Loftet – superlang byggetråd

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • vidarje

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    24.10.2009
    Innlegg
    5.468
    Antall liker
    3.740
    Sted
    Rasta
    Torget vurderinger
    1
    Kom over en alternativ og filosofisk lakkering av de hvite horna dine:
    Filosofiske_horn.jpg

    Ikke helt enkelt å se, men det er et ekspanderende univers:)
     

    OB-BB

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.05.2012
    Innlegg
    5.707
    Antall liker
    7.999
    Vidar;
    Blått er en fin-fin farge men tror ikke jeg legger mer arbeide i denne riggen.
    Låter bra nå og ser grei nok ut - kanskje på tide med et lite bytte?

    Er litt bekymret over at universet aldri slutter å ekspandere - kan det ha noe med global oppvarming å gjøre?
    BB
     

    vidarje

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    24.10.2009
    Innlegg
    5.468
    Antall liker
    3.740
    Sted
    Rasta
    Torget vurderinger
    1
    Nå må du kose deg litt med musikk og hvile litt på laubæra:)
    Tenk så kult det ville vært med to paralelle univers på loftet:)
     

    OB-BB

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.05.2012
    Innlegg
    5.707
    Antall liker
    7.999
    Nå skal jeg hvile på lauvblæra ei lita stund før det gires opp.

    Ute i går og gjorde noen private innkjøp til Snekkarboden som er under oppkjøring
    - de første hjulegavene er i hus

    1212.jpg


    1213.jpg


    1214.jpg


    1215.jpg


    BB
     

    OB-BB

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.05.2012
    Innlegg
    5.707
    Antall liker
    7.999
    ArilD;
    Den nitoåtten - har du fleska til?
    BB
     

    ArildD

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    24.06.2008
    Innlegg
    1.369
    Antall liker
    740
    Sted
    Akershus
    Torget vurderinger
    22
    ArilD;
    Den nitoåtten - har du fleska til?
    BB
    Jau. Det hadde gjort seg. Jeg turte ikke å spørre om pris engang.
    Jeg sprengte sparegrisen til vesla for et par uker siden. Solgte Frogner Sùv'n. Og handlet 911 c4 '03.
    MEN, hadde jeg ikke funnet 911 da jeg gjorde det. Da hadde 928 gts vært under forhandlinger. :)
    Jeg sparte gts til deg. Tør garantere (setter knærne på det) at den er bedre enn aksjer.
    Ellers, så var det en Strosek 928 mindre enn en kaffekopp unna deg på finn nå også.. Hehe
     

    OB-BB

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.05.2012
    Innlegg
    5.707
    Antall liker
    7.999
    Grattis.
    Såg Stroseken, men den blir litt for stylet for min smak.
    Vil heller ha en ordinær S4 - står seg også bedre i verdi over tid, tipper jeg også.
    Men det er dessverre mange saker som står foran en Porsche i køen - dessverre.
    BB
     

    OB-BB

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.05.2012
    Innlegg
    5.707
    Antall liker
    7.999
    Heisann, selv.
    Ikke annet enn at den stadig rykker frem i køen
    - og at det ikke er så mye foran i den før sandblåringa er unnagjort.
    BB
     

    OB-BB

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.05.2012
    Innlegg
    5.707
    Antall liker
    7.999
    Nyoppussede skuffer fra forrige århundre på vei inn i Nye Snekkarboden - en fjerdedel av fire fjerdedeler

    1216.jpg


    BB
     

    ArildD

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    24.06.2008
    Innlegg
    1.369
    Antall liker
    740
    Sted
    Akershus
    Torget vurderinger
    22
    Hmm. Du får låne deg et lilla skjerf. Kunne vært Consigliere for design eliten du jo ;)

    Får håpe du finner kursen for å senke skuldrene engang. Nyte vaffel og lyd. Litt motstridende. Trenger å se tråden her for inspirasjon. Men samtidig er jeg så sjalu på alt du gjør at jeg føler meg som en latmark.. Hehe
    I stedet for klapp på skulderen, så sier jeg. : apply your self!
    ER detta alt.. Trodde du hadde mere i deg. ;)

