Som man ser på det siste bildet er det ganske stor forskjell på MC252 med LED lys og MA6900 med vanlige pærer. Nå skal i utgangspunktet ikke 252 brukes i stuen senere, men jeg har bestilt LED-kit til 6900 fra AudioClassics for å være på den sikre siden. LED lysene ser utvilsomt mye bedre ut
Takk for det! Ja vi kan være enige om det er noe eget med McIntoshFlotte oppsett du har. Det er noe eget med McIntosh. Det skulle holde med power til de høyttalerne.
En litt merkelig sak;
Jeg koblet min Transporter direkte til MC402 og fikk en svak jordingsbrum samt noe høyere-frekvent 'fnitter'.
Watt-meterne står også å blafrer litt med volum helt av. Jeg forsøkte så med en Benchmark DAC som ble noe
bedre, men fortsatt noe brum.
Via preampen C220 er det dønn tyst. Har forsøkt ulike kabler, både XLR og RCA. Samme greie....
Anyone?
Prøv å snu stikkontakten. Hvis ikke det fungerer, dra en skjøteledning fra en annen kurs og prøv den på komponentet som induserer støyet.
Bilder??Nå er herligheten pakket ut og plassert på hylla. Litt tidlig å si noe om lyden, da jeg bare hadde et par IKEA batterier til fjernkontrollen, men det lover bra
Fra SqueezeboxWiki "Transporter xilix reset" (de skriver Xilinx andre steder):Problemet er løst og Transporter var den som forårsaket problemet. Her var løsningen (sitat fra annet forum);
This sounds like the Xilinx processor is corrupt. Have you tried resetting it?
This is done by:
1. Unplugging the power to the unit
2. Holding down the one (1) button on the remote while plugging it back in
3. You should see "Programming xilinx" on the screen briefly. (you might here some popping on the speakers.)
[...]
Transporter xilix reset
The Transporter is programmable, and the Logitech/Slim folks can change the firmware to add features, fix bugs, etc. For most users, all updates are performed automatically by the SqueezeCenter.
Some problems that occur occasionally that need more:
Perform a xilix reset to the microcode in the Transporter. Do this by:
- no audio, screens display normally
BTW: No need to actually unplug it, just press and hold the power button until it reboots and when the logo scrolls into view, press 1.
- power the Transporter off
- press the 1 (one) key on the remote
- power the Transporter on.
Det er delefilterene.Voksne høyttalere med TAD-horn Hva er det som står på toppen av ht?
Møkkatråden om McIntosh et annet sted på HFS har liten relevans for oss som har og liker McIntosh-utstyr.
NiceVis vedlegget 205569
Måtte bare legge ut et bilde nå, beklager dårlig mobilkvalitet.
Kult oppsett, som sikkert låter deretter. Har en følelse av at du har plenty med krefter herEr veldig fornøyd ja..
Er Usher D2 så tven blir litt liten.
Har 1,2kw, C2300,MCD301og D100.
Liker dårlig at noen prøver å ødelegge eiergleden med Mcintosh
Tror du tenker rett, spesielt i og med at du ikke har massevis av plater stående.Takker for svar.
Jeg tenker platespiller som kilde 2, altså ikke det som blir mest brukt. Plater har jeg ikke heller, så alt er fra start. Da tror jeg at dette skal holde til å begynne med. For å kunne nyte litt analog lyd, samtidig som man lærer litt om platespillere og bruk. Hadde tenkt å oppgradere pu til 2m bronse eller noe slikt på sikt, eller sjekke pris på rpm 9.1 Men tenker litt smått siden, jeg ikke vet hvor mye det blir benyttet og jeg må skaffe lp plater også.
Da tror jeg altså at jeg tenker i de rette baner.
Raymond
Hva slags rack er det du har tekaktus - og er det bra?Vis vedlegget 205569
Måtte bare legge ut et bilde nå, beklager dårlig mobilkvalitet.
Måtte lage meg et, da jeg ikke fant noe med stor nok plass til 1,2KWHva slags rack er det du har tekaktus - og er det bra?Måtte bare legge ut et bilde nå, beklager dårlig mobilkvalitet.
Takk for det! Egentlig ikke overraskende svar... Vanskelig å finne store og gode hyllesystemer.Måtte lage meg et, da jeg ikke fant noe med stor nok plass til 1,2KWHva slags rack er det du har tekaktus - og er det bra?Måtte bare legge ut et bilde nå, beklager dårlig mobilkvalitet.
Bredde 25cm høyde 12cm.Har alltid lurt på hvor stort "displayet" på 1,2 kW er målt i centimeter? noen som vet?
Mvh Leif Einar