Sluket
Holistisk Hifi Helt
En slik en er avsendt, for lang og tro tjeneste!!
Vedlegg
-
117.4 KB Visninger: 277
Hei lagga..Lagga skrev:Jeg holdt på å si; som dette - men her er det vel mer enn teleobjektivet
som spiller inn....
Poseidontempelet ved Sounion, et magisk sted, også på dagtid...
Gromme hytter - men enda grommere måne...
/ Morten
Skrik ut. Ikke allverden til bærer men en jævel på å kjøre (flytte)bilLagga skrev:Takk for tilbudet, det kommer uansett til å bli et pes verre å få de nye høyttalerne
fra snekker til RS, og etterhvert fra ham og hit, mye mulig jeg må utlyse en dugnad
når vi kommer dit.....
Vennlig hilsen
Morten
Noe du vil dele med oss andre ?Lagga skrev:Det er så mange slags forventninger om dagen...
Vennlig hilsen
Morten
I'd say, Musical Innovation for the people. ;DLagga skrev:Tu as raison Jan, de blir ferdige når de blir ferdige....
Var på tilsynsbesøk hos Rozzy isted, og da kom RS også nedom for en kaffekopp,
så fikk vi rådslått litt, veien fram er vi enige om, men vi skynder oss sånn passe langsomt.
Dette blir høyttalere jeg har planer om å leve med leeeenge.....
Nå har forsåvidt RS tilbudt meg å låne hans, når vi kommer så langt at de store skal lyttetestes
i Halden, vi får se på det.
Åkkesom står det et lite anlegg i biblioteket og, så jeg tenker å bære opp høyttalerne derfra,
et par Mordaunt Short Performance 860
Til daglig kjører de på 30 rørwatt, så det blir interessant å høre hva som skjer når jeg spenner for de
store drogene oppe i stua.....
Vennlig hilsen
Morten
hiver meg med. knapt noe bedre mat å spisepengesluk skrev:Sitte på, Fingers? Jeg drar nedover nå, har tatt med bestikk.. 8) 8)
Morten ordner sikkert en salat til deg :65finger skrev:hiver meg med. knapt noe bedre mat å spisepengesluk skrev:Sitte på, Fingers? Jeg drar nedover nå, har tatt med bestikk.. 8) 8)
Synger hun her i et kor..?Sonny skrev:Jeg ser Lagga at vi deler den samme interessen for gitarer. Jeg har veldig sansen for de halvakustiske........