    Digresjon : Panamera er snart stabilt på 600 tallet.. På tide med bil til fruen.. :)
    God helg sjef.
    Mer jordnært innlegg neste gang...
    Arild
     

    OB-BB

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.05.2012
    Innlegg
    5.707
    Antall liker
    7.999
    ArilD;
    Husk at det er tanken som teller.
    Når man sitter og har gjort greia si, begynner det å rive og slite.
    Alt er bra og bedre enn før - men ikke likkavæl. All Things Must Pass.
    Nå er det på tide å fyre på nytt - glem Panameraen foreløpig - følg i stedet med på Torget inf.
    BB
     

    OB-BB

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.05.2012
    Innlegg
    5.707
    Antall liker
    7.999
    Garasjen blir den nye Snekkarboden. Har sikret det tjueårige taket mot lakkasje og nå startes det med isolering av himlingen - det eneste som er uisolert i bygningen. Gutta har gjort en kjempejobb med å rydde og sortere og min jobb før vinterkulda setter inn, er å skrudd opp en dugandes og relativt brannsikker himling.

    Gammel dritt blir som ny - to-tre hundre skuffer i forskjellig stand og format skal klargjøres for nytt innhold. Det er skuffer av kryssfinér fra før årtusenskiftet og en haug av småskuffer fra tida i en plastproduserende bedrift for snart ti år siden som skal gjenopplives.

    Kryssfinerskuffene får de fargene som vist lenger opp - pluss noen til - og her er seksjonene de skal inn i. Alle fire kassene er laget av skræpptre og kan ikke nok inne skryte av skjønnheten. Noen lister i forkant og et-par strøk med maling gjør imidlertid undre....

    1217.jpg


    1218.jpg


    BB
     

    OB-BB

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.05.2012
    Innlegg
    5.707
    Antall liker
    7.999
    Nå begynner "ting" å bli vekt til livet her.

    Snekkarboden har fått tettet taket og innredningene er på vei. Himlingen skal isoleres og gipses og alt verktøyet skal få sin dedikerte plass.
    Særlig mye snekring kommer det ikke til å bli i dette lokalet - har rent meg opp i en sønn som er som sin far - liker å ha prosjekt på gang. Hans prosjekt er en BMW kabrio som kommer til å gjøre krav på det meste. Forhåpentligvis bare fram til våren.

    Etter det er det fritt fram for oppstart av Skedsmo Eightfinger - et flott lite verksted der man kan stikke seg vekk fra fruntimmer, blondiner og det som verre er og få leke med egne attributter.

    Innredninga på østveggen er planlagt og igangsettes ved behov. Festool får sitt eget stækk og tolv skuffer til andre elektriske hjelpemidler.

    Absolutt all inredning som ikke er veggfast får i kjent stil hjul. Ingenting sliter vel så på motivasjon som å skyve og dra på gjenstridig innredning når man har behov for å ommøblere. Arbeidsbenkene kan også trekkes fram og plasseres midt på gulvet når det behovet melder seg. Muligens hammerslagslakkert totoms gran blir gjennomgangstemaet sammen med 60 mm tykke kryssfinerplater med oljet eikeparkett på toppen.

    Skisse av østveggen

    1238.jpg


    BB
     

    Sluket

    Holistisk Hifi Helt
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    56.969
    Antall liker
    108.229
    Torget vurderinger
    23
    Hvor mange kvadratmeter blir det? Ser stort ut.
     

    OB-BB

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.05.2012
    Innlegg
    5.707
    Antall liker
    7.999
    Sluk;
    Må forske ut mine indre strømninger - gutter vet jo hva gutter liker best - vanlig erkjennelse fra grisgrendte strøk på Senja.
    Vi har ca 30 kvm å boltre oss på med søkke og snøre - og få gjemmesteder.
    På tross av første påstand så er det ikke så høyt under taket - rundt 220.
    BB
     

    Sluket

    Holistisk Hifi Helt
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    56.969
    Antall liker
    108.229
    Torget vurderinger
    23
    220 er litt snaut, da får en ikke reist opp standard plater på 242, litt upraktisk men ikke helt håpløst da, uansett. Dette blir knall! Misunnelig nå.
     

