J
J.J
Gjest
Vært rett i nabolaget joo ;D
Oversettelse: jeg tigget meg til skyss over fjorden og alltid velvillige Lagga sa selvsagt ja.Lagga skrev:I dag hadde altså Lille Adam invitert meg på en road trip til Nøtterøy
Var litt smånervøs på hele spetakkelet i forkant, for å si det forsiktig....2012 er året han såvel som meg har hva vi opplever som et paradigmeskifte - litt voldtekt av begrepet, men sånn blir det når vi begge bytter ut en av verdens beste høyttalere gjennom tidene - Mirage M3si.
Jaggu godt du fikk tatt bildet nettopp da du gjorde og dermed foreviget akkurat hvor ille det står til med hårvekst på turnipsen!! Ser ikke slikt like godt i speilet vettu, så der røk enda en krampaktig livsløgn. Heldigvis har en flere på lager...Etter hyggelig skravling var det tid å laste Zingaliene inn i den gamle sleden min
Og ca. der står de ennå; bare alene, tilkoblet og særdeles vellydende. Veldig annerledes, men det var da også hele poenget. Altfor tidlig å si noe mer enn det, men jeg gråter altså ikke i malten i kveld.Hjemturen gikk smertefritt, så var det en liten bærerunde, og Lille Adams nye musikkformidlere
var på plass
Nå, man avslår da slett ikke å assistere en hedersmann, for ikke å si Honorær Broder, i nød. :Lille_Adam skrev:Oversettelse: jeg tigget meg til skyss over fjorden og alltid velvillige Lagga sa selvsagt ja.Lagga skrev:I dag hadde altså Lille Adam invitert meg på en road trip til Nøtterøy
2012 er året han såvel som meg har hva vi opplever som et paradigmeskifte - litt voldtekt av begrepet, men sånn blir det når vi begge bytter ut en av verdens beste høyttalere gjennom tidene - Mirage M3si.
Det skjønner jeg bare så alt for godt, det er et "leap of faith" for oss begge....Lille_Adam skrev:Var litt smånervøs på hele spetakkelet i forkant, for å si det forsiktig....
Etter hyggelig skravling var det tid å laste Zingaliene inn i den gamle sleden min
Livsløgner skal man ikke kimse av! ;DLille_Adam skrev:Jaggu godt du fikk tatt bildet nettopp da du gjorde og dermed foreviget akkurat hvor ille det står til med hårvekst på turnipsen!! Ser ikke slikt like godt i speilet vettu, så der røk enda en krampaktig livsløgn. Heldigvis har en flere på lager...
Hjemturen gikk smertefritt, så var det en liten bærerunde, og Lille Adams nye musikkformidlere
var på plass
Men, selvfølgelig! Venner skal man ta vare på, sånn er det bare!Lille_Adam skrev:Og ca. der står de ennå; bare alene, tilkoblet og særdeles vellydende. Veldig annerledes, men det var da også hele poenget. Altfor tidlig å si noe mer enn det, men jeg gråter altså ikke i malten i kveld.
Mange, mange takk for sedvanlig velvillighet og behjelpelighet!!
Spennende er bare forbokstaven Lassemann! Lille Adam tenker på å spisse anlegget mht tillassemann skrev:Hmm, spennende dette her.. Lille_Adam går nye veier - Lagga fortsetter som før
;DJanR skrev:En kabelsnutt ?
Nuvel, da blir det ht's på deg ila sommeren.
Blir spennende
Å ja! Og uhyre interessant for en stakkars dilettant å få ta del i trollmannens tanker og vurderinger om bestanddelene i høyttalerne,atonal skrev:Morsomt med utvikling i prosjektet, Morten
He he, nå tror jeg endelig jeg skjønte hintet - litt treg kan du si..... :-[JanR skrev:En kabelsnutt ?
Her rører det på seg . Spennende.Lagga skrev:Deilig at det hele er i stadig bevegelse, og så i riktig retning da gitt! 8)
Vennlig hilsen
Morten
Tipper det er som lagga sier...Mer av ALT ;Drørlig skrev:Her rører det på seg . Spennende.Lagga skrev:Deilig at det hele er i stadig bevegelse, og så i riktig retning da gitt! 8)
Vennlig hilsen
Morten
Går det an å si noe om hvor dere tenker dere i forhold til Trollmannens egne høyttalere ?
Gitarer?JanR skrev:Ahh, jobb er opskrytt !
Men det er ikke feil med noen flotte bilder av gitarer, takker
/jan
;D ;Drolfozzy skrev:Gitarer?JanR skrev:Ahh, jobb er opskrytt !
Men det er ikke feil med noen flotte bilder av gitarer, takker
/jan
Hvor ?
Gjør han stolt av gammel'n også, og vis han disse:JanR skrev:Nå ble jeg nesten stolt, vår 16 årige gitarspillende sønn så bildet og sa tørt "flotte amper, kan man få tak i sånne lengre....? "
:
/jan
har du ikke sett gitarpikenepengesluk skrev:Endelig! Men hvor er brudarna..?
En side tilbake Sluket, en side tilbake......pengesluk skrev:Endelig! Men hvor er brudarna..?
Sluket skjønner ikke helt det her data greiene så må hjelpe han litt ;DLagga skrev:En side tilbake Sluket, en side tilbake......pengesluk skrev:Endelig! Men hvor er brudarna..?
/ Morten
Edit: Nååh, der var de! Takk Jan...
Føler med degpengesluk skrev:Råttent gjort med de biffene, Morten, jeg er på veggiskjøret denne uka.. sikle.. slafs...