HEL;
Husker ikke hva som ble gjort og hva som ble sagt og hvem som har "rett" og hvem som har "galt".
Poenget er at du stilte opp og brukte tida di til å hjelpe meg videre med noe jeg bare så vidt har begynt å skjønne litt av. JoHoo satt også mange timer på Loftet og vi skrudde kanskje ikke noe i det hele tatt men jeg fikk innspill på og vi gjorde noen omstillinger og snakket om hva som var bra og hva som var værre. Suverent det også. At en gammel grinebiter stikker innom og sier at dette låter dritt og at jeg ikke kan sitte å hære på sånt, er også en berikelse. Om man skjønner dette er i beste mening og at han er en overvennlig sjel, kan man ikke annet enn digge sånne ærligheter. Alle bidrag drar så avgjort i positiv retning og hjelper meg til å danne meg en mening om hva jeg foretrekker og ikke.
Å skru sammen sine egne saker og gjemme det i lønnkammeret er så definitivt en ensom gesjeft. Noe av det mest positive med denne hobbyen, er alle de man blir kjent med i godt voksen alder. Pur ung er det lett å skaffe seg varige vennskap - har en hel haug av disse. Problemet er at de fleste er spredt for alle vinder. Inni denne boblen, Hifisentralen, har jeg fått utrolig mange venner og enda truffet enda flere som er på fart inn i denne kategorien med full brøstkasse. Disse er helt klart tilstede i livet mitt og betyr faktisk en del.
At man er relativt taletrengt er en dårlig lyte hvis man er redd for å servere kræpp. Masse av det jeg har gjort i det siste, gjør seg best på vei ned avløpet, men jeg har lært en masse av alt dette og er på vei videre. Og jeg trenger en masse påfyll, hjelp og kunnskap underveis, så det er bare å fortsette å stikke nakken fram. Dynging er ikke vår stil men at man er uenig, er stort sett bare sunt.
Ny invitasjon er herved lagt ut til både deg og både til de som måtte ha lyst til å stikke innom for en lytteslarv. Det er ganske sikkert at jeg nå har fått til og fått hjelp til å lage noe som langt overgikk hva jeg trodde var mulig bare for et-par år siden.
Og det er ikke min feil.
BB