    OB-BB

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.05.2012
    Innlegg
    5.707
    Antall liker
    7.999
    Ellers så er nok hele høyttalerriggen unntatt veggbassene på vei ut så man kan vel si at de verste spådommene har slått til.
    Noen som måtte berike seg på meg gjennom betting om dette, bes overføre 10% av gevinsten til OB's konto.

    Mellombassene skal oppskaleres litt for å få mer fylde i mellom 80 og 100 Hz og rederiet OB-BBulk har kontrahert to stk nydelige JBL 2220 og har stilt inn søkemotoren på et par til. Mellomtoneløsningen er foreløpig på skissebordet og skal kjæles litt mer med før spaden stikkes i jorda. Disse hønna må bli relativt dype, så både av denne grunnen og at litt mer utfordring søkes, vil jeg vurdere å knekke konstruksjonen oppover.

    Grevlingen Grelv og jeg har sittet og raljert litt rundt konstruksjonsmessige prinsipper og mellombasskassene blir bygget for minst mulig resonans, noe som nødvendigvis ikke betyr voldsomme materialtykkelser, Så HEL - de pølsene du la igjen i gangen min kommer etter stor sannsynlighet til nytte - må bare finne metoden å bruke wunderwürstene på.

    Veggbassene transporterer som forventet litt moro rundt i lokkalet og disse vil bli forsøkt ekstremt mykopphengt - også et spin-off av den gale mannens funderinger.

    Ennå er en evt diskantløsning helt ute i det blå - om jeg går for noe sånt, er det store sjanser for at jeg lander på BMS 4538 - de samme som for øvrig sitter i JMLC 2000- horna på Loftet nå.

    Aktiv deling som før - no doubt.

    BB
     

    OB-BB

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.05.2012
    Innlegg
    5.707
    Antall liker
    7.999
    Sluk;
    244 - men jeg tror aldri jeg har reist ei plate opp den veien - denne latingen bruker langsida mot golvet.
    Men takhøyden er absolutt i minste laget - skulle hatt tre meter, men man tager hva man haver.
    Den laveste høyden ute ved veien er sikkert ikke mer enn 205.

    I dag har jeg rulleport men denne kommer til å skiftes ut med to utadslående og isolerte dører - én bredere enn den andre. På den måten får jeg vekk skinnedritten i taket og alt blir fint og flott.

    BB
     

    Sluket

    Holistisk Hifi Helt
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    56.969
    Antall liker
    108.229
    Torget vurderinger
    23
    Jeg gir opp deg og musikk. Det er åpenbart at det kun er bygginga som teller. Ille til å juge er du au... sist jeg var hos deg sa du noe sånt som at " De hæran blir nok ståandes ei god stund" "Æ e i mål nu, lydmessig"

    Burde visst bedre enn å stole på en utflyttet sildestruper :mad:

    Apropopos pølser - det kan virke som om du har en fetish i så måte, ubenyttede pølser altså.
     

    OB-BB

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.05.2012
    Innlegg
    5.707
    Antall liker
    7.999
    Jeg kommer og henter pølsene i dag om det passer - tar med sjekkheftet.

    Fikk en illsint SMS nettopp også....
    Ro dere ned, begge to - jeg går jo for større - alltid større - jeg prøver jo bare å utligne mot dere.
    Men å sitte i ro og lytte og lytte - det må jeg nok erkjenne ikke er min greie så lenge det er så masse artig der ute å sloss med.
    Det som står på Loftet nå, har gitt meg den desidert bratteste læringskurven så langt i dette livet. Håper på at det neste også er like raust.

    Og så blir Henne så lykkelig hver gang jeg kommer drassende med nye prosjekt. Kan ikke vi alle sende dette skjønne mennesket en vennlig tanke?

