Kjenner til problemet...Lagga skrev::
Det tyter fram med unger hos venner og bekjente hele tida HCS, så det er hun/vi konstant utsatt for,
sjøl har jeg aldri forstått dette intense behovet for bidra til overbefolkningen, men jeg er da
også bare en mann, så hva vet jeg.
Blir'e unger, så blir'e vel det.
/ Morten
Hoppa glatt over modelljerbaner og denslags.pengesluk skrev:Senere ble det modellfly og modellbåter.
Vi holder oss til nitro og 98 oktanpengesluk skrev:Feiginger - jeg ser INGEN linestyrte modeller der?? Heller ingen STORE seilfly med strikkdrag?
Alt som er tøft har motor! Sånn er det bare.JanR skrev:Vi holder oss til nitro og 98 oktan![]()
Tør jeg foreslå at du monterer mitraljøser, så kan du skyte ørreten i stedet, og kona kan fange den opp med håv litt lengre nedi elva.pengesluk skrev:Må tilstå at jeg har en hemmelig drøm om å bygge en all-out "Miss Budweiser" Unlimited Hydroplane i stor skala, med 50cc. nitro-burning high RPM ass-kickin' værstingmaskin.. og ikke for å dorge etter ørret akkurat! 200 km./time er saken 8) 8)
Hehe herlig. Kav gærne de gutta der.pengesluk skrev:Hadde en leverandør i den tyske småbyen Erwitte for en del år siden - der var det en amerikansk flybase, og de syke jævlene fløy PYLON racing rundt kjøletårna på to atomkraftverk som lå i utkanten av byen!! Værste jeg har sett. Vi snakker IKKE modellfly![]()
![]()
;D ;Dpengesluk skrev:Det bildet burde hete "Når Jesus kan GÅ på vannet kan vel jeg SITTE i luften"
;D... "Drifting high and low... "pengesluk skrev:Det bildet burde hete "Når Jesus kan GÅ på vannet kan vel jeg SITTE i luften"
Exif-dataene sier 1/1000 på f/4 med 300mm.HCS skrev:For dere fotokyndige, hva kan lukker-tiden ligge på her ? Helt rått bilde Morten![]()
Sjanten, Bennie Davis, som tok bildet, brukte ganske riktig et 300mm objektiv, sa at han eksponerte med blender f/2.8 ogDazed skrev:Exif-dataene sier 1/1000 på f/4 med 300mm.HCS skrev:For dere fotokyndige, hva kan lukker-tiden ligge på her ? Helt rått bilde Morten![]()
Hvis bildet er tatt helt borte fra kontrolltårnet, er ikke dybdeskarpheten SÅ ekstremt liten, men likevel et überfantastisk bilde.
pengesluk skrev:;D ;D Lagga Leverer!! Lagga for President! Lagga på Tinget! Laggtinget! Laggmansretten...