J
J.J
Gjest
Vært rett i nabolaget joo ;D
|
Oversettelse: jeg tigget meg til skyss over fjorden og alltid velvillige Lagga sa selvsagt ja.Lagga skrev:I dag hadde altså Lille Adam invitert meg på en road trip til Nøtterøy
Var litt smånervøs på hele spetakkelet i forkant, for å si det forsiktig....2012 er året han såvel som meg har hva vi opplever som et paradigmeskifte - litt voldtekt av begrepet, men sånn blir det når vi begge bytter ut en av verdens beste høyttalere gjennom tidene - Mirage M3si.
Jaggu godt du fikk tatt bildet nettopp da du gjorde og dermed foreviget akkurat hvor ille det står til med hårvekst på turnipsen!! Ser ikke slikt like godt i speilet vettu, så der røk enda en krampaktig livsløgn. Heldigvis har en flere på lager...Etter hyggelig skravling var det tid å laste Zingaliene inn i den gamle sleden min
Og ca. der står de ennå; bare alene, tilkoblet og særdeles vellydende. Veldig annerledes, men det var da også hele poenget. Altfor tidlig å si noe mer enn det, men jeg gråter altså ikke i malten i kveld.Hjemturen gikk smertefritt, så var det en liten bærerunde, og Lille Adams nye musikkformidlere
var på plass
Nå, man avslår da slett ikke å assistere en hedersmann, for ikke å si Honorær Broder, i nød. :Lille_Adam skrev:Oversettelse: jeg tigget meg til skyss over fjorden og alltid velvillige Lagga sa selvsagt ja.Lagga skrev:I dag hadde altså Lille Adam invitert meg på en road trip til Nøtterøy
2012 er året han såvel som meg har hva vi opplever som et paradigmeskifte - litt voldtekt av begrepet, men sånn blir det når vi begge bytter ut en av verdens beste høyttalere gjennom tidene - Mirage M3si.
Det skjønner jeg bare så alt for godt, det er et "leap of faith" for oss begge....Lille_Adam skrev:Var litt smånervøs på hele spetakkelet i forkant, for å si det forsiktig....
Etter hyggelig skravling var det tid å laste Zingaliene inn i den gamle sleden min
Livsløgner skal man ikke kimse av! ;DLille_Adam skrev:Jaggu godt du fikk tatt bildet nettopp da du gjorde og dermed foreviget akkurat hvor ille det står til med hårvekst på turnipsen!! Ser ikke slikt like godt i speilet vettu, så der røk enda en krampaktig livsløgn. Heldigvis har en flere på lager...![]()
Hjemturen gikk smertefritt, så var det en liten bærerunde, og Lille Adams nye musikkformidlere
var på plass
Men, selvfølgelig! Venner skal man ta vare på, sånn er det bare!Lille_Adam skrev:Og ca. der står de ennå; bare alene, tilkoblet og særdeles vellydende. Veldig annerledes, men det var da også hele poenget. Altfor tidlig å si noe mer enn det, men jeg gråter altså ikke i malten i kveld.
Mange, mange takk for sedvanlig velvillighet og behjelpelighet!!
Spennende er bare forbokstaven Lassemann! Lille Adam tenker på å spisse anlegget mht tillassemann skrev:Hmm, spennende dette her.. Lille_Adam går nye veier - Lagga fortsetter som før![]()
![]()
![]()
;DJanR skrev:En kabelsnutt?
Nuvel, da blir det ht's på deg ila sommeren.
Blir spennende![]()
Å ja! Og uhyre interessant for en stakkars dilettant å få ta del i trollmannens tanker og vurderinger om bestanddelene i høyttalerne,atonal skrev:Morsomt med utvikling i prosjektet, Morten![]()
He he, nå tror jeg endelig jeg skjønte hintet - litt treg kan du si..... :-[JanR skrev:En kabelsnutt?
Her rører det på seg . Spennende.Lagga skrev:Deilig at det hele er i stadig bevegelse, og så i riktig retning da gitt! 8)
Vennlig hilsen
Morten
Tipper det er som lagga sier...Mer av ALT ;Drørlig skrev:Her rører det på seg . Spennende.Lagga skrev:Deilig at det hele er i stadig bevegelse, og så i riktig retning da gitt! 8)
Vennlig hilsen
Morten
Går det an å si noe om hvor dere tenker dere i forhold til Trollmannens egne høyttalere ?
Gitarer?JanR skrev:Ahh, jobb er opskrytt !
Men det er ikke feil med noen flotte bilder av gitarer, takker![]()
/jan
;D ;Drolfozzy skrev:Gitarer?JanR skrev:Ahh, jobb er opskrytt !
Men det er ikke feil med noen flotte bilder av gitarer, takker![]()
/jan
Hvor ?
Gjør han stolt av gammel'n også, og vis han disse:JanR skrev:Nå ble jeg nesten stolt, vår 16 årige gitarspillende sønn så bildet og sa tørt "flotte amper, kan man få tak i sånne lengre....? "
:
/jan
har du ikke sett gitarpikenepengesluk skrev:Endelig! Men hvor er brudarna..?
En side tilbake Sluket, en side tilbake......pengesluk skrev:Endelig! Men hvor er brudarna..?
Sluket skjønner ikke helt det her data greiene så må hjelpe han litt ;DLagga skrev:En side tilbake Sluket, en side tilbake......pengesluk skrev:Endelig! Men hvor er brudarna..?
/ Morten
Edit: Nååh, der var de! Takk Jan...![]()
Føler med degpengesluk skrev:Råttent gjort med de biffene, Morten, jeg er på veggiskjøret denne uka.. sikle.. slafs...