    BB
     

    Sluket

    Holistisk Hifi Helt
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    56.969
    Antall liker
    108.229
    Torget vurderinger
    23
    Pølsene er allerede redistribuert og spist opp :D
     

    thohaug

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.02.2014
    Innlegg
    2.986
    Antall liker
    1.841
    Sted
    Fetsund
    Ja det kom en litt illsint sms fra meg også! Også en liten ymting om at jeg tilfeldigvis kanskje muligens har et par strøkne 2220h liggende her også :rolleyes:
     

    OB-BB

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.05.2012
    Innlegg
    5.707
    Antall liker
    7.999
    Takk Willy, settesprispå.

    Flott Thomas
    Det andre oppveide det ene i stort monn - da er neste prosjekt i boks!
    Takker og bukker meg i støvet.

    Sluket;
    Men nå ble jeg ordentlig bekymret for pølsemiddagen i dag - skal jeg skyte en hvit pil etter den?

    BB
     

    AndersR

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.05.2011
    Innlegg
    5.170
    Antall liker
    3.951
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    1
    Jeg på min side synes at det er flott at OB-BB aldri hvilker på laubærene. Det er jo fantastisk å se alle de utrolige kreasjonene som øser ut av fyren, tilsynelatende uten å anstrenge seg i det hele tatt. Sentralen hadde blitt betydelig mindre spennende dersom byggeaktiviteten i denne tråden døde hen.

    Personlig gleder jeg meg til dagen som godeste BB bestemmer seg for å gå Swogersch&Broh i næringa for å vise hvordan oppgaven kunne ha blitt løst dersom man istedenfor å prøve å lage en avstøpning av en mutert frukt, gjorde et skikkelig stykke snekkerarbeid, og i tillegg huska på å få det lydmessige på plass.
     

    OB-BB

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.05.2012
    Innlegg
    5.707
    Antall liker
    7.999
    Takk Anders - godt å vite at man har vennligsinnede sjeler rundt seg når det blåser som vest.
    Denne gangen tar vi det helt ut - lover å sloss mot de kvadratiske vanetankene - "det endelige design".
    BB
     

    slowmotion

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.05.2009
    Innlegg
    6.444
    Antall liker
    3.365
    "Swogersch&Broh"? Er det svogern og brodern som bygger?

    Forøvrig kunne jeg godt tenkt meg å ha litt av BB sin byggelyst. Men ikke for mye. :)
     

    AndersR

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.05.2011
    Innlegg
    5.170
    Antall liker
    3.951
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    1
    Ikke godt å si hvor navnet kom fra. Er visst en Særping med sans for å sette nye ideer ut i verden som har laget de, men har de ikke helt klare for produksjon ennå. Jeg likte konseptet, men sleit med å akseptere både utførelse og lyd. Ihvertfall lyden slik den ble presentert på messa.

    c3d7727695a0b232b48ce4809abfd9b2.jpg


    Jeg vil tro at litt skikkelig snekkerarbeid av OB-BB, som ikke bare vet hvilken vei saga skal holdes, men som også tydeligvis vet hvordan god lyd skal trylles frem, ville gitt et høyttalerpar som var langt mer fristende å betale for.
    Ser for meg noe som er litt som en slags hybrid av denne, krysset med linjene man vanligvis ser fra Wilson, Focal og Gryphon kunne blitt interessant.
    Med BB's kvalitet på håndtverket i seg selv, kunne jeg nok lett ha vurdert å betalt penger for noe sånt dersom lyden også ble bra.
     

    OB-BB

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.05.2012
    Innlegg
    5.707
    Antall liker
    7.999
    Anders;
    Nå, nå - husk at jo mer durkdreven man er, desto flere snarveier aksepteres i hemmelighet.

    Men denne gangen vet jeg hvor jeg skal og har det, på tross av alder, heller ikke travelt.
    Så jeg skal kose meg med designet som en god karamell.

    Denne uka er jeg fristilt og begynner på CNC-dypdykk hos leverandøren.
    Oppdagelser underveis gir forhåpentligvis masse inspirasjon.

