, ampen er allerede levert tilbake, husker ikke hvilke rør som sitter i den, men dette blir lest!Hei Laggas
du komenterer det blir for høyt ca kl 11 på denne rørampen som du tester /lånte ,,,,,aner ikke vilken små rør det er i denne ,Men er det 12ax7
Så kan du sette inn 5751 rør med 30% mindre gain ,,,,,kansje den blir bedre da
Bare ett lite tips (til eieren av denne )
Ps snart FREDAG
Mvh Roy K
Flyttet til i morgen.... - flyet letter om drøye tre timer.......Bra Sluket,ikke prøve seg,MortenMorten... p.g.a. 17.mai så er Laggafredag flyttet til i morgen, altså; frem 1 dag! Ikke prøve seg...
O
Den gir gåsehud på mang enn "amp" den Lagga, og jeg tviler ikke på atLassemann fikk jo hyggelig besøk for noen dager siden, i menneskelig såvel som elektrisk form,
og når muligheten bød seg, slepte også jeg den attraktive Line Magnetic-ampen i hus, for en kjapp
test
Vis vedlegget 199669
Absolutt en spennende sak dette, og til en klart spiselig pris!
Fikk lagt inn noen timer med lytting i formiddag; mellomtonen er smått magisk, og den kastet opp en
tydelig og dyp scene, alt i alt et veldig hyggelig bekjentskap!
Vis vedlegget 199670
Det må dog sies at når jeg presset den med et generøst volum, og Totta 5 Turnén, mistet den rett og
slett pusten, stemmen ble grøtete og alt klappet sammen, det er nesten litt pussig med tanke på at
volumpoten er ganske aggressiv, dette skjedde vel rundt kl 11 på volumen...
Så, opplevde ikke denne ampen som velegnet til rock med volum, men ellers - meget morsom, avsluttet
seansen med "A case of you" / Diana Krall - det var gåsehudfaktor!
Takk for lånet, dette var morsomt og interessant Vis vedlegget 199668
/ Morten