    BB
     

    AndersR

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.05.2011
    Innlegg
    5.170
    Antall liker
    3.951
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    1
    BB; den dagen jeg fyller lommene dine med tusenlapper for at du skal lage noe for meg; ikke fortell meg om alle snarveiene du tar som du kanskje ikke er så stolt av. Husk at ingen har vondt av det vi ikke vet om. ellernosånt. La oss leve i troen på at du er den kompromossløse guden over alt som er laget av tre.
     

    OB-BB

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.05.2012
    Innlegg
    5.707
    Antall liker
    7.999
    Når man tar betalt for et arbeidsstykke bør man ikke ta ufine snarveier.

    Men når man lager til eget bruk, hender det at de er kjærkomne. Bla så hadde vi en meget stilfull kommode i gangen her i heimen som Henne kalte for Hollywood. Navnet kom av at ingenting fungerte på den - skuffene var bare forstykker og dørene var kilt fast med trefliser - en skikkelig kulisse mao. Den ble for øvrig aldri ferdig og gikk på dynga til slutt - etter nesten ti års tjeneste som Hollywood.

    BB
     

    TrompetN

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.03.2004
    Innlegg
    8.700
    Antall liker
    7.011
    Ellers så er nok hele høyttalerriggen unntatt veggbassene på vei ut så man kan vel si at de verste spådommene har slått til.
    Noen som måtte berike seg på meg gjennom betting om dette, bes overføre 10% av gevinsten til OB's konto.

    Mellombassene skal oppskaleres litt for å få mer fylde i mellom 80 og 100 Hz og rederiet OB-BBulk har kontrahert to stk nydelige JBL 2220 og har stilt inn søkemotoren på et par til. Mellomtoneløsningen er foreløpig på skissebordet og skal kjæles litt mer med før spaden stikkes i jorda. Disse hønna må bli relativt dype, så både av denne grunnen og at litt mer utfordring søkes, vil jeg vurdere å knekke konstruksjonen oppover.

    Grevlingen Grelv og jeg har sittet og raljert litt rundt konstruksjonsmessige prinsipper og mellombasskassene blir bygget for minst mulig resonans, noe som nødvendigvis ikke betyr voldsomme materialtykkelser, Så HEL - de pølsene du la igjen i gangen min kommer etter stor sannsynlighet til nytte - må bare finne metoden å bruke wunderwürstene på.

    Veggbassene transporterer som forventet litt moro rundt i lokkalet og disse vil bli forsøkt ekstremt mykopphengt - også et spin-off av den gale mannens funderinger.

    Ennå er en evt diskantløsning helt ute i det blå - om jeg går for noe sånt, er det store sjanser for at jeg lander på BMS 4538 - de samme som for øvrig sitter i JMLC 2000- horna på Loftet nå.

    Aktiv deling som før - no doubt.

    BB
    Det var nesten så jeg begynte å bli bekymret for at den superlange byggetråden skulle fade sakte ut, men jeg ser at det er mye moro i vente. Gudskjelov!!
    Mens du er i gang i med å lete etter de små detaljene på høyttalerene og veggbassene så ville jeg gjort en ressonanssjekk av resten av lytterommet i samme slengen så du får max ut av anstrengelsene. Tenker på dører, skapdører og alt som rister litt med når volumet overstiger 80db. :)
     

    OB-BB

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.05.2012
    Innlegg
    5.707
    Antall liker
    7.999
    Atle;
    Bygging:
    Ingen fare - holder meg langt unna vaklevorne gardintrapper. Har gjort det til nå i ca akkurat et år og det ser ut som at akkurat det funker. Hodet sitter fortsatt behørlig og behendig fortsatt fast i resten av beingrinda.

    Resonanskontroll;
    Slike ublu forslag passerer ikke ubemerket eller for den saks skyld ustraffet!
    Det er bare å ta på seg penbuksene og kaste seg i batteribilen din og snu nesa hitover.
    Pannekakelapper in progress.

    BB
     

    TrompetN

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.03.2004
    Innlegg
    8.700
    Antall liker
    7.011
    Når skal jeg lære å passe den munnen min!? :D

    Høres bra ut med pannekaker med ressonanser oppå.
    PS: er den aktive bassfellen satt på vent?
     

    OB-BB

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.05.2012
    Innlegg
    5.707
    Antall liker
    7.999
    Atle;
    Ja, du har vel lært å ikke banne i kjerka - da er det bare resten som gjenstår.
    Og ja, pass på munnen din, det er den du lever av. Blåsejobb, det er det du har.

    Neida - ikke noe satt på vent - tar bare litt tid å få samlet og sortert trådene. Dørskrammelet skal nok være en enkel sak å få bukt med, men det hadde vært interessant å vite hvilke noder og dipper og hva det nå skulle være jeg omgir meg med.

    Mye energi flyter rundt øra og jeg tror det viktigste for meg, er å få isolert så mye som mulig av vibrasjonene som kommer i huskonstruksjonen til der de har sitt opphav. MAO så er det bassene jeg først må få inn i et flexende oppheng. Så godt som det lar seg gjøre. Ved å innføre fete pakninger som holder elementet så løst som mulig fast, tror jeg at jeg er et betydelig skritt videre. Dette blir den viktigste mekaniske utbedringen og kanskje den eneste bortsett fra løse gjenstander i rommet som blir aktuelt.

    Det andre (rommets geometri) både må jeg og tror jeg at jeg klarer å leve med, Det er kun når jeg blir ekstra gæern og når jeg skal vise meg fram for besøk, at det dras til. Da kommer faenskapet ut av veggene. Ved normale lyttenivå er ikke dette noe jeg synes tar fokuset vekk fra musikken.

    Bassfellene er jeg spent på, så jeg tror vi avventer resultatet av disse før vi går all in med skallenbrasken din.
    Du har kjøpt deg litt tid, Atle.

    BB
     

    emokid

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.02.2004
    Innlegg
    5.293
    Antall liker
    6.637
    Riv nå høyttalerene og bygg nye, BB! De andre gamlingene er bare sjalu på din ungdommelighet og fremdrift ;)
    I mellomtiden kan du låne meg DIRAC'en til test:p
     

    TrompetN

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.03.2004
    Innlegg
    8.700
    Antall liker
    7.011
    Atle;
    Ja, du har vel lært å ikke banne i kjerka - da er det bare resten som gjenstår.
    Og ja, pass på munnen din, det er den du lever av. Blåsejobb, det er det du har.

    Neida - ikke noe satt på vent - tar bare litt tid å få samlet og sortert trådene. Dørskrammelet skal nok være en enkel sak å få bukt med, men det hadde vært interessant å vite hvilke noder og dipper og hva det nå skulle være jeg omgir meg med.

    Mye energi flyter rundt øra og jeg tror det viktigste for meg, er å få isolert så mye som mulig av vibrasjonene som kommer i huskonstruksjonen til der de har sitt opphav. MAO så er det bassene jeg først må få inn i et flexende oppheng. Så godt som det lar seg gjøre. Ved å innføre fete pakninger som holder elementet så løst som mulig fast, tror jeg at jeg er et betydelig skritt videre. Dette blir den viktigste mekaniske utbedringen og kanskje den eneste bortsett fra løse gjenstander i rommet som blir aktuelt.

    Det andre (rommets geometri) både må jeg og tror jeg at jeg klarer å leve med, Det er kun når jeg blir ekstra gæern og når jeg skal vise meg fram for besøk, at det dras til. Da kommer faenskapet ut av veggene. Ved normale lyttenivå er ikke dette noe jeg synes tar fokuset vekk fra musikken.

    Bassfellene er jeg spent på, så jeg tror vi avventer resultatet av disse før vi går all in med skallenbrasken din.
    Du har kjøpt deg litt tid, Atle.

    BB
    Pleier å klare å holde kjeft, men denne gangen bare rant det ut....

    Jeg også tenkte først og fremst til de løse gjenstandene dine. Tror nok du vil høre forskjell i musikken også hvis de forsvinner. Trenger ikke mye skallearbeid for å løse dette tipper jeg. :